Keresés

Részletes keresés

Morti08 Creative Commons License 2 napja 0 0 469

Nem tudom, mikor utazol. én két hét alatt megkaptam a javítást. De hangsúlyozom, előtte többször repültünk egy keresztnévvel, minden gond nélkül. Ha mindenképp szeretnéd, hívd az 1 677 7505 nem emelt díjas számot.

Előzmény: bevacska (467)
evita88 Creative Commons License 2 napja 0 0 468

Szia!

Picit rég jártam itt csak most olvastam kérdésed. Én beleírtam a panaszba, hogy mi az igényem nem emlékszem, hogy lett volna ilyen menüpont. Telefonálási ktg-et nem térítette meg, mert eleve úgy lett beállítva, hogy csak azért kapom vissza, mert ők látják, hogy rögtön észrevettem, hogy hibáztam, amit abból látnak, hogy rá pár perccel már hívtam is az ügyfél szolgálatot, úgyhogy kivételesen megkegyelmeznek. Viszont semmit sem vontak le abból az összegből, azt egy az egyben wizzair pontokban kaptam meg a számlámra ilyen "lejárat nélküli" formában. 

A fogyasztóvédelemnek itt írtam: https://www.fogyasztovedelem.hu/Varia_x/levelek.htm itt nincs külön osztály megjelölés.

Lehet már régen vissza is kaptad a pénzed, de azért gondoltam leírom :)

Előzmény: goldos (461)
bevacska Creative Commons License 4 napja -1 0 467

Bocs, nem erre, hanem a központira, bár talán jobb inkább felhívni, mert 30 nap alatt kell válaszolniuk...

Előzmény: Morti08 (465)
bevacska Creative Commons License 4 napja 0 1 466

Köszönöm! Írtam én is erre a címre! :)

Előzmény: Morti08 (465)
Morti08 Creative Commons License 4 napja -2 1 465

Ez nem minősül névváltoztatásnak:

 

 

Szeretnénk tájékoztatni, hogy az Ön által kért módosítás megtörtént. Kérjük, a wizzair.com oldalon belépve ellenőrizze, hogy adatai helyesek-e.

 

Ha további kérdése, problémája van, forduljon nyugodtan újra Ügyfélszolgálatunkoz.

 

Kellemes repülést kívánunk!

 

Üdvözlettel:

 

BARTEK Virág

CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)

customerrelations.hu2@wizzair.com | wizzair.com

Előzmény: bevacska (464)
bevacska Creative Commons License 5 napja 0 0 464

Szia! Köszönöm a választ. Az én értelmezésem szerint ez már névváltoztatásnak minősülne, így tízezres nagyságrendet kell fizetni. Vagy mégsem? 

Előzmény: Morti08 (463)
Morti08 Creative Commons License 5 napja 0 0 463

Nem lesz probléma, nálunk sem volt. De ha megnyugtat és van idő az utazásig, írj egy e-mailt a Wizznek, ingyen kijavítják.

Előzmény: bevacska (462)
bevacska Creative Commons License 5 napja -1 0 462

Sziasztok! 

Még januárban foglaltam wizz-el 4 jegyet. Most vettem észre, hogy az én nevemet elrontottam, mert csak azt a keresztnevemet tüntettem fel, amit használok. (Hozzáteszem, azért, mert a foglaláshoz regisztrálni kellett, és amikor magamnak foglaltam automatikusan beírta a reg. nevet, ahol nem szerepelt a második keresztnév. - persze ettől még az én hibám)

A kérdésem az, hogy muszáj-e módosítani a nevem? Többen mondják -akik persze wizz air-rel nem utaztak-, hogy ez nem lesz probléma. Utólag nagyon okosan elolvastam minden hivatalos szöveget, persze tehettem volna előre... most ez már mindegy, akinek van konkrét tapasztalata, azt kérném, hogy írjon! Nagyon szépen köszönöm! 

goldos Creative Commons License 2017.06.27 0 0 461

eita88 köszönöm a válaszod és a tanácsot is !

a panasz felületen legalább 4 napon át próbálkoztam elküldeni ..nem volt aktiv az elküld pont..már megirtam ,még nem kaptam választ. magyar nyelvet választottam... de nem találtam olyan menüpontot ami a pénz visszafizetésére vonatkozna

te  a nemzeti fogyasztóvédelemnek irtál  melyik osztályra? amikor visszakaptad volt-e kezelési klts levonásod?

köszönöm a tanácsod, olvastam a történeted és igazad van jobb ha nem hagyjuk..igy megirtam már a wizz panasz oldalra és az eu platform-ra is .a telefonköltséget is megtéritették?

