Lehet hogy a legegyszerübb a saját gyári karbis szivósor kéne rá no meg a saját Kehlin karbija.
Akkor már csak a gyújtást kell bekábelezni ez nem nagy dolog.
Az elforgatással csak az a gond hogy az inditómotornak a helyét a váltón meg kell oldani vagy kell csinálni egy vastag közbetétet és két oldalról összecsavarozni.
A saját építményem képeit is beteszem még csak sajna a hátulja van kész az eleje még saját funkciójában müködik mint motor.
Eddig ennyi ami összeállt az egész elé képzelj el egy motort hátsókeréktől elöre
elvileg két ülés elfér egymás mellet a vezető ülés mögött majd kialakul.
A kapcsolási rajzot már bűvöltem de a gyújtás helyett az alapjáratstabilizálót találtam meg :-) ha legközelebb megyek a donorhoz majd jobban körülnézek világosban.
olaj, passz ? víztől annyira nem félek. Olajteknő hát azt másikat kéne csinállni. Azt hiszem dupla karbis lesz ezért szívócsonkot úgyis csinállni kell, a kipuffot talán lehet módosítani amennyire kéne.
Ahogy látom nagyon nem egyforma távolságra helyezkednek el egymástól a csavarok sőt a harang is krumpli alakú, nem lesz olyan szerencsém, hogy 1 lyuknyival elfordítva némi fúrás-faragással közlőlemez nélkül illeszteni lehessen :-(
Még nincs sok hozzászólás szvsz olvass vissza, a kollégáknak hála használlható infok is vannak már itt, meg az elképzeléseim is itt vázolgattam :-)
vannak valamilyen rajzaid terveid a gépedről esetleg fényképek? Tedd fel ide ha nem titok, hadd tanuljon a nép egymástól!
Tittadili a doktorbácsi gépe 490Kg, cseppet se fájjon a fejed.:-) a tatra sem lehtett könnyű, a 613as blokk +váltó+difivel 350 kg. a 603 as sem lehetett 300 nál könnyebb.
A ritkasága ellenére igen kicsi lehet az élettere. Az utcánkban is van egy ( vagy volt?) házi épitésű bicikli, de aligha ment száz kilométert. A beleölt órák száma ettől lényegesen kirivóbb. Ez ilyen műfaj.
eddig csak szóbeszédből hallottam róla. 1983ban készült, de mire használlták akor hiszen nem volt gyorsulásiverseny a coci blokkban??? tán sebességrekordernek?
Ma próbálgattam mennyire fektet a kocsim motorja 2i opel, hát a faxom tudja adogattam neki hirtelen gázokat üresben, közben kézzel visszarántottam. mintha vissza lehetett volna tartani, de nem győztem meg magam róla tejesen. Attól félek hogy az a dög moci nagyon fogja rángatni oldalra a bringát. ez csak kiszerelt müködő motornál fogom tudni megmérni. Nyugtassatok meg hogy nem olyan nagy az a hatás.
Ha a hangon múlik akkor én nem akarok semmitsemhallani,a szopósbabák pedig végképpnemérdekelnek..akinekanagyzajalényegmenjenvisszaszopni. A verseny minnél csöndesebben..... csak csendben csak hallkan, hogy senki meg ne hallja!
nekem 2 db gyerekem van,és én sem szívelem a belezett kipufu mocikat, de sokan csak így tudnak kiszedni vmi hangot a gépükből. ellenben a hd finom gurgulázó hangja, vhogy sokkal elviselhetőbb. puhább hangtartományban mozog...
