Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kisfitti Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114156

OFF

Elvileg ilyen reduktorod van, vagy esetleg kisebb teljesítményű, de ez a fajta. A beszerelési dokumentációban benne van.

Ahhoz vagy ilyen, vagy ilyen folyadékfázisú szűrő van benne. Ha nincs bontott, amúgy egy seegergyűrű fogja, csak ki kell járatni belőle a gázt, úgy, hogy a tartálynál kézzel elzárod, könnyen kiszedhető, és megmérhető. Vagy mivel láthatod, hogy milyen borzalmas ára van, berendeled mind kettőt. Persze mindegyikből 2-3 darabot, hogy sokáig elég legyen. Gáz fázisúból meg kell nézni milyened van. Valszeg eldobhatós, ahhoz meg csak csőméret kell. Pl. 11/11 , 14/14, 16/16 vagy ezeknek valamelyik variációja. 

Jó a papír is, nem kell a polyester. A polyesternek kisebb az ellenállása, így után állítást igényel, ha papír után polyester van belerakva. Megnő a fogyi.

pl. ez

 

Vásárlás egyszerű. Ha kinéztél mindent, leokézod, kapsz egy mailt, benne bankszámlaszámmal, azonosítóval. Elutalod, pár nap múlva feladják postára, és 2 hét, és megkapod.

Azért 4 euróból megúszni, egy 10 ezer forintos kötelező szűrőcserét szerintem nem rossz. 

 

ON

Előzmény: alázógyík (114154)
kisfitti Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114155

Szivesen megnezem. 

Előzmény: alázógyík (114154)
alázógyík Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114154

Ha ennyire kened/vágod, akkor segíthetnél nekem is. ;) Totál hüle vagyok a gázhoz. ( is :) )

 

 

Ha lefényképezem kívülről, akkor tudnád, milyen szűrő kellhet bele?

Mert szerintem nem volt cserélve még soha sem....

Meg mondjuk a szűrő beszerzésére is jöhetne majd 1 tipp.

 

 

 

Előzmény: kisfitti (114152)
subcy Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114153

meghozzák Neked azt az autósboltokban ha leadod a gyári számot :) Csak max előre ki kell csengetni a pénzt, mert gyárit nem vesznek vissza. Magyarán ha elírod és mégsem az kell, akkor IJ :)

Előzmény: kisfitti (114150)
kisfitti Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114152

OFF

Sokfajta gázinjektorral találkoztam már. Amik rendesen kattognak, az a Med a landihoz, a PanEvo, ami egy evolúciós zsákutca.

Jó a Med, simán elmegy 150-200 ezer km-t. Az IG1 reduktor előbb felújításra szorul, de az is kibír bőven 100 ezer km-t, és nem vészes az ára.

Szűrőket érdemes lengyelből hozatni. 1-5 euro/ db, szemben itthon eladják 5-10 ezerért. Otthon simán cserélhető. A folyadék kicsit szívás az IG1-nél, mivel a mágnesszelep, amiben a szűrő van, rá van sokszor építve a reduktorra, az meg jól eldugva. De ha nálad könnyen hozzáférhető, akkor 5 perc a csere.  A posta sok 9000 ft. Én pl. egyszerre 3-4 autóhoz 2-3 cserére való szűrőt vettem. Meg akkor már 1-2 injektorsort is, mert fele kint, mint itthon. Könnyű elpasszolni, meg éppen kellett egy valtek typ 30 az 2/B puntora.

 

ON

 

Előzmény: alázógyík (114144)
Grandeferi Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114151

:D MI lenne ha tényleg csinálnék is valamit?! 

 

Amúgy semmi extra... 75kw, nagy hang, oszt mögy.

Előzmény: alázógyík (114149)
kisfitti Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114150

Valóban. 280 ft. webshopban.

Körbe futok a városban, mert 2000 postát nem szívesen fizetnék érte.