Előzmény: evita88 (460)
evita88 Creative Commons License 2017.06.27 0 0 460

A panaszbejelentő felületen írhatsz panaszt, ha hivatalosan ilyet még nem nyújtottál be. Megkeresheted a fogyasztóvédelmet, illetve írhat az "EU vitarendezési platformon" is. Én mind a háromnak írtam, amikor az én ügyem folyt.

Sok sikert!

Előzmény: m24-12 (459)
m24-12 Creative Commons License 2017.06.27 0 0 459

üdv mindenkinek!

az én történetem:

még április 12-én foglaltam a wizznél május 5.-i indulásra, sajnos a vissza igazoló kódot elrontottam,ugyanakkor a bankomon keresztül már  a pénzt utaltam, már eltelt azóta 2,5 hónap...

kezdődött az emeltdijas telefonálgatás, és az email-ek , a call centre 2 ,  a megrendelés óta,kettö  hét  telt el,végül közölte törölték a foglalásom ! minden telefonálás alkalmával igéretett tettek hogy minden rendben , küldjem el a banki tranzakcióról a felvételt emailben megtörtént, majd már 6X-ra telefonáltam mikor egyeztettek velem számlaszámot , ennek ellenére a pénz visszafizetésnek nyoma sincs..  emailre sem válaszolnak ,

mit lehet tenni ?

Morti08 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 458

Felviheted.

Előzmény: Dominik0705 (457)
Dominik0705 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 457

Sziasztok! Erdeklodnek hogy 10 nap mulva utazom es szeretnem vinni az Xbox One konzolomat a hátizsákomban. Ez lehetseges? Vagy kivetetik?

rezignált Creative Commons License 2017.05.23 0 1 456

Erre elsőre azt akartam válaszolni, hogy "jó, de mi ma jöttünk és péntekre szól a visszaút", de előbb a biztonság kedvéért még egyszer, ezredjére is ránéztem a foglalásra, így most neked köszönhető, hogy nem a poggyászpultbál derül csak ki, hogy véletlenül május 26 helyett június 26-ra vettük a visszajegyet... még jó, hogy flex-jegy és így csak a különbözetet kell fizetni a cseréhez.

 

szóval köszi!

Előzmény: Morti08 (455)
Morti08 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 455

A visszaútnak is 30 napon belül kell lennie.

Előzmény: rezignált (454)
rezignált Creative Commons License 2017.05.22 0 0 454

Sziasztok!

 

Nem tudom, más tapasztalt-e már ilyet: van egy retúrjegyünk, és csak az odaútra jelenik meg az utasfelvétel, visszaútra már nem - pedig bőven 30 napon belül van az út. Az is eszembe jutott, hogy talán csak nincs online check-in a célreptéren, de Keflavíkról van szó, és az pont nem szerepel a Wizzair-honlapon leírt kivételek között.

 

Van valakinek esetleg ötlete, mi lehet a hiba?

 

evita88 Creative Commons License 2017.05.21 0 0 453

Szia!

 

Sajnos ez a szám már nem működik, most próbáltuk.

Előzmény: Morti08 (435)
oleandro Creative Commons License 2017.05.20 0 0 452

oké, gondoltam, kösz. Nekem ez rugalmasság lenne (lett volna), de igazából komnolyan nem számítottam rá.

Előzmény: Count Dooku (451)
Count Dooku Creative Commons License 2017.05.20 0 0 451

Nem hiszem, hogy ez rugalmasság kérdése, a feladott poggyász és a kézipoggyász két különböző szolgáltatás, más méret- és súlyelőírásokkal. Amúgy a honlapjukon is egyértelműen ott van, hogy nem lehetséges.

