Keresés

Részletes keresés

Grgabácsi Creative Commons License 2017.09.12 0 0 15868

Ez nekem erősen századforduló-ízű (mármint XIX-XX. század fordulója) kifejezés, amely valahogy ebben a közegben megmaradt. Vélhetően 1967-ben is már archaizmus volt, inkább a "hatósági" kifejezés a helytálló.

Előzmény: Zolcsi67 (15867)
Zolcsi67 Creative Commons License 2017.09.12 0 0 15867

Szerintem a korszaktól függ az elnevezés. Hogy miért volt rendőr, azt nem tudom :-(

Előzmény: ChGeri (15866)
ChGeri Creative Commons License 2017.09.11 0 0 15866

Most akkor mi a helyes kifejezés: műtanrendőri vagy műszakrendőri? Mert egyszer a rozsdaparkban egy műsorban mondták, hogy helytelenül használják a "műtanrendőri vizsga" kifejezést, mert az "műszakrendőri".

 

Mi az igazság?

 

(Amúgy a kifejezésnek mi köze van egy rendőrhöz?)

Előzmény: Zolcsi67 (15865)
Zolcsi67 Creative Commons License 2017.09.11 0 2 15865

Október 7. a műtanrendőri, és október 8. a forgalomba állás (Baross kocsiszín).

Előzmény: csmg2 (15863)
paca664 Creative Commons License 2017.09.08 0 0 15864

A képek alapján a B végi tükrök már le vannak szerelve.

Előzmény: Aron_son (15861)
csmg2 Creative Commons License 2017.09.07 0 5 15863

Üdv Mindenkinek!

 

Az állományi listát nézve október 8-án lesz 50 éves az 1301-es Teljesen (Ganz))):-) csuklós kocsi. Tud-e valaki valamit, hogy lesz-e ebből az alkalomból valamilyen nyilvános megemlékezés, különmenet...stb. Elkészül-e az ünnepelt a születésnapjára?

((Örömteli lenne, ha ezen a napon megújulva beállna a 2-es vonalra))

 

A hiteles válaszokat, információkat előre is köszönöm.

ChGeri Creative Commons License 2017.09.04 0 4 15862

Bitangjól néznek ki, és a blogod is tetszik!

Előzmény: Aron_son (15861)
Aron_son Creative Commons License 2017.09.04 0 8 15861
ChGeri Creative Commons License 2017.08.16 0 1 15860
ChGeri Creative Commons License 2017.08.15 0 0 15859
exvérmezö15 Creative Commons License 2017.08.11 -1 0 15858

Nagyrészt metrósok csinálják....

Előzmény: wenimo332 (15856)
wenimo332 Creative Commons License 2017.08.11 0 0 15857

Szerencsére ez a CAF sose fog átmenni rajta üzemszerűen, hisz túl nagy a tengelyterhelése.

Előzmény: uv3249 (15855)
wenimo332 Creative Commons License 2017.08.11 0 0 15856

VJSZ-t jobban lefoglalja a hibrid buszok honosítása, Tátrák illetve TW-k csinálása.

Mivel ez a 3 kocsi nélkül is adható elég ICS, így nem sietik el.

Előzmény: 4014 (15852)
uv3249 Creative Commons License 2017.08.11 0 1 15855

Arról nem is beszélve, ha most kivonnák a maradék Iparit, akkor nem tudom mi menne át a Szabadság hídon, a CAF nem igazán..

Előzmény: ChGeri (15851)
DAttis Creative Commons License 2017.08.11 0 0 15854

Akkor az 2 Combino kivonását jelenti?

Nem értek hozzá de a FUTÁR beszerelés beüzemelés mennyi idő? Tudom az első Combinokba elég sokáig tartott, de mi is olyan bonyolult feladat ebben?

