Minden, ami amerikai vasút. Társaságok, vonalak, gőzösök, dízelek, kocsik, még amerikai stílusú modellezés is, meg amit föl sem soroltam, szóval minden...
Az csak nálunk szokás magyar honban, hogy tesztüzemben szólóban küldjük a vonatban a gépet ..... azt ha fekve marad a gép, borul az egész vonal menetrendje.
Az MTA Long Island Rail Road leendő M9-es motorvonatainak egy frissen elkészült kocsija (és annak forgóváza közelebbről) a Kawasaki Heavy Industries kobe-i gyárának udvarán. (Háttérben a Tokyo Metro 16000-es sorozatú EMU-it láthatjuk.)
Planning to visit the Illinois Railway Museum this holiday weekend? Be sure to check before you leave as the museum is closed Thursday for flooding on the grounds.
Tévedésből írtam a múltkor, hogy az az íves vágány a Grand Central Terminalőn a két szintet köti össze, egy szinten marad. Amikor épült a terminal, valaki azt mondta, hogy az álma a két szintet összekötő hurokvágány, aztán vágány lett, én meg elkönyveltem, hogy a két szint közötti.
Elolvastam egy könyvet a GCT-ről, amiből kiderült annak a vágánynak a természete, és ha már ott voltam, írtam is valamit az állomásról :-)
No, ettől tartok én is. A San Franciscoi indulás után mi két órával később, Sacramentoban fogunk fölszálni, addigra gondolom az összes nyugdíjas a kilátókocsiban fog kötni, bóbiskolni - estig :)
Aha, kösz szépen! Gondolom, a kilátókocsiba nem lehet ülőhelyet foglalni. Aztán ha Chicagó felől Denverbe tele érkezik, mert akkor mindenki felköltözik sivatagot nézni, akkor megszívtam :-)