Keresés

Részletes keresés

wenimo332 Creative Commons License 2017.05.27 0 1 15844

Szívesen meghallgatom a problémákat. Főleg a Tátrás részét, mert én abban a csapatban voltam, akik szétszedték a forgóvázat, alkatrészt felújítottak, és összeszelték azokat. De persze ilyen hogy motor, abroncs hajtásház azt nem mi. De egyébként igen, 3x kell játszanom a mágneskártyával hogy átöltözhessek, minden kilépésnél átkutatják a táskám, 

Szolik brutálisan rosszak, beverik a fedlapot hogy a csavar ne testeljen le, a helyett, hogy rövidebb csavart építettek volna, a kioldó kar volt hogy a kezembe maradt, nem vették észre hogy végig el van repedve, szakadtak a menetek, a vezeték színei sokszor fel vannak cserélve.

Új alkatrészek amit nem számít hol ki gyárt, rosszak, szemes csavar a motortartónál sokszor rossz helyre van kifúrva a sasszeg helye, olyan alkatrészekből amiből halomra állnak a dolgok, hoznak még, másból már hónapok óta hiány van, sárvédők Tátrán olyan vékonyak már hogy CO-val se lehet behegeszteni mert átlyukad, 1 megjavítása 1 óráig tart, és MEO-s beleszól a legkisebb problémába is , pl ha kicsi domb van a hegesztés helyén, mert meguntam a 20 perce tartó köszörülését. Az aknák általában kicsik, a legjobb akna felett most Ipari hajtásház javítás van, és ott porosodik a legjobb akna alatta.

TW forgóváz keretét nem homok szórják,  raskettával kell végig menni rajta, utána pedig kézzel kell az egészet lemázolni, és 1 nap alatt csak 1-et lehet megcsinálni, a szerszámok is lassan röhejes állapotban vannak, a dugókulcs csatlakozó része úgy  el van kopva hogy simán le esik, a kolléga fejére 1x... Amikor másik szerszám kéne és elmész a raktárba " nem így működik"

A hegesztők órákat várnak a palackokra. Minden alkatrészt oda hordanak, hiába nincs rá szükség, el se lehet férni.  Kocsiosztályon nem tudom mi a helyzet, de állítólag sokkal jobb, a főnök is jobban megbecsüli az emberit.

Előzmény: TWdoktor (15843)
TWdoktor Creative Commons License 2017.05.27 0 0 15843

Hát, te magad írtad le a választ...

 

Nem, én nem dolgozom ott és ha egy mód van rá, nem is fogok.

De néha muszáj oda bemennem, és már ami a kapunál folyik (mintha bűnöző lennék), már az vérlázító.

Aztán a benti folyamatos zaj, a munkahelyi körülmények, áááh... a legkevésbé szar a kinti felsővezetékes akna, de azt is törpéknek tervezték.

Aztán az alkatrészellátás, te magad is írtad...

No meg a kijövő kocsik minősége... gyalázat, másfél éves kocsiknak táblában esik le az oldaláról a gitt, alóla folyik a rozsdás lé. Fél éves kocsikból dől az olaj, soroljam?

 

 

Előzmény: wenimo332 (15841)
Aron_son Creative Commons License 2017.05.27 0 0 15842

OFF

 

Nem a kétajtós hibridek vannak témán, hanem ánblokk a 7700-asok - két- és háromajtós egyaránt.

 

ON

Előzmény: wenimo332 (15838)
wenimo332 Creative Commons License 2017.05.27 0 0 15841

Miért, maga ott dolgozik?

Egyébként igen, eléggé diliház néha. A munkatársakat viszont nagyon bírtam :D Tele van jó értelembe vett idiótával " máshogy nem lehet kibírni"

Bár a főnök nagyon akarta hogy maradjak, mert fiatal , képzett munka erő lettem volna (szakmám Dízelmotoros vasúti jármű szerelő + érettségi)

Műszaki átvevők akarnak dirigálni, hogy a munkás mit hogy csináljon, de csak szóban, ha mutatna papírt is róla akkor még oke, de olyan hülyeségeket akarnak megcsináltatni ami még viccnek is rossz, pl a T5C5 himba asztalának a kockagumija kidörzsöli a himbaasztalon lévő részt, ami alapból lapos vassal ki van ékelve, ráadásuk erősen bezsírozva is van. Nem is érintkezik a 2 alkatrész, ráadásul a gumi dörzsöli ki a kemény anyagot... és hegessze beljebb azt a lapot a himbaasztalon. Aha... Ki is nevették a szerelők. 

