Keresés

Részletes keresés

CB&Q kedvelö Creative Commons License 2 napja 0 0 13944

Beköszöntő.

Kép 1948 környékéről.

róbertke Creative Commons License 2018.05.19 0 1 13943

róbertke Creative Commons License 2018.05.17 0 1 13942

 

róbertke Creative Commons License 2018.05.15 0 1 13941

BNSF 7543 + Amtrk. 17 + Amtrk. 4

Monticello; Kansas; USA; 2018.05.14.

Foto: Mark Mitscher‎ 

 

Conrail Creative Commons License 2018.05.07 0 1 13940

Canadian National Railway Zebra kedvelőknek

 

Belleville (Ontario); Canada; 2018.05.06.

CN 2417 GE C40-8M (Dash 8-40CM)

Foto: Barry Silverthorn 

róbertke Creative Commons License 2018.05.05 -1 0 13939

3 BNSF (6402 - 5504 - 4721) + 1 CP (8855) mozdony egy vonatban 

2018.05.04. La Plata; Missouri; USA.

róbertke Creative Commons License 2018.05.05 -1 0 13938

BNSF 6660 - CN 5793 - BNSF 9341 

2018.05.04. La Plata; Missouri; USA.

 

róbertke Creative Commons License 2018.05.05 0 0 13937

3 BNSF (6402 - 5504 - 4721) + 1 CP (8805) mozdony egy vonatban 

2018.05.04. La Plata; Missouri; USA.

 

róbertke Creative Commons License 2018.04.09 0 0 13936

Sinbiciklis felrakott egy egyszerű kérdést, én meg megpróbáltam neki egyszerűen válaszolni. 

Előzmény: hmsoft (13934)
division by zero Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13935

"A személykocsikat gondolom nem érdemes belevenni a keresésbe, ott azért mérsékeltebbek a tengelyterhelések."

Pedig állandóan azt hallani, hogy az amerikaiak milyen elhízottak :-) :-) :-)

Előzmény: hmsoft (13934)
hmsoft Creative Commons License 2018.04.08 -1 1 13934

Nem lehet, hogy az a kérdés, hogy létezik-e pont 31,5 metrikus tonnának megfelelő, szabványosított - tehát AAR szabványként, vagy legalább ajánlásként létező - tengelyterhelés érték? Mert ha igen, akkor például teherkocsikból kiindulva a válasz "nincs". Legalábbis AAR-szabványosított változatban a 286.000 és a 315.000 fontos ("100 ton service" illetve "125 ton service"), 4 tengelyes kocsi van (F és K, illetve G és M típusú tengelyekkel). Az metrikus tonnában és tengelyterhelésben annyi mint rendre 32,4 és 35,7 tonna. 31,5 tonna nem létezik. :) Mondjuk ugyanezt még el kellene játszani a mozdonyokkal, hátha ott is akad AAR-szintű (nem vasúttársasági szintű) szabvány a tengelyterhelésekre. A személykocsikat gondolom nem érdemes belevenni a keresésbe, ott azért mérsékeltebbek a tengelyterhelések.

hm

Előzmény: róbertke (13933)
róbertke Creative Commons License 2018.04.08 0 1 13933

Berakom ide is a választ, mielőtt másik 55 Fórumon is megkérdezed: 

 

 EMD SD70ACe-T4 Co'Co' 240 tonna, azaz 40 t/tg

 

XA Triplex Virginian Railway  Baldwin gyár 1916 szertartályos gőzös 2-8-8-8-4 (1 -D-D-D-2) 586 tonna, azaz 100 éve már volt 39 t/tg !!!!

Előzmény: Sinbiciklis1 (13931)
Tamasch Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13932

A big boy-nak 31 tonna körül volt a legnagyobb tengelyterhelése.

Előzmény: Sinbiciklis1 (13931)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13931

Helló! Szakik, létezhet 31,5 t tengelynyomás?

 

Conrail Creative Commons License 2018.03.15 0 1 13930

Burlington Northern Railroad Foto: Gerald J. Quinn Sr.

