Keresés

Részletes keresés

róbertke Creative Commons License 2018.10.06 0 0 14029

Innen indult el egy beszélgetés fonál: 

 

manhattani  2018.07.13    0 0 13970

>a Dieselt a vonat végébe ... hozzákapcsolták,

 

Az amik gyakran csinálnak ilyet, van turistavasút, ahol a gőzös mögött hajtó kis dízelmozdonyra egy boxcart húznak, a dízel abban vontatja a vonatot, a gőzös meg látványfüstöt ereget.

 

Előzmény: Pályaőr (13969)

Előzmény: paca664 (14027)
RhB Creative Commons License 2018.10.04 0 0 14028

Szerintem nincs, de amúgy mi a francnak lenne? Egyszerűbb betenni még egy mozdonyt. Ha meg nem akarnak nagyon a sorból kilógót - pl. gőzös mögé - akkor F7B-t szoktak betenni, lásd CP.

 

Power car-t akkor használnak, ha a mozdony(ok) nem elegendőek a hosszabb vonat fűtéséhez vagy energia ellátásához. Gondolom a Grand Canyonnál mennek a klímák ezerrel...

Előzmény: paca664 (14027)
paca664 Creative Commons License 2018.10.04 0 0 14027

Van olyan Power Car, ami hajtásilag dolgozik?

Előzmény: róbertke (14026)
róbertke Creative Commons License 2018.10.04 0 0 14026

Nekik van Power Car kocsijuk! 

De nagyon úgy nézem, hogy ez nem hajtásilag dolgozik, hanem a szerelvény kocsijait mint egy "Rezsó" látja el feszültséggel. 

 

Előzmény: RhB (14024)
bakfitty61 Creative Commons License 2018.10.03 0 0 14025

Azt nem tudom, de hosszú szerelvény volt, volt benne három, különböző típusú régi kilátóvagon is.

Előzmény: RhB (14024)
RhB Creative Commons License 2018.10.03 0 0 14024

Jól látom, hogy a kocsik kiherélt RDC-1 motorkocsik?

Előzmény: bakfitty61 (14023)
bakfitty61 Creative Commons License 2018.10.03 0 0 14023

2018.08.19-20. Williams és Grand Canyon: Grand Canyon express

 

   

 

 

CB&Q kedvelö Creative Commons License 2018.10.02 0 0 14022

GP20 the Midland RR Yard in Baldwin City today, 9/29/18.

Foto: Hugh Forrest Smith

paca664 Creative Commons License 2018.10.01 0 0 14021

Ha a SEPTA tartja magát az ütemtervhez, a hetekben búcsúzik az utolsó AEM-7 (itthon ismertebb távoli rokona a "négytengelyes ASEA") a személyforgalomtól, egyben vélhetően mindenféle feladattól.

CB&Q kedvelö Creative Commons License 2018.10.01 0 0 14020

Rock Island RR Vonat vége... William Wehmeier‎ gyűjteménye

CB&Q kedvelö Creative Commons License 2018.10.01 0 0 14019

C&O vonat vége --  From the tower at Forest Hill in Chicago - May 6, 1988.

Foto: Steven J. Brown

CB&Q kedvelö Creative Commons License 2018.09.26 0 0 14018

BN vonat vége .... amit eléggé ritkán fotóznak ...

Sam N Suzie Davey‎ fotója

 

Conrail Creative Commons License 2018.09.05 0 0 14017

Egy szép Zebra; EMD GMD1; Built: 9/1958; 

Notes: ex-1026, ex-1603, re-reblt 9/98;

Walker Yard in Edmonton, AB, on August 4th, 2018 

Fotó: Kalel Harrison 

 

róbertke Creative Commons License 2018.08.06 0 0 14016
Előzmény: RhB (14015)
RhB Creative Commons License 2018.08.06 0 0 14015

Nekem H0-ban megvan a CP GP30 állományának 50%-a. :-) Persze a szokásos megnemcsinált eltéréssekkel, bár egy-két próbálkozás azért van (anno az összes kanadai Life-Like mozdony a Hobbycraft Canada számára készült modell volt, pár apróságot azért módosítottak).

Előzmény: Conrail (14012)
Conrail Creative Commons License 2018.08.05 0 0 14014

CP 8622-8705-8828-8632-9828 

Conrail Creative Commons License 2018.08.05 0 0 14013

Canadian National (CN) only rostered two GP35's on their roster 4000-4001 here is CN GP35 4001. (Doug Leffler photo CRO Archives). 

Conrail Creative Commons License 2018.08.05 0 0 14012

One of only two EMD GP30's sold in Canada (CP 5000-5001). CP 5001 was shot at the diesel facility in Saskatoon, Saskatchewan in July 1986 by Mark Kindrachuk. She is coupled to GP35 CP 5021. Both GP30's are long retired, but are still around. One works a grain elevator in the USA. The other is at a railway museum in Alberta.

róbertke Creative Commons License 2018.08.02 0 1 14011

GM B12 tipus, 1953 -ban gyártották 1.000 mm nyomtávra.