Átfordítva a kérdést meddig lesznek kint a csatolt KCSV-k ? Remélem még a hónap utolsó 2 hetében is akkor meg tudom nézni őket, sőt utazni is :P  

Előzmény: Ep128 (15847)
ChGeri Creative Commons License 2017.08.10 0 0 15853

Bakker, tényleg...! :D

Előzmény: 4014 (15852)
4014 Creative Commons License 2017.08.10 0 2 15852

Az ipari felújítás már tavaly megkezdődött, a 1301, 1361, 1441-es kocsik vonultak be. Igazi siker történet lehet, mert azóta sincsenek kész... 

Előzmény: ChGeri (15851)
ChGeri Creative Commons License 2017.08.10 0 0 15851

Nagyon köszönöm!

Remélem, a 18 után (vagy azzal párhuzamosan) a 38 ICS is megkezdi a megújhodást. Vagy megvárják a CAF-opció lehívásának lehetőségét?

Előzmény: 4014 (15850)
4014 Creative Commons License 2017.08.10 0 0 15850

Van darab 10 db felújított (1325, 1326, 1327, 1328, 1332, 1335, 1337, 1340, 1343, 1350) kettő van a Vjsz-ben (1344, 1370) a többi értelemszerűen még nincs felújítva (18db). 

Előzmény: ChGeri (15848)
4014 Creative Commons License 2017.08.10 0 0 15849

Szeptembertől inkább. :) 

Előzmény: Ep128 (15847)
ChGeri Creative Commons License 2017.08.10 0 0 15848

És azt tudjuk, hogy per pillanat hány "régi" KCSV rója a köröket összesen?

Előzmény: Ep128 (15847)
Ep128 Creative Commons License 2017.08.10 0 2 15847

Az semmi ahhoz képest, hogy a 4-6 -os vonalon 2 CSATOLT (!) KCSV megy jövő héttől papíron a futárosítani küldött Combino -k helyett... :-)

Előzmény: 4014 (15846)
4014 Creative Commons License 2017.08.09 0 0 15846

Ma üzemkezdettől a 24-es ismét KCSV-s vonal lett a vágányzárak okán. :) 

Aron_son Creative Commons License 2017.07.03 0 0 15845

Tudnátok segíteni, hogy hány állományban lévő ICS-ben van Vill-Cad rendszer? Köszi!

wenimo332 Creative Commons License 2017.05.27 0 1 15844

Szívesen meghallgatom a problémákat. Főleg a Tátrás részét, mert én abban a csapatban voltam, akik szétszedték a forgóvázat, alkatrészt felújítottak, és összeszelték azokat. De persze ilyen hogy motor, abroncs hajtásház azt nem mi. De egyébként igen, 3x kell játszanom a mágneskártyával hogy átöltözhessek, minden kilépésnél átkutatják a táskám, 

Szolik brutálisan rosszak, beverik a fedlapot hogy a csavar ne testeljen le, a helyett, hogy rövidebb csavart építettek volna, a kioldó kar volt hogy a kezembe maradt, nem vették észre hogy végig el van repedve, szakadtak a menetek, a vezeték színei sokszor fel vannak cserélve.

Új alkatrészek amit nem számít hol ki gyárt, rosszak, szemes csavar a motortartónál sokszor rossz helyre van kifúrva a sasszeg helye, olyan alkatrészekből amiből halomra állnak a dolgok, hoznak még, másból már hónapok óta hiány van, sárvédők Tátrán olyan vékonyak már hogy CO-val se lehet behegeszteni mert átlyukad, 1 megjavítása 1 óráig tart, és MEO-s beleszól a legkisebb problémába is , pl ha kicsi domb van a hegesztés helyén, mert meguntam a 20 perce tartó köszörülését. Az aknák általában kicsik, a legjobb akna felett most Ipari hajtásház javítás van, és ott porosodik a legjobb akna alatta.

