Keresés

Részletes keresés

Aron_son Creative Commons License 9 órája 0 1 15718

Ha most ezzel a 38-cal csak annyit csinálnak, hogy átfestik + új üléshuzatok és persze a megrendelő matricájának felnyalása, akkor inkább bele se kezdjenek. Bőőőven lehet (és illene) fejleszteni még az utaskomforton + egyéb műszaki tartalmakon. Én még mindig bízom benne, hogy valami jobbat hoznak majd ki belőlük...

Előzmény: ChGeri (15717)
ChGeri Creative Commons License 16 órája -1 2 15717

Lehet, hogy nem terveznek már velük hosszú távra. (Remélem. :) )

Ezzel együtt kiváncsian várom az első felújított ICS-k feltűnését.

Előzmény: wenimo332 (15716)
wenimo332 Creative Commons License 26 órája 0 1 15716

Egyébként az ICS-ket miért nem építik át szaggatósra mint most a Tátrákat? Hosszú távon lehet jobban járnának

Dundikalika Creative Commons License 3 napja 0 2 15715

Ma reggel láttam kettő "újat" is a Közvágóhídnál.  :)

Előzmény: Aron_son (15714)
Aron_son Creative Commons License 3 napja 0 4 15714

Képhiányolóknak: 1345 és 1335, avagy keresd a különbséget a "régi" és az "új" között. :)

 

 

DAttis Creative Commons License 6 napja 0 1 15713

"...Nemrég halottam, hogy pár TW6000-et át akarnak alakítani azért, hogy a 47-49-es vonalra kilehessen adni őket ICS helyett. Remélem valami nagy álhír azzal együtt hogy Budai vonalakra is ki akarják adbi..."

Én se szeretném a "rezgőlépcsős" hegymászós padlómagasságú "izét" a 47-esen.

Hiába korszerűbb az ICS-nél a típus ha budapesti használata egy rakat "az", igen a Tátrákra is könnyebb a "felpattanni" a széles ajtók és lépcsők által, de még az ICS is kényelmesebb magaspadlós létére

Előzmény: wenimo332 (15710)
wenimo332 Creative Commons License 6 napja 0 0 15712

Tátraval van tele minden, meg 2 KCSV is van bent, egyik a 1340, azt most tolták be fényezni. De egy külön műhelyben bent van a 492-es is.

 

 

Előzmény: ChGeri (15711)
ChGeri Creative Commons License 6 napja 0 0 15711

"Remélem valami nagy álhír" <-- "Ott van az iskolai gyakorlatom"

Minél közelebb van valaki a "tűzhöz", annál több és durvább álhírt hall sajnos. Ezek leggyakrabban a "biztos források" vágyálmai, ötletelései vagy félelmei. :)

 

"1301,1441-es iparit hamarosan betolják az udvarrol a VJSZ csarnokába"

Még hozzá sem kezdtek az első két darabhoz...? Mondjuk tele vannak munkával, folyamatos a Tátra- és KCSV-felújítás.

Előzmény: wenimo332 (15710)
wenimo332 Creative Commons License 2017.02.13 -1 3 15710

Sziasztok.

 

Nemrég halottam, hogy pár TW6000-et át akarnak alakítani azért, hogy a 47-49-es vonalra kilehessen adni őket ICS helyett. Remélem valami nagy álhír azzal együtt hogy Budai vonalakra is ki akarják adbi. Nagyon nem szeretem a Hannowerit, sok dolog miatt, nagyon jó lenne ha miattuk nem váltanának ki még több ICS-t

 

Szerintem azért kamu, mert akkor minek tartanának meg 38-at, másrészt a Hannoweri 2400mm széles, míg az Ipari 2300mm, szerintem nem lehet csak úgy lenyisszantani 10 centitborbálkodnianyagilag hol érné meg borbálkodni.