én ugyan a konkrét gépet nem hallottam, de tény hogy mostanában minden motor gyárilag nagyon halk, de nemcsak hogy halk hanem 1xűen nincs karaktere. Egy harley-s könyvben olvastam: "annak aki hangtompípó nélkül jár, oda kéne nyomni a fejét a kipuffja végéhez, és addig húzni a gázt míg szét nem robbanik a feje" Egy másik szemlélet szerint : "a hangos kipufogó megment"
Hát én a kettő közt foglalnék állást, mert baromira szórakoztató mikor a kicsim éppen nagynehezen elaludt valami állat meg bő gázt ad a gének, az is igaz ugyan hogy inkább keljen fel 10 kisbaba mint legyen 1 baleset mert nem vették észre a közelgő bringát. Arany középút.
de miért villanymotor hajtja? legalábbis mikor hallottam, olyan halk volt mint azok.
pedig elég rendesen feljöttek a designnal, és kezdtem rettentően beléjükszeretni. miért csak a hd képes brutális hangra? mert sztem kipuf belezés nélkül mostanság (sem) nem találni, mondhatnám hallani,szériamotorokat tisztességes hanggal,csak a hd-t. kövezzetek meg,ha nincs igazam,és javítsatok ki ha tévednék,hozzáteszem, nem értek a mocikhoz,csak műkedvelőként vonnz még a dolog...
A Trike oldalon (www.trikeclub.hu) egy szaknévsor szerü adatbázist szeretnék összeállítani, ami a járműépítők (trike, motor, kitcar, akármi ;) ) segítségére lehetne. Ebben kérném a fórumolvasóinak a segítségét. Tehát szakembereket, cégeket kéne ajánlani, akiket ismertek és jónak találtok. Az adatokat (név, cím, telefon, weboldal, stb) a szaknevsor KUKAC trikeclub.hu emailra várom.
A piroson én ülök hátul. A simson valóban az ismert Star motoré. Ennyi volt. Gondoltam kell egy motor a gyereknek tanulni ami puritán egyszerű. Szereztem még egy rossz Jawa Mustnag kerék garniturát meg azt hiszem egy villát a Rigából. Egy hétvégén összeütöttúk, a fiam segitségével :-)) Hiszen az övé, aztán hadd menjen. Arrra már nem emlékszem miből csináltunk kipuffot ami megégette a lábát amikor rodeózott a folyó parton.
Ebben is megelőztek a japánok igaz kicsiben "50- es robogó". A két kerék között van a váltó és van benne egy reteszelő+kézifék a parkoláshoz, ez egyenesbe tartja.
Közben agyaltam olyanon is hogy hátra lehetne két szélesebb autókerék ami nem dőlne be hanem a köztük lévő alacsonyan elhelyezett hiosszanti csap (lila)tenné lehetövé a dőlést, az körül dőlhetne, elvileg normális határok közt mozogva nem tudna felborulni. Hasonló megoldást láttam dönthető oldalkocsis motoron ahol az oldalkocsi kereke állva marad de a motor ami viszi be tud dőlni. Na ilyet még nem láttam, hátul 2 kereket már igen de az fix volt (egy dragmotoron.)
Szoktam motorozni néha, elkérem a haverom fzr 1000-resét, de én még azt is nehéznek tartom. /250kg/. Ha ez eldöl, szilánkosra töri a lábam, meg hívni kell még 2-3 embert, hogy állítsák fel. :)) Pedig nézegettem, most, hogy kint van. 1 méter hosszú lenne, ha meghagynám a váltót. Akkor tudnám használni mondjuk a 3-4es fokozatot, meg ott lenne közte az üres is... Csak le kellene hegeszteni a difit és a jobb oldali féltengelyem lenne a kardán... Amúgy a Viper motoros szörny 4 kerekü, nézz utána...
Amikor meghívtál az általad indított témába, akkor még nem is sejtettem, hogy az érdeklődésünknek melyek lesznek a közös pontjai. Mostanra viszont belebotlottam a gyárilag gyenge minőségű anyagból készített alkatrészek erősebb anyagból történő utángyártásának a problémájába. Ezért megkérlek, hogy keresd fel a témánkat, és oszd meg velünk javaslatodat az ott található műszaki problémák megoldására.