Előzmény: Törölt nick (114148)
alázógyík Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114149

Külsőre tetszik, k.b. ennyit értek hozzá.

 

Lehet neked kardióznod kellene, nem gyúrnod, meg kokszot enni. ;)

 

Előzmény: Grandeferi (114147)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114148

Miért nem teszel rá új csatit?

Lehet kapni, kereskedelmi termék.

 

Előzmény: kisfitti (114139)
Grandeferi Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114147

Yamaha YZF600R sárga... nem ilyet akartam, de ez lett. 

 

Csak kabátot nem találok az eszméletlenül kigyúrt felsőtestemre...

 

Ha legnagyobb kérem, akkor kihoznak egy M-est, amibe a kézfejem még úgy ahogy belefér, de alkarnál már elakadok. :)

Előzmény: alázógyík (114134)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114146

Ne aggódj, az ET szám ennél a váltásnál közel ideális. Bőven elfér, mivel ez a beülés 1 milliméterrel kisebb is lesz mint a gyári alap. 

A gumi meg erre simán tehető.

Előzmény: golta (114123)
alázógyík Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114145

Bravo 1.4 T-Jet 198A4000...

 

Előzmény: alázógyík (114144)
alázógyík Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114144

Igen, pont az. Honnan tudtad? :))

 

 

Előzmény: kisfitti (114138)
kisfitti Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114143

Ha nem felejtem el, akkor este csinálok képet a javításról. Meglepett engem is. Lemezesen válik el a fémtől. Remélem csak az alvázvédőnél ilyen, mert ha az oldalába bele kell fújni, az nem a megvárós kategória. 

Előzmény: subcy (114142)
subcy Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114142

Ezért kell venni olyan tárcsát, ami felületkezelt :(

 

Az alvázvédőt ledobja? :-o Kép nincs róla? Gyári nem hiszem hogy ilyet csinálna :-S

Előzmény: kisfitti (114139)
kisfitti Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114141

Igazad van, azt kellett cserélnie mostanában. 

Előzmény: subcy (114140)
subcy Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114140

Köszi!

Annó még emlékszem hogy hátsó futómű szilent az elsőknél problémás volt. Az mikortól lett javítva? Amit néznek az egy 2003-as autó magánszemélytől.

Előzmény: kisfitti (114137)
kisfitti Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114139

Azt meg majdnem elfelejtettem, amit akartam mutatni. :)

Szombaton gumiszerelés közben ez fogadott:

Kopásjelző csati kampec. Felbiztatom a villanyszerelőt, szereti az ilyen kihívásokat. Maradt vagy 3 mm kanóc, amihez lehet forrasztani. 

A féktárcsa egy 25 ezer km-et futott brembo. Rohad mint egy körte.

 

Valamint, mind a két sárvédőm, hátul, alul, ahol már alvázvédőre van fényezve, dobja fémig az alvázvédőt. Érdekes. Alatta a tiszta lemez. 2 éve van nálam, festékvastagság mérő nem mutatott javtekolást. Ma megyek este, kap új alvázvédőt a sárvédő, meg egy kis festéket. 

kisfitti Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114138

OFF 

Milyen rendszered van, milyen motorhoz?

 

Talán landi, hogy hangosak az injektorok?

 

ON

Előzmény: alázógyík (114131)
kisfitti Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114137

Ja, és megy. Ha kell közel 200-at. Még amikor a thalicskám volt, és együtt mentünk (természetesen a német autópályán, a horvát tengerpartról hazafelé ;)   ), akkor volt egy lightosabb frutti. Persze én a 185-ös virsligumikkal kanyarokban nem voltam valami gyors, de az egyeneseket hoztam. Fiatalság bolondság..... :) Volt vagy 10 éve.

thalia 1.4 16V 98 Le  VS.  stilo 1.2 16V   

Előzmény: kisfitti (114136)
kisfitti Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114136

Van egy a családban. Az a sárga racsingos tudod, amire anno annyian gerjedtünk. :) 

2003-as, első tulaj 200 ezer km. A cserelista a folyadékokon, fékeken, szűrőkön kívül:

3 trafó

1 első lambdaszonda

1 pár első rugó

 

gátlók originálak, pedig 17 coll + alacsony gumi........