Előzmény: oleandro (446)
grün augen Creative Commons License 2017.05.20 0 1 450

Köszönöm szépen a választ!

Előzmény: Morti08 (448)
Morti08 Creative Commons License 2017.05.20 0 0 449

Egy megrendelt és kifizetett szolgáltatást csak drágábbra lehet módosítani, olcsóbbra nem. Ha mindenképp fel akarod vinni a gépre a csomagod, akkor fizess ki  egy nagy kézit és ne adj fel semmit.

Előzmény: oleandro (446)
Morti08 Creative Commons License 2017.05.20 0 0 448

Nem gond, nem nézi senki. De ha ez megnyugtat, telefonon  módosíthatod. Nm emelt díjas szám: 1 296 8774

Előzmény: grün augen (447)
grün augen Creative Commons License 2017.05.20 0 0 447

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni lehet-e abból probléma, hogy nő létemre a nevem elé valahogy MR-t sikerült varázsolnom foglaláskor. :) Nyomtatáskor vettem észre, módosítani nem enged a Discount tagság miatt. Köszönöm a válaszokat! 

oleandro Creative Commons License 2017.05.20 0 0 446

Hát az nioncs. Csak  egy megvásárolt drágább szolgáltatás áráért egy hasonló olcsóbbat szereték igénybe venni És nem fordítva.  Ennyi rugalmasság még egy fapadostól is elvárható lenne, nem?:)

Előzmény: Count Dooku (445)
Count Dooku Creative Commons License 2017.05.20 0 0 445

Ha nincs nagyméretű kézipoggyász is a jegyhez, akkor fel kell adni, mert máskülönben fizetős lesz.

Előzmény: oleandro (444)
oleandro Creative Commons License 2017.05.19 0 0 444

Sziasztok,

a következő a problémám: hivatalos útra megyek, a jegyhez vettek egy feladott poggyászt is. Viszont az tök fölösleges, mert csak egy nagyméretű kézipoggyászt viszek magammal. A kérdésem az, hogy ebben az esetben mindenképpen fel kell adnom? Mert ha lehet, nem szívnék ezzel, hanem inkább  csak simán kézipoggyásszként felvinném magammal  a fedélzetre.....

Pitta2 Creative Commons License 2017.05.08 -1 1 443

Mikor indul majd a géped? Én már többször láttam olyat, hogy az online check in csak a felszállás tervezett időpontja után nyílik meg 1-2 órával.

Előzmény: gaszton11 (442)
gaszton11 Creative Commons License 2017.05.08 0 0 442

Sziasztok!

Június 7.-re foglaltam a wizz-nél.Elvileg mától kellene,hogy elérhető legyen az online check in.

Amikor meglennek a részletek,foglalási kód beírása után,mire betölt rendesen eltűnik az utasfelvétel lehetőség.

Van esetleg valakinek valami tapasztalata vagy ötlete ilyen esettel kapcsolatban?

Előre is kösz!

Sheme Creative Commons License 2017.05.07 0 0 441

Oh, megtaláltam:

 

Internetes utasfelvételt nem kínáló repülőterek (ingyenes repülőtéri utasfelvétellel):

  • Dubaj (csak Budapestre)
Előzmény: Sheme (440)
Sheme Creative Commons License 2017.05.07 0 0 440

Sziasztok!

 

Abban kérem szépen a tanácsotokat, mit tegyek? Retúrt vettem Dubai-ba, pár hónapja.

 

Meg is jött a levél, melyben írja:

 

BUD-DWC
DWC-BUD

 

Nos, az oda útra engedte az utasfelvételt, le is töltöttem.

 

Viszont a visszaútra nem ajánlja fel, helyette ezt írja a DWC-BUD alatt:

 

Internetes utasfelvétel: Végezze el az utasfelvételt 0 napon belül

 

Elvégezném, de nem tudom, mert nincs ott az internetes utasfelvétel gombja.

 

Mit tegyek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!