Keresés

Részletes keresés

Közlekedésguru Creative Commons License 4 napja 0 0 24286

Nem. Aquincum a kivétel, ott működik.

Előzmény: siófoki35 (24285)
siófoki35 Creative Commons License 4 napja 0 0 24285

Most már működnek a liftek?

Előzmény: Közlekedésguru (24281)
Közlekedésguru Creative Commons License 5 napja 0 2 24284

Persze, hogy kifér, csak miért maradt el? Ha nem együtt épült volna és adták volna át, megérteném.

Előzmény: nemeza (24282)
nemeza Creative Commons License 5 napja 0 0 24283

Erről tud valaki valamit? Korábban voltak dedikált kocsik az 1-esre és azok kaptak is vonalcsíkokat. Most hogy már alig van Combino, amin ne lenne futár - és így nagyobb a kiadást meghatározó mozgástér - jó lenne minden Combinot ellátni az 1-es vonalcsíkjaival. Gondolom amúgy sem ártana frissíteni az M3 pótlóval a csíkokat..

Előzmény: nemeza (24274)
nemeza Creative Commons License 5 napja 0 0 24282

Ide még kifér a Busz logó is.

Előzmény: Közlekedésguru (24281)
Közlekedésguru Creative Commons License 5 napja 0 4 24281

Előzmény: Közlekedésguru (24280)
Közlekedésguru Creative Commons License 5 napja 0 3 24280

 

Előzmény: Közlekedésguru (24279)
Közlekedésguru Creative Commons License 5 napja 0 4 24279

Angyalföld vasútállomás.

 

Mindkét lifthez és a lépcsőhöz is csak a villamos piktogram került ki. A busz miért nem? Ugyanott áll meg...

 

Értem, MÁV, de akkor is...

08-73 Creative Commons License 2018.01.11 0 1 24278

Azóta már javították.

Előzmény: 08-73 (24276)
toto92 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 24277

Plusz a generált térkép is mininum hiányos...

Előzmény: 08-73 (24276)
08-73 Creative Commons License 2018.01.10 0 2 24276

9 hónapig tart egy ilyen rendezvény? :D

https://www.bkk.hu/apps//bkkinfo/iframe.php?id=51801

vrobee Creative Commons License 2018.01.07 0 0 24275

Előzmény: sz_b (24273)
nemeza Creative Commons License 2018.01.07 -1 1 24274

Ahogy egyre több futárral felszerelt Co mbino van forgalomban, jó lenne az 1rs 1es vonalcdik vonalcsikokat is szaporítani..

sz_b Creative Commons License 2018.01.02 0 1 24273

Google-éknél sikerült oda-vissza-félrefordítani a normál nyomtávú villamost.

 

Peto Creative Commons License 2017.12.27 0 2 24272

Szerintem fordítva, 5-ös volt az expressz, 6-os az Agyors, de ezen nem érdemes vitáznunk.

Előzmény: timetable (24271)
timetable Creative Commons License 2017.12.27 0 0 24271

Szerintem a 6-os végződés az expresszeké volt, és az 5-ös volt a gyorsjárati betétjáratos.

 

A 0894 lehetett az Alacska-busz nem? A Várbusz pedig egy időben mintha 2000 kóddal futott volna.

 

Amire határozottan emlékszem még:

2010: City

1974: Rákoskert

 

Előzmény: Peto (24265)
Peto Creative Commons License 2017.12.24 0 3 24270

Nem emlékszem, de mintha már 30-35 éve is előbb zárt volna a nappali közlekedés.

Előzmény: 18-09 (24269)
18-09 Creative Commons License 2017.12.24 0 1 24269

Emlékszel mióta van 24-ei leállás? 

Előzmény: Peto (24268)
Peto Creative Commons License 2017.12.24 0 6 24268

Úgy emlékszem, 9 volt a vége. Érdekesség: 2002. szilveszterén járt egy 973-as éjszakai Újpalota - Bornemissza tér között, ennek első számjegye már utalt a későbbi éjszakai jellegre, a kódolásban viszont az utolsó számjegy is 9-es lett, mivel éjszakai volt, így a teljes kódja 9739 lett.

Ezek a kódok, kódváltozatok szerintem ma is kibányászhatók a ForTe rendszerből, nekem viszont ahhoz már nincs hozzáférésem.

