Keresés

Részletes keresés

Zoli(keki) Creative Commons License 2016.07.13 0 0 4005

Épitkezéshez alapanyagok eladók.Érd:zoli_motor@freemail.hu

MECSI Creative Commons License 2016.07.08 0 0 4004

apa le a kalappal, te faragsz annyit,hogy az már tiszteletet parancsoló!

Tavaly előtt én is faragtam kicsit. jártam motoslalom versenyekre, és előjött egy karbis efekt. mivel a szlalom az utca használathoz képest nagyon technikás a motor hűtése korlátozott. az enyém V4 így a karbik nem fáznak. A tűző napon a forróság miatt néha rendetlenkedni kezdett, fuldoklott alajáraton elment 1 két henger, ami nem jó dolg kis tempónál lendöntött motornál.

építettem be egy hajszárítóból ventilátort ami oldalról szívta be a levegőt. működött azt hiszem mert utána soha többet nem volt ilyen gondom. külön kapcsolóval külön biztosítékkal dupla szigetelt vezetékkel ahoy illik.

Aztán amióta nincsenek versenyek leszedtel a bukócsövet, felraktam az oldalidomokat így a veltit is le kellett venni mert útban volt, de visszarakható. 

Előzmény: Joejoe1974 (4003)
Joejoe1974 Creative Commons License 2016.07.07 0 0 4003

Ismét fordulat történt.Mivel a gyújtás már jónak tűnt,így elkezdtem összefele rakni a gépet.Felraktam a hűtőburkolatot,megvettem a kábelezéshez a dolgokat.Karbibeállítás után egy indítás hogy a fúvókák (főleg az alapjárati) megfelelő-e.A gép beindult,felüvöltött (falsot szívott a szívócsőnél),majd elhallgatott.Rosszat sejtettem.Gyertya ki,szikra nincs.Gyertyapipa le,szikra nincs.Elő a műszert,gerjesztőtekercs oké.Jeladótekercs.Szakadt.A lendkerék olyan közel van gyárilag is a lendkerék oldalához hogy csak pár tizednyi légrés van köztük.Csak így működik jól.Nos,a lendkerék beleért a tekercsbe,elvágta a drótot.Persze mélyen és alul hogy egy sort lebontva ne lehessen javítani.Elővettem a tartalék (Italjet) gyújtást,igazából csak a három felfogatócsavar helyét kellett elkészíteni,és már mehetett is fel.A jeladó működik a cdi-vel,minden jónak tűnik.Ehhez a gyujtáshoz kapható külön jeladó,ezer forint körüli áron.

Előzmény: Joejoe1974 (4002)
Joejoe1974 Creative Commons License 2016.07.03 0 0 4002

Új fejlemény van az ügyben!Arról van szó hogy a Simsonon levő gyújtásom eléggé szedett vedett cucc. Az alaplap egy Rs50-ről van bontva,rossz volt a jeladója.A lendkerék egy robogóé,a jeladó megint egy Rs50-ről van,olyan gyújtásról aminek a gerjesztője rossz (mint utólag kiderült a forrasztás engedte el a vékony drótot a forrszemről).Építettem egy Ducati Energia rajz alapján egy cdi-t,ezzel nem működött.Hosszas próbák,és a cdi egyszerűsítése után(kiszedtem belőle a "felesleges" alkatrészeket,csak a kondi,a dióda,meg a tirisztor maradt) beindult,de alapjáraton járt,gázra lehörgött.Minap meguntam az egy hónapos kinlódást,vettem egy bontott Ducati (Piaggio) cdi-t.Ezzel is beindult,és ugyanúgy lehörgött.Próbálgattam a jeladó helyzetén változtatni,de semmi változás.Végül újra elmentem a bontóba,és elhoztam egy Italjet gyújtást,ami külső jeladós mint a Yamaha Jog gyújtás.A srác adott a kezembe egy rózsaszín Ducati(Piaggio) cdi-t hogy próbáljam meg hátha.Igazából minden reményt vesztve vittem haza és dugtam össze a dolgokat majd jött a próbaindítás.Pár rugás,és semmi.Na,ugye mondtam magamban.Aztán mint egy varázsigére,beindult a gépezet!Másnap levettem a rózsaszín cdi-t és rádugtam a feketét,hátha az előző indulás csak egy álom,vagy a véletlen műve volt.Beindult a feketével is,de ugyanúgy lehörgött mint előtte.Visszatéve a rózsaszint,azzal gyönyörűen vette a lapot.A titok annyi hogy a fekete cdi sem hibás,csak éppen nem ahhoz a jeladóhoz való.Ugyanis a jeladóm Rs jeladó,ami bal oldalt van gyárilag a blokkon,és ugye óramutató járásával ellenkező irányban forog a lendkerék.A lendkerék és a cdi viszont olyan robogóé aminél jobb oldalt van a gyuszi,és az óramutató járásával egyező irányban forog.Emiatt a jeladó tekercs menetiránya eltérő,ezért ellenkező fel illetve lefutású jelet ad a cdi-nek,amitől beindul ugyan a motor,de durrog (a kipufogóba és a karbiba) és alapjáratról nem pörög fel.

