Elállás nem lehetséges. egyik forgalmazó sem fogadja el. Illetve az ABBÁZIA-csoportnak van egy alapítványa akik állítólag,ingyen átvettek már néhány jogot.
Az üdülőjog eladással és továbbértékesítéssel kapcsolatban oly rengeteg problémát -állampolgári szinten megoldhatatlannak tűnő panaszos esetet látok (a magamét is beleértve) azt javaslom mindenkinek próbáljunk egyénileg a területünk szerinti parlamenti képviselőkhöz fordulni figyelemfelhívással az egyéni esetek leírásával annak érdekében hogy a magyarországi törvényhozás elé kerüljön a mostani joghézagok megoldása.
2014.jan.havi Hvg-ben ez jogász által felvetett probléma ...
A dolog már-már eléri a devizahitelesek átverésének szintjét...
sok sikert mindenkinek ...
Még egyszer hangsúlyozom nem az egyes esetekben kell pert indítani, az egész rendszer jogi hátterét kell szabályozni....
remélve hogy egyszer rendbe jönnek a dolgok mindenkinek üdvözlettel....B.B.
-megveszik a jogomat,annyiért amennyit kérek érte,természetesen csak az Ö általuk kínált,jelképes pénzben. De a 30%-t fizzesem ki,forintban nekik. Majd az általuk kínált árukból.az általuk közölt árakon vásárolhatok Tőlük. De miden üzlet után forintban az ÁFA engem terhel,s még Ők is kérnek 10% jutalékot. Ezt is forintban.
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR a jogszabály végén a mellékletekben vannak az elállási minták. Amúgy nekem ebből az új rendeletből az jön le, hogy a szerződés mellé eleve adni kellene ilyen kitöltetlen elállási nyilatkozatot.
Vasárnap Debrecenben voltak a Holiday Consulting International Kft emberei.
Azzal hívtak el minket, hogy jogsegélyt ajánlottak: vigyünk magunkkal minden papírt. Ők nem adnak el semmit, semmiért nem kérnek pénzt - csak tájékoztatnak a lehetőségeinkről...
Összeszedtem minden üdülési joggal kapcsolatos papírunkat és elvittük.
A helyszínen kiderült - hogy a síszezonbeli kreishbergi hetünket akarják kétszemélyesről négyszemélyesre cseréltetni. Hévízi hetünket ehhez nem tudják beszámítani. Természetesen a különbözetet ki kell fizetnünk. Az általuk kínált hetet 200 ezer forintért visszabérelnék.
Nos annyira még tudok számolni - hogy ez csak további ráfizetés lenne: a fenntartási költség, amit fizetünk már most is több, mint 200 euró áfával együtt. A csere áráról nem volt szó - de a kétszemélyes apartman 2 700000 forintba került. Nyilván több mint egymilliót kérnének a cseréért - vagyis, ha tényleg bérelik minden hetünket - akkor sem jutnánk hozzá a még fizetendő pénzünkhöz. Nem beszélve arról - hogy már tudjuk, mennyit ér az, ha egy ilyen cég ígér valamit.
Egyébként maguk a kreiscbergiek is furcsán bérelik vissza a hetet: a bevételt fele-fele arányban osztják el a hét jogosultja és maguk között - ha egyáltalán kiadják, mert előbb a saját tulajdonúakat adják
Azt, hogy milyen alapon feleznek - ha én már milliókat fizettem ki a lakosztályért - sehogyan sem értem.
Kiszámoltam, hogy az utcáról betérő vendégnek olcsóbban adnak lakosztályt naponta - mint nekem, aki 30 évre előre fizettem.
Számomra érthetetlen, hogy ekkora különbséget lehet tenni ügyfél és ügyfél között.
Érdeklődnék,hogy van-e olyan,aki találkozott már a Dinasztia Wellness Kft.-vel mostanában. Múlt hét szerdán jártam náluk, egy meglévő Abbázia Club-os üdülési jogommal. Arra jutottunk a megbeszélés végére,hogy (természetesen...) el tudják adni a jelenlegi üdülési jogomat úgy,hogy átváltják egy saját üdülési jogukra,és mivel az drágább (természetesen..), ezért csak beleszámítani tudják az én jogomat,és mellé perkáljak le nekik egy millió forintot. Nagy volt a nyomás,és az eddigi évek negatív tapasztalatából származó stressz,és így (sajnos) abban maradtunk,hogy aláírtam egy lemondó nyilatkozatot,amiben annyi szerepel,hogy a saját jogomról lemondok,helyette átveszem egy náluk már tulajdonos személy jelenlegi jogát, amit majd eladnak egy harmadik személynek (kicsit piramisjátéknak tűnik). Nem fizettem,hanem egy Cofidis hiteligénylést indítottunk el velük közösen. Időközben meggondoltam magam,és ebből remélhetőleg nem lett semmi,mert nem küldtem el a Cofidisnek a munkáltatói igazolást,és a mai napon beszéltem is velük,hogy mi a hivatalos elállás módja. Segítőkészek voltak,írtam nekik elálló levelet,remélem ezzel ez a része befejezve. Viszont!! A Dinasztia Wellness Kft.-vel nem tudok kapcsolatot teremteni,pedig hívtam őket a héten már legalább négyszer.
Azért írtam le ilyen részletesen mindent, hogy hátha ezzel segítek másnak, hátha ismerős ez a helyzet.
A kérdésem hozzátok pedig az lenne,hogy szerintetek mit lehet kihozni ebből az állapotból? Én most úgy döntöttem,hogy elállok az egész eladási dologtól a Dinasztiánál,remélem sikerül is.
Esetleg valakinek valami pozitív tapasztalata van üdülési jog eladásával kapcsolatban? Bármilyen módon is?
Kihasználtság hiánya miatt eladó egy üdülési jog. SCH Üdülőszövetkezet, Mátraszentimre Silver Club Hotel. 1,5 szobás, teljesen felújított, felszerelt apartman, 4 fő+ 2 pótágy elhelyezhető. Érdeklődni első körben itt :-)
"23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is."
A Timeshare Market INC Kft.-ről egy kis pozitívum: az előadáson átvett 40.000 Ft-ot, mivel a barátnőm másnap visszavonta a megbízást három hét után visszautalták.