Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Csaba110 15 órája Creative Commons License 3893

Szia, sziasztok!

 

Aki szeretne olcsóbban acélcsövet vásárolni annak itt egy hirdetés ahol olcsóbb a vascső kb félár .:http://www.jofogas.hu/pest/Vedocso_Vascso_Acelcso_keritesoszlop_oszlop_karam_17115344.htm

 

 

üdv:csaba

Előzmény: plzltn (3892)
plzltn 1 napja Creative Commons License 3892

"85 fölött homályba vész a táj. :)"

 

Az nem a sebesség miatt van? :-)

Ha tudnád milyen dízelen ülni vastag gumiágyazás mellett is... Na az rázás:-) mindenesetre csak azt akartam, hogy az MZ váz pl bírja gumibakon a dízelt, bár nem  100ezres tapasztalat ez, csak ezres.

Előzmény: California E.V. (3891)
California E.V. 1 napja Creative Commons License 3891

Hát ezt nem tudom.

Annyi biztos,hogy az Izsen semmiféle rezgéscsillapítás nincs,vas a vason,és annyira rezeg hogy 85 fölött homályba vész a táj. :)

Viszont a mellékelt cikkben azt állítják,hogy a Rotax motornak sokkal kisebb a rezonanciája mint a Pannóniáé.

El kéne gondolkodnom,hogy lehetne gumibakokra függeszteni a blokkot.

Előzmény: plzltn (3890)
plzltn 2 napja Creative Commons License 3890

Nem kell valami intézkedés a rezgés ellen? Gondolom a 2T Izs váza egy egészen más rezgés elviselésére terveztetett, mint a nagyluku 4T. Vagy van abban a vázban annyi vas, hogy ez nem is igazán érdekes?

Előzmény: California E.V. (3888)
Trike. 3 napja Creative Commons License 3889

Szép böszme, de levetkőztetve filigrán. Tudom mert az év elején vettem egy Super Ténéré-t (road legal), és amikor megbontottam a burkolatokat, tankot levettem, akkor már más formát mutatott :)

 

A blokk szépen fog szólni és alapról nyomatékos.

Előzmény: California E.V. (3888)
California E.V. 3 napja Creative Commons License 3888

A blokkot szeretném belőle átrakni belőle  az Izs chopperembe:

 

 

Az Apriliának papírja nincs,de a motorja üzemképes (valamennyire).

Innen az ötlet:

 

http://www.motorrevu.hu/beszamolo/p21_rotax_negyszelepes_pannonia

 

 

Előzmény: Trike. (3887)
Trike. 3 napja Creative Commons License 3887

Tuareg?

Mi lesz belőle?

Előzmény: California E.V. (3886)
California E.V. 3 napja Creative Commons License 3886

Tegnapi szerzemény:

 

 

:)

MECSI 2014.11.09 Creative Commons License 3885

Ha a váz vágatlan elméletileg o.k. az eddig neten olvasottak alapján, szerintem a cafe raceres topicon inkább kapsz választ.

Előzmény: tapsony (3884)
tapsony 2014.11.07 Creative Commons License 3884

Sziasztok.
olvastam már mindent mindenhol, úgyhogy inkább kérdezek.

Ha egy xv 920 viragón lecserélem a tankot, kormányt és a váz hátsó részét (együtt az üléssel, lámpákkal) egyedi építésűre, akkor le lehet vizsgáztatni? Az új lámpákban persze lesz E betű, nem ledes, nem gány, stb. A váz többi része marad az eredeti. Csinált itt valaki ilyesmit?
köszi

Joejoe1974 2014.10.30 Creative Commons License 3883

Amúgy én sem vesztem el,csak közben volt egy (inkább két) költözés.Az elsőt kocsival,a másodikat Babettával oldottam meg.A Mustang projekt újraindulás után ismét egyhelyben toporog,mivel meg kellene oldani a hátsó részt.A rugóstagok adottak,a helyzet adott,csak össze kell kötni őket.A gyújtás működik,de nem tökéletes,ráadásul a második Mustangból származó blokk ami belekerült a vázba,szintén széthúzásra van ítélve,a csapágyak csak nem bírták az egy éven át kapott vizet.Egy ideje gondoltam rá hogy a Mustangból a első részt meg a hátsó kereket a Yamaha vázba téve milyen látványt nyújtana.Szerintem elég kellemes,klasszikus kinézet.Igazából az ülés hossza és néhai vastagsága zavarta a képet,ezen még agyalni kell.

 

Joejoe1974 2014.10.30 Creative Commons License 3882

Gratula!

