Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Soknak tűnik. Nálam 35-40 perc alatt szürcsöl el egy tanknyit a 343R. A kínai is eddig szokta bírni, hasonló méretű tankkal, és ugyanolyan hengerűrtartalommal (45 cm3)
A mai napon sütött délután a nap, benzinem is volt még bekeverve kb 1 liter, gondoltam lecsapom a füvet az utcán, meg a patakparton (20cm-es ha lehetett) a 345rx-el és utána téliesítem a gépet.
Sikerült is szépen,pont végeztem is de kb 20 perc alatt kifogyott a tank.
Jó damil az. Egyébként érdemes vízbe áztatni őket egy éjszakára - a Stihl javasolja! Ha jól emlékszem 8200 Ft a bolti ár. Adj érte 5-öt aztán megpróbálhatod! :)))
Szerintem a husqvarna árvan egész korrekt. 3900 a 70m belőle. Előtte ugyan ezt a whispert használtam csak 3mm átmérőjűt, azzal se volt bajom.. de a 2 pacihoz jobban illik a 2.7-es belőle.
Husqvarna 2.7-hez képest szerintem kukábavaló. Nem kopik az igaz, de vagy 10* leszakadt nálam fejnél, még szerencse, hogy csak egy kisebb adagot vettem belőle. Nekem annyira nem jött be, többet vártam ettől a piros kerektől.
Szerintem nem kell nagyon bedarázni. Ha meg is szorult, rendszerint egy dugattyú / gyűrű cserével menthető. Ilyenkor néha felkenődik egy kis alu a hengerfalra, de a nicasil bevonat sokkal erősebb, általában nem tesz kárt benne. Csak le kell csiszolni finom csiszolópapírral.
Persze, ha tört a gyűrű, akkor az szántani is szokott. Ebben az esetben a henger is kuka.
Azt nem tudom, minek itt maszatolni. Én kérdeznék egyenesen, amit akarok. Aztán meg lehet, hogy én vagyok a vén pesszimista, de nekem ez a sumák esetének tűnik.
Szia! A kérdéseidből arra következtetek, hogy nem csak elvileg hanem valójában megsütötted a géped. :))
Ha nem Te voltál a hibás és garanciális akkor megcsinálják, ha szeretnél független szakértőt akkor keress a neten egy műszaki igazságügyi szakértőt a közeledben és nézesd meg azzal de annak fizetned kell majd. Én már jó régen egyszer jártam egy autóval úgy, hogy azt mondta a tulaj komplett fel lett újítva a motor aztán megvettem és néhány hónap múlva széthullott. Akkor nekem szétszedte egy igazságügyi műszaki szakértő és adott róla egy hivatalos szakvéleményt, hogy a motor nem volt felújítva, sőt .... Milyen gépről van szó?
Elvileg bármelyik engedélyekkel rendelkező, hivatalos szerviz adhat független szakvéleményt. Ha a kermitől kérsz az kicsit drágább lesz, viszont vitathatatlan. Ha jótállási időn belül vagy akkor a forgalmazónak kell bizonyítania (jelen esetben az üzlet ahol vásároltad), hogy jogtalan a panaszod.
Elvileg bárhol. Milyen célra kellene? Mert garanciális probléma esetén elég jó a helyzeted. Az eladónak kell bizonyítani, hogy nem garis hiba. Vagyis irány a garis szerviz, és kéred a műszaki vizsgálatot.
Ha rendesen indul, pörög, veszi a fordulatot, akkor nagy gond nem lehet. Az üzemanyag állító csavarokhoz én nem nyúlnék, csak az alapjáraton emelnék. Addig emelheted, amíg nem kezdi el forgatni a damilfejet. Onnantól egy kicsit 1/4 - 1/2 fordulattal vissza.
Na ezt most nem értem. Nincs full szintetikust igénylő gép. Jobb, ha azt használsz, de a tisztán ásványi, de az API -TC szabványt teljesítő olajtól se megy tönkre. A piros Stihl is ásványi, és nagyon sok gép nagyon sokáig ment már vele. Rész szintetikus olaj pl a Husqvarna LS+, és attól aztán biztosan nem lesz gépnek baja. De a többitől sem.
Fél szintetikus- fél ásványi olajat használva egy full szintetikus olajat igénylő gépben, kíméletes üzemeltetés mellett 3-4* fél liternyi keveréktől tönkre tud-e menni?