Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
1515 Szeged-Gyöngyös-Parádfürdő vonal az 1980-as évek második felében már létezett.
Tisza Volán illetve megyei Mátra Volán Gyöngyösi üzemegysége közlekedettet járatokat valamint a Jászkun Volán beszállt egy Szeged-Jászberény járatpárral.
Egy ideig, mintha Isuzu járta volna a járatot. Azt hiszem még külön hirdetményt is kiadtak, hogy csoportos utazás esetén - a kis kapacitású autóbusz miatt - előzetes bejelentkezés szükséges. Vagy az másik járat volt?
Jajaja, azt vágom, csak egyrészről Kistarcsa nem különösebben esik útba, bármit is csináljak bárhol, másrészről meg nem tudom, mikor fogok legközelebb hétköznap ráérni. Meg hátha új infó, ami valakinek még jól jöhet, már csak az érdekesség-faktora miatt is. :D
Ha valakit érdekel: megtaláltam, hogy hova jár KDR-298, mivel a HV-s térképen fent vannak a szerződéses végállomások is. ^^ Már csak azt kellene kideríteni, hogy hol alszik a busz.
A HJY-570 ideiglenesen az 1-es/9-es helyire került az MLB-881 helyére. Az E94-esre hosszabb javítás vár.
MadThraser és Aron_son
Mindkettőtök honlapját olvastam; nagyon jók, köszönjük a képeket és az infókat!
Aron_son
A formaterv rovat különösen tetszett, kíváncsi vagyok ebből a szempontból mi a véleményed a 8900-asokról.
gvm-408
Bennem is felvetődött, hogy mely gépek lesznek a következő selejtek. Ha FIFO szerint haladnánk, akkor a 200-asok mellett a megmaradt 350-es és az Alfák következnének. Utána pedig jönnének az első 395-ösök. De mint tudjuk, nem mindig a legöregebb autóból lesz a következő selejt.
Az meg, hogy a HFF-618 elmegy-e másfelé? Nem tudom, de szerintem ennek a KK-sításnak az (is) lenne az egyik hozománya, hogy régión belül könnyen át lehet csoportosítani a járműveket. Oda ahol jobban szükség van rá, oda ahol jobb a kihasználtsága.
És még mindig azt mondom, hogy a tipizálásnak is lenne értelme. Egy telephelyen ne kelljen harmincféle busztípust karbantartani. A régi időkben az új buszokhoz nemcsak kezelési, hanem karbantartási dokumentáció is volt. Kíváncsi lennék, hogy most a használt Volvo-k honosításakor kaptak-e valamilyen írásos anyagot, oktatást a sofőrök és a szerelők. Gyanítom, hogy nem...
Ide is belinkelem a legutóbbi blogbejegyzésemet, amiben az eddigi ismereteink szerinti összes hatvani és gyöngyösi Volvóról találtok képet (a nyíregyi fordás kivételével, ami nem tudom, hogy valaha meglesz-e :D).
Lkt-674 Egerbe volt utaztam rajta az apci autó helyett valto hiba miatt oda adtak a 674 et addig ami az apci credot javitjak ha kesz a 674 megy a FGM-698 helyère :)
Kérdés! Mi lesz a felszabadult fiatalabb, vagy még használható gépekkel? IPJ-445, LKT-674 (mondjuk róla hallottam pletykákat...) esetleg AOA meg AAI nyugdíjba vonulhatnának.
EWU-298-ról azt hallottam, hogy felújításon van, alváz vagy mi...nem tudom, igaz-e, szóval, h elvileg még visszatér...
Plusz, ugye a Credo-k...meg ha végül tényleg Volvo lett helyette, akk HFF-618 is (őt mondjuk Berényben el tudnám képzelni, valamelyik 280-as helyén...)