 

Előzmény: GOLAZ111 (14009)
gw Creative Commons License 2018.08.02 0 0 14010

Annak a vonatnak az a beceneve, hogy Silver Starvation :) Nincs rajta teljes étkező csak csökkentett személyzet és mikrós kaja. Persze mi már hozzászoktunk de ott az a kevés ember aki távolsági vonaton hálóban utazik többnyire az élményt keresi, így ez a kaja nem annyira vonzó. Ezért is olcsóbb mint egy átlagos háló.

Előzmény: DVB (14008)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.08.01 0 0 14009

A régi mozdony nem az ALCO World Locomotive, ami a görögöknek és a spanyoloknak is volt? Mert akkor nem is lehet akármilyen magas, hiszen szinte minden pályán el kell férnie.

Előzmény: vrobee (14004)
DVB Creative Commons License 2018.08.01 0 0 14008

Köszönöm! A Silver Starra, buszos csatlakozással 330 dollárért van a roomette, a coach meg 120 körül. Tekintve, hogy Manhattanban a kedvenc YMCA-m 90-100 dollár általában 1 éjszakára, nem olyan gyilkos, főleg ha kaja is van. De 500-1000 között már nem ruháznék be rá.

 

Még csak most kezdtem a tervezgetést, ha összejön beszámolok róla.

Előzmény: gw (14007)
gw Creative Commons License 2018.08.01 0 0 14007

Roometteben az egész fülkét fizeted, mást nem raknak melléd. Az étkezés miatt jobban megéri 2 főnek, de néha egynek is egész jó ajánlat.

Coachon meglepően jól kibírható az éjszaka, ha nem ül melletted senki és senki nem hangoskodik. Ilyenkor a felhajtott lábtámaszokkal jó kis ágyat lehet csinálni. Nekem szerencsém volt, sosem volt tele kocsi, így volt elég hely mindig. Szerintem 180 cm alatt el is lehet férni kényelmesebben (én kicsit magasabb vagyok, így hajtogatni kellett magamat). Viszont coachon kell takaró, mert a klíma éjszaka lefagyaszt...

Előzmény: DVB (14006)
DVB Creative Commons License 2018.08.01 0 0 14006

Lenne egy kérdésem. A roomette foglalása, hogyan működik? Ha a foglalásnál 1 személyt adok meg és 1 felárat fizetek berakhatnak mást mellém vagy 2 felárat fizetek és egyedül leszek.  Vagy ha 1-et jelölök be, akkor enyém a fülke mindenképpen?

 

Ha jól néztem az albumok alatt, akkor volt Coach-on töltött éjszaka is? Mennyire lehet kibírni?

 

Egy Penn Station - Florida jöhetne szóba, esetleg max 3 nap valamerre, de a 4-ik napon már muszáj odaérni.

 

Köszönöm előre is a tanácsot!

 

Előzmény: gw (13634)
róbertke Creative Commons License 2018.07.26 0 0 14005

Pár összehasonlító adat a gépekről:

Gyártási évek: 1953/2012

teljesítmény: 1000/4000 Le

Nyomtáv: 1000mm

Tömegük: 68 / 150 tonna

T. elrend: B-B / B+B - B+B

Előzmény: vrobee (14004)
vrobee Creative Commons License 2018.07.26 -1 0 14004

a második kép nagyon szemléletes...

Előzmény: Conrail (14003)
Conrail Creative Commons License 2018.07.26 0 1 14003

róbertke Creative Commons License 2018.07.24 0 0 14002

Ma délelőtt La Plata állomáson egy szokásos vonat haladt át: 

 

BNSF 7892 (GE ES44DC) + 3735 (GE ET44C4) + 3857 (GE ET44C4) + 5009 (GE Dash C44-9W)

+ CSX 100 (GE AC44CW)

+ UP 4418 (EMD SD70M)

+ BNSF 8057 (GE ES44C4)

+ NS 9310 (GE Dash C44-9W)

+ 77 konténeres kocsiegység.

 

Mind a 8 mozdony motorja pöfögött, ami maximálisan 35.200 Lóerőt jelentene (persze nem teljes max. gázon mentek .... )

Pályaőr Creative Commons License 2018.07.24 0 0 14001



Nem film, hanem a valóság: a "Rafale" felfegyverzett, páncélozott kocsi amerikai őrökkel Vietnam egyetlen, még a franciák idejében épült fogaskerekű vasútján, hogy legyen mivel visszaverni az esetleges Viet Kong-támadást. A vonal túlélte a háborút, aztán a hanoi kormány felszedette mindenestül.

róbertke Creative Commons License 2018.07.24 0 0 14000

Steven Seagal: Száguldó erőd; 

Utolsó 10-15 perc az izgi az egészből...

Betekintést nyerhetünk egy étkezőkocsi konyhájába ... miközben a Jófiu és a Rosszfiú saláltát akar készíteni a másikból...

Aztán ami utána jön .... a nagy csimm-bumm a benzines vonattal ... már a kocsiban az SP mozdony orra de a hősünk még fut a másik ajtó felé...:) 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!