Keresés

Részletes keresés

Audi5000 Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186

A BMW az eleve kardános nem lesz gond de ha mégis JAWA akkor egy sarok hajtás plusz lánc, csak bírja a motor.

 

Előzmény: Mnagy (184)
Audi5000 Creative Commons License 2005.07.20 0 0 185

Szia Mnagy

 

Malamut csak lány és most vedlett

Egy Jawa 350 váz és a motor no hát még nem dölt el hogy a saját blokkja vagy egy

BMW Boxer motorja ez majd elválik.

 

Üdv.

 Bocsi a Kutyás képért

 

Előzmény: Mnagy (184)
Mnagy Creative Commons License 2005.07.20 0 0 184

Szia Audi5000

Milyen vasat teszel elé? a kardán miatt kérdezem.

Egyik haverom gondolkodik hasolóban neki egy drag mögé kéne cserefelépítményt csinálnom.

Más.... a képen nem látszik rendesen csak nem egy szép huskid van.

Előzmény: Audi5000 (183)
Audi5000 Creative Commons License 2005.07.20 0 0 183

Szia

 

Lehet hogy a legegyszerübb a saját gyári karbis szivósor kéne rá no meg a saját Kehlin karbija.

Akkor már csak a gyújtást kell bekábelezni ez nem nagy dolog.

Az elforgatással csak az a gond hogy az inditómotornak a helyét a váltón meg kell oldani vagy kell csinálni egy vastag közbetétet és két oldalról összecsavarozni.

A saját építményem képeit is beteszem még csak sajna a hátulja van kész az eleje még saját funkciójában müködik mint motor.

 

Eddig ennyi ami összeállt az egész elé képzelj el egy motort hátsókeréktől elöre

elvileg két ülés elfér egymás mellet a vezető ülés mögött majd kialakul.

 

Előzmény: MECSI (182)
MECSI Creative Commons License 2005.07.20 0 0 182

köszi a képeket, te tényleg jó csávó vagy!

A kapcsolási rajzot már bűvöltem de a gyújtás helyett az alapjáratstabilizálót találtam meg :-) ha legközelebb megyek a donorhoz majd jobban körülnézek világosban.

olaj, passz ? víztől annyira nem félek. Olajteknő hát azt másikat kéne csinállni. Azt hiszem  dupla karbis lesz ezért szívócsonkot úgyis csinállni kell, a kipuffot talán lehet módosítani amennyire kéne.

Ahogy látom nagyon nem egyforma távolságra helyezkednek el egymástól a csavarok sőt a harang is krumpli alakú, nem lesz olyan szerencsém, hogy 1 lyuknyival elfordítva némi fúrás-faragással közlőlemez nélkül illeszteni lehessen :-(

 

Még nincs sok hozzászólás szvsz olvass vissza, a kollégáknak hála használlható infok is vannak már itt, meg az elképzeléseim is itt vázolgattam :-)

 

vannak valamilyen rajzaid terveid a gépedről esetleg fényképek? Tedd fel ide ha nem titok, hadd tanuljon a nép egymástól!

Előzmény: Audi5000 (181)
Audi5000 Creative Commons License 2005.07.20 0 0 181

Szia Mecsi.

 

Lefotoztam neked a motort és a váltót ahogy kérted.

 

MotorVáltó

 

nem igazán tudom hogy mi a terved velük de szerintem nem lehet függölegesen

beépíteni mert az olajteknő is döntött a szívó-kipufogó sor is meg van döntve

az olaj és a víz sem tudom hogy fog müködni benne.

Középre akarod rakni vagy mi a terved a meghajtást illetően?

Remélem a kapcsolási rajzot tudtad használni.

Úgy látom rokon lelkek vagyunk én most építgetek egy fura Trike-ot

egyszer kész lesz.

 

Üdv.

 

Előzmény: MECSI (180)
MECSI Creative Commons License 2005.07.19 0 0 180
meséllj lécci :-)

Tittadili
a doktorbácsi gépe 490Kg, cseppet se fájjon a fejed.:-) a tatra sem lehtett könnyű, a 613as blokk +váltó+difivel 350 kg. a 603 as sem lehetett 300 nál könnyebb.
Előzmény: doca (179)
doca Creative Commons License 2005.07.19 0 0 179
A ritkasága ellenére igen kicsi lehet az élettere. Az utcánkban is van egy ( vagy volt?) házi épitésű bicikli, de aligha ment száz kilométert. A beleölt órák száma ettől lényegesen kirivóbb. Ez ilyen műfaj.
Előzmény: MECSI (176)
MECSI Creative Commons License 2005.07.19 0 0 178
közben olvasgattam a Boss Hogg tesztjét. ajánlják álló helyzetben túráztatáskor letenni a lábakat
Előzmény: MECSI (177)
MECSI Creative Commons License 2005.07.18 0 0 177
eddig csak szóbeszédből hallottam róla. 1983ban készült, de mire használlták akor hiszen nem volt gyorsulásiverseny a coci blokkban??? tán sebességrekordernek?