Volt pl hogy Tátra alkatrészek voltak pl hulladékok, hulladék agy, gumibetétek folyamatos elszakadása. De másikat nem lehetett kérni, vagy új szállítmányt kérni, áá nem, mert az nem üzlet a fejesnek. Szenvedjen szegény munkás a rossz minőségű alkatrészekkel. Dabasi cégtől visszajött "felújított" alkatrészek is trehány módon vannak megcsinálva.

De azért jó volt ott lenni, elvoltam, de nem csinálnám H-P 6:00-14:20-ig nem valami sok fizuért.

Előzmény: TWdoktor (15840)
TWdoktor Creative Commons License 2017.05.27 0 1 15840

Sajna 1 év gyakorlat után elköszöntem onnan

 

Életed legjobb döntése volt... komolyan. Ami ott folyik...

Előzmény: wenimo332 (15836)
wenimo332 Creative Commons License 2017.05.26 0 2 15839

Ha az emlékeim nem csalnak, akkor a 1351 KCSV van most bent.

wenimo332 Creative Commons License 2017.05.26 0 2 15838

Kicsit szégyelltem is magam miatta, hisz nagyon munkaerő hiány van, ebben a hónapban már 4 ember hagyta ott a műhelyt, és nem nyugdíj közeliek.

Egyébként a villamosok most nem igen haladnak, minden erővel a 2 ajtós hibrid Volvokat honosítják, és Tátra mellett készül még a 7040, hóseprő, a 492-es meg TW is van már bent.

Előzmény: ChGeri (15837)
ChGeri Creative Commons License 2017.05.26 0 0 15837

Köszönöm, és sok sikert a hivatásodhoz! :) Hajrá-hajrá!

Előzmény: wenimo332 (15836)
wenimo332 Creative Commons License 2017.05.26 -1 2 15836

Sajna 1 év gyakorlat után elköszöntem onnan, villamosvezető tanulóként folytatom, legközelebb júni vége fele fogok be menni papír munkáért, akkor tudok mondani valamit.

Amik most bent vannak, azok 1441 ( amikor ott jártam már fényezve volt) 1301 1361 a metró telephelyén van. 1326 pedig hamarabb bent volt mint a mint pl a 1327, de elvileg még mindig fényezve áll a fal mellett, lassan 2 hónapja, nem tudom mi baj lehet vele.

Előzmény: ChGeri (15834)
Aron_son Creative Commons License 2017.05.24 0 2 15835

Tegnap meg akartam itt kérdezni, hogy melyik és milyen plakátot visel, de mára tárgytalan lett. :)

Miért nem egy felújítás előttire tették...?

 

ChGeri Creative Commons License 2017.05.22 0 2 15834

Üdv! Tudja valaki (pl. wenimo olvtárs), hogy hogy állnak a KCSV-k felújításával? Lassan már több fehér tetejűt látok, mint szürkéset. Vagy csak a szemem káprázik?

 

Más: van valami utasítás arra, hogy az ICS-k utastéri világítását tilos működtetni a lánchídi alagútban? :/ Kibírom azt a pár másodpercet, de azért olyan snassz...

 

Az ICS-k körszerűsítése hogy döcög?

DAttis Creative Commons License 2017.05.22 0 0 15833

Az utóbbi időszakban (3-4 hó) piszok ritkán villamosoztam, így jött ki a lépés mindig csak busz vagy M4, munkába vonat (lassan el is feledtem az ICS-s utazás filinget). :D 
Szombaton így úgy terveztem a fonódon elindulva megyek Kelenföldtől. Nos az 1448-at fogtam ki a 19-esen. Ez a kocsi megajándékozott egy kis talpmasszázzsal :) És persze "zörgés-börgéssel" a Gellért téren felszáló turistáknak ugyan tetszett ez a hangulat, nekem meg eszembe jutott, hogy az ICS-k tkp most a legöregebb járművek az össz villamos flottában, persze az of TW6000 se mai gyerekek

Egyébként elég csúnyán csörgött-zörgött végig a kocsi a Bartókon majd a rakparton, pedig ugye a nevezett útszakaszon megtörtént a vágányfelújítás.
Nem tudom ez (1448) benne van-e a felújítandó 38 db-ban de ha a felújításig így marad csúnya lesz :P 

ChGeri Creative Commons License 2017.04.28 0 1 15832

Köszi!

Előzmény: 431365 (15831)
431365 Creative Commons License 2017.04.28 0 1 15831

1328.

Előzmény: ChGeri (15830)
ChGeri Creative Commons License 2017.04.28 0 1 15830

Üdv! Melyi KCSV7-es az, amelyik sötétített ablakokkal és hagyományos áramszedfővel futkos?

(Akkor a kontraszt (a KCSV-n belül), hogy még a budai munkahelyemről nézve is kiveri a szememet! :D )

FKU-911 Creative Commons License 2017.04.22 0 1 15829

Felújításon.