Előzmény: nemeza (24267)
nemeza Creative Commons License 2017.12.24 0 0 24267

Az Éjszakai É-knek mi volt a kódja? - Ha már FGY-nél tartunk :)

Előzmény: Peto (24265)
08-73 Creative Commons License 2017.12.23 -7 0 24266

A 14M Fényvillamos menetrendje még kint maradt az oldalon.

Peto Creative Commons License 2017.12.23 0 2 24265

Ha jól emlékszem, a 6-os végződés az A-gyorsoké volt (pl. 44A gyors). Sajnos már nem ugrik be a betűs és neves járatok kódja (pl. Keresztúr-busz, Tétény-busz stb.), amit sokszor spontán határoztak meg. Valamelyik BKV pluszos járat pl. 89gyorsként lett tervezve és kódolva, aztán neves járatként indult be, de 0894 kóddal.

Úgy rémlik, hogy a VÁR-busz 2430 kóddal szerepelt.

Előzmény: gorcher (24262)
vrobee Creative Commons License 2017.12.23 0 2 24264

karácsony = 2+1 nap, ünnepek = kb. másfél hét.

Előzmény: tz424 (24263)
tz424 Creative Commons License 2017.12.23 -4 5 24263

Miért nem mer a BKK boldog karácsonyt kívánni? A dec.24-i bemondás után boldog ünnepeket kíván. Ennyire PC-nek kell lenni?

gorcher Creative Commons License 2017.12.21 -2 0 24262

Amúgy szerintem tök esélytelen. A 2K miatt kérdeztem, de hát a 20-as években hol lett volna még ilyen... Ma meg gondolom még talonban sincs az ilyen K, meg V betűjelű esetleges járatoknak egy  szám a négyjegyű kód végére. Nem baj, a 2K nálam a 0026 azonosítót kapta, a 2V lett a 0027 és remélem már csak két betű jön elő (A, B, C, D, E az 1-5, a mai A=1, E=5 analógiájára). Ugye sql lekérdezés miatt az adatbázisban nem szerencsés, ha egy olyan oszlopra akar szűrni az ember, amiben betűk és számok is vannak egyszerre. Nem lehetetlen, de azért nem bonyolítanám az életem. Így is elég lesz a 100 évet felrajzolni.

Előzmény: g86 (24261)
g86 Creative Commons License 2017.12.21 0 2 24261

Nem biztos, hogy ez válasz a kérdésedre, de rendkívüli járatoknak ilyen random kódjai voltak tartalékban. Teszem azt 8460. 

Előzmény: gorcher (24260)
gorcher Creative Commons License 2017.12.21 -2 1 24260

Furcsa kérdésem lenne:

 

A régi régi időkben mi volt a (nyilván nem GTFS-ben, hanem abban ami volt) kódja a következő betűket tartalmazó járatoknak: K, V, Y (más betűjelet nem találtam hirtelen a nappali járatok között)?

Olyasmire gondolok, mint ma a négyjegyű GTFS kód, ami mondjuk a 194B járat esetében 1942, amiben a 2 jelöli a B-t. Volt egyáltalán ilyesmi kód?

rusenuxu Creative Commons License 2017.12.19 -1 1 24259

Nagyon dizájnos a 05-66 jégtakarója, de a viszonylatszám nem látszik tőle.

exvérmezö15 Creative Commons License 2017.12.19 0 3 24258

 

BKK honlapján található,de merre,mert menetrendeknél nincs semmi.

Ez igazi a nappali járatokra is..

g86 Creative Commons License 2017.12.17 0 0 24257

Senki nem mondta, hogy jó a négyféle kiírás. Azt sem, hogy a FUTÁR mint technikai eszköz ezt ki fogja küszöbölni. A lehetőség megvan, operatív esetben viszont nem ez az elsődleges feladat, előfordul, hogy nem jut energia minden buszon az egységes kiírás beállítására. 

 

Az átszámozás - ami nem mellesleg az összes járat pár százalékát érintette - célja az volt, hogy nem hibátlan tájékoztatás vagy tévedés esetén se fordulhasson elő olyan, hogy az ügyfél a Jászain felszáll egy 6-os buszra, és Óduda helyett a Moszkva téren köt ki. 

Előzmény: Il Leone (24255)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!