Keresés

Részletes keresés

JarnoTrulli Creative Commons License 5 napja 0 0 9692

ELMS is megkezdte az évet. 4 órából amennyit láttam, nem volt nagy esemény annyira szétment a mezőny mindenhol már az elejétől kezdve

 

14 perccel a vége előtt is az LMGT3-ban van csata a 3. helyért, meg LMP2-ben mutogatták a 10. helyeken mi van. 

 

ka_TARZI_s Creative Commons License 2024.03.25 0 0 9691

Ezért rühellem a BoP-os szériákat.

Előzmény: NewmanHaas (9689)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.03.16 0 0 9690

Sebring 12 órás most kezdett.

 

YouTube hivatalos oldalon megy a közvetítés 

NewmanHaas Creative Commons License 2024.03.07 0 0 9689

Ez a BoP szépen lefojtotta a Toyotát (meg talán a Ferrarit is)...e nélkül keményebb dolga lett volna Penske báéknak :)

Előzmény: spedway (9688)
spedway Creative Commons License 2024.03.06 0 0 9688

Összejött a full Porsche dobogó és még a GT3-as győzelemet is besöpörték. 

Tökéletesen kezdte Penske az évet, az IMSA-ban és a WEC-ben is győzelemmel. 

A régi konfiggal a Peugeot pár körrel a vége előtt a 2. helyről rohadt le, pedig kitűnően mentek... 

A Toyota és a Ferrari a középmezőnyben csatáztak, nem voltak tényezők. Előbbi tempó alapján sem, a Ferrarik meg mindenféle problémával küszködtek. 

Imola következik áprilisban, de addig is jövő hét végén az IMSA Sebringben folytatja a szokásos 12 órással. 

spedway Creative Commons License 2024.03.02 0 0 9687

Campbell gave Porsche its first overall pole in WEC competition since Neel Jani and Nick Tandy took the No. 1 Porsche 919 Hybrid to top qualifying honors at Bahrain 2017 back in the LMP1 hybrid era.

It marked a continuation of success for the 29-year-old Australian, who kicked off the year with victory in the Rolex 24 at Daytona before coming out victorious in last month’s Repco Bathurst 12 Hour, also in a Porsche. Porsche Penske Motorsport managing director Jonathan Diuguid said: “I was joking with him walking over here, I said, ‘Matt, are you gonna let anyone else this year?’ and he said, ‘I’m working hard not to!’”

spedway Creative Commons License 2024.03.02 0 0 9686

Zseniális filmet dobtak össze arról, hogy jutottak idáig: 

 

https://youtu.be/RbWdQViH79E

 

The starting line in Qatar is both the end of a long journey and the beginning of a new adventure for our first hybrid racing car, the Lamborghini SC63. Our journey to bring it to life started two years ago. It was like a dream that weaved through different stages, meetings, ideas, people working together. And it finally becomes reality, with a top level LMDh Lamborghini for endurance racing, set for the most iconic challenges, such as Le Mans 24 Hours and Sebring 12 Hours. We are ready to make our historic debut in the most competitive endurance championships in the world: FIA WEC and IMSA Sportscar. Let’s start in Qatar. Brace yourselves.

Előzmény: JarnoTrulli (9684)
spedway Creative Commons License 2024.03.01 0 0 9685

Ahha.. mondjuk azért az időmérőn javítottak az összképen, legalábbis a #7-es.

A #8-as a hyperpole-ra se jutott be, az azért továbbra is meglepetés kategória (nekem).

Szerintem kb sose volt ennyire szoros a mezőny, mint most, kb. a LMH mezőny fele győzelmi esélyes.

Előzmény: Peraltada (9683)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.03.01 0 0 9684

Lambo nekem kicsit csalódás. Persze nem időmérőn kell villogni

Peraltada Creative Commons License 2024.03.01 0 0 9683

"Toyoták egyelőre bűn lassúak, első meglepi. :)"

Mivel a BoP-szabályok értelmében nem használhatják teljes teljesítményen a motort és telepakolták őket pluszsúllyal... Így könnyű.

