Keresés

Részletes keresés

ktz74 Creative Commons License 2017.09.03 0 0 15303

Köszönöm, akkor nincs más választásom...

 

Előzmény: dulka2 (15302)
dulka2 Creative Commons License 2017.09.02 0 0 15302

Előfordulo hiba. Érdemes megcsinálni mert a behulló kapcsoló problémát okozhat. Amúgy meg pár órás meló... semmi extra

 

Előzmény: ktz74 (15301)
ktz74 Creative Commons License 2017.09.02 0 0 15301

Sziasztok,

olvastam korábban, hogy ha nem működik az üres jelző lámpa (ez kéne világítson ha nincs sebességben a motor) akkor a kuplung deknit kell levenni mert ott van ez a kapcsoló aminek a csavarja lazult meg. Járt már így valaki, tényleg ilyen macerás a dolog? Más motoron ez a lánckeréknél van, nem akarnék olajat leengedni ha nem muszáj...

Köszi az infót,

ktz

kocc, a motoros Creative Commons License 2017.08.22 0 0 15300

Sziasztok!

 

XF 650 érdekelne megvételre, csak papíros, lehetőleg a Dunántúlon. Ha tudtok ilyenről, megköszönném az értesítést.

 

scheer.tamas kukac gmail pont com

Tommmer Creative Commons License 2017.08.12 0 0 15299

szuper

ml85@citromail.hu az e-mailcímem ha küldesz fotót árat a gépről amikor eladósorba kerül azt megköszönném

Előzmény: L!NT (15298)
L!NT Creative Commons License 2017.08.10 0 0 15298

Papiros, 'szervizkönyves'...

Előzmény: Tommmer (15297)
Tommmer Creative Commons License 2017.08.09 0 0 15297

drz papíros? ha igen engem lehet érdekelne

Előzmény: L!NT (15296)
L!NT Creative Commons License 2017.08.09 0 0 15296

Sziasztok!

 

Gondolkozom xf650 vásárlásán, ha van valakinek eladó, jelezze felém a szabal@gmail.com címen.

Ismert előélet, szervizkönyv megléte előnyt jelent.

 

Drz400ról váltanék, mert a kedves feleségem egyre többször tartana velem terepezni (is).

 

Köszi, üdv! 

Mladi Creative Commons License 2017.07.31 0 0 15295

Meg volt az idei külföldi túránk. Montengro-Albánia volt az úti cél. (2300 km - 5 nap.) Minden motor sikeresen vette az akadályt.  1 Suzuki Freewind (enyém), 1 Honda Transalp, 1 Honda CB 500, és 3 db MZ ETZ 250. Olyan 30 év körüliek. Montenegro egy motoros paradicsom! Nagy élmény volt.

Patrik1001 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 15294

Hali! Az lenne a kérdésem hogy hol lehetne venni aftermarket kipufogót freewind-re és kb mennyire kell számítani?

turboman107 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 15293

Kipróbálok többféle endurót és majd meglátom mert az a turbulencia nagy hátrány számomra

Előzmény: sonantibus (15287)
battistero Creative Commons License 2017.06.29 0 0 15292

battistero Creative Commons License 2017.06.29 0 0 15291

Egy kis laza túra a hétvégén.

Kitűnik a szép kékség középen :-)

Péntek-szombat-vasárnap 850 km

dulka2 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 15290

Na ugye! Mondtam, hogy facsipesz... Sok problémamentes km.-t még vele!

Előzmény: blazsej doki (15289)
blazsej doki Creative Commons License 2017.06.19 0 0 15289

Kész. Tegnap 3. inditózásra beindult (karbiba ennyi idő alatt jutott üzemanyag)

Szépen szól, száraz, mint új korában.

Előzmény: blazsej doki (15288)
blazsej doki Creative Commons License 2017.06.16 0 0 15288

Sziasztok,

hengertalp tömités csere (szabad idő hiányában valamint az autóm szerelése okán) hosszúra nyúlik, de eddig komolyabb fennakadások nélkül megy (Dulkának köszönet a tanácsokért, valóban facsipesz és nem csipte oda az ujjam)

Henger és a hengerfej a helyén, vezérlés összerakva (8X leellenőrizve...)