Ma próbálgattam mennyire fektet a kocsim motorja 2i opel, hát a faxom tudja adogattam neki hirtelen gázokat üresben, közben kézzel visszarántottam. mintha vissza lehetett volna tartani, de nem győztem meg magam róla tejesen.
Attól félek hogy az a dög moci nagyon fogja rángatni oldalra a bringát. ez csak kiszerelt müködő motornál fogom tudni megmérni. Nyugtassatok meg hogy nem olyan nagy az a hatás.
MECSI Creative Commons License 2005.07.18 0 0 176
végre megleltem! :-) számomra egy nagyon kedves gép mert tatra 603as motor hajtja
Előzmény: doca (175)
doca Creative Commons License 2005.07.18 0 0 175
Ha a hangon múlik akkor én nem akarok semmitsemhallani,a szopósbabák pedig végképpnemérdekelnek..akinekanagyzajalényegmenjenvisszaszopni.
A verseny minnél csöndesebben..... csak csendben csak hallkan, hogy senki meg ne hallja!
Előzmény: MECSI (173)
adren Creative Commons License 2005.07.18 0 0 174

nekem 2 db gyerekem van,és én sem szívelem a belezett kipufu mocikat, de sokan csak így tudnak kiszedni vmi hangot a gépükből. ellenben a hd finom gurgulázó hangja, vhogy sokkal elviselhetőbb. puhább hangtartományban mozog...

nem vagyok hd fan, de kellemesek ezirányból is...

Előzmény: MECSI (173)
MECSI Creative Commons License 2005.07.18 0 0 173
én ugyan a konkrét gépet nem hallottam, de tény hogy mostanában minden motor gyárilag nagyon halk, de nemcsak hogy halk hanem 1xűen nincs karaktere.
Egy harley-s könyvben olvastam: "annak aki hangtompípó nélkül jár, oda kéne nyomni a fejét a kipuffja végéhez, és addig húzni a gázt míg szét nem robbanik a feje"
Egy másik szemlélet szerint : "a hangos kipufogó megment"

Hát én a kettő közt foglalnék állást, mert baromira szórakoztató mikor a kicsim éppen nagynehezen elaludt valami állat meg bő gázt ad a gének, az is igaz ugyan hogy inkább keljen fel 10 kisbaba mint legyen 1 baleset mert nem vették észre a közelgő bringát. Arany középút.
Előzmény: adren (172)
adren Creative Commons License 2005.07.18 0 0 172

ó a drágaság... ó anglia...

de miért villanymotor hajtja? legalábbis mikor hallottam, olyan halk volt mint azok.

pedig elég rendesen feljöttek a designnal, és kezdtem rettentően beléjükszeretni. miért csak a hd képes brutális hangra? mert sztem kipuf belezés nélkül mostanság (sem) nem találni, mondhatnám hallani,szériamotorokat tisztességes hanggal,csak a hd-t. kövezzetek meg,ha nincs igazam,és javítsatok ki ha tévednék,hozzáteszem, nem értek a mocikhoz,csak műkedvelőként vonnz még a dolog...

 

üdv adren

Előzmény: MECSI (170)
Nyegleo Creative Commons License 2005.07.18 0 0 171

Ahoj!

 

Kösz, igyekszem :)

Előzmény: MECSI (169)
MECSI Creative Commons License 2005.07.18 0 0 170

Valami ilyen külsővel kibékülnék, hosszában berakott moci de csak3 hengeres.

 

http://www.motorcyclistonline.com/firstrides/122_0311_triumph/

 

 

MECSI Creative Commons License 2005.07.18 0 0 169

hello nyegleo

körülnéztem picit nálatok, van sok érdekesség.

Előzmény: Nyegleo (168)
Nyegleo Creative Commons License 2005.07.17 0 0 168

Ahoj!

 

A Trike oldalon (www.trikeclub.hu) egy szaknévsor szerü adatbázist szeretnék összeállítani, ami a járműépítők (trike, motor, kitcar, akármi ;) ) segítségére lehetne. Ebben kérném a fórumolvasóinak a segítségét. Tehát szakembereket, cégeket kéne ajánlani, akiket ismertek és jónak találtok. Az adatokat (név, cím, telefon, weboldal, stb) a szaknevsor KUKAC trikeclub.hu emailra várom.

