"Remélem valami nagy álhír" <-- "Ott van az iskolai gyakorlatom"
Minél közelebb van valaki a "tűzhöz", annál több és durvább álhírt hall sajnos. Ezek leggyakrabban a "biztos források" vágyálmai, ötletelései vagy félelmei. :)
"1301,1441-es iparit hamarosan betolják az udvarrol a VJSZ csarnokába"
Még hozzá sem kezdtek az első két darabhoz...? Mondjuk tele vannak munkával, folyamatos a Tátra- és KCSV-felújítás.
Nemrég halottam, hogy pár TW6000-et át akarnak alakítani azért, hogy a 47-49-es vonalra kilehessen adni őket ICS helyett. Remélem valami nagy álhír azzal együtt hogy Budai vonalakra is ki akarják adbi. Nagyon nem szeretem a Hannowerit, sok dolog miatt, nagyon jó lenne ha miattuk nem váltanának ki még több ICS-t
Szerintem azért kamu, mert akkor minek tartanának meg 38-at, másrészt a Hannoweri 2400mm széles, míg az Ipari 2300mm, szerintem nem lehet csak úgy lenyisszantani 10 centitborbálkodnianyagilag hol érné meg borbálkodni.
Egyébként remélem a 1301,1441-es iparit hamarosan betolják az udvarrol a VJSZ csarnokába, szétszerelés előtt jól hagyják megérni kint, most Tátrával van tele , meg bent van a Muki is stb. Ott van az iskolai gyakorlatom, szóval látom az ilyeneket hála istennek.
Mert olyan dolog is lehet a képen, ami nem tetszik a tulajnak, és balhézik érte. Lógós munkások, embertelen körülmények, szabálytalan berendezések, stb... ha minden rendben lenne, senki sem foglalkozna ezzel.
Úgy mellesleg, hol lehet a legutóbb felújított villamosokról képet találni? Mert itt már ritka, néztem HB galériáját....hát ott is fogyóban a lelkesedés...
Tényleg kiváncsi lennék, hogy az a sok járműfotós hová tölti fel a képeit?
Az ablak üvegek tavaly tavasz végétől lettek sötétítve, de volt ami már úgy jött ki a Vjszből, ez asszem egységes és az összesen felújított kocsin megtörtént . A 1343 volt az első amin nincs eresz. Szintén a 1343-as volt amin az új BP logók kerültek fel. Illetve a 1335-el együtt ez a két kocsi lett oktató jármű, annyiban lényeges, hogy ezért van levehető oktatói tükör ezen a két kocsin. Szintén érdekesség, hogy az első három felújított kocsi még analóg sebesség mérővel és volt mérővel került forgalomba. Ezek azóta digitálisra lettek cserélve.
Jajj, nem szálltam el ennyire. :) De persze, király lenne az is...
ChGeri: nem hiszek a tündérmesékben, meg azzal is képben vagyok, hogy az első példány már bent van a munkálatokon, de hátha...mert ezek nélkül (=amiket írtam) bármit csinálnak, haszontalan pénzpazarlás.
Nagyon jó ötletek, pár éve még én is komolyan elhittem, hogy van az életnek olyan területe, ahol "közönséges" userként javaslatot tehetek, és azt el is fogadják. :S
Az a baj, hogy ezek a dolgok már rrrrrééégen eldőltek.
Más: van-e valakinek nyilvántartása arról, hogy melyik KCSV-k szépültek már meg? Nem akarok túlzásokba esni, de szerintem a legújabbak eszeveszett jól néznek ki (kívülről).
Szuper hír, hogy ha már mindenképpen szükséges maradnia 38 darab ICS-nek, akkor egy kicsit jobban rendbeszedik őket. Viszont, mint rendszeres user-ként, nagyon szépen kérem, pár apróság, amit vegyenek bele a felújításukba:
hang- és zajszigetelés - nem hiszem, hogy magyarázni kell, miért;
hőszigetelés - itt elsősorban az ajtók és környezetükre gondolok, ahol a játékradiátorok által eregetett kevés hő is megszökik menetközben;
fűtés - ez a 6 (?) "mini hősugárzó" elégtelen, nem csak az elmúlt hetek -10°C-os időjárásában, hanem 0°C körül is.
Aztán ha még esetleg a futásjóságon is tudnak javítani, netán klímát is kapnak (meddig terveznek velük ezután a beavatkozás után?), akkor tényleg egy szavam sem lesz.
Utolsó forgalmi állapotban a 1301, eredetiben a 1305, körútra a 1468-69 marad. Ezenkívül a 1302, 1303, 1481, meg KCSV is... Már így is túl sok kocsi fog megmaradni.
Lehet tudni a "megmaradó" 38 ICS felújítása mikor kezdődik vagy ez is egy olyan projekt aminek nem tudni kezdetét és a végét?
Csak mert a KCSV7-ekről kerülnek fel fotók és az öreg ICS-k-ről még csak a selejtezést hallani, olvasni. Nyilván az új projektről még fotó nincs node tervek se vagy ha van az titkos? Vagy tkp csak garázstuning lesz az egész a 38 kocsira
Az a baj, hogy már most ennyi változat létezik KKCSV-ből. Nekem tetszik, hogy eltűnt az esővíz-elvezető csík az ablakok fölül, kérdés, mennyire praktikus ez.