TW forgóváz keretét nem homok szórják,  raskettával kell végig menni rajta, utána pedig kézzel kell az egészet lemázolni, és 1 nap alatt csak 1-et lehet megcsinálni, a szerszámok is lassan röhejes állapotban vannak, a dugókulcs csatlakozó része úgy  el van kopva hogy simán le esik, a kolléga fejére 1x... Amikor másik szerszám kéne és elmész a raktárba " nem így működik"

A hegesztők órákat várnak a palackokra. Minden alkatrészt oda hordanak, hiába nincs rá szükség, el se lehet férni.  Kocsiosztályon nem tudom mi a helyzet, de állítólag sokkal jobb, a főnök is jobban megbecsüli az emberit.

Előzmény: TWdoktor (15843)
TWdoktor Creative Commons License 2017.05.27 0 0 15843

Hát, te magad írtad le a választ...

 

Nem, én nem dolgozom ott és ha egy mód van rá, nem is fogok.

De néha muszáj oda bemennem, és már ami a kapunál folyik (mintha bűnöző lennék), már az vérlázító.

Aztán a benti folyamatos zaj, a munkahelyi körülmények, áááh... a legkevésbé szar a kinti felsővezetékes akna, de azt is törpéknek tervezték.

Aztán az alkatrészellátás, te magad is írtad...

No meg a kijövő kocsik minősége... gyalázat, másfél éves kocsiknak táblában esik le az oldaláról a gitt, alóla folyik a rozsdás lé. Fél éves kocsikból dől az olaj, soroljam?

 

 

Előzmény: wenimo332 (15841)
Aron_son Creative Commons License 2017.05.27 0 0 15842

OFF

 

Nem a kétajtós hibridek vannak témán, hanem ánblokk a 7700-asok - két- és háromajtós egyaránt.

 

ON

Előzmény: wenimo332 (15838)
wenimo332 Creative Commons License 2017.05.27 0 0 15841

Miért, maga ott dolgozik?

Egyébként igen, eléggé diliház néha. A munkatársakat viszont nagyon bírtam :D Tele van jó értelembe vett idiótával " máshogy nem lehet kibírni"

Bár a főnök nagyon akarta hogy maradjak, mert fiatal , képzett munka erő lettem volna (szakmám Dízelmotoros vasúti jármű szerelő + érettségi)

Műszaki átvevők akarnak dirigálni, hogy a munkás mit hogy csináljon, de csak szóban, ha mutatna papírt is róla akkor még oke, de olyan hülyeségeket akarnak megcsináltatni ami még viccnek is rossz, pl a T5C5 himba asztalának a kockagumija kidörzsöli a himbaasztalon lévő részt, ami alapból lapos vassal ki van ékelve, ráadásuk erősen bezsírozva is van. Nem is érintkezik a 2 alkatrész, ráadásul a gumi dörzsöli ki a kemény anyagot... és hegessze beljebb azt a lapot a himbaasztalon. Aha... Ki is nevették a szerelők. 

Volt pl hogy Tátra alkatrészek voltak pl hulladékok, hulladék agy, gumibetétek folyamatos elszakadása. De másikat nem lehetett kérni, vagy új szállítmányt kérni, áá nem, mert az nem üzlet a fejesnek. Szenvedjen szegény munkás a rossz minőségű alkatrészekkel. Dabasi cégtől visszajött "felújított" alkatrészek is trehány módon vannak megcsinálva.

De azért jó volt ott lenni, elvoltam, de nem csinálnám H-P 6:00-14:20-ig nem valami sok fizuért.

Előzmény: TWdoktor (15840)
TWdoktor Creative Commons License 2017.05.27 0 1 15840

Sajna 1 év gyakorlat után elköszöntem onnan

 

Életed legjobb döntése volt... komolyan. Ami ott folyik...

Előzmény: wenimo332 (15836)
wenimo332 Creative Commons License 2017.05.26 0 2 15839

Ha az emlékeim nem csalnak, akkor a 1351 KCSV van most bent.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!