 

Üdv és kösz: Nyegleo

doca Creative Commons License 2005.07.17 0 0 167
OK! Megkaptam. Foglak keresni!
Előzmény: tittadili (165)
MECSI Creative Commons License 2005.07.16 0 0 166
fiúk remélem összehoztok valami jót :-)

Mnagy milyen moci volt az a párhuzamos kerekű, nincs róla valami infód. tengelymagasságban csuklott?
Előzmény: tittadili (165)
tittadili Creative Commons License 2005.07.16 0 0 165
Küldtem mailt, de valamiért visszajött... Ez a számom: 70 290 1530
Előzmény: doca (163)
doca Creative Commons License 2005.07.16 0 0 164
A piroson én ülök hátul. A simson valóban az ismert Star motoré. Ennyi volt. Gondoltam kell egy motor a gyereknek tanulni ami puritán egyszerű. Szereztem még egy rossz Jawa Mustnag kerék garniturát meg azt hiszem egy villát a Rigából. Egy hétvégén összeütöttúk, a fiam segitségével :-)) Hiszen az övé, aztán hadd menjen. Arrra már nem emlékszem miből csináltunk kipuffot ami megégette a lábát amikor rodeózott a folyó parton.
Előzmény: MECSI (153)
doca Creative Commons License 2005.07.16 0 0 163
Lehet róla szó. Add meg a számod, előtte felhivlak egyeztetés végett.( mailben is jó lesz) Egyébként nagyon faragom a menőkéimet.
Előzmény: tittadili (155)
Mnagy Creative Commons License 2005.07.15 0 0 162

gumi

Rear Tire - Metzeler ME880 240/40 18    itt a széles gumi méret és gyártó:))

Mnagy Creative Commons License 2005.07.15 0 0 161
Ebben is megelőztek a japánok igaz kicsiben "50- es robogó". A két kerék között van a váltó és van benne egy reteszelő+kézifék a parkoláshoz, ez egyenesbe tartja.
Előzmény: MECSI (160)
MECSI Creative Commons License 2005.07.15 0 0 160
Közben agyaltam olyanon is hogy hátra lehetne két szélesebb autókerék ami nem dőlne be hanem a köztük lévő alacsonyan elhelyezett hiosszanti csap (lila)tenné lehetövé a dőlést, az körül dőlhetne, elvileg normális határok közt mozogva nem tudna felborulni. Hasonló megoldást láttam dönthető oldalkocsis motoron ahol az oldalkocsi kereke állva marad de a motor ami viszi be tud dőlni. Na ilyet még nem láttam, hátul 2 kereket már igen de az fix volt (egy dragmotoron.)
MECSI Creative Commons License 2005.07.15 0 0 159

most hogy mondod tényleg úgy rémlik hogy több kereke volt.

Azért ne add fel masszív bukókeret, oszt nem bír lefeküdni teljesen:-) látod méretileg pont jó, agyalj tovább.

 

Közben jártam a http://totalbike.hu/esztergany -on hát ott sok kincs van, már találtam is egy nekem tetsző megoldást:

 

Előzmény: tittadili (158)
tittadili Creative Commons License 2005.07.15 0 0 158

Szoktam motorozni néha, elkérem a haverom fzr 1000-resét, de én még azt is nehéznek tartom. /250kg/. Ha ez eldöl, szilánkosra töri a lábam, meg hívni kell még 2-3 embert, hogy állítsák fel. :)) Pedig nézegettem, most, hogy kint van. 1 méter hosszú lenne, ha meghagynám a váltót. Akkor tudnám használni mondjuk a 3-4es fokozatot, meg ott lenne közte az üres is... Csak le kellene hegeszteni a difit és a jobb oldali féltengelyem lenne a kardán... Amúgy a Viper motoros szörny 4 kerekü, nézz utána...

Előzmény: MECSI (156)
Pathmaster Creative Commons License 2005.07.15 0 0 157

Szia MECSI!

 

Amikor meghívtál az általad indított témába, akkor még nem is sejtettem, hogy az érdeklődésünknek melyek lesznek a közös pontjai. Mostanra viszont belebotlottam a gyárilag gyenge minőségű anyagból készített alkatrészek erősebb anyagból történő utángyártásának a problémájába. Ezért megkérlek, hogy keresd fel a témánkat, és oszd meg velünk javaslatodat az ott található műszaki problémák megoldására.

 

MOTO GUZZI

 

Üdvözlettel: Pathmaster

Előzmény: MECSI (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!