A módosítás értelmében minden közvetlen értékesítéssel és árubemutatóval foglalkozó cég köteles lesz ügyfélszolgálatot működtetni, azt elektronikusan és telefonon keresztül is elérhetővé kell tenniük, és hetente legalább egy napon 20 óráig biztosítaniuk kell a nyitva tartást a személyes ügyintézés biztosítására.
Ugyanolyan mint a többi lehúzó! Én nem dőlnék be nekik. Gondolod, hogy véletlen az amiért nem tudod őket visszahívni?
Mikor érjük meg azt, hogy azokat a gazembereket megbüntetik végre, akik ezeket a lehúzó cégeket létrehozták? Vajon miért nem terjed erre ki a magyar jog, véletlen ez?
Versenyhivatali eljárás indult a Royal Marketing Európa Kft.-vel szemben
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának feltételezett megsértése miatt indított eljárást a Royal Marketing Európa Kft.-vel szemben.
A GVH 2015. augusztus 31-én versenyfelügyeleti eljárást indított a Royal Marketing Európa Kft.-vel szemben, mert azt észlelte, hogy a vállalkozás megalakulása óta folyamatosan azzal keresi meg telefonon az üdülési joggal rendelkező fogyasztókat, hogy ezen érintett üdülési jogok értékesítésében segítséget nyújt, emellett internetes oldalán is ezt a benyomást kelti, holott a vállalkozás ténylegesen az üdülési jogok viszontértékesítésében nem működik közre, nyilatkozata szerint csak marketingtevékenységet végez. A szerződéskötés során lefolytatott szóbeli egyeztető megbeszélések alkalmával a meglévő üdülési jogok értékesíthetőségére, illetve azok várható időtartamára, valamint az értékesítés sikertelenségének kompenzálására vonatkozóan valószínűsíthetően nem kellően megalapozott tájékoztatásokat is nyújt a fogyasztóknak.
A GVH észlelte továbbá, hogy a Royal Marketing Európa Kft. a szállás időben megosztott használati jogára, a hosszútávra szóló üdülési termékekre vonatkozó szerződésekről, valamint a tartós szálláshasználati szolgáltatási tevékenységről szóló 141/2011. (VII. 21.) Korm. rendelet 24. § rendelkezése szerinti tájékoztatási követelményekkel kapcsolatos szabályoknak nem tett eleget, a fogyasztókat az előírások szerint egyes esetekben nem tájékoztatta.
Fenti magatartásával a Royal Marketing Európa Kft. a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.) 6. § (1) bekezdés bg) alpontjában valamint h) pontjában, továbbá az Fttv. 7. § (1) bekezdésében foglalt tényállások megvalósításával valószínűsíthetően megsértette az Fttv. 3. § (1) bekezdésében előírt tilalmat.
Az ég szerelmére, szóba ne állj velük, mert úgy átvernek, hogy attól koldulsz! A "javadat akarják", akárcsak annak idején a maszop‒szadesz bűnbanda. Hát oda ne add nekik!
Biztosan eszébe jutott, ahogy nekem is, de, aki telefonál annak csak az a dolga, hogy a listáját végig hívja, és igérvényt csikarjon ki a megbeszélés részvételére. Semmi több, egy callcenteres!
Az utóbbi napokban sorra hívnak fel különböző cégek telefonosai (mindig úgy, hogy nem értem a cégnevét) azzal, hogy MOST van vevő az üdülési jogomra. Egy ilyen megbeszélésre sem mentem el eddig. Változott valamit a piac? Tapasztalatok szerint el lehet adni üdülési jogot vagy újabb trükkökkel jönnek az "ingatlanértékesítő cégek?
Engedjék meg, hogy pár mondatban figyelmükbe ajánljam Önöknek alapítványunkat a Magyar Timeshare Károsultak Alapítványt, mely a XI. kerületben található Budapesten. Mindannyian tapasztaltuk már, hogy egyre több cég próbál belőlünk, üdülési jog tulajdonosokból megélni.
Különböző konstrukciókban üdülési heteink értékesítésével hitegetnek bennünket, melyre komoly összegeket fizetünk nekik a nagy semmiért, hiszen nem történik az ég világon semmi.
Sok esetben üdülési jog üzemeltetőjének negatív hozzáállása is problémát okoz.
