Érdeklődnék,hogy van-e olyan,aki találkozott már a Dinasztia Wellness Kft.-vel mostanában. Múlt hét szerdán jártam náluk, egy meglévő Abbázia Club-os üdülési jogommal. Arra jutottunk a megbeszélés végére,hogy (természetesen...) el tudják adni a jelenlegi üdülési jogomat úgy,hogy átváltják egy saját üdülési jogukra,és mivel az drágább (természetesen..), ezért csak beleszámítani tudják az én jogomat,és mellé perkáljak le nekik egy millió forintot. Nagy volt a nyomás,és az eddigi évek negatív tapasztalatából származó stressz,és így (sajnos) abban maradtunk,hogy aláírtam egy lemondó nyilatkozatot,amiben annyi szerepel,hogy a saját jogomról lemondok,helyette átveszem egy náluk már tulajdonos személy jelenlegi jogát, amit majd eladnak egy harmadik személynek (kicsit piramisjátéknak tűnik). Nem fizettem,hanem egy Cofidis hiteligénylést indítottunk el velük közösen. Időközben meggondoltam magam,és ebből remélhetőleg nem lett semmi,mert nem küldtem el a Cofidisnek a munkáltatói igazolást,és a mai napon beszéltem is velük,hogy mi a hivatalos elállás módja. Segítőkészek voltak,írtam nekik elálló levelet,remélem ezzel ez a része befejezve. Viszont!! A Dinasztia Wellness Kft.-vel nem tudok kapcsolatot teremteni,pedig hívtam őket a héten már legalább négyszer.
Azért írtam le ilyen részletesen mindent, hogy hátha ezzel segítek másnak, hátha ismerős ez a helyzet.
A kérdésem hozzátok pedig az lenne,hogy szerintetek mit lehet kihozni ebből az állapotból? Én most úgy döntöttem,hogy elállok az egész eladási dologtól a Dinasztiánál,remélem sikerül is.
Esetleg valakinek valami pozitív tapasztalata van üdülési jog eladásával kapcsolatban? Bármilyen módon is?
Kihasználtság hiánya miatt eladó egy üdülési jog. SCH Üdülőszövetkezet, Mátraszentimre Silver Club Hotel. 1,5 szobás, teljesen felújított, felszerelt apartman, 4 fő+ 2 pótágy elhelyezhető. Érdeklődni első körben itt :-)
"23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is."
A Timeshare Market INC Kft.-ről egy kis pozitívum: az előadáson átvett 40.000 Ft-ot, mivel a barátnőm másnap visszavonta a megbízást három hét után visszautalták.
Kedves Holiday Club Hévíz Klubtagunk!Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Holiday Club Hévíz egyetlen hivatalos értékesítője és ügyfélszolgálata a Proholiday Kft új címre költözött:1075 Budapest, Károly Krt. 11. 4.-5. emelet Telefon: +36-14591100, +36-14591133 Email: info@proholiday.hu Web: http://www.proholiday.hu Ügyfélfogadás: Kedd és Csütörtök 10-16 hKérük Önt, hogy hévízi üdülési jogát érintő valamennyi kérdésben fenti címen és telefonszámon keressen bennünket. Külön felhívjuk figyelmét, hogy a Holiday Club Hévíz üdülési joggal kapcsolatban kizárólag a Proholiday Kft az illetékes és Budapesten kizárólag a fenti címen. A szálloda üzemeltetője, a HCH IMMO Kft – amellyel Önnek is szerződése van - más céggel nem működik együtt, különösen azokkal nem, amelyek Budapesten a Liszt Ferenc térre, a Jókai térre illetve a Kerepesí útra invitálják Önt csalárd módon azzal, hogy a Proholiday Kft illetve a hévízi szálloda csődbe ment. Amennyiben ezekkel a cégekkel Ön már kapcsolatba került, netán a HCH IMMO Kft-vel kötött szerződését érintő megállapodásra jutott, felhívjuk szíves figyelmét, hogy hévízi üdülési jogát ez semmilyen módon nem érinti, az továbbra is él és hatályos, hiszen azt megváltoztatni kizárólag a Proholiday Kft jogosult. A gondos