Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

MFP508 5 napja Creative Commons License 15253
Az én kedvenc párosom volt az 1448-1449(+). De ez legyen az én problémám.
Előzmény: trophy (15251)
BPI-383 5 napja Creative Commons License 15252

Az a kettő érdemel is annyit... :)

Előzmény: trophy (15251)
trophy 5 napja Creative Commons License 15251

Én úgy hallottam, hogy a 1468-1469-es is kijelölt emlékkocsik lesznek, mint csatolt páros.

Előzmény: BPI-383 (15239)
BPI-383 5 napja Creative Commons License 15250

Persze, nem egy kategória, de ha már van rá mód, akkor ne mulasszák el a székcserét szerintem.
Nem tudom, de én valahogy nagyon nem tudok megbékélni a KCSV-k székeivel...

Előzmény: MFP508 (15247)
BPI-383 5 napja Creative Commons License 15249

A KCSV-ket én még nem siratom, az ICS-t már annál jobban.
És nagyon bízom az újabb dózis K2-es sikerében, főképp hogy elviekben azok jönnek ide, a 41-esre, az ICS-k helyére...

Előzmény: BakcsiMate (15246)
Nbbarcs 5 napja Creative Commons License 15248

Szuper, legyen így! :)

Előzmény: BakcsiMate (15246)
MFP508 5 napja Creative Commons License 15247
Jó, csak a villamosozás, az nem vonatozás. Én még nem találkoztam kényelmes ülésekkel semmilyen tipusnál sem. De soha nem is foglalkoztatott ez a "probléma". Ami nálam a gyalázat kategoriája, az a Hévek ülése, de maga az egész járműpark.
Előzmény: BPI-383 (15245)
BakcsiMate 5 napja Creative Commons License 15246
Ha minden igaz, és nem lesz nagy gáz az újabb K2-es Tátrákkal, akkor jövőre 2 olasz hajtású KCSV kaphat majd Ganzos elektronikát. Szóval még nem kell siratni ezt a típust.
Előzmény: BPI-383 (15241)
BPI-383 5 napja Creative Commons License 15245

Hát én mértem fel...
A KCSV-n nem tudtam úgy elhelyezkedni hogy kényelmes legyen, meg szerintem túlságosan kevés benne az anyag.

Az ICS székeinél (itt a jobbik, nagyobb támlásat pártolom, ami a FAV-ban is van) pedig el lehet helyezkedni úgy hogy jó legyen, és abban anyag is van azért valamivel több.

Előzmény: MFP508 (15244)
MFP508 5 napja Creative Commons License 15244
Ezt a kényelmet hogy mérik? Mert szerintem ez bagatell!
Előzmény: BPI-383 (15243)
BPI-383 5 napja Creative Commons License 15243

Viszont a selejtezett ICS-k üléseit megkaphatnák, mert a sajátjaik borzalmasak...

Előzmény: MFP508 (15242)
MFP508 5 napja Creative Commons License 15242
Kár lenne értük, hisz szekrényvázuk új építésű.
Előzmény: BPI-383 (15241)
BPI-383 5 napja Creative Commons License 15241

A CAF támadást tudtommal túlélik, de tovább sorsukról sejtelmem sincs.

Előzmény: Nbbarcs (15240)
Nbbarcs 5 napja Creative Commons License 15240

Gondolom KCSV7-esből is eltesznek majd (legalább) egyet, hogy teljes legyen a sor. :)

 

Hamár KCSV, arra van valami terv, hogy várhatóan mennyivel fogják túlélni korszerűsítetlen társaikat?

Előzmény: BPI-383 (15239)
BPI-383 5 napja Creative Commons License 15239

Nincs mit, én speciel ezerörömmel beszélek az ICS-kről! :)

Hát sajnos igen eljárt felettük az idő, ez némelyiken nagyon meg is látszik.