 

Egyébként remélem a 1301,1441-es iparit hamarosan betolják az udvarrol a VJSZ csarnokába, szétszerelés előtt jól hagyják megérni kint, most Tátrával van tele , meg bent van a Muki is stb. Ott van az iskolai gyakorlatom, szóval látom az ilyeneket hála istennek.

TWdoktor Creative Commons License 2017.02.05 0 0 15709

Mert olyan dolog is lehet a képen, ami nem tetszik a tulajnak, és balhézik érte. Lógós munkások, embertelen körülmények, szabálytalan berendezések, stb... ha minden rendben lenne, senki sem foglalkozna ezzel.

Előzmény: Fekete szurok (15708)
Fekete szurok Creative Commons License 2017.02.05 0 0 15708

Köszönöm a linket.

Még egy kérdés: mi az oka annak, hogy a felujítás közben, ill. remízből, garázsból nem lehet fotót feltenni? 

 

POLAN.69.B Creative Commons License 2017.02.05 -1 0 15707

""Tényleg kiváncsi lennék, hogy az a sok járműfotós hová tölti fel a képeit?""

 

Lelkesedés még biztos ott van, de a téma", átesett a holdponton, illetve elműanyagosodott a szakma! 

Előzmény: Fekete szurok (15705)
4014 Creative Commons License 2017.02.04 0 1 15706
Előzmény: Fekete szurok (15705)
Fekete szurok Creative Commons License 2017.02.04 0 2 15705

Úgy mellesleg, hol lehet a legutóbb felújított villamosokról képet találni? Mert itt már ritka, néztem HB galériáját....hát ott is fogyóban a lelkesedés...

Tényleg kiváncsi lennék, hogy az a sok járműfotós hová tölti fel a képeit?  

Fekete szurok Creative Commons License 2017.02.04 0 0 15704

Az eresz megszüntetése hamarabb is eszükbe juthatott volna, talán a német villamosok adták az ötletet, vagy a bécsiek :)

4014 Creative Commons License 2017.02.03 0 0 15703

Az ablak üvegek tavaly tavasz végétől lettek sötétítve, de volt ami már úgy jött ki a Vjszből, ez asszem egységes és az összesen felújított kocsin megtörtént . A 1343 volt az első amin nincs eresz. Szintén a 1343-as volt amin az új BP logók kerültek fel. Illetve a 1335-el együtt ez a két kocsi lett oktató jármű, annyiban lényeges, hogy ezért van levehető oktatói tükör ezen a két kocsin. Szintén érdekesség, hogy az első három felújított kocsi még analóg sebesség mérővel és volt mérővel került forgalomba. Ezek azóta digitálisra lettek cserélve.

Előzmény: ChGeri (15701)
Aron_son Creative Commons License 2017.02.03 0 0 15702

Jajj, nem szálltam el ennyire. :) De persze, király lenne az is...

 

ChGeri: nem hiszek a tündérmesékben, meg azzal is képben vagyok, hogy az első példány már bent van a munkálatokon, de hátha...mert ezek nélkül (=amiket írtam) bármit csinálnak, haszontalan pénzpazarlás.

Előzmény: TWdoktor (15698)
ChGeri Creative Commons License 2017.02.03 0 0 15701

Köszi, remek lista!

Melyiktők kezdve van ennyire sötét ablaküveg, és nincs esőterelő gumisáv?

Előzmény: 4014 (15700)
4014 Creative Commons License 2017.02.03 0 2 15700

1325 2014-ben (még régi színvilág) aztán 1328 és 1350 tavaly tavasszal, 1343 év végén, 1335 januárban, és múlthéten a 1332 és 1337.

Előzmény: ChGeri (15697)
FKU-911 Creative Commons License 2017.02.03 0 0 15699

A hőszigetelés a most felújított KCSV-knél sem sikerült. Sokkal több hideg jön be az új ajtók miatt, mint eddig.

Előzmény: Aron_son (15696)
TWdoktor Creative Commons License 2017.02.03 -1 2 15698

Meg egy alacsonypadlós középrészt, ha már nincs középen semmi... a prágai KT8D5 mintájára.