Előzmény: Joejoe1974 (4001)
Joejoe1974 Creative Commons License 2016.07.02 0 0 4001

Nem annyira sokat bütykölök,de néha odajutok.A műhelyt is rendezni kéne,de a ház körül sok a tennivaló.

Szóval.A Babetta folytatásához építeni kell egy másik blokkot,ami ugye berántós,és már turbóhűtéses lesz.Ehhez adott a blokköntvény,és egyebek de főtengelyt építeni kell.Van itthon egy főtengelyem,amihez megvettem az új alsó csapot.Csak jön a fordulat.Ugyanis ilyen méretű görgőskosár nem kapható a boltban.Rendelésre tudnak hozni,a teljes felújítókészlet árának feléért.Addig hajtom a gépet.A szerelés nagy részét a Simsonnal való kinlódás teszi ki.Arról van szó hogy mikor hozzám került,a gyári gyújtása kukába való hulladék volt.Volt itthon Ducati Energia alaplap,ehhez vettem egy lendkereket.Babetta tirisztorral raktam össze.Aki látott ilyet az tudja hogy a Ducati Energiánál a jeladó két világítótekercs között és fölött helyezkedik el.A lendkerékben levő műanyagszerű mágnes két végének pólusváltása adja a jelet a cdi-nek.Mikor felraktam egy éve,akkor sem tudtam beállítani.Első rugásra indult,alapjáraton elketyeg szépen de gázt adva megtorpan,lehörög.Ez lehetne karbi hiba is,de nem az.Akkor jó egy hónapos szívás után a lendkerékbe ültettem egy erős mágnest,és a jeladót kivülre tettem.Utána egyből tökéletes lett.Így használtam,hiba nélkül.Aztán egyszercsak megállt itthon,világításbekötés közben.Most újra a belső jeladóval próbálkoztam.Se saját építésű,se gyári Piaggio cdi-vel nem akar felpörögni.Mivel ez a másnak nevetséges probléma engem nagyon bosszant,ezért nem is tudok jelenleg más feladatra koncentrálni.Tanácsokat kaptam mindenfelől,igazából a számomra már bevált külső jeladó jöhet szóba.

MECSI Creative Commons License 2016.07.01 0 0 4000

A kurvaann,at a .... szóval hogyha fékezés van ne legyen villany

 

Előzmény: MECSI (3999)
MECSI Creative Commons License 2016.07.01 0 0 3999

Hogy ha fekszem azért kapcsolja a motort vág,i s ne legyen,en neki villanya

Előzmény: MECSI (3996)
MECSI Creative Commons License 2016.07.01 0 0 3998

A telefon onallositja. a Szava k szerkesztését ha 1ujjal írok mert soxor mlébökök de ha nem akkor is. Tehát a sok munka a dairal volt. Egy kis hegesztgetes meg sem kottyan neked. A genyo most is kijavitotta a dairal t fajdalomra foldhozbaxom Mindjárt...

 

Előzmény: plzltn (3997)
plzltn Creative Commons License 2016.06.30 0 0 3997

Első mondatot ismételt átköltve, nem értem így. Másodikhoz is kódfejtő táblázat kellett. :-)

Pia volt benned, vagy punci takarta a szemed? :-) :-) (mindkettő bocsánatos, mitöbb kívánatos...)

Előzmény: MECSI (3996)
MECSI Creative Commons License 2016.06.30 0 0 3996

A rengeteg a 2kerekü daihatsu volt ez neked csak semmicske :-) én annak idején spekulálnak biztonsági relén  utantoloba hogy ha fekszem szetkapcsolja a villanyt. Nehogy alátoljon valami nyergesvontatonak. Esetleg ellenkező polaritas, satufekesetére

 

 

 

Előzmény: plzltn (3995)
plzltn Creative Commons License 2016.06.24 0 0 3995

Kerék előtt a motor van, az fölé tehetném az egyiket. És mivel 3 aksis (36V) a rendszer, a maradék kettő mehetne is a kerék két oldalára. Csak rengetek építést jelent a 3 külön tartó.