Az érzés átjön némileg így a videón keresztül is :)

Előzmény: plzltn (3879)
plzltn 2014.10.28 Creative Commons License 3881

Nem a motort hallod, hanem a légcsavart, amit majd cserélgetni kell/lehet a jövőben (fogyóeszköz), de nagyjából ennyi tolóerőhöz ilyen hang társul. Szárnyprofil váltásnál módolsulhat, mondta nekem miki kérdésemre.

Előzmény: MECSI (3880)
MECSI 2014.10.27 Creative Commons License 3880

nakérem gratula. ilyen hangos marad?

Előzmény: plzltn (3879)
plzltn 2014.10.27 Creative Commons License 3879

"...alakul! mikor fog repülni?..."

 

Most!

Az első berepülési kísérlet! És a végállapot előtti utolsó videó:

 

Előzmény: MECSI (3874)
California E.V. 2014.10.18 Creative Commons License 3878
Trike. 2014.10.14 Creative Commons License 3877

Kíváncsi lennék a "közeg" arcszerkezetére találkozáskor :)

 

Előzmény: MECSI (3876)
MECSI 2014.10.14 Creative Commons License 3876

pár hónapja gondoltam, milyen állat lenne egy ilyen fogat, mert ilyet még biztosan senkisem csinált... ezt ma találtam :-)

plzltn 2014.10.04 Creative Commons License 3875

Sikeres terheléses tesztek esetén (zajlanak) a következő hetek alkalmas időjárású valamely napján lesz az első berepülési kísérlet.

Motor nélkül még nem lett mérve, de jó ötlet, engem is érdekelne.

Előzmény: MECSI (3874)
MECSI 2014.10.04 Creative Commons License 3874

alakul! mikor fog repülni? hány kg motor nélkül?

Előzmény: plzltn (3873)
plzltn 2014.10.03 Creative Commons License 3873

:-)

 

 

Joejoe1974 2014.09.24 Creative Commons License 3872

Az is a cél :)

Előzmény: MECSI (3870)
karlmax 2014.09.22 Creative Commons License 3871

Bármi kell a motorhoz, mindenféle típushoz szinte mindent meg lehet találni a motoralkatresz.eu oldalon. 

MECSI 2014.09.21 Creative Commons License 3870

ha megvágnád a hátulját, egész szuperbikos kiállása lenne :-)

Előzmény: Joejoe1974 (3869)
Joejoe1974 2014.09.20 Creative Commons License 3869

Egyedi szívócsővel.Sajnos a gyári nem fér fel a váztól.Lehet hogy a karbi és a légszűrő oldalra fog tartani.

Előzmény: MECSI (3868)
MECSI 2014.09.14 Creative Commons License 3868

karbi hogy lesz feltéve?

Előzmény: Joejoe1974 (3867)
Joejoe1974 2014.09.13 Creative Commons License 3867

Lassan,de biztosan alakul a mini.

 

Előzmény: Joejoe1974 (3844)
plzltn 2014.09.11 Creative Commons License 3866

Volt szó róla, sokat agyaltunk a kérdéskörön. A közti-puffer verzió hamar kihullott, ellenben sokáig tartotta magát, hogy legyen az AC magában a pufferben. De végül a megrendelő még ezt az 5 cm magasságot is meg kívánta nyerni a "minél alacsonyabban legyen a súlypont" oltárán. És nekem se volt ellenemre, így megspórolva a kétszintű ejtőrendszer feladatát. Cserébe kicsit vesztünk az üzag kihasználhatóság határán. 

És ha így mégsem jó a berepülések során, még mindig beiktathatjuk az AC-puffert. (hasmagasság vesztéssel...)

Előzmény: Trike. (3865)
Trike. 2014.09.11 Creative Commons License 3865

Esetleg egy kis puffer tartály a tank és az AC között, amibe van annyi anyag ami elég arra az időre, ameddig extrém szögben áll a cucc. Pl 6L/h fogyasztás esetén percenként 1dl. Úgy működne mint az infúziócsőbe szerelt kis tartály. Ha nem akarsz benne levegőt, akkor a felső részére kell egy szuszogó cső, ami vissza van kötve a tank felső részére.

Előzmény: plzltn (3863)
plzltn 2014.09.10 Creative Commons License 3864

belegondolva, elméletnek mennyire nem OFF itt egy ilyen előadás...

 

(hiszen a DaiRalnál is agyaltunk a teknőben lévő olaj kérdéséről a motor megdöntés esetén.)

Előzmény: plzltn (3863)