Ha ez megvan, mehetne bele két T5C5K szaggató, és máris lehetne velük hosszabb távon is számolni.

Előzmény: Aron_son (15696)
ChGeri Creative Commons License 2017.02.03 0 0 15697

Nagyon jó ötletek, pár éve még én is komolyan elhittem, hogy van az életnek olyan területe, ahol "közönséges" userként javaslatot tehetek, és azt el is fogadják. :S

 

Az a baj, hogy ezek a dolgok már rrrrrééégen eldőltek.

 

Más: van-e valakinek nyilvántartása arról, hogy melyik KCSV-k szépültek már meg? Nem akarok túlzásokba esni, de szerintem a legújabbak eszeveszett jól néznek ki (kívülről).

Előzmény: Aron_son (15696)
Aron_son Creative Commons License 2017.02.03 0 1 15696

Szuper hír, hogy ha már mindenképpen szükséges maradnia 38 darab ICS-nek, akkor egy kicsit jobban rendbeszedik őket. Viszont, mint rendszeres user-ként, nagyon szépen kérem, pár apróság, amit vegyenek bele a felújításukba:

  • hang- és zajszigetelés - nem hiszem, hogy magyarázni kell, miért;
  • hőszigetelés - itt elsősorban az ajtók és környezetükre gondolok, ahol a játékradiátorok által eregetett kevés hő is megszökik menetközben;
  • fűtés - ez a 6 (?) "mini hősugárzó" elégtelen, nem csak az elmúlt hetek -10°C-os időjárásában, hanem 0°C körül is.

Aztán ha még esetleg a futásjóságon is tudnak javítani, netán klímát is kapnak (meddig terveznek velük ezután a beavatkozás után?), akkor tényleg egy szavam sem lesz.

 

Kívánságműsor vége.

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.01.29 0 0 15695

Az eddigiekből ez még logikailag nem következik, hiszen lehet, hogy most alakul ki a kocsi utolsó (előtti... ki tudja) forgalmi állapota.

Előzmény: Ep128 (15694)
Ep128 Creative Commons License 2017.01.28 0 0 15694

Dehogy sok, még kevés is... ;-) (De akkor értem, tehát a Fehér úton most készülő 1301 nem "modernizálva" lesz felújítva, ez a lényeg. :-) )

Előzmény: FKU-911 (15693)
FKU-911 Creative Commons License 2017.01.28 0 0 15693

Utolsó forgalmi állapotban a 1301, eredetiben a 1305, körútra a 1468-69 marad. Ezenkívül a 1302, 1303, 1481, meg KCSV is... Már így is túl sok kocsi fog megmaradni.

Előzmény: Ep128 (15691)
DAttis Creative Commons License 2017.01.28 0 1 15692

Aha, akkor elég csendben és titokban történt :P

Kíváncsi leszek a végeredményre, vagy ne várjunk valami nagy különleges eredményre? Látványilag legalább is

Előzmény: FKU-911 (15690)
Ep128 Creative Commons License 2017.01.27 0 1 15691

Az 1301 -nek nem kellett volna inkább (mint első darabnak) megmaradni eredeti (ill. utoljára futott) állapotában...?

Előzmény: FKU-911 (15690)
FKU-911 Creative Commons License 2017.01.27 0 4 15690

1441 és 1301 már készülnek a Fehér úton.

 

Előzmény: DAttis (15689)
DAttis Creative Commons License 2017.01.27 -1 1 15689

Üdv, gondolom már megkérdezem

 

Lehet tudni a "megmaradó" 38 ICS felújítása mikor kezdődik vagy ez is egy olyan projekt aminek nem tudni kezdetét és a végét?

Csak mert a KCSV7-ekről kerülnek fel fotók és az öreg ICS-k-ről még csak a selejtezést hallani, olvasni. Nyilván az új projektről még fotó nincs node tervek se vagy ha van az titkos? Vagy tkp csak garázstuning lesz az egész a 38 kocsira

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!