Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
Salgótarjánba is jár, tényleg nem rossz(ul néz ki) de látni rajta hogy nem távolsági, hanem sima falujáró. Megint vettek valamit és mivel új most azzal járnak mindenhová, ahogy látom a fórumban felrakott képekben és olvasom a hozzászólásokban. Nekem ez ugyan ugy néz ki mint a MÁV Desiroi IC vonatnak... :-( Szóval tökéletes lenne Gyöngyös környékére, vagy olyan hosszú járatra amire csak egy pár megállóra szállnak föl és nem utaznak vele egy órától többet.
Kívülről az is!Csak azóta utaztam vele nem keveset és nem igazi távolsági busz sajnos.Kellene 'utaskonzol' befúvóval, olvasólámpával stb, hosszútávon is kényelmes ülések, ja és nem a világból kiforgó motor!90-nél forog 2000-et ez LOL.Scania 100-nál forog 1400-et. Amúgy nem rossz busz lenne.
Nagyon sokáig Gyöngyös - Drebrecen fordán volt a gépezet.De hála az alvállalkozósdinak és a fapados Intourosításnak, ma már tartalék státuszban van :S Azaz bármikor bárhol felbukkanhat.
A helyi sajtóban megjelent hír szerint négy új autóbusz vásárlását tervezi a közeljövőben a Hatvani Volán Zrt. Két járművet valószínűleg még az idén forgalomba tudnak helyezni, míg a másik kettő a jövő év elején érkezik Hatvanba. A beszerzésre 145 milliót különítettek el. Két használt, jó állapotú autóbuszt is megvásároltak 40 millió forint értékben. A városi közlekedést is bővítik. Erre a település szélén megnyíló új bevásárló- és szolgáltatóközpont megnyitása miatt lesz szükség.
Nos eddig a hír, mivel tudjuk a körül-belüli árakat, ezért 3 db Credora és 1 db Alfabuszra számítok. A cikk a használt kocsikról múlt időben fogalmaz, ez igaz is hiszen az EWS-891 (Ik415) és az IBW-578 (Irizar) márciustól illetve júniustól bővítette a járműparkot. A cikkben említett bevásárlóközpont pedig a Tesco + Family Center, amelyek megnyitását (határidő csúszás után ) november 7-re ígérik.
Ja és még egy dolog, a KDR-298 kissé sötétebb árnyalatú kék fényezést kapott, de sajnos nem bíbelődtek, hogy megtartsák az eredeti fényezést: a kék sáv nem a lökhárítók felső éléig, hanem a takarólécig tart. Mivel a homlokfali fényezés is módosult, hirtelen ránézve az AAI-727 juthat róla eszünkbe.
A CLR-874 még a Mátra Volán állományába tartozik, mert reggelente mindig Egerben látom, (Eger, bérlettel, igazolvánnyal táblával) de felül már Rosenberger felirat van?! Egyébként utána még jön még egy busz másodrészként. Általában a HCT-402, de ma pl. a GKX-402 jön.
Üdv mindenkinek, kerestem egy buszra és ezt a fórumot hozta ki, aztán láttam is hogy szó van róla itt többször, utoljára Debrecen kapcsán ő pedig a FEZ-898. Tudja valaki, hogy megy-e még, mi van vele? A 90-es évek végén sokat utaztam vele még sötétebb zöld korában, szerintem abban az időben motorikusan és végsebesség tekintetében az egyik legjobb volt az országban, mert ha jól tudom egy akkor még ritkább, 360LE-s Scania (asszem DSC12 02 360) volt benne és szintén ritka nyolcsebességes, gyűrűs váltó. A mogyoródi és a gödöllői parton figyeltem fel rá, hogy lendületvétel nélkül is nemhogy lassul fölfelé, hanem buszos mércével erőteljesen gyorsul, jobban mint az akkori Volánbuszos 395 Scania-k és sokkal jobban mint aztán az újabb E95-ösök. Kíváncsiságból utasként kétszer is megmértem a sebességet autópályán sík szakaszon GPS-el illetve manuálisan (hány mp telik el két kilométerkő között) amikor éreztem, hogy megyünk rendesen, és az eredmény alátámasztotta a sebességérzetet, mondjuk hogy úgy tűnt, nem olyan nehéz vele behozni a késést. Tekintve hogy jó pár kilométer van benne, kíváncsi lennék, hogy az eredeti motorja bírja-e még.
Két eső között tegnap elnéztem a HV felé. A 292 megvan, úgy tűnik nem hiányzik semmije, a 206 már romokban hever...persze a rendszám még mindig rajta van.