Előzmény: spedway (9682)
spedway Creative Commons License 2024.02.29 0 0 9682

Hétvégén kezdődik a WEC szezon, vitathatalnul új aranykor: 

 

Six reasons why the 2024 FIA World Endurance Championship is a must-see

 

The 2024 FIA World Endurance Championship’s full-season entry list features 37 cars across its two-class structure, with 19 cars in the headlining Hypercar class, a record for the series. It promises to be the most competitive season of racing yet. But it’s not just the depth, it’s the sheer variety that’s special, too.

Nine factory programs from Alpine, BMW, Cadillac, Ferrari, Isotta Fraschini, Lamborghini, Peugeot, Porsche and Toyota are all set to do battle in the Hypercar class. And the grid is further bolstered by four privateer entries.

Add to that list the nine marques represented in the new-for-2024 LMGT3 class, and you have 14 different manufacturers on show, with Aston Martin, Corvette, Ford, Lexus and McLaren adding to the makes represented across both categories. That’s a record, too – no FIA World Championship has ever played host to as many OEMs before.

 

WEC YT csatornára kerülnek fel az anyagok gazdagon, Toyoták egyelőre bűn lassúak, első meglepi. :) A fekete festésük ellenben vagány.

Eurosport WEB-en lehet holnap délelőtt 8:50-től reklámmentesen nézni a 3. szabadedzést élőben, majd délután 13:50-től Eurosport 2-n az időmérő edzés adják szintén élőben. 

Szombaton pedig verseny, a közvetítés 8:30-tól, WEB-en végig. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=9xpXTi0ouLc

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.25 0 0 9681

The Ford SuperVan 4.2 has become the new unofficial lap record holder at Mount Panorama Circuit for closed cars, breaking Jules Gounon’s lap set just one week ago in an unrestricted Mercedes-AMG GT3.

 

Romain Dumas stormed to a best lap of 1:56.3247 in the 2000-horsepower all-electric prototype vehicle on Sunday during a demonstration run at the Thrifty Bathurst 500 Supercars season opener.

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.19 0 0 9680

maguk a versenyzők se voltak oda ezért, TOP3 helyen zárt alakulatokból felszólalt mindenki a futam után, ami ritka, hiszen itt tényleg nem lehet azt mondani hogy savanyú a szőlő valakinek és azért mondja

 

Legnagyobb hiba az volt, hogy túlszigorítottak mindent, így kiszedtek mindenféle lehetséges stratégiát amivel lehetett volna játszani. Kezdve a boxban a minimum idővel, vagy a maximum 32 körös szakaszokkal

Lényeg a show volt, hogy egyben maradjon a mezőny jelentős része

 

https://sportscar365.com/sro/igtc/revised-bathurst-12h-regs-took-all-the-strategy-away/

 

van der Linde (3. Audi)

 

"....admitted that he felt like he was just “driving in a train and waiting” for the closing stages of the race, which featured 11 safety car periods.

The changes resulted in teams not being able to employ fuel saving tactics or make different strategy calls in pit lane.

“I have to say from a driver’s perspective, being brutally honest, I think the rules for this year have been pretty disappointing in terms of the entertainment factor,” the South African said.

 

Habul (2. Mercedes)

 

“It sort of leveled the field out,” he said. “It didn’t matter what sort of car you had or if you were normally a 20th place car, they took all the advantage away from everybody to keep everybody at the end on the last lap to give it a show."

 

Campbell (1. Porsche)

 

“I sort of missed the more strategy input from the team and also that requires more effort from the driver as well with fuel management and everything like that,” he said.

“I really like that style of racing. I think that’s proper endurance [racing]

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.18 0 0 9679

nekem nem igazán jött ez be

folyamatosan csak SC, SC, SC, vontatott volt, és mindezt mi időnk szerint nagyrészt éjszaka.  2 órát hagytam ki alvás miatt (10. és 11. órát) 12.-re már fent voltam. Nem lettem volna érintett Rossi ügyileg, szerintem már rég otthagytam volna ezt.

 

GT3-as szinten szerintem ez erőtlen volt. Vagy ez a pálya nem passzol ezeknek az autóknak vagy a BOP volt szar, vagy esetleg mindkettő. Lehet a BOP volt elcseszve. Kvali és a futam idején is ment a variálás pont a Porsche és BMW közt. Lambonál is volt, de itt ebben a mezőnyben nem igazán voltak tényezők semmilyen fronton. 