Alapító társaimmal egytől- egyig üdülési jog tulajdonosok vagyunk – akik maguk is tapasztalták az évek során az ezzel járó problémákat –, munkánkat segíti szakmai területén sikeres és tapasztalt jogászunk. Az elmúlt időszak sikerei az üdülési joggal kapcsolatos vitás kérdések rendezésében arra inspiráltak bennünket, hogy mindezt a segítségnyújtást minél több üdülési jog károsult számára elérhetővé tegyük. Tapasztalatunk alapján, ha az adott témában a károsultak csoportosan lépnek fel hatékonyabb és eredményesebb ügyintézés várható. Szervezetünk az ingyenes személyes jogi tanácsadás mellett ingyenes csererendszert működtet tagjai számára. Hamarosan honlapunkon is tájékozódhat rólunk, illetve fel veheti velünk a kapcsolatot. Amennyiben felkeltettük érdeklődését és szervezetünk ügyfelévé szeretne válni, kérjük, keressen fel bennünket. Ez az éves alapítványi hozzájáruláson felül – mely ügyfélszolgálatunk és adminisztrációs részlegünk munkáját hivatott támogatni ( díja 3000.- Ft/év) – más költséget nem von maga után. Forduljon hozzánk bizalommal, minden kérdésre próbálunk megoldást találni.Az info.mtka@gmail.com e-mail címen várjuk leveleiket és észrevételeiket!
Miért érdekes az, hogy küldtek-e számlát? Arra neki nincs semmi ráhatása, persze, hogy küldik a számlát! Az idézett szerződési pont, a 3 évi NEM fizetésről beszél.
Enyém is ugyanaz, és az ügyvédem azt mondja, ez tiszta sor, 3 évig nem fizetem, és kész, életem legnagyobb szégyenétől (hogy be tudtak palizni) megszabadulok.
" Amennyiben az éves költségtérítés díját a vevő 3 egymást követő évben nem fizeti meg, úgy a jelen szerződésből eredő valamennyi jogát elveszíti. " pont, és ennyi... és még a Holiday Club Hungary Kft.-vel kötött szerződés.
De ha jól értem, az eredetileg a jogot biztosító cég felszámolás alá került.
És nem a céget vette meg valaki, csak az ingatlant.
Ha ez így van, akkor kb. ennél a pontnál veszett el a jogotok. Nincs ingatlan, a cég pedig fizetésképtelen, tehát onnan vissza semmit nem láttok. Hacsaknem csődbüntettet kimerítő módon pucolták ki a céget, akkor lehet menni az ügyvezető és a tulajdonosok magánvagyonáért.
Kivétel lenne, ha jogokkal együtt vette volna meg az ingatlant az új tulaj, de akkor meg nem kéne új szerződést kötnötök.
Az új tulajdonossal egy teljesen új szerződést köthettek, nekem úgy tűnik. Nem lennék meglepve, ha lenne némi kapcsolat az új és a régi tulajdonos között.
Sokkal jobbat szerintem nem tudtok tenni, mint nyitni egy üveg pezsgőt, hogy megszabadultatok a jogtól.
2014. január elején kaptunk egy levelet, melyben közölték velünk , hogy a Club MenDan Apartman házat felszámolási eljárás keretében megvásárolta egy másik Kft. Azért, hogy üdülési jogunkat továbbra is használhassuk az új tulajdonossal másik szerződést kell kötnünk. Voltunk egyéni megbeszélésen, ahol egy hölgy elhadarta az / szerintük / ezzel járó előnyöket és természetesen a befizetendő pénzösszeget./ szerz.kötés díja, felújítási díj, stb/. Mi a mai napig nem kötöttük meg ezt az újabb szerződést. Van-e valaki, aki tud erre jó megoldást, vagy elvesz a pénzünk?
Szerintem jobban jár ha ellentmond, és tanúkkal megtűzdelve keresni kell egy gyenge pontot, fogást a görbe....... Tulajdonoson.
. Mivel csalás lehetősége fent áll a korábbi szerződé kapcsán, egy jó jogász a PTK. 6-os fejezete alapján, vagy más jogszabályok szerint fogást kell hogy találjon a csaló szállodatulajdonosokon.
Esetleg érdemes a tulajdonos gyenge pontjait feltérképezni, és bírósági tárgyalás folyamán ezt felhasználni.
Érdemes a jogszabályokból egy ügyvéddel, vagy jogásszal közösen felkészülni , és nem kell félni a jogszabályok között, keresni kell.
Egy kis segítségre lenne szükségem. 3 éve direkt nem fizettem be az üdülő fenntartási összeget, ma kaptam kézhez egy közjegyzőtől a fizetési meghagyást. Kérdésem, hogy ki járt már így, és milyen lépéseket tett ezután? Kihez tudok fordulni, mert nem vagyok hajlandó befizetni az összeget... Egyébként Murauban van a jog. Köszönöm szépen
Cégbe apportként való bevitel lehetséges? Majd pedig a cég becsődöltetése? Csak van rá valami mód, hogy egy ember ne adósodjon el 100 évre?
Vagy elkezdjem szervezni a tüntető masszívot, hogy egy része a nevetséges Politikai elitnek észhez térjen és visszamenőleg érvénytelenítse az összes megkötött szerződést, ami 100 sebből vérzik?
Vagy ez az ország tényleg ekkora SZAR?
Hagynak mindenkit megfulladni, aki egy életen át rendesen próbált boldogulni?