Keresés

Részletes keresés

Hentes papa Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41083

Akkor nem látok különbséget a típusszámon kívül.

A képek alapján külsőre is ugyanaz.

Előzmény: batista40 (41081)
Kapa bácsi Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41082

Nem rossz a video!Milyen külömbséget tapasztaltál a használt két damilfej közt?Miért cserélted le menetközben?

Előzmény: batista40 (41076)
batista40 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41081

Szintén.

Előzmény: Hentes papa (41080)
Hentes papa Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41080

Az 555-ön 3 csat van.

a 355-ön?

Előzmény: batista40 (41078)
Hentes papa Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41079

Nem. Legalábbis az enyémben.

Előzmény: Gypsy56 (41074)
batista40 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41078

Nem a 3 csat van azon is?

Előzmény: Gypsy56 (41077)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41077

KInézetében van. Meg a légszűrőház gyorszáras.

Előzmény: batista40 (41076)
batista40 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41076

Akkor kevertem az 545-tel. Így viszont szerintem nincs is különbség. 

Előzmény: Hentes papa (41072)
zsoca26 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41075

Ma vágtam a késsel,megéleztem vagyis megreszeltem.

Jól visz a 4 ágú,bár csak a kert évében volt nagy gaz(idei első vágás) kerítésen kívül.

Míg nem kap követ vagy valamit......

Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41074

Hmm. Nem papírszűrő ???

Előzmény: Hentes papa (41072)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41073

A légszűrőben, meg a kinézetében. Egyébként ugyanaz.

Előzmény: Hentes papa (41068)
Hentes papa Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41072

555-ben is szivacs van, olajozva.

Előzmény: batista40 (41071)
batista40 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41071

A 355-ben szivacs légszűrő van, ezen kívül, nem tudom, hogy mit változtattak rajta. Lehet, hogy semmit. :)

Előzmény: Hentes papa (41068)
batista40 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41070

Az elején 2,4-es négyszög volt benne, már csak azért, hogy elfogyjon, egy tekerésnyi volt belőle, aztán 3-as négyszög, az valami olasz cucc, a maradékra teljesen jó lesz, ez a rész ette csak ennyire. Amúgy ez a damil szerintembaromi jó, ha nem ilyen szar terepre viszem. Fogóval is nehéz elvágni. Nem olvad, nem szakad le tőben, de ezt azért lekopogom, nehogy most kezdje el...:-))

A környéken nem lehet kapni vastagabb damilt, de néha jól jönne. Neten meg csak akkor rendelem meg, ha már másoknak bevált.  Te hol szerzed be a 4mm-est? 

Az általad ajánlott  3mm-es twistert kipróbálom biztosan.

Ezt most nem írnám a matyika számlájára, legközelebb bemutatom mit tud, ha meg van hajtva.

 

a twisteres cég nem gyártana külön kérésre 4mm-es damilt szerinted? Persze ehhez biztosan nem 100 m-es rendelés kellene. :))

 

Előzmény: Gypsy56 (41067)
Hentes papa Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41069

Mármint azt értem, hogy 3. meg 5. széria. De van valami különbség a felépítésében?

Előzmény: Hentes papa (41068)
Hentes papa Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41068

Kérdés: miben különbözik a 355 az 555től?

Előzmény: Gypsy56 (41067)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41067

Jó hangja van a böszmének. :-) Látom nyomtad neki, de baromira ette a damilt. Milyen damil ? Ehhez a szemét szálas gazhoz érdemes lett volna 4 mm-es olasz damil. A srác ennyire meg volt rettenve a késtől, vagy csak ennyi tellett a Quasimodotól ?

Előzmény: batista40 (41066)
batista40 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41066

Ígértem egy videót a husi 355-ről meg a makitáról. Minőség nem a legjobb, de azért a lényeg kivehető belőle. :) Eleinte autocut 40-2 damilfejjel, aztán a husi t45x-el. A makitán szecskavágó kés volt fent végig, mert a srác most kaszált először, így gondoltam könnyebb ráérezni, meg nem kellett, hogy baromi szép legyen a tarló. Legközelebb majd a matyikát is levideózzuk damillal. :)))

Elég genyó terep volt, nekem is felkellett pattintani a kést a husira egy órára, eltűntem a dudvában, akkora volt, de legalább kicsaptam a cserjéket is a dikiccsel, nem csak a gazt. :)

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.05 0 1 41065

Nem műxik jól a szívató... vélhetően >> kevés vagy sok a benzin  hidegen.

 

Próba: 5-6 rántás után gyertya kivesz és szemrevételez.

 

1. ha száraz >> kevés/nulla a benzin

Hiba oka eltömődés (nem kap)  és/vagy fals levegő (túl hígul)

 

2. ha nedves >> sok benzin

Hiba túl sokat kap és bezabál :-(

 

Ilyenkor a gyertya kivesz MEGSZÁRÍT, a gépen pedig KIVETT gyertyával

- szívató elzárva és félgáz állásban

- 8...10 rántás amitől >> kiszellőzik, felszárad a henger

- a már SZÁRAZ gyertya vissza, majd

- indítás... hideg (úgy +20 fok alatti géphőmérsékletnél) motornál szívatóval,

  nyáron a 25-30 fokos gépen szívató nélkül (vagy csak fél szívatóval)

 

Mert az ilyen nyári időben a hideg indítással (szívató!!!) vigyázni kell >> hisz a motor, akár 25-30-35 fokos is lehet!

