Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

vityu75 15 órája Creative Commons License 15272

Igen, láttam. :) Csak azért nem értem, mert az 51-esen még a hó elején kint volt, 3-án pedig ragyogó napsütésben fotóztam! :)

Előzmény: 1433 (15271)
1433 16 órája Creative Commons License 15271

A 15258-as hozzászólásban már ott a válasz.

 

Még nem lehet tudni, hogy mi lesz a sorsa.

Előzmény: vityu75 (15269)
1433 16 órája Creative Commons License 15270

Köszi!

 

Akkor van arra remény, hogy előbb-utóbb újra forgalmi kocsi lesz belőle.

Előzmény: Maxesz (15267)
vityu75 1 napja Creative Commons License 15269

Az 1481-gyel mi a helyzet? :)

Előzmény: ICS MÁNIÁS (15261)
FKU-911 2 napja Creative Commons License 15268

1349 FVCS

Maxesz 2 napja Creative Commons License 15267

Ha jól láttam, még pár ablaküveg hiányzik az '56-ról (meg még talán egy-két apróság, ezt nem tudom), de már elég jól áll.

Előzmény: 1433 (15262)
UV-gépes 4 napja Creative Commons License 15266

"A 1444-es pályaszámú kapta meg utoljára 2007-ben"

Az utolsó a 1437-es volt. Még megkaptam 37-es nagydélutánban utolsó beállónak a legnagyobb mínuszban, igazgattam is a kék függönyt, hogy ne jöjjön be a huzat. Addigra a 1444-est már elvitték.

Előzmény: BPI-383 (15233)
trophy 4 napja Creative Commons License 15265

Köszi a válaszokat mindhármatoknak, ha van valami info, várjuk.

Szakadáskapcsoló 5 napja Creative Commons License 15264

Korábban már említésre került, hogy az ICS-ket régen Góliát névvel illették. Nos, az alábbi korabeli Esti Hírlap-cikkben erre van erre utalás: "A pesti villamosok Dávidja és Góliátja egyelőre még festékszagú."

 

http://fovarosi.blog.hu/2014/10/05/otven_eve_irtak_1964_oktober

1433 6 napja Creative Commons License 15263

Egy nappal előtte pedig a 1436, 1449 duó hagyta el Angyalföldet ugyanarra menet...

 

Csodálom, hogy a többihez hasonlóan őket nem vágták ott Angyalföldön szét.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (15261)
1433 6 napja Creative Commons License 15262

A 1356-ossal most mi a helyzet? Alakul, készül? Látom-e még utcán?

 

Ha a 1348-as fel tudott támadni 5 év után, talán ő is fel tud.

Előzmény: hungeri (15258)
ICS MÁNIÁS 2014.11.20 Creative Commons License 15261

1481?.. :(   Én Ganz fronton már nem hiszek a csodákban..    :(

 

1444 kicsatolva a 24-esen közlekedik.

 

1480 pedig ezekben a percekben rángatja a Sörgyárhoz a 1322,1414-et. Legyen az álmuk szép......

Előzmény: trophy (15256)
FKU-911 2014.11.20 Creative Commons License 15260

A 2/3 részét meg lehet tartani tartalék ép elemnek :)

Előzmény: trophy (15256)
BPI-383 2014.11.20 Creative Commons License 15259

Szegény kocsi.
Tavalyelőtt nyáron utaztam vele a 61-esen, nagyon jó volt.

Nagyon sajnálnám, ha ezzel megkapná a kegyelemdöfést...

Előzmény: hungeri (15258)
hungeri 2014.11.20 Creative Commons License 15258

Konkrét és hivatalos álláspont nincs az ügyében, de nem került rá az utolsó kenet. Az persze lehet, hogy utasokat már nem fog szállítani menetrendszerű közlekedés keretében.

 

BPI-383-nak: dömper állt az elejébe...