 

Digitklímás, még működik, pedig töltve sosem volt. 6 literrel eljár, baja sosem volt. 

A 3 trafó is úgy volt, hogy egyet eltört valami zseni. 2 meg megpusztult. 

A lambdának a fűtésköre szar, már adtam neki egy új szondát, de ha beleteszi bent lesz, ha nem, akkor nézegesse a yellow submarine-t a műszerfalon. :)

Előzmény: subcy (114135)
subcy Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114135

Stilo 1.2 80LE 6 sebességesről van valakinek itt tapasztalata? Ismerettségi körömben most akarnak ilyet venni.

alázógyík Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114134

Motorod van már?

 

 

Előzmény: Grandeferi (114133)
Grandeferi Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114133

Jah, már régóta gondolkodom egy matrica vásárlásán... 

Úgyis vennem kellene egy mocis kabátot, az meg felpróbálva lenne jó..

Előzmény: -ikszipszilonze- (114130)
subcy Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114132

Igen, nullázódott és azért annyi amennyi, majd lesz az kevesebb is :)

Nekem még sosem volt 7.X az átlagfogyasztásom, ez is csak Neked lehet :-P

Amúgy tényleg ne szívj annyit, káros az egészségere :-D

Előzmény: Grandeferi (114127)
alázógyík Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114131

:-))

 

Azt a szót nem ismerem. :P

 

 

Egyébként remek dolog ez a gáz, csak az a gázinjektor ne lenne ilyen hangos. :/

 

Előzmény: Varshi (114129)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114130

persze, hogy annyi, ha csak az egyest hasznalod. :pp

en 2x probaltam a 8v -t. egy gp -ben meg egy evo -ban. nalam tok jol fogyasztott, forgalmat nem lassitva, igaz nem tul dinamikusan hajtva. pontos adatra nem emlekszem, de biztosan 7 liter alatt volt. igaz, uzemmeleg volt mindig az auto es nem 1-2 km -t mentem, dugo sem volt. sztem meg be is irtam ide anno.

 

nalam most a bravonal tortent az, hogy le kellett ugranom hirtelenjeben Szegedre es egybol vissza is kb. autopalyan mentem, tempomatot beallitva birsagolas -1-2 km/h gps alapjan. eleg szar fogyasztas jott ki lefele, gondoltam is magamban, hogy milyen szar fogyasztas lesz visszafele... nagy meglepetesemre joval kedvezobben alakult visszafele a fogyasztas, a motor is halkabban duruzsolt (nem tankoltam) es azota is szebb fogyasztasokat produkal. ennyit szamit, hogy eddig meg sosem mentem autopalyan a bravoval, pedig orszaguton dinamikusan kozlekedem. szoval neha meg kell kergetni hosszabb etapon.

Előzmény: Grandeferi (114127)
Varshi Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114129

> a Bravo gázzal most 9,6-ot mutat...

 

És fékkel? :)

Előzmény: alázógyík (114128)
alázógyík Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114128

Nekem a Bravo gázzal most 9,6-ot mutat...

 

A Grandét nem is írom, az majd 4-el kevesebbet kér.. :/

 

 

 

Előzmény: Grandeferi (114127)
Grandeferi Creative Commons License 2015.03.30 0 0 114127

Valahogy el kell kezdeni a hetet...

 

Egyébként csak azért, mert most aksit ki kellett vennem és így nullázódtam.

 

jelenleg 40km-re, 7,9 dob a gép... ez tiszta városi fogyi.

 

Elötte enm tudom mennyi volt, kb évente egyszer nullázom, de gyanítom hasonló.

Előzmény: -ikszipszilonze- (114126)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!