:

De szerencsére már 3+1 kocsi nyugodt sorsa biztosított, és ez valamennyire megnyugtató. (1301 utolsó forgalmi állapotban, 1302 MAVITE, 1305 BKV eredeti kivitelben + 1303 KCSV5 MAVITE)

Előzmény: Nbbarcs (15238)
Nbbarcs 5 napja Creative Commons License 15238

Köszi mindenkinek a válaszokat. Alapvetően forgalmi kocsira gondoltam.

 

A KCSV5-ról tudtam a mavite-s felújítási napló alapján, de az meglepett, hogy az oktató-kocsi is átalakításra került.

 

Azért elég sok minden változott az idők folyamán 1-1 ICS-n a gyári állapotjoz képest (padló, tető, világítás, ablakok, fülkeajtó, kijelző, ajtó, fűtés, csak ami hirtelen eszembe jut és utasszemmel is feltűnhet.)

BPI-383 6 napja Creative Commons License 15237

Vaszínűleg a 7671-re gondolsz, de sajnos már azt is átszabták.

Előzmény: Ep128 (15234)
BPI-383 6 napja Creative Commons License 15236

És nem is ICS.

Előzmény: gorex (15235)
gorex 6 napja Creative Commons License 15235

A Mavite 1303-ban olyan van, de ugye az nem BKV és forgalmi kocsi.

Előzmény: Nbbarcs (15232)
Ep128 6 napja Creative Commons License 15234

Meg mint ha valamelyik tanuló ICS -nek még a műbőr ülései is meglettek volna még pár éve... (1x beleláttam a Blaha környékén. :-) )

BPI-383 6 napja Creative Commons License 15233

Nincs már.

A 1444-es pályaszámú kapta meg utoljára 2007-ben

Előzmény: Nbbarcs (15232)
Nbbarcs 6 napja Creative Commons License 15232

És olyan ICS van még, aminek nem teljesen zárt a vezetőfülkéje? (Amikor felkerültem Pestre még olyannal volt tele a 17-es, aztán szépen kikoptak.)

Dante001 6 napja Creative Commons License 15231

1479 volt :)

Előzmény: BPI-383 (15230)
BPI-383 6 napja Creative Commons License 15230

Pedig a 47-esen is van: 1458 (már nem nagyon lesz utcán)*, 1459 (az se nagyon lesz már utcán)*, 1472 (sajnos már nem igen lesz utcán)*, 1478, 1479 biztosan izzósok.

 

*  = Futármentes

Előzmény: Dante001 (15229)
Dante001 6 napja Creative Commons License 15229

Eddig itt felénk nem láttam ilyet. Amúgy tök jól nézett ki, jobban mint a neonos. Olyan retrós.

Előzmény: BPI-383 (15228)
BPI-383 6 napja Creative Commons License 15228

Kb. 10-15 ilyen kocsi van még...

 

Illetve van egy aminek még vonatablakai is vannak a 1468, ő a 24-esen kerestetik.

Előzmény: Dante001 (15227)
Dante001 6 napja Creative Commons License 15227

Köszi az infókat.

 

Más: láttam valami ősréginek tűnő kocsit, belül nem fénycsöves, hanem hagyományos bubis izzós világítással. Eddig még nem találkoztam ilyen kocsival. Sok ilyen van?

BPI-383 6 napja Creative Commons License 15226

Szerdán a 41-es egész nap +10-15-el járt... :O

 

Az jó kérdés hogy miért, hisz mindahét kocsi megvolt, a pályán se kellett a meglévőkön felüli korlátozást bevezetni...

Előzmény: FKU-911 (15225)
FKU-911 6 napja Creative Commons License 15225

Erről a péntek délután jut eszembe: "A dél-budai villamosvonalaon megnövekedett a menetidő, mert hullanak a falevelek".

 

És tényleg, a 19-esnek 26 perces menetideje lett. :)

Előzmény: Dante001 (15217)
BPI-383 6 napja Creative Commons License 15224

Hát nyilván nem egyszerű eset irányítás alatt tartani ilyenkor egy Iparit, de nem lehetetlen.

Előzmény: hajdubus (15223)