 

A takarítógép jó lehetett volna, annak is ciklikus aksijai vannak.

Előzmény: MECSI (3994)
MECSI Creative Commons License 2016.06.24 0 0 3994

Ha nem fér el felette tedd a kerék mellé vagy elé. En is belekezdtem kb. 10 eve egy ilyen utantoloba. Meg is van csak a foproba elmaradt mert az akku forrás megszunt. Én takarító gép akksikkal akartam tolatni magam.

 

 

 

Előzmény: plzltn (3993)
plzltn Creative Commons License 2016.06.23 0 0 3993

ezt még egyszer:

 

"Hagyományos aksikkal meg nagyon ingataggá vált a magasan lévő (hiszen csak a kerék főlé fér el az akkupakk)  viszonylag nagy súlypont miatt."

Hagyományos aksikkal meg nagyon ingataggá vált a szerkezet, mert a nagy súlyú akkupakk csak magasra helyezhető (hiszen csak a kerék főlé fér el), így az magas súlypontot eredményezett.

Előzmény: plzltn (3992)
plzltn Creative Commons License 2016.06.23 0 0 3992

Joe messze a legtöbbet bütyköl ezek szerint. De azért nekem is le-lecsöppen egy két félóra altatás után. Kihasználva azért "szögelek" néha valamit.

 

Megrendelésre elkészítettem a nagykerekű elektromos rolit.

 

 

Eddig szólt a mandátumom, ez a fényezés előtti állapot. Most elvitte a tulaj szépíteni, majd a végén visszakapom összeszerelésre és a egy fotózkodásra. szumma 27 kg lett LiFePO aksival! Bemértük, a 8 sebességes shimano agyváltónak köszönhetően 48 Km/h a max sebessége, és ráfér még 2 foggal nagyobb fogaskerék elől a motorra. 29 Km-t tudott menni vele a tulaj, és 1-esben nem találtunk a környékünkön olyan emelkedőt, ami akár a lemerült akkuval is, de leküzdhetetlen akadályt jelentett volna.

 

 

 

 

 

Aztán egy saját célra készülő projektbe is belekezdtem. A maradék alkatrészekből összeraknék egy kerékpár trailert. Célja lenne a csereszabatosság is. Jelenleg a hátsó keréktengely anyájára tud egy pillanat alatt felpattanni. Csak ez a csepel magas-zárt anyája kell a bicóra:

 

 

 

 

Itt még nagyon kezdő állapotban van, mára lényegesen előrébb áll. Kipróbáltam akkukkal, de! Li-osra anyagilag nincs esély, ha lenne, akkor annyiért egy gyári holmit is vehetnék. Hagyományos aksikkal meg nagyon ingataggá vált a magasan lévő (hiszen csak a kerék főlé fér el az akkupakk)  viszonylag nagy súlypont miatt. Ezért most egy kisebb láncfűrész motorját keresem a célra. Azzal 3-4 kg-ból + a benya ki is jönnék. És a kettőből az egyik mehet akár tengelymagasságba is, lejeb hozva ezzel a súlypontot. (így a tetejére akár egy gyerekülés is elférne...)

 

Kaptam egy choppert, amiből faraghatok valamit valamikorra valamelyik EMAT-ra. És elárulom a TITKOT! Töröm a fejem, mitől lehetnék ismét ötletes...

Előzmény: MECSI (3991)
MECSI Creative Commons License 2016.06.21 0 0 3991

fejezetet

 

szerintem a látogatottság csökkenése pont abban van hogy változik az életünk. mások a prioritások mint egykor. így elfordultunk a topictól, van aki azért mert nincs mit olvasni, van aki azért mert mindent megcsinált amit kitűzött magának ;-)

a face -re gyakrabban felugrok mint ide ez tény.

néha azért benézek, a totalcaron vannak az önszivató projektekről cikkek azt szoktam olvasni az nagyjából kompenzálja a topichiányt.

nyugdíjjasként ami kb. 25 év múlva lesz mindenképpen ezt látom elfoglaltságnak. majd előszedem az öreg vasakat, és renitens bácsiként összefüstölöm a villanygépekkel közlekedő fiatalokat :-)

