Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
A HJY-570 ideiglenesen az 1-es/9-es helyire került az MLB-881 helyére. Az E94-esre hosszabb javítás vár.
MadThraser és Aron_son
Mindkettőtök honlapját olvastam; nagyon jók, köszönjük a képeket és az infókat!
Aron_son
A formaterv rovat különösen tetszett, kíváncsi vagyok ebből a szempontból mi a véleményed a 8900-asokról.
gvm-408
Bennem is felvetődött, hogy mely gépek lesznek a következő selejtek. Ha FIFO szerint haladnánk, akkor a 200-asok mellett a megmaradt 350-es és az Alfák következnének. Utána pedig jönnének az első 395-ösök. De mint tudjuk, nem mindig a legöregebb autóból lesz a következő selejt.
Az meg, hogy a HFF-618 elmegy-e másfelé? Nem tudom, de szerintem ennek a KK-sításnak az (is) lenne az egyik hozománya, hogy régión belül könnyen át lehet csoportosítani a járműveket. Oda ahol jobban szükség van rá, oda ahol jobb a kihasználtsága.
És még mindig azt mondom, hogy a tipizálásnak is lenne értelme. Egy telephelyen ne kelljen harmincféle busztípust karbantartani. A régi időkben az új buszokhoz nemcsak kezelési, hanem karbantartási dokumentáció is volt. Kíváncsi lennék, hogy most a használt Volvo-k honosításakor kaptak-e valamilyen írásos anyagot, oktatást a sofőrök és a szerelők. Gyanítom, hogy nem...
Ide is belinkelem a legutóbbi blogbejegyzésemet, amiben az eddigi ismereteink szerinti összes hatvani és gyöngyösi Volvóról találtok képet (a nyíregyi fordás kivételével, ami nem tudom, hogy valaha meglesz-e :D).
Lkt-674 Egerbe volt utaztam rajta az apci autó helyett valto hiba miatt oda adtak a 674 et addig ami az apci credot javitjak ha kesz a 674 megy a FGM-698 helyère :)
Kérdés! Mi lesz a felszabadult fiatalabb, vagy még használható gépekkel? IPJ-445, LKT-674 (mondjuk róla hallottam pletykákat...) esetleg AOA meg AAI nyugdíjba vonulhatnának.
EWU-298-ról azt hallottam, hogy felújításon van, alváz vagy mi...nem tudom, igaz-e, szóval, h elvileg még visszatér...
Plusz, ugye a Credo-k...meg ha végül tényleg Volvo lett helyette, akk HFF-618 is (őt mondjuk Berényben el tudnám képzelni, valamelyik 280-as helyén...)
Az NWX-337-et a 7:35-kor Csányba induló és a 17:10-kor Csányból érkező járaton láttam.
daveszka:
Sajnos nem láttam a rendszámot, de persze lehetett a 659 is akár. Az tudjuk, hogy összesen 13 db új Volvo 8900 érkezik a KMKK-hoz. De például a rendszámmező elejét-végét már nem tudom. Egerben van az NZA-654, -655, 656, Gyöngyösön az NZA-657 és 658, akkor Hatvanban lehetne a 659 és a 660 is. Az külön klassz lenne, ha a 60-ra végződő rendszám hatvani kocsira kerülne :) De ez eddig csak spekuláció.
Tudja valaki, hogy mennyi került belőlük Salgótarjánba és Szolnokra?
--------
Ma pedig azt hallottam, hogy a 4-es helyire is került egy Volvo. (Hogy az eddig érkezettekből helyeztek át oda egyet, vagy jött még egy, nos még nem tudom.)
Szóval még elég kesze-kusza a helyzet. Szerintem, ha forgalomba áll az összes beszerzett busz a végleges fordáján, akkor tisztább képet látunk.
Legalább meg vannak örökítve, napos időben majd szebb képeket csinálsz :) - egyébként nagyon hosszúnak tűnnek ezek a 8500-asok.
És ehhez az adaghoz vegyük hozzá a NWX-337-et, amely Volvo 8700-as (2-2-0 ajtóelrendezés, a háromtengelyesekhez hasonlóan a második ajtóig alacsonypadlós) a csányi járatról.
Valamint Bosch szerződésesen egy Volvo 8900-ast, amelynek rendszámát nem láttam.
Rövid idő alatt négyféle Volvo típus, és a karbantartásra is gondolok: hányféle motor, váltó és egyéb fődarab variációt jelent ez ...
IAF-404 Balesetet csinált a pályaudvaron ki tört az üveg és a 9:00 ási agriás rózsaszentmártoni busz ment bele és ezt tegnap történt AAI-727 HELYETT A CXF-135 VAN