üzemeltetés mellett ügyfeleink legnagyobb megelégedésére a szálloda üzemel és felújított apartmanokkal, gondozott kerttel, uszodával és szaunával várja Önt.Mint arról már talán értesült, a Proholiday Kft és a Holiday Club Hévíz szálloda tulajdonosi struktúrája és ezzel együtt szemlélete is megváltozott. Ez a változás sokévi sikeres együttműködés után több munkatársunk távozását is magával hozta, így Szauter Szabina, Draskovich Dániel, Bekény István, Üveges András, Balogh Ádám már nem illetékesek a hévízi üdülési szerződésekkel kapcsolatban semmilyen ügyintézésre, továbbá sem a Proholiday Kft, sem a Holiday Club Hévíz képviseletére.Ezek a változások elsősorban a szolgáltatások megújítását és javítását jelentik jelenlegi és leendő klubtagjaink számára, amelyekről Önt folyamatosan értesíteni fogjuk.Budapest, 2014. augusztus 27.Farkas Judit irodavezető Proholiday Kft.Mohácsi Józsefné szállodaigazgató HCH IMMO Kft.Kedves Waterman Holiday Club Klubtagunk!Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Waterman Holiday Club kizárólagos magyarországi képviselője és hivatalos ügyfélszolgálata, a Proholiday Kft. az alábbi új címre költözött:1075 Budapest, Károly Krt. 11. 4.-5. emelet Telefon: +36-14591100, +36-14591133 Email: info@proholiday.hu Web: http://www.proholiday.hu Ügyfélfogadás: Kedd és Csütörtök 10-16 hKérjük Önt, hogy az üdülési jogát érintő valamennyi kérdésben ezentúl a fenti címen ill. telefonszámon keressen bennünket. Felhívjuk figyelmét, hogy a Waterman Holiday Club-ot illetően kizárólag a Proholiday Kft. az illetékes, az üdülőklub más magyarországi céggel nem működik együtt, horvát cég tulajdonosai nem vesznek részt magyarországi előadásokon, konzultációkon, ezért az üdülőt érintő hiteles információ is csak irodánkban érhető el. Mint arról talán már értesült, a Proholiday Kft. tulajdonosi struktúrája megváltozott. Ez a változás sok évi sikeres együttműködés után több munkatársunk távozását is magával hozta, így Szauter Szabina, Draskovics Dániel ésBekény István már nem illetékesek az üdülési szerződésekkel kapcsolatosan semmilyen ügyintézésre, továbbá sem a Proholiday Kft., sem a Waterman Holiday Club képviseletére.Ezek a változások elsősorban a szolgáltatások megújítását és javítását jelentik jelenlegi és leendő klubtagjaink számára, amelyekről Önt folyamatosan értesíteni fogjuk.Budapest, 2014. augusztus 27.Üdvözlettel: PROHOLIDAY Kft.
Idén nyáron új fogyasztóvédelmi szabályozás lépett életbe. A változások értelmében a fogyasztó sokkal könnyebben tehet panaszt, ha vásárlása során átverik, és könnyebben érvényesítheti a jogait, ha szorult helyzetbe kerül - tájékoztatta a Nemzetgazdasági Minisztérium a Pénzcentrumot.
Így kiemelt védelmet kaptak többek között azok a vásárlók, akik a vállalkozások székhelyén, telephelyén kívül kötnek szerződést.
Tipikusan ilyenek a házaló kereskedés egyes fajtái, a(z utazással egybekötött) termékbemutatók, melyek számtalan problémát és komoly anyagi nehézségeket okozhatnak hazánkban elsősorban az idősebb korosztály számára.
Az újítás részeként ezen vásárlásokra vonatkozóan is
meghosszabbították a korábbi 8 munkanapos elállási határidőt 14 napra.
Azaz ha valaki mégsem tart igényt az adott termékre, visszakérheti annak árát a vásárlástól számított 14 naptári napon belül. Ha valakit nem tájékoztatnak erről a vásárlás során, akkor ez a határidő tizenkét hónappal hosszabbodik meg.