Előzmény: MECSI (3990)
MECSI Creative Commons License 2016.06.21 0 0 3990

te tényleg faragsz rendesen. ezt csak úgy érdemes, ha van időd akkor király relax.

nálam drasztikusat változott a helyzet. a  4otorból eladtam 1et. a Gilera apache-ot itt egy kép milyen volt mikor vettem.elkezdtem csinálni. váz komplett szemcseszórás - porfestést kapott. ülést áthúzattam, kapott új markolatokat csavarokat anyákat. vettem rá sárvédőket... már gurulóképes volt. aztán belevágtunk az átépítés projektbe a vállalkozás miatt és 1 évig hozzá sem nyúltam csak foglalta az amúgy sem nagy helyet.

aztán elkezdtem gondolkodni, hogy merre tovább. és rájöttem, hogy sajnos ez az út sehova sem vezet. mert időm az semmi lett. más vállalkozásba is kezdtünk. aztán meghoztam a nehéz döntést, eladom. feltettem ha elviszik elmegy ha nem marad alapon. elvitték. így mindent egybe véve talán pár cent haszonnal sikerült lezárnom ezt a felyezetet.

bütykölni való az van ezen kívül is mert a jawa pioner motorja szimeringcsere miatt szét van húzva, az konkrétan vagy 3 éve vár. pedig csak  pár óra lenne...

őszig még a házon is van csinálnivaló rendesen, úgyhogynem unatkozom. ha tehetem elmegyek a vfr-el pályanapra. a 350es jawa meg csak van. műxik nagyjából de jelenleg csak úgy van nincs vele cél, talán café racer vagy scrambler lenne. de mire nekiállok kimegy a divatból mindkét stílus :-)

Előzmény: Joejoe1974 (3989)
Joejoe1974 Creative Commons License 2016.06.10 0 0 3989

Ez egy igen jó kérdés!Mindkét felvetésed szóba jöhet.Igazából ezeken a fórumokon gyakori a vita és személyeskedés,amit ugye nem lehet kiszűrni teljesen.Egyes személyeket ez zavar,például engem is. De hogy a motorokról is szó essen,pár mondat róluk.A Simson össze lett rakva egy találkozó végett,jól működik.A futóműve is használható,a motorja erős.A gyújtás rész viszont nyűgös.Arról van szó hogy a Simson blokkra egy Ducati Energia lendkerék,és alaplap került,de a jelet egy lendkerékbe épített erős mágnes adja.A jeladó (vagy jelfogó) egy Kimco robogóé ami nem vasmagos,hanem mágneses.Hosszas kínlódás után kiderült hogy fordítva kell bekötni mint először gondoltam.A cdi saját készítésű.Mint kiderült a jeladó (jelfogó) nem ad elég jelet a cdi-nek.Most ezen agyalok hogy egy jel erősítő kell oda vagy egy másik jeladó(jelfogó).A Babettához kaptam egy blokkot,arra rátettem a tuning cuccokat (henger,dugó,hengerfej,karbi,kipufogó).Indítani nem tudtam mert ott is a gyújtás volt a hibás,nem adott szikrát.Egy haveromtól vettem komplett gyújtás rendszert aprópénzért,azzal már beindult és működik.Eleinte indítási gondok voltak,ezt először karbi problémának tudtam be,de kiderült hogy a gyújtótrafó testelése nem tökéletes.Ezt kijavítva már nincs gond.Illetve van egy apró hiba,ami nem vészes,inkább csak szépséghiba.Arról van szó hogy a motort hajtva,gázt levéve (pl kanyar előtt,vagy kereszteződésben) le akar állni,befullad.Gázt adva neki megtorpan, ha lassítás után pár gázfröccsöt adok akkor semmi gond.Erre kéne valami jó ötlet,hogy mi lehet a baj.Annak idején írtam hogy volt ilyen jelenség,amit a nagy forgótömeg,lendülete okozott zárt tolattyú esetén.Akkor szintén a gázt levéve,a még lendületben levő dugattyú által beszívott gáz okozott túldúsulást,ezáltal meg akart akkor is állni.Vajon most is erről lehet szó?Akkor a hibát a gyári lendkerék (bal oldalt a nagy fényes) leszerelése szüntette meg,azóta egy állítható nyomórugós kuplung kerül fel,öntött alu pofákkal.Igazából ennek annyi előnye van hogy kevésbé zajos (nem csattog mint a gyári) és magasabb fordulaton kezd fogni. De a tapadása ehhez az erőhöz így is kevés,úgyhogy muszáj lesz egy rotációs kapa állítható kuplungot feltenni.Viszont akkor nem férnek el a gyári indítópofák,úgyhogy berántósra kell alakítani a blokkot.Ehhez hegeszteni kell majd a blokkon. A pedálok lekerülnek.Szóval a kinézet meg fog változni.