Előzmény: 4014 (15828)
4014 Creative Commons License 2017.04.22 0 0 15828

1340-el mi van? Régen volt forgalomban. 

wenimo332 Creative Commons License 2017.04.11 0 2 15827

Műszak végén sétálva épp csukták be utána a kaput

1327 pedig kész a próbázásra.

Ugyan a matricák felkerültek a fényszóró felé, de mintha jobban állna így neki, és a matricák mérete is minimálisan, de minta kisebbek lennének, na persze a tökéletes az lenne hogy a pályaszámon kívül semmi ilyesmi nem lenne a homlokfalon.

 

Szegény 1326 meg már elég régóta készül, jóval lassabban mint a megszokott. Nem tudom mi hátráltatja, de a 1327 hamarabb elkészült mint a 1326.

Előzmény: ChGeri (15826)
ChGeri Creative Commons License 2017.04.11 0 0 15826

Nyehh, a múlt héten még a budai rakparton tanulózott. :)

Előzmény: wenimo332 (15825)
wenimo332 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 15825

1370 13:00 körül ért VJSZ-be

wenimo332 Creative Commons License 2017.04.04 0 3 15824

1326 fényezőbe, illetve 1441 szinte soron kivül készül, a héten szerintem beszerelik a kapaszkodókat atb.

 

Talán ebben a hónapban kész is lesz.

wenimo332 Creative Commons License 2017.04.02 0 1 15823

Milfavokat az 2-es metró telephelyén csinálják, de van alkatrész amit áthordanak a Fehér útra, pl a kerékpárokat.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (15822)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2017.04.02 0 0 15822

Köszönjök a sok infót-morzsát amit beírsz ide, vannak érdekes dolgok. :)

 

Egyik meglepetés a MILFAV, (mivel félig meddig az is Ganz-csuklós megkérdem itt) a FAV széria is teljes Főjavítást kap a Fehér úton várhatóan? 

 

-----------

OFF   A Hannoverin is meglepődtem, valóban a 1517 ott pihen az udvaron, de a 1557-et nem látni, annak neki estek már a csarnokban? Na ha megy be még több megteszed, hogy beírod a Hannoveri villamosok topicba? Köszi ON

Előzmény: wenimo332 (15815)
wenimo332 Creative Commons License 2017.03.30 0 1 15821

Nem hiszen, hisz a KCSV-k se kaptak, pedig azzal tovább számolnak. Szerintem az ICS project kimerül a belső és külső design-en, Villcad ajtók azt csókolom. 

Előzmény: Viko88 (15818)
wenimo332 Creative Commons License 2017.03.30 0 2 15820

Én sose mondtam hogy biztos forrás vagyok :D Én többször leírtam, hogy azt mondom csak, amit a szememmel látok a műhelyen belül. Az első, 1441 most van a fényezőben, majd ha elkészül akkor leírom hogy milyen lett.

Előzmény: ChGeri (15819)
ChGeri Creative Commons License 2017.03.30 0 0 15819

Summa summarum: nem tudunk semmit.

Majd ha kijött az első készen, valaki lefényképezi és kiposztoja ide, akkor.

Addig maradnak ezek a "biztos forrás"-ok. (Minél benfentesebb, annál pontatlanabb.) :)

Előzmény: Viko88 (15818)
Viko88 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 15818

Úgy volt azt hiszem, hogy kijelzőt is kapnak!

Előzmény: wenimo332 (15815)
wenimo332 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 15817

1301 utolsó forgalmi állapot, 1305 gyári állapot.

Pont fordítva kéne, de mindegy.

Előzmény: Ep128 (15816)
Ep128 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 15816

Az 1301 -ből is "UFO -t" csinálnak? Azt nem kellett volna úgy megőrizni (mint elsőt) ahogy eddig volt...?

Előzmény: wenimo332 (15815)
wenimo332 Creative Commons License 2017.03.28 -1 4 15815

Tudtommal a belső tartalom nem változik, kap egy "egységes" KCSV belsőteret, sötétített ablak meg a lemaradhatatlan 5 matrica / négyzetcentiméter. 

De azért kitudja, lehet hogy KCSV belsőt kapnak? Az újak elég jól sikerültek. Összes olasz szaggatót váll felett kihajították, és magyarra cserélték. Nemsokára kiderül, 1441 már a fényezőben van.

Mellesleg elvileg a Pillangó utcai metrógarázs is besegít a munkába, mi után elment az utolsó szervizelt metrókocsi is, hogy legyen munka. 1301 és a 1361 ott van már, és a Millfavokat is ők csinálják. 

Most a VJSZ tele van Tátrákkal, megjött a 1557 és a 1517 TW, meg a 2020 Combino is. 

Előzmény: király2644 (15809)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!