Azonban hiába a védelem, így is van olyan szervező, aki ki tudja játszani a rendszert, és el tudja érni, hogy ne kelljen visszafizetnie a termék árát, ha a vásárló meggondolja magát. Egy olvasónk mesélte el, őt hogyan verték át. Meghívót kapott egy termékbemutatóra egy étterembe. Itt 30 ezer forintos ajándékcsomaggal és ebéddel várták, no meg a termékismertetővel.
Később kiderült, hiába az elállástól való jog, ebben az esetben nem érvényes. Ugyanis az adott cég elintézte, hogy az étterem legyen telephelyként megjelenítve a hivatalos iratokban annak ellenére, hogy ez nem kézenfekvő a cég tevékenységi köre alapján. Így már nem él a kiemelt védelem, hiszen a vásárlás nem tartozik a telephelyen kívüli szerződéskötés kategóriájába.
A termékbemutatót lebonyolító cég a vásárlástól való elállás jogával trükközött ebben az esetben, amikor azt az adott éttermet, amit az esemény színhelyéül választott, jogilag a telephelyévé tette.
"Az Abbázia Csoport az üdülőhasználati jogok értékesítését jelenleg két erre megbízott cégen keresztül végzi. Kizárólag a KEREKNAP OUTLET Kft. (1136 Budapest, Pannónia u. 11.) és az Apartman Sales Project Kft. (1171 Budapest, Erzsébet körút 92.) van általunk feljogosítva az általunk megszabott keretek között a fogyasztók számára olyan ajánlatokat tenni, melyek a hatályos jogszabálynak megfelelőek, s melyekért az Abbázia Csoport teljes körű felelősséget vállal.
"Megbeszélésünk alapján a segítséget Önöknek is fel tudom ajánlani ha azt szeretnék, hogy az említett hét véglegesen lekerüljön a nevükről, akkor ezt összességében 150 000 Ft /hét ellenében meg tudom oldani, úgy, hogy ebben benne van az ügyvédi költség is, teljeskörű ügyintézés az Abbázia felé, , jogi képviselet és tanácsadás (szükség esetén)>
> A lényeg, hogy a részvények, és a hozzájuk kapcsolódó használati jog az Önök nevéről másik magánszemély nevére kerül át, ill.a részvények transzferálása is megtörténik, az Önök számlájáról, a vevő számlájára. ( a transzferálásnak van pár ezer Ft díja, ezt Önök intézik, a Pláninvest Brókernél, vagy ahol a részvények vannak)> > Csatolok egy standard adás-vételi szerződés mintát, nyugodtan nézzék át, mutassák meg ügyvédnek..stb.> > Amire előzetesen szükség van a szerződés előkészítéséhez, azok az adatok, amik az adás- vételiben szerepelnek, ill. Pláninvestes értékpapír számla esetén az Ért. Papír szla kivonat , akár scannelve is, a többi is jöhet ezen formában: Üdülőhasználati, Részvény adás-vételi, fenntartási ktg, befizetést igazoló csekkek másolata.
Az ügyvéd a 1137. Bp. Szt István krt. 2 fsz. 4 -ben dolgozik, a neve dr. xy (Ezért kérdeztem, hogy Pestiek-e)
Az lenne a kérésem, hogy lehetőleg minden dokumentumot, részvény adás vételi, értékpapírszámla kivonat, üdülőhasználati, bérleti szerződés, stb. lehetőleg juttassanak el nekem erre az e-mail címre, én továbbítom az ügyvéd úrnak.
Ha a szerződések elő vannak készítve, akkor csak az önök személyi adatai kellenek, maga az aláírás max. fél órát vesz igénybe.
Az ügyvéd úr az ellenjegyzés után eljuttatja a megfelelő üzemeltetőhöz, és kezdeményezi a transzfert, ill. az üdülési jogok átvezetését.
A szerződés aláírásával és annak ellenjegyzésével önök megszűnnek tulajdonosnak lenni, így a későbbiekben a vevő gyakorolja a jogokat, ill viseli a terheket!
(Magyarul: a hátralévő több évtized alatti éves 39 000+inflációs éves díjat nem kell kifizetniük, ami jelentős összeg, nem is beszélve az öröklésről, stb.)
Ha bármi kérdésük van az ügymenettel, vagy a szerződéssel kapcsolatban, e-mailben, vagy telefonon feltehetik, szívesen válaszolok rájuk! "