Keresés

Részletes keresés

RhB Creative Commons License 3 napja 0 0 14085

Nem tudom, mi mindent változtattak rajtuk? Az eredetinél a fekete az szerintem még változtatás nélküli:

 

http://www.mountainrailway.com/Roster%20Archive/CP%203200/CP%203247.htm

 

de később már csak szóló lámpa van elől a dupla helyett - ezt a modellben nem csinálták meg.

 

http://www.mountainrailway.com/Roster%20Archive/CP%205400/CP%205475.htm

 

És nyilván minden olyan földi hívságot leszedtek, amire csak az első mozdonynak van szüksége, mint a hókotró, harang, kürt stb.

Előzmény: manta66 (14084)
manta66 Creative Commons License 3 napja 0 0 14084

Változtattak a B unitokon valamit az eredetihez képest, vagy csak elég a gyártóknak festés előtt bepattintani az üveget, meg megfelelő pályaszámot adni nekik?

Előzmény: RhB (14083)
RhB Creative Commons License 3 napja 0 0 14083

Egyik CP-ből sem lett "visszaalakított" NS, azt írná a honlap. Szerettem volna egy ilyen magasorrút is az Athearn-tól, de lemaradtam róla.

 

http://www.athearn.com/Products/Default.aspx?ProdID=ATH95168

 

http://www.athearn.com/Products/Default.aspx?ProdID=ATH95169

 

A BLI is csinálja, de nem festett ablakkal, az Athearn-nak is volt ilyen verziója. Meg jópofa lett volna egy még fekete verzió is. :-)

 

Előzmény: manta66 (14080)
M61021 Creative Commons License 3 napja 0 0 14082
M61021 Creative Commons License 3 napja 0 0 14081
manta66 Creative Commons License 3 napja 0 0 14080

Jaja, tényleg mintha NS 3297 lenne!

De szerintem a CPR 5475-ből sosem lett visszaalakított NS 3297 és NS 3247 sem 2004-ben, hanem inkább NREX 5475 lett belőle 2007-ben. :-)

Előzmény: RhB (14078)
RhB Creative Commons License 4 napja 0 0 14079

Amúgy a nemrég vett Bowser mozdonyom pont egy B-unit. Akkor jelentették be a kínai gyártó csődjét, így gyorsan vettem egyet, de csak B-unitok voltak a bótban.

 

http://www.mountainrailway.com/Roster%20Archive/CP%206000/CP%206058.htm

 

Előzmény: RhB (14078)
RhB Creative Commons License 4 napja 0 0 14078

Szerintem inkább a pályaszám van elírva, én 3297-nek olvasom a lementett képen. És az 2004-ben tényleg ilyen volt:

 

http://www.rrpicturearchives.net/showPicture.aspx?id=30053

 

Ha megnézzük a még átszámozás előtti képet látszik, hogy a lefestett felirat nem lehetett - és ugye nem is volt még akkor - az újabb fajta nagy logós verzió, csak egy sima Norfolk Southern, amit ki tud takarni a CP Rail.

 

http://www.mountainrailway.com/Roster%20Archive/CP%203200/CP%203247.htm

 

Előzmény: manta66 (14077)
manta66 Creative Commons License 4 napja 0 0 14077

Pontosan.

A kabinbelsőt, és a kezelőszerveket kipakolták, az üveget meg belemezelték.

De a NS kép dátuma szerintem nem jó.

Előbb volt NS és csak később lett CPRail, és onnan meg az NREX-hez került.

http://www.mountainrailway.com/Roster%20Archive/CP%205400/CP%205475.htm

Előzmény: Conrail (14076)
Conrail Creative Commons License 4 napja 0 0 14076

Ennek így mi értelme, miért festették le az ablakot, hogy "B" egységként használják?  Norfolk Southern fénykép alapján 2004-től már visszaalakított mozdonyként használta. 

 

http://www.rrpicturearchives.net/LocoPicture.aspx?id=178140 

 

manhattani Creative Commons License 2018.12.01 0 0 14075

making a porta-potty

 

ennek még magyarul is van értelme.

Előzmény: RhB (14073)
róbertke Creative Commons License 2018.12.01 0 0 14074

Se előtte, se mögötte 1 órányi járásra nem találtak dízel gépet ami kisegítse a bajbajutott vonatot? 

 

Előzmény: RhB (14073)
RhB Creative Commons License 2018.12.01 0 1 14073
CB&Q kedvelö Creative Commons License 2018.11.30 -1 1 14072

SOO SD40B 6450 is ex BN 7600

Foto: Steve Hart; Vancouver, WA 2/24/90

 

ovarnet Creative Commons License 2018.11.24 0 0 14071

Amtrak Washington New York: https://youtu.be/Tc3nsDrvjSs

 

CB&Q kedvelö Creative Commons License 2018.11.20 -2 0 14070

:-)))

Előzmény: manhattani (14069)
manhattani Creative Commons License 2018.11.20 0 4 14069

A Grand Central Terminal "back office"-e, 2. rész: a tápellátás, a forgalomirányítás és a 61. vágány

 

róbertke Creative Commons License 2018.11.06 0 0 14068

Szuper! :-))

Előzmény: manhattani (14067)
manhattani Creative Commons License 2018.11.06 0 2 14067
róbertke Creative Commons License 2018.10.27 0 0 14066


róbertke Creative Commons License 2018.10.23 0 0 14065

P&H mining company

a bányavállalat neve, guggolósban megtalálod.

Előzmény: róbertke (14064)
róbertke Creative Commons License 2018.10.23 0 0 14064

Matthew azt írta, hogy ő sem tudja mi volt a rakomány, csak hogy egy bányavállalatnak vitték.

Előzmény: manta66 (14063)
manta66 Creative Commons License 2018.10.23 0 0 14063

Mi a fene ez?

Előzmény: róbertke (14062)
róbertke Creative Commons License 2018.10.23 0 0 14062

Cargokill figyelem! :-))) 

Fotó: Matthew Albert‎ 

 

István.m001 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 14061

Üdv !

Érdeklődnék valaki tud valamit erről a Japán gyártmányú  mozdonyról ?

Mennyire régi gyártmány ,értéke ?  Működik.
Köszi :István

Geri1986 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 14060

T: fórumozók!

Azzal a kéréssel fordulok fellétek, örököltem egy pár amerikai vasút modelleket.

És nem igazán vagyok tisztában árai vall eladni szeretném.

Elöre is köszönöm a válaszokat.

geri.kertesz1986@gmail.com

manhattani Creative Commons License 2018.10.17 0 0 14059

+nek

Előzmény: manhattani (14058)
manhattani Creative Commons License 2018.10.17 0 0 14058

New York folyamatosan változik.

 

A google maps részlete a Harlem Terminalról:

 

 

Az 1994-es Hagstrom térképen:

 

A vízparton végződő vágányok carfloat fogadást sejtet.

 

És 1999 május 29-én a felvételemen:

 

A térkép ferde vágányai helyén már ferdén álló kamionok vannak.

Előzmény: róbertke (14054)
róbertke Creative Commons License 2018.10.17 0 0 14057

Egy egyszerű kompkikötő H0-ás rajza. 

Warehouse/Raktár én kihagynám a 3 tolópadot, vagy magát az egész épületet.

Helyette inkább a Repair shop/Szervíz kerülne hátra, ezáltal több járművet 

lehetne "elől" tartani.

 

segélyvonókészülék Creative Commons License 2018.10.14 0 0 14056

Úri! Köszönöm nektek!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!