1469 már újra Pesten van, de voltak komolyabb és átmeneti átcsoportosítások az elmúlt hetekben:
Ferencváros -> Szépilona: 1319, 1416, 1420, 1427, 1428, 1430, 1435, 1447, 1465, 1466, 1471, 1476, 1480, 1481 (nem egyszerre voltak ott 14-en, viszont holnap reggelre újra Pesten lesz az összes, ha vége a vágányzárnak a 14-esen)
Sziasztok! Új vagyok és most ismerkedem a fórum témáival. nézelődtem és látom nagy kedvenc a ganzipari, így bátorkodom ezt a témát feszegetni. Szerintetek érdemes rendbe tenni ezt a járművet? Gondolom néhány korszerű berendezéssel akár 30 évet is elfutna, és az unió is adna rá támogatást. Jó gépek ezek, és már bizonyított is. Ti hogyan tudnátok egy ilyen projektet elképzelni? Én például dupla ülést tennék bele, és modern hajtással de eredeti motorokkal mert szép a hangja, csinálnám a felújításukat.
Eszembe jutott a 61-es, már sokszor gondolhattuk úgy, hogy most már aztán nem lesz többet rajta ICS, de tegnapig megint kaptunk belőle egy kis izelítőt (plusz még a 18-ast is).
Viszont lehet, hogy most már tényleg nem lesz többet, mivel a fonódó már a "spájzban" van.
Budafok jó 1 hét után adott ki ma újra ICS-t a 41-esre és a 47-esre, ha a forgalmi számokat nézem, akkor ezek a kocsik mától újra Budafokon vannak: 1313, 1368, 1417, 1440, 1443, 1479
Köszi :) amugy ha tartósan leállítanak egy kocsit azzal mi lesz?áll egy ideig aztán kap valami javítást és ujra közlekedik? Még régebben azt Hallottam hogy van pár kcsv ami nem üzemképes és le van állítva. Ez igaz vagy használatban van mind?
Nem vagyok 100 %-ig biztos benne (mert csak rész információként említette itt egy topiktárs), de talán elvileg a Fehér úton újul éppen az 1328-as és az 1350-es kocsi, tartósan leállítva pedig az 1355-ös kocsi pihen! Üdv :)