Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Joejoe1974 fél órája Creative Commons License 3883

Amúgy én sem vesztem el,csak közben volt egy (inkább két) költözés.Az elsőt kocsival,a másodikat Babettával oldottam meg.A Mustang projekt újraindulás után ismét egyhelyben toporog,mivel meg kellene oldani a hátsó részt.A rugóstagok adottak,a helyzet adott,csak össze kell kötni őket.A gyújtás működik,de nem tökéletes,ráadásul a második Mustangból származó blokk ami belekerült a vázba,szintén széthúzásra van ítélve,a csapágyak csak nem bírták az egy éven át kapott vizet.Egy ideje gondoltam rá hogy a Mustangból a első részt meg a hátsó kereket a Yamaha vázba téve milyen látványt nyújtana.Szerintem elég kellemes,klasszikus kinézet.Igazából az ülés hossza és néhai vastagsága zavarta a képet,ezen még agyalni kell.

 

Joejoe1974 háromnegyed órája Creative Commons License 3882

Gratula!

Az érzés átjön némileg így a videón keresztül is :)

Előzmény: plzltn (3879)
plzltn 2 napja Creative Commons License 3881

Nem a motort hallod, hanem a légcsavart, amit majd cserélgetni kell/lehet a jövőben (fogyóeszköz), de nagyjából ennyi tolóerőhöz ilyen hang társul. Szárnyprofil váltásnál módolsulhat, mondta nekem miki kérdésemre.

Előzmény: MECSI (3880)
MECSI 2 napja Creative Commons License 3880

nakérem gratula. ilyen hangos marad?

Előzmény: plzltn (3879)
plzltn 3 napja Creative Commons License 3879

"...alakul! mikor fog repülni?..."

 

Most!

Az első berepülési kísérlet! És a végállapot előtti utolsó videó:

 

Előzmény: MECSI (3874)
California E.V. okt. 18. Creative Commons License 3878
Trike. okt. 14. Creative Commons License 3877

Kíváncsi lennék a "közeg" arcszerkezetére találkozáskor :)

 

Előzmény: MECSI (3876)
MECSI okt. 14. Creative Commons License 3876

pár hónapja gondoltam, milyen állat lenne egy ilyen fogat, mert ilyet még biztosan senkisem csinált... ezt ma találtam :-)

plzltn okt. 4. Creative Commons License 3875

Sikeres terheléses tesztek esetén (zajlanak) a következő hetek alkalmas időjárású valamely napján lesz az első berepülési kísérlet.

Motor nélkül még nem lett mérve, de jó ötlet, engem is érdekelne.

Előzmény: MECSI (3874)
MECSI okt. 4. Creative Commons License 3874

alakul! mikor fog repülni? hány kg motor nélkül?

Előzmény: plzltn (3873)
plzltn okt. 3. Creative Commons License 3873

:-)

 

 

Joejoe1974 szept. 24. Creative Commons License 3872

Az is a cél :)

Előzmény: MECSI (3870)
karlmax szept. 22. Creative Commons License 3871

Bármi kell a motorhoz, mindenféle típushoz szinte mindent meg lehet találni a motoralkatresz.eu oldalon. 

MECSI szept. 21. Creative Commons License 3870

ha megvágnád a hátulját, egész szuperbikos kiállása lenne :-)

Előzmény: Joejoe1974 (3869)
Joejoe1974 szept. 20. Creative Commons License 3869

Egyedi szívócsővel.Sajnos a gyári nem fér fel a váztól.Lehet hogy a karbi és a légszűrő oldalra fog tartani.

Előzmény: MECSI (3868)
MECSI szept. 14. Creative Commons License 3868

karbi hogy lesz feltéve?

Előzmény: Joejoe1974 (3867)
Joejoe1974 szept. 13. Creative Commons License 3867

Lassan,de biztosan alakul a mini.

 

Előzmény: Joejoe1974 (3844)
plzltn szept. 11. Creative Commons License 3866

Volt szó róla, sokat agyaltunk a kérdéskörön. A közti-puffer verzió hamar kihullott, ellenben sokáig tartotta magát, hogy legyen az AC magában a pufferben. De végül a megrendelő még ezt az 5 cm magasságot is meg kívánta nyerni a "minél alacsonyabban legyen a súlypont" oltárán. És nekem se volt ellenemre, így megspórolva a kétszintű ejtőrendszer feladatát. Cserébe kicsit vesztünk az üzag kihasználhatóság határán. 

És ha így mégsem jó a berepülések során, még mindig beiktathatjuk az AC-puffert. (hasmagasság vesztéssel...)