1977 June, Montana crossing the Nimrod bridge.

Caboose 10761

Mozdonyok 814, 813, 853 és 818.

Conrail Creative Commons License 2018.03.15 0 1 13929

BN és CN mozonyok Erin Bristow képén

GOLAZ111 Creative Commons License 2018.02.04 0 0 13928

Nem ma lenne 50 éves a vállalati horizont üstököse?

Előzmény: manhattani (13927)
manhattani Creative Commons License 2018.02.04 0 0 13927

Mi az ünnep tárgya? :-) Ennek a részvénynek az értéke hamar lenullázódott.

 

Előzmény: GOLAZ111 (13926)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.02.04 0 0 13926
Conrail Creative Commons License 2018.01.27 0 0 13925

September 13, 1965. of Eola Yard

Fotó: Marty Bernard 

CB&Q (F7A-F3B-F3A)

 

EMD sound is music Creative Commons License 2018.01.26 0 0 13924

Mindkét mozdony GE gyártmányú, C40-8 (Dash8-40C) típusú. Amúgy szép kép.

Előzmény: Conrail (13921)
manta66 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 13923

Szerintem nem megrendezett, a videósnak mákja volt, a vonat személyzetének már sokkal kevésbé.

Sajnos igénytelen, műanyag világunkban egyre kevesebben használják az írásjeleket, (főleg normálisan).

A feltöltő is leragadt a két felkiáltójelnél...

A CP szénvonat szétszakad, gyorsfékkel (vészfékkel) megáll, és drónnal vették fel.

 

Előzmény: hotto (13922)
hotto Creative Commons License 2018.01.22 0 0 13922

Itt mi történt?

www.youtube.com/watch?v=40ywU_K9Yu4

 

Nyilván megrendezett a dolog, de mi lehet a célja? Drónokkal ellenőrizni a szerelvényeket?

 

Conrail Creative Commons License 2018.01.20 0 0 13921

Elöl egy szép CN SD60-3 és mögötte egy CN SD40-3 ...... na meg a Hopper-Train....

Foto: Craig Williams 

RhB Creative Commons License 2018.01.19 0 0 13920
manhattani Creative Commons License 2018.01.16 0 0 13919

Igen, ma már a DC TC-jű gépek elavultnak számítanak, magasabb a karbantartás igényük, meg kevésbé túlterhelhetők, mint az AC TC-jűek.

 

Ha van egy kis piaci dekonjunktúra, először ezeket állítják le, egy száraz vidék nem használt vágányán. Ha meg az előrejelzés azt mutatja, hogy aligha lehet már őket újra üzembe helyezni, akkor nem is konzerválják, műanyag fóliákkal, egyéb megoldásokkal.

 

Előzmény: róbertke (13916)
róbertke Creative Commons License 2018.01.15 0 0 13918

http://www.railpictures.ca/upload/desx-1910-profile-shot-new-paint-job-shunting-cars-with-nickel-matte-destine-for-norway-via-quebec-city 

 

  

 

GMD1 DESX 1910 rebuilt last year by Diesel Electric for Service in Falconbridge Ontario, Canada; 

Foto: Jason Carriere 

 

róbertke Creative Commons License 2018.01.11 0 0 13917

Kép 2012-ből, amikor még friss volt a festés a gépen ....

 

http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=403948&showexif=1#exifshow

 

 

róbertke Creative Commons License 2018.01.11 0 0 13916

"A fő bűnük ezeknek az, hogy egyenáramú vontató motorral lettek szerelve anno."

 

TESSÉK ???  :-)))

 

Előzmény: Tamasch (13915)
Tamasch Creative Commons License 2018.01.11 0 0 13915

Persze, hogy lehet reménykedni... :)

A fő bűnük ezeknek az, hogy egyenáramú vontató motorral lettek szerelve anno. 

 

A másik pedig, hogy 158 milliárddal csökkent az elegytonna mérföld (gross ton mile) 2014 és 2016 között.

(UP 2016-os éves jelentés 32. oldal)

A 2008-as válság idején 206 milliárd volt a visszaesés.

Előzmény: division by zero (13912)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!