Elvileg ilyen reduktorod van, vagy esetleg kisebb teljesítményű, de ez a fajta. A beszerelési dokumentációban benne van.
Ahhoz vagy ilyen, vagy ilyen folyadékfázisú szűrő van benne. Ha nincs bontott, amúgy egy seegergyűrű fogja, csak ki kell járatni belőle a gázt, úgy, hogy a tartálynál kézzel elzárod, könnyen kiszedhető, és megmérhető. Vagy mivel láthatod, hogy milyen borzalmas ára van, berendeled mind kettőt. Persze mindegyikből 2-3 darabot, hogy sokáig elég legyen. Gáz fázisúból meg kell nézni milyened van. Valszeg eldobhatós, ahhoz meg csak csőméret kell. Pl. 11/11 , 14/14, 16/16 vagy ezeknek valamelyik variációja.
Jó a papír is, nem kell a polyester. A polyesternek kisebb az ellenállása, így után állítást igényel, ha papír után polyester van belerakva. Megnő a fogyi.
Vásárlás egyszerű. Ha kinéztél mindent, leokézod, kapsz egy mailt, benne bankszámlaszámmal, azonosítóval. Elutalod, pár nap múlva feladják postára, és 2 hét, és megkapod.
Azért 4 euróból megúszni, egy 10 ezer forintos kötelező szűrőcserét szerintem nem rossz.
meghozzák Neked azt az autósboltokban ha leadod a gyári számot :) Csak max előre ki kell csengetni a pénzt, mert gyárit nem vesznek vissza. Magyarán ha elírod és mégsem az kell, akkor IJ :)
Sokfajta gázinjektorral találkoztam már. Amik rendesen kattognak, az a Med a landihoz, a PanEvo, ami egy evolúciós zsákutca.
Jó a Med, simán elmegy 150-200 ezer km-t. Az IG1 reduktor előbb felújításra szorul, de az is kibír bőven 100 ezer km-t, és nem vészes az ára.
Szűrőket érdemes lengyelből hozatni. 1-5 euro/ db, szemben itthon eladják 5-10 ezerért. Otthon simán cserélhető. A folyadék kicsit szívás az IG1-nél, mivel a mágnesszelep, amiben a szűrő van, rá van sokszor építve a reduktorra, az meg jól eldugva. De ha nálad könnyen hozzáférhető, akkor 5 perc a csere. A posta sok 9000 ft. Én pl. egyszerre 3-4 autóhoz 2-3 cserére való szűrőt vettem. Meg akkor már 1-2 injektorsort is, mert fele kint, mint itthon. Könnyű elpasszolni, meg éppen kellett egy valtek typ 30 az 2/B puntora.
Ha nem felejtem el, akkor este csinálok képet a javításról. Meglepett engem is. Lemezesen válik el a fémtől. Remélem csak az alvázvédőnél ilyen, mert ha az oldalába bele kell fújni, az nem a megvárós kategória.
Azt meg majdnem elfelejtettem, amit akartam mutatni. :)
Szombaton gumiszerelés közben ez fogadott:
Kopásjelző csati kampec. Felbiztatom a villanyszerelőt, szereti az ilyen kihívásokat. Maradt vagy 3 mm kanóc, amihez lehet forrasztani.
A féktárcsa egy 25 ezer km-et futott brembo. Rohad mint egy körte.
Valamint, mind a két sárvédőm, hátul, alul, ahol már alvázvédőre van fényezve, dobja fémig az alvázvédőt. Érdekes. Alatta a tiszta lemez. 2 éve van nálam, festékvastagság mérő nem mutatott javtekolást. Ma megyek este, kap új alvázvédőt a sárvédő, meg egy kis festéket.
Ja, és megy. Ha kell közel 200-at. Még amikor a thalicskám volt, és együtt mentünk (természetesen a német autópályán, a horvát tengerpartról hazafelé ;) ), akkor volt egy lightosabb frutti. Persze én a 185-ös virsligumikkal kanyarokban nem voltam valami gyors, de az egyeneseket hoztam. Fiatalság bolondság..... :) Volt vagy 10 éve.
persze, hogy annyi, ha csak az egyest hasznalod. :pp
en 2x probaltam a 8v -t. egy gp -ben meg egy evo -ban. nalam tok jol fogyasztott, forgalmat nem lassitva, igaz nem tul dinamikusan hajtva. pontos adatra nem emlekszem, de biztosan 7 liter alatt volt. igaz, uzemmeleg volt mindig az auto es nem 1-2 km -t mentem, dugo sem volt. sztem meg be is irtam ide anno.
nalam most a bravonal tortent az, hogy le kellett ugranom hirtelenjeben Szegedre es egybol vissza is kb. autopalyan mentem, tempomatot beallitva birsagolas -1-2 km/h gps alapjan. eleg szar fogyasztas jott ki lefele, gondoltam is magamban, hogy milyen szar fogyasztas lesz visszafele... nagy meglepetesemre joval kedvezobben alakult visszafele a fogyasztas, a motor is halkabban duruzsolt (nem tankoltam) es azota is szebb fogyasztasokat produkal. ennyit szamit, hogy eddig meg sosem mentem autopalyan a bravoval, pedig orszaguton dinamikusan kozlekedem. szoval neha meg kell kergetni hosszabb etapon.