Következik a himbasor és a szelepállitás majd a többiek.

Terv a hétfői beiinditás.

sonantibus Creative Commons License 2017.06.15 0 0 15287

Próbáltam a gyári nagyobb túra plexire magasítót rakni. +30 cm még kevés volt. Ha összehúztam magam akkor volt jó a szélvédelem, de az még legalább  15  - 20cm  lenne, ráadásul csak plexin keresztül látnám az utat. Így maradt a gyári alap szélvédő. Próbálkozok inkább egy felső kategóriás sisakkal.

Előzmény: turboman107 (15286)
turboman107 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 15286

Egy  ilyen jó kis motort hogy tudnak igy elcseszni  a rossz aerodinamikával?? Semmi megoldás magasabb plexi vagy plexi nélkül?

 

Előzmény: Andrá$ (15285)
Andrá$ Creative Commons License 2017.06.13 0 0 15285

Hali,Hát igen ez sajnos gyári "hiba"  ugyanez a helyzet nálam is és másnál is....

Előzmény: turboman107 (15283)
joevagyok68 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 15284

"ma a kemencei erdei úton."

Lehet szabad ott "közlekedni" ??

Nem büntetnek ?

Előzmény: battistero (15282)
turboman107 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 15283

Üdv Freewinderek

 

Volt Freewindem egy darabig és  nekem amire használtam túrázásra barangolásra remekül bevált. azonban volt egy negatívum amit nem tudtam kiküszöbölni ami pedig a turbulencia 100 km per óra környékén illetve felette. 176 cm magas vagyok menet közbe pont fej magasságba terelte a plexi a turbulens levegőt emiatt  a szélzaj  hangosabb volt picit megemelkedve csendesebbé vált lehúzódva hasonló volt a helyzet de  a kényelmes ülő helyzetben pont a  sisakomra terelte a szelet.

próbáltam givi turaplexivel de nem igazán javitott a helyzeten sőt .

Szóval tapasztalt e ilyesmit valaki vagy ez csak nekem  tünt fel illetve mi a megoldás?

Vagy ez csak engem zavart?

battistero Creative Commons License 2017.06.05 0 0 15282

Sziasztok!

Az utóbbi időben jópár Freewindet láttam :-)

A múlt héten Mezőkövesden, majd Gyöngyös környékén a 3 sz. főúton, ma a kemencei erdei úton..., meg jópárszor Pesten.

blazsej doki Creative Commons License 2017.06.01 0 0 15281

Szia,

Köszi, igy lesz.

Zollex black gasket maker kerül a hengertalpra igy már biztos.

Majd csipkedem magam ne kössön meg idő előtt.

 

Előzmény: dulka2 (15280)
dulka2 Creative Commons License 2017.06.01 0 0 15280

Szia!

A talptömítéshez én tömítőpasztát raknék. Igaz, hogy akkor elég gyorsan össze kell rakni ilyen melegben mert ugye az megköt. Jó a szerelőpaszta is. Hengerfejhez semmi nem kell sztem. Az impregnálva van. (elmondom, hogy nekem amikor szétment és szétszedtem úgy esett le a hf. tömítés mint ha 2 perce rakták volna össze előtte. Semmi hiba nem látszott rajta. A felületek ezüstszínűen tiszták voltak, sehol egy pici ráégett darabka sem. Így, bár még ilyet soha nem csináltam, visszaraktam a tömítést... ezt letagadom, ha kell... Amúgy még vagy 22000 km.-t elmentem vele és semmi gond nem volt).

Előzmény: blazsej doki (15279)
blazsej doki Creative Commons License 2017.06.01 0 0 15279

Szia,

 

Nagyon sokat segitettél, köszönöm. (ha megakadot irok még..)

 

Az inditógenerátos deklije kijött könnyen, szerencsére, a felsöholtpont jelet takaró csavar volt küzdősebb..

 

Én a blokkot nem vettem ki, menni fog igy is, marad az, hogy kőrbe futom illetve befűzőm magam.

 

A vezérműlácom új lehet, mert hiába kint a feszitő, együtt a lánckerékkel nem tudom kivenni a vezérműtengelyt.

Marad az "A" terv, C lemez le, csavarok ki...