Előzmény: Trike. (3865)
Trike. szept. 11. Creative Commons License 3865

Esetleg egy kis puffer tartály a tank és az AC között, amibe van annyi anyag ami elég arra az időre, ameddig extrém szögben áll a cucc. Pl 6L/h fogyasztás esetén percenként 1dl. Úgy működne mint az infúziócsőbe szerelt kis tartály. Ha nem akarsz benne levegőt, akkor a felső részére kell egy szuszogó cső, ami vissza van kötve a tank felső részére.

Előzmény: plzltn (3863)
plzltn szept. 10. Creative Commons License 3864

belegondolva, elméletnek mennyire nem OFF itt egy ilyen előadás...

 

(hiszen a DaiRalnál is agyaltunk a teknőben lévő olaj kérdéséről a motor megdöntés esetén.)

Előzmény: plzltn (3863)
plzltn szept. 10. Creative Commons License 3863

"...Terelő lemezekkel és rajta apró átvezető furatokkal..."

Igen, valami hasonló megoldás készült, 3-4 cm-t túlnyúló cső, rajta 3 mm-es furattal + ponthegesztések közi rései.

"...és az olgalirányú gyorsulás oldalra tenné az olajat...."

Minap hallgattam Hanula Barna egyetemi előadást, ahol az F1-es autók műszaki környezeti viszonyairól is, benne pont erről is esett szó. PL egy 4G-s olgalirányú gyorsulásnál (az mondjuk egy nem agyonforszírozott fékezés v egy top kanyar...) már 80 fokos szögben "kenődik" a teknő oldalfalára az olaj! 

 

Előzmény: Trike. (3862)
Trike. szept. 10. Creative Commons License 3862

Nem túl nagy szögelfordulás várható gondolom (vitorlázásnál a 30-35 fok is elég nagynak tűnik). Terelő lemezekkel és rajta apró átvezető furatokkal lehetne minimalizálni a kihagyást, mint ahogy a motorok blokkjaiban oldják meg az olajdekniben, ha autóba építik, mert ott nem dől a gép és az olgalirányú gyorsulás oldalra tenné az olajat.

Előzmény: plzltn (3861)
plzltn szept. 9. Creative Commons License 3861

A csőbenyúlás végett nem maradna tartalék, marad azért mert nem pont az aljára helyeztem el. De ebben a környezetben eléggé irreleváns a dolog, mert lengedezve melyik is az legmélyebb pontja? (pl ha gázt ad -amihez benzin is kell-, akkor kicsit égnek néz a gép eleje. Ha lebeg, akkor meg ahogy sikerült az utassúllyal együtt kitalálni az akasztószem pozícióját. Vízszintes eséllyel sosem lesz pont)

 

Érdekesebb kérdés, hogy a lengés mellett hogyan biztosított az utolsó cseppig az AC számára a légmentes benzinellátás...

Előzmény: Trike. (3860)
Trike. szept. 8. Creative Commons License 3860

Hogy tetted be a "csöcsöt"? Minden kifolyik vagy marad egy kis "tartalék"?

Előzmény: plzltn (3859)
plzltn szept. 8. Creative Commons License 3859

Az egyik fixre, abba lesz beépítve az AC pumpa, míg a másik kivehető, elvinni pl kútra tankolni.

Előzmény: Trike. (3858)
Trike. szept. 8. Creative Commons License 3858

Fixre lesz beépítve, vagy üzemszerűen kivehető?

Előzmény: plzltn (3856)
plzltn szept. 4. Creative Commons License 3857

Nekem is így mondtak, így is csináltam az esemény után a már használt kannával az újragyártását a csöcsös üzemanyag tanknak.

Előzmény: MECSI (3854)
plzltn szept. 4. Creative Commons License 3856

Az úgy történt, hogy másfél hete beforrasztottam ezt a csöcsöt az új kannába. Most (az élő környezetes próbák eredményeként) el akartam hajtani melegen. Csak azt felejtettem el, hogy már átesett a vízen túl a benzines folyáspróbán is.

 

Nem tudom, jobb lett volna-e, ha nem öntöm ki már akkor a benyát? Mert egyrészt akkor talán belenézek, másrészt de ha mégse nézek bele, akkor már nem lenne házam... csak telkem.

 

Trike. szept. 4. Creative Commons License 3855

De azért szretjük a szakikat, mert nem mindig sikerül nekik sem elsőre minden, ettől már mi is úgy érezzük magunkat, mintha szakik lennénk. :)

Előzmény: MECSI (3854)
MECSI szept. 4. Creative Commons License 3854

nekem anno azt mondták hogy benzintartályt csak vízzel töltve szabad hegeszteni, csak azon a részen szabadon hagyni ahol a varrat lesz...

Előzmény: Trike. (3853)