 

végén is vártam, hogy történik valami, de szinte csak vonatoztak. 1 ilyen próbálkozás volt, de ott pont a 46-os autó húzta a rövidebbet.

egész verseny összképe az volt hogy a Porsche egy lépéssel a többiek előtt, mögötte meg vonat. Sorrend a végén szép, hogy ilyen szoros volt, de köszönhető a millió safety carnak ami mindig összehozta a mezőnyt. 

 

Campbell (és persze a Porsche) éve eddig nem kicsit sikeres. Januárban nyert Daytona 24 órást, most meg Bathurst 12 órást. Mindegyik győztes egységnek a tagja volt. 

Előzmény: nicko (9678)
nicko Creative Commons License 2024.02.18 0 0 9678

Az utolsó 20 percet néztem, de tisztára olyan volt mint a Bathurst 1000 szokott lenni. Az utolsó 5 körben dől el ki nyer. Volt tülekedés, lökdösődés rendesen.

Előzmény: JarnoTrulli (9677)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.18 0 0 9677

Kár hogy a végén Martin jött ki rosszul ott a helyezkedésekből

5. helynél több volt ebben pedig

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.18 0 0 9676

13-as Porsche is hogy odakerült az elejére  

toto92 Creative Commons License 2024.02.18 0 0 9675

Kicsivel több mint egy órával a vége előtt jól áll a meggyőzése.

Előzmény: JarnoTrulli (9669)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.18 0 0 9674

Tracy rossz helyen forgott meg ki is esett 

 

Közben hiába a Porsche büntetés de mehet a 46-os BMW is. 

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.18 0 0 9673

Rendesen leszakadt az ég

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.18 0 0 9672

Gracie meg itt sincs. Entryn ott volt a régebbi kiadáson aztán január végén a közösségire kiírta nem indul 

 

Változatosság kedvéért megint SC

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.18 0 0 9671

itt az első nagyobb dráma, a 32-es BMW odalett

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.17 0 0 9670

nagyon vontatott ez :(

 

hosszú SC szakasz és mire beindulnának mindig van valami 

az a 701-es Vortex meg hányszor pörög meg?

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.17 0 0 9669

megelőztél :D 

 

restartnál vannak tömörülések rendesen

 

állítólag Güvennek ez lesz a főpróba, ha Mantheyt meggyőzi akkor őt hozza Preining mellé a DTM csapatába

Előzmény: toto92 (9667)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.17 0 0 9668

pont az egyik Class I (Innovation) gép forgása miatt van SC 

ebben a kategóriában megy Tracy is, most beszél a közvetítésben

 

biztos fogyott, nincs akkora feje :)

 

 

 

 

toto92 Creative Commons License 2024.02.17 0 0 9667

Egészen lefogyott, vagy csak jó szögben veszi a kamera, de a pár évvel ezelőtti IC-s közvetítésekből pufibbnak tűnt :) (most interjúznak vele, említette is hogy leadott valamennyit, de mivel az usákok nem emberi mértékegységekben számolnak, nem tudom mennyi az annyi :D )

Előzmény: nicko (9659)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.17 0 0 9666

https://www.youtube.com/watch?v=p_CTjle7xC0

 

ezen is megy. Minden ami GT World itt tolják élőben

Előzmény: nicko (9665)
nicko Creative Commons License 2024.02.17 0 0 9665
nicko Creative Commons License 2024.02.17 0 0 9664

Igen 10 óra az időeltolódás 

Itt lehet majd nézni. 

https://www.youtube.com/@B12HR

Előzmény: JarnoTrulli (9663)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.17 0 0 9663

Utóbbi pár évben ismerkedem mélyebben ezzel a GT3-as világgal de sok dolog összefügg, hiába más bajnokságok rengeteg az àtfedés.

 

Bathurst 10 órával jár előttünk ha jól nézem akkor szombat azaz ma ez teljesen emberi időben lesz nekünk Európában.

Előzmény: nicko (9661)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!