Előzmény: plzltn (3988)
plzltn Creative Commons License 2016.05.22 0 0 3988

Vajon mi? Átment a fészbukra a közösségi élet innen hiányzó része is? Vagy az indexen csak egy bizonyos korréteg éli életét, aminek természetes kihalási folyamatát látjuk az aktivitás csökkenésben?

Előzmény: Joejoe1974 (3987)
Joejoe1974 Creative Commons License 2016.05.15 0 0 3987

Sziasztok!

Tényleg nem nagy az élet itt,de más indexes fórumon sincs akkora élet már mint pár éve volt.

Jómagam nem nagyon netezek manapság,történtek dolgok a családban.Haláleset és új élet születése egymás után egy hónapon belül.Nagyon sok a tennivaló hétvégén is.Egyedül a Simson projekt működik most,mert egy adott időre szeretném ha elkészülne.

plzltn Creative Commons License 2016.04.29 0 0 3986

Az a nagyon durva, hogy annyira nem ír senki semmiről (magamat is ideértve), hogy e jelzésedet is csak több nappal a lebonyolított levelezésünk után veszem észre.

Régen (pár ember által) naponta generáltunk 5-10 hsz-t. Aztán jó, ha a nagyobb események táján történtek bejegyzések, ma meg az EMAT se gerjeszt magából egy betűt se.

 

 

Előzmény: Trike. (3985)
Trike. Creative Commons License 2016.04.24 0 0 3985

plzltn!

 

Írtam mailt.

MECSI Creative Commons License 2016.02.24 0 0 3984

nincs jobb antidepresszáns mint a motorbicikli hangja este 9-kor :-)

Joejoe1974 Creative Commons License 2015.12.25 0 0 3983

Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog(abb) új évet kívánok minden kedves fórumtagnak és családjának.Jövőre remélem nagyobb mozgás lesz itt :)

 

MECSI Creative Commons License 2015.12.23 0 0 3982

én meg most cseréltem le a nyári gumikat az egyik kocsin, program építkezés. a víz meg a lefolyó meg a fűtés szinte megvan már csak kompletizálni kell a villany félig. ünnepek közt ez lesz a program. a motorok akujait töltőn tartom szeptember óta, ha lesz száraz út kerülök is tán egyet.

Joejoe1974 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 3981

A Simson működőképes,indul jár,megy stb, de van pár dolog ami hiányzik. Sajnos az első villa tartó (amit a kormány forgat) eltört valamikor valakinél és ferdén hegesztette meg,emiatt félreáll a kerék.A kormánynyakhoz képest,a villa tengelybefogó rész több centiméterrel (itt már mm-ekről butaság lenne beszélni) eláll.Szereztem hozzá potom áron igazi hozzávaló karbit (16n1-5).Kéne némi bordázott alulemez taposóknak,vezetékek stb.Szereztem egy 18mm-es karbit a Jawa Mustangra is.A Yamaha Rd-hez meg már felgumiztam a két kereket,a tankot gitteltem.Össze kéne állítani.

