Minden, ami amerikai vasút. Társaságok, vonalak, gőzösök, dízelek, kocsik, még amerikai stílusú modellezés is, meg amit föl sem soroltam, szóval minden...
Nem lehet, hogy az a kérdés, hogy létezik-e pont 31,5 metrikus tonnának megfelelő, szabványosított - tehát AAR szabványként, vagy legalább ajánlásként létező - tengelyterhelés érték? Mert ha igen, akkor például teherkocsikból kiindulva a válasz "nincs". Legalábbis AAR-szabványosított változatban a 286.000 és a 315.000 fontos ("100 ton service" illetve "125 ton service"), 4 tengelyes kocsi van (F és K, illetve G és M típusú tengelyekkel). Az metrikus tonnában és tengelyterhelésben annyi mint rendre 32,4 és 35,7 tonna. 31,5 tonna nem létezik. :) Mondjuk ugyanezt még el kellene játszani a mozdonyokkal, hátha ott is akad AAR-szintű (nem vasúttársasági szintű) szabvány a tengelyterhelésekre. A személykocsikat gondolom nem érdemes belevenni a keresésbe, ott azért mérsékeltebbek a tengelyterhelések.