Előzmény: trophy (15256)
BPI-383 2014.11.20 Creative Commons License 15257

Estezett?

Előzmény: trophy (15256)
trophy 2014.11.20 Creative Commons License 15256

1481-ről van hír? Nekiállnak és kap egy elejét, vagy .... ?

 

Előzmény: ICS MÁNIÁS (15255)
ICS MÁNIÁS 2014.11.13 Creative Commons License 15255

Csak hogy nyoma maradjon:  A leendő (??) tartós körúti csatolt üzem miatt:

 

1437-1438  Ferencváros -> Kelenföld

1422-1423 Kelenföld -> Ferencváros

1428-1444 Kelenföld -> Ferencváros

1434-1477 Kelenföld -> Ferencváros

1426            Budafok -> Ferencváros (ez a 24,51,51A-n járkál)      

 

Majd folyt.köv talán. Szép estét!

BPI-383 2014.11.07 Creative Commons License 15254
MFP508 2014.10.25 Creative Commons License 15253
Az én kedvenc párosom volt az 1448-1449(+). De ez legyen az én problémám.
Előzmény: trophy (15251)
BPI-383 2014.10.25 Creative Commons License 15252

Az a kettő érdemel is annyit... :)

Előzmény: trophy (15251)
trophy 2014.10.25 Creative Commons License 15251

Én úgy hallottam, hogy a 1468-1469-es is kijelölt emlékkocsik lesznek, mint csatolt páros.

Előzmény: BPI-383 (15239)
BPI-383 2014.10.25 Creative Commons License 15250

Persze, nem egy kategória, de ha már van rá mód, akkor ne mulasszák el a székcserét szerintem.
Nem tudom, de én valahogy nagyon nem tudok megbékélni a KCSV-k székeivel...

Előzmény: MFP508 (15247)
BPI-383 2014.10.25 Creative Commons License 15249

A KCSV-ket én még nem siratom, az ICS-t már annál jobban.
És nagyon bízom az újabb dózis K2-es sikerében, főképp hogy elviekben azok jönnek ide, a 41-esre, az ICS-k helyére...

Előzmény: BakcsiMate (15246)
Nbbarcs 2014.10.25 Creative Commons License 15248

Szuper, legyen így! :)

Előzmény: BakcsiMate (15246)
MFP508 2014.10.25 Creative Commons License 15247
Jó, csak a villamosozás, az nem vonatozás. Én még nem találkoztam kényelmes ülésekkel semmilyen tipusnál sem. De soha nem is foglalkoztatott ez a "probléma". Ami nálam a gyalázat kategoriája, az a Hévek ülése, de maga az egész járműpark.
Előzmény: BPI-383 (15245)
BakcsiMate 2014.10.25 Creative Commons License 15246
Ha minden igaz, és nem lesz nagy gáz az újabb K2-es Tátrákkal, akkor jövőre 2 olasz hajtású KCSV kaphat majd Ganzos elektronikát. Szóval még nem kell siratni ezt a típust.
Előzmény: BPI-383 (15241)
BPI-383 2014.10.25 Creative Commons License 15245

Hát én mértem fel...
A KCSV-n nem tudtam úgy elhelyezkedni hogy kényelmes legyen, meg szerintem túlságosan kevés benne az anyag.

Az ICS székeinél (itt a jobbik, nagyobb támlásat pártolom, ami a FAV-ban is van) pedig el lehet helyezkedni úgy hogy jó legyen, és abban anyag is van azért valamivel több.

Előzmény: MFP508 (15244)
MFP508 2014.10.25 Creative Commons License 15244
Ezt a kényelmet hogy mérik? Mert szerintem ez bagatell!
Előzmény: BPI-383 (15243)
BPI-383 2014.10.25 Creative Commons License 15243

Viszont a selejtezett ICS-k üléseit megkaphatnák, mert a sajátjaik borzalmasak...

Előzmény: MFP508 (15242)