Joejoe1974 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 3980

Én annyit tudok írni hogy a Babetta nyáron eladósorba került,és kezdtem visszaalakítani gyárihoz közeli állapotra.Gyári kipufogó,Jawa Mustang karbi.Mielőtt elvitte volna a srác,kipróbáltam hogy megy-e rendesen és alattam megragadt a masina. Se a karbi,se a gyári kipufogó adottságai nem voltak megfelelőek a tuninghoz.Mivel megmaradt így visszatettem a Simson karbit és a tuningkipufogót.Még az első próba alatt volt egy olyan hibajelenség hogy kihúzatás után,levéve a gázt majd ráhúzva elkezdett fulladni.Volt hogy haverral 3 órán át fúvókáztuk és benzinszintet állítottunk,gyertyákat próbáltunk de mindig előjött a hiba.Minden ki lett próbálva,de hiába.Aztán egyszer próbaképp levettem a gyári lendkereket a kuplung fölül.És láss csodát,eltünt a fulladás!Arra gondolok hogy a nagy lendtömeg miatt gázt levéve a mozgó dugattyú még túlszívatta a motort és utána gázt adva befulladt.Utána napi szinten jártam a géppel,digitális km óra szerint 62km/óra volt a végsebessége.A gyorsulása robogóval vetekedett,40-ről még símán gyorsult gond nélkül hatvanig.Ősszel picit gyengébb lett akkor átnéztem a blokkot,elkoptak a gyűrűk meg a hajtókarba a felső bronzpersely.Ezeket cserélve újra repesztett a kicsike.Viszont a nagyobb erő miatt a kuplung csúszása gondot okozott,ezért készítettem alumínium öntvény gyári pofákból nyomórugós állítható kuplungot.Ezzel már magasabb fordulaton indult meg de sajnos a pofák csúszása megmaradt.Nemrég szétment az új bronzpersely felül,cseréltem és új dugót kapott,de sajnos első indítás után kiderült hogy a főtengely is oda van.Szétszedés után kiderült hogy cserélni kell az egészet.Átépítés lesz,állítható rotációs kapa kuplungot kap,és mivel a gyári indítás kiesik a szélesebb pofák miatt így berántós lesz.Mivel a pedálok is feleslegesség válnak,így tervbe kerülhet egy másik hátsó kerék,komolyabb fékkel :)

 

Joejoe1974 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 3979

Mostanában alszik a topik,sajnos ez a sorsuk ezeknek.Legtöbben más helyeken cserélnek eszmét.

plzltn Creative Commons License 2015.11.27 0 0 3978

senki se ír...senki se csinál valami idevalót?!

MECSI Creative Commons License 2015.10.09 0 0 3977

én meg házat átépítek, úgyhogy nemhogy motort faragni nincs időm de még menni sem vele. pedig egy ismerős VFR-jéhez hozzájuthattam volna nagyon jó áron, csak építkezés előtt ez nem megy.

Joejoe1974 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 3976

Megint írok pár sort.A Babetta májusban ment pár kört,aztán letettem.A Simson került előtérbe.A blokkja aránylag tűrhető.Gyűrűket cseréltem,deknitömítést,csapszeget,hézagolókat.A gyújtás még a gyári gyújtótekercses típus volt,de már kókányolták.A két vezeték össze volt kötve,körbe szigetelőszalagozva stb.Mivel külső trafósra akartam alakítani,ezért tekercseltem egy gerjesztőtekercset.Viszont a lendkerékmágnes elég betegnek tűnt,nem adott szikrát,ezért inkább szereztem egy már meglevő Ducati Energia alaplaphoz lendkereket.Azoknak a kúpja azonos a Simson főtengely kúppal,így a felrakás nem okoz gondot.Viszont az alaplaphoz kell közdarab.Egy hetes méregetés és közdarab tervezés után rájöttem hogy kis blokkfaragás utána a gyári Minarelli alaplap is a helyére megy.Mikor ez megvolt,jöhetett a szikra csiholás.Azzal nem volt gond,felrakás után elsőre indult.Csak épp nem pörgött fel!Alapjáraton elpöfögött,de gázra megtorpant.Fordulatonként nem egy hanem több szikrát adott. Az világos volt hogy túl sok jelet kap a cdi.Megmértem műszerrel hogy a szükséges 1-1.5 volt helyett 4.7-5 voltot ad a jeladó!Építettem egy "szűrőt" a jeladó és a cdi közé ami elvileg egy szikrát ad fordulatonként egy kondenzátoros megoldás lévén.De ez sem működött.Végül mérgemben kiszedtem a belső jeladót,és kivülre tettem,a mágnest pedig a lendkerékbe süllyesztettem.Ezzel telibe találtam,indul elsőre és gyönyörűen jár meg pörög.Nem forog annyira mint a Babetta gyujtásos megoldású változatok,de nem baj mert így nagyobb a lendtömeg és nem kell szétforgatni.A világítás is jó lesz mivel alapjáraton a 12voltos 21wattos izzó fehéren világít.A váz alapozva van még csak,az ülés egyszemélyes lesz.Készítettem egy kormánybefogót,amiben egy széles kényelmes endurókormány van.Elöl hátul kicseréltem a gyári dörzscsillapítós rugóstagokat olajosokra,ettől magasabb lett kicsit és nagyon kényelmes :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!