A hengert pedig duatttyúval együtt fűzöm le. 

Igy kevesebb az esélyem hogy odaverek valamit mikor rakom össze.

 

 

Mai utolsó szakmai kérdés a hengertalp tömitéssl és hengerfejtömitéssel kapcsolatos:

- a hengertalp tömitést szárazon vagy hőálló szerelőpasztával (fekete instant gasket maker 285°C ig hőálló) érdemes összerakni?

- a hengerfejtömités motorolajjal bekenve (amit használok a Suzihoz Repsol Moto4T ) vagy zsiiiiiral javasolt?

 

Köszönöm!

Előzmény: dulka2 (15278)
dulka2 Creative Commons License 2017.06.01 0 0 15278

Szia!

Van kúpos rész de én úgy csináltam, hogy a csapszeget tettem bele utolag amikor a dugó benne volt. Ha Neked kézre esik akkor rátolhatod a hengert is. Ilyenkor rakd körbe ronggyal a blokkot mert az a rohadt sieger szeret pont a blokkba potyogni... Igen a feszítővel ellentétes oldalon kell feszesnek lennie a láncnak. Lehet, hogy ha kiveszed a feszitópatront akkor annyit enged a lánc, hogy ki lehet venni a veztengelyt lánckerékkel együtt. Talán van erre esély de ez nem biztos. Nem árt ha összerakáskor azért van segítséged. Én egyedül csináltam de én kivettem a blokkot és úgy egyszerűbb. Sikerült kiszedni a deklibóől a csavaros ajtót? Mert bele szokott gyógyulni a gumigyűrü miatt. Ha kijött sokkal könnyebb forgatni a motort a főtengelynél. Ha nem akkor feltámasztva sebességben értelemszerűen gyertya nélkül okés. 0.1 , 0.2 a szelephézag.

Előzmény: blazsej doki (15277)
blazsej doki Creative Commons License 2017.06.01 0 0 15277

Szia,

 

köszönöm, akkor ezzel nem lesz gond. (Vezérműszijjal/-lánccal nem feszitünk soha.)

 

Összerakáskor a láncnak a kipufogó szelepek felé eső részének kell feszesnek lennie, ugye..?

Magyarul a rövidebb szakasznak, ha ismereteim a 4 ütemű Otto motorról és annak forgásirányáról helyesek. :-D

A vezérmű láncketék csakavrok pedig Loctite-t kapnak összeszereléskor + lemez.

 

A hengert Te lehúztad, vagy dugattyúval együtt (seeger ki-csapszeg ki) módszer volt a nyerő?

Van a henger alján kúpos bevezető rész? (a'la 2 ütemű)

Gyűrű összehuzatóm nincs..rögtönöznöm kell.

 

Köszönöm.

Előzmény: dulka2 (15276)
dulka2 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 15276

Szia! Nyugodtan eltekeredhet, hiszen nincsen már rajta a himbasor ami mozgatná a szelepeket. Így, ha eltekeredik nem tud beleérni a dugattyúba  a szelep.  Ovatosan kocogtatva kihajlítod a biztosítást és mondjuk egy patentfogóval megfogod a lánckereket. Semmi gond, ha ezen szerelési folyamat közben elfordul bármi is. DE! ÉS EZ FONTOS! SEMMIKÉPPEN NE FESZÍTSD ÚGY, HOGY HÚZOD VALAMILYEN SZERSZÁMMAL A LÁCOT. Tehát ne a lánccal tarts ellen a hatos csavar kiszedésekor.

Előzmény: blazsej doki (15272)
sonantibus Creative Commons License 2017.05.30 0 0 15275

Korábban írtam, hogy nem mér az órám. Ma elhoztam a szerelőtől, az első keréknél a sebességmérő jeladója volt a ludas. Le volt törve a jeladón a két kis pöcök. Valószínűleg a gumicserénél lett rosszul összerakva.

Utólag  is köszönöm a hasznos ötleteket!

Előzmény: sonantibus (15262)
Andrá$ Creative Commons License 2017.05.30 0 0 15274

Épp most téma facebook csoportban.De itt a gyári   https://www.rdmoto.eu/de/product/798/13236

Előzmény: Krajcár :) (15270)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!