3. ja, engem pont a bevonat zavar legjobban. Elvileg azért van, hogy a felhevült=megnyúlt huzal ne kuszálódjon össze.
De sztem a bevonat alatt jobban melegszik. És pont az a baj, hogy elég a huzal. Szóval bevonat nélkül jobb lenne a hűtése...feltéve hogy üzem meleg állapotban nem lesz menetzárlat.
Balra-jobbra tekergetve gyorsan a kormányt kell-e kicsit "kopogó" hangot hallanunk? Komolyan nem emlékszem milyen volt régen, újkorában :s Most viszont mintha finoman koppanna is tekeréskor, azóta figyelem csak. Szervó nélkül tekerve is megvan ez.
Elvinném megnézetni, mert zavar :) De terheléses futóműellenőrzést kérjek vajon, vagy ne? Ja és milkortól vannak javítva az első szériás kormányhibás Grandék? Az enyém ha jól tudom 2006.12 havi gyártás.
nem számoltam még ki, akkor lehet tényleg leönteném kerozinnal a bank II kerületi szép udvarán.....
Subcy: végül nem a szabóékhoz vittem a kocsit vizsgázni... a bizodalmam a márkaszervizben, hogy is mondjam.. semmi.
Hugoapi: amire vittem a szerelőhöz természetesen nem csinálta az alapjárat eséseket. Kiolvasták, de nem volt semmi hibakód.
(helyette volt fékbetét féktárcsacsere. :( 59000km van a kocsiban, mutatta a fékbetét, kb 1 mm volt már csak a jobb első, belső betéten a féktárcsa is belül szépen meg volt "kajálva")
Nem feltétlen lesz az baj. A Fiatnál mostanában csak szenvedés van, sehol egy értelmes új modell, a Grande is már 9 éves konstrukció, utód nélkül.
A VW tudja, hogyan kell sikeres autót tervezni, még Fiat emblémával és olaszos formatervvel is meg fogja oldani szerintem, ami a Fiatnak már nagyon rég nem megy.