Azaz nem hideg igazán, alig kell szívató neki.... vagy nem is kell.

Ha mégis rányomod, könnyen túl dúsít és baszik beröffenni a sok benzin miatt a motor.

 

Vagyis a 20-25-30 fokos motor esetén.

Elsőre a szokott félgáz (szívató nélkül) és egy két-rántás, ha beindul jó.

Ha nem indul be... szívató (esetleg csak félig) és újabb pár rántás, ha beindul jó.

Hanem indul be, akkor >> gyertya ki és SZEMREVÉTEL... hogy állunk benzinnel?!

 

---

 

Szóval, a MOTOR hőmérsékletre kell figyelni és aszerint indítani ilyenkor nyáron.

Ha nem indul be, akkor elgondolkodni, hogy sok vagy kevés lehet a benzin éppen neki?!

Egyik sem jó, mert nem lesz robbanóképes a keverék...

 

Ha kevésnek gondoljuk >> szívató, de ésszel, amitől ha tényleg kevés volt >> beindul.

 

Ha mégsem indult el, akkor a szívatózástól+rángatástól már biztosan sok lett, bezabált:-(

Ilyenkor gyertya ki és szárítás, szellőztetés, új kísérlet...

 

A kivett gyertya mutatja, hogy valóban sok lett-e a benzin >> nedves, ha igen.

Ha nem nedves akkor más gond >> nincs elég benzin valamiért!

 

Kitartóbbak rángatással is száríthatnak, ha csak indításkori bezabálásra gyanakodnak, akkor 

- szívató vissza

- teljes gáz állás

- rángatás.... ha 10-15 rántás így nem röffenti be, akkor gyertya ki, stb.

 

A lényeg, hogy ha nem indult el szívatóval pár rántásra, akkor szinte biztosan bezabált.

...és ekkor csak levegőt kel neki adni, benzint nem, az már van benne bőven, épp ez baj :(

Azért kell a teljes gáz és a szívató elzárása a további rángatáshoz, hátha kiszárad és beröffen.

Ha nem, akkor muszáj a gyertya lyukon át kihajtani a benzint a motorból (a rángatással) és SZÁRAZ gyertyával újra próbálkozni.

Előzmény: tothkalman (41026)
WendelkeS Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41064

Szerintetek a  Fuxtec fűkaszán lévő karburátor, illetve a szintén Fuxinál kapható http://fuxtec.hu/index.php/component/virtuemart/alkatreszek/fukasza2013-07-20-15-52-41_/karburator-43-52cc-detail?Itemid=0

 

karburátor a Walbro WYK koppintása?

sustain Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41063

Még így is kopik, pedig igyekszem vigyázni rá. Annyi, hogy a menet teljesen rendben van, de azért látszik rajta, hogy szabadon forog.

Előzmény: Gypsy56 (41062)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41062

Neked a saját kezedbe ez így jó. Viszont az agysebész végighúzkodja a porban, ami nem segít a tengelyvégen.

Előzmény: sustain (41061)
sustain Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41061

Ott ugyanaz a leszorító korongocska, mint a másiknál, és egy önzáró anya. Ennyi. Az a dög nagy csúszótányér nem engedné, hogy átvágjam a fácskákat. A használati utasítás szerint 8-10 cm-es vastagságig használható, mint tisztítófűrész. Ezt a vastagságot viszont nehéz lenne tányérral átérni.:)

Előzmény: Gypsy56 (41060)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41060

Na olyanom viszont nincs, ami a Scarletthez kell, de Stihl anyagból megoldva. Erre jó a Stihl csúszótalp. :-)

Előzmény: sustain (41058)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41059

Szerintem Gyuszi báttya simán megoldja. Régen, amikor még kedves vendég voltam a Stihlnél, ilyesmik úgy oldódtak meg, hogy új gépből kivesz, és megrendel. Én vittem a cuccot, a megrendelés került vissza az új gépbe.

Előzmény: babip (41055)
sustain Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41058

Bolttól függően, körülbelül:

Csapágyas csúszótányér: 10-11 ezer

Leszorító: 5-6 ezer

Önzáró anya: 800-1000 Ft

A csúszótányérhoz nem kell önzáró, mert van benne ellencsavar, de a leszorító kell, hogy elfordulhasson rajta... Az önzáró a Maxi, vagy Scarlett pengéhez kell, mert ott nincs csúszótányér.

Nem is miattad írom, te úgyis tudod....;)

Előzmény: Gypsy56 (41053)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41057

Köszi a segítséget. 

Előzmény: Törölt nick (41048)
fefe73 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41056

Nem,csak az alsó damilvágós gallért.

Előzmény: szazhat1 (41050)
babip Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41055

köszi

remélem sikerül szerezni hozzá, közbe kiderült hogy a raktárban sincs már meg semmi, úgy hogy tényleg venni kell.

Előzmény: Gypsy56 (41054)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41054

Az utolsó, az anya csak akkor kell, ha mégsem ez a csúszótalp lesz. Ebben a talpban benne van az anya !!!

Előzmény: Gypsy56 (41053)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!