Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
"Mari néni" aki műszakonként felpakol 1500-2000 db aluházat a gyártósorra, valószínűleg többet visz haza, mint aki naponta fuvarozza őt.
És attól is többet keres akitől a kenyeret, kompért veszi.
Valószínűleg sem megfagyni, sem napszúrást kapni sem fog, mert a technológia miatt állandó a csarnokok pára tartalma és hőmérséklete.
Egy nyári diák munkás keres annyit, mint egy kicsit északabbra egy családját eltartani próbáló család anya.
Ja, hogy ugyan ezért a munkáért egy török kivándorló 1000-1200 km-el nyugatabbra 2000 euróval többet visz haza havonta, az igaz és így is lehet számolni. Ott viszont a busz sofőr sincs rákényszerülve hogy néha beleslukkoljon a csőbe egy picit.
Teljesen egyetértek! Ma voltam vele Berényben, a vezetője csak arra panaszkodott, hogy nem igazán jó az úttartása, folyton rá kell helyesbítenie és már fájnak a karjai...egyébként tényleg aránylag csendes, retarderes, jó a klímája, szép, rendes a belseje, kényelmesek az ülései.
A 932-es bérelt jármű, a kényszerűség szülte a helyzetet, hogy még a Bosch-os járaton is dolgoznia kell. Amint elkészültek a buszok felújításával, vissza fog kerülni Egerbe. Egyébként pedig valóban jó állapotban van; kényelmes, aránylag csendes, légkondicionált. Nyilván hosszú ideig nem való ilyen járatra, de rövid ideig bőven a tűrhető kategóriába tartozik.
Nem vagyok benne biztos, de a HV alvállalkozóinak meg van határozva, hogy 7 éves lehet a flotta átlagkora. Valószínűleg amikor a Bosch újra pályáztatja a személyszállítási cégeket, a Hatvani volán sem erről a kocsiról fog a pályázati anyagához képeket mellékleni. És úgy gondolom, hogy jelenlegi pályázatot sem ezzel kocsival nyerte. Tehát az én "olvasatomban" az Agriától "kihullott" Ikarus busz egy rövid ideig lehet szerződéses fordán, addig még a járat eredeti kocsija vissza nem kerül oda.
Ezzel az erővel az Electrolux-ból sem lenne illendő 256-osokkal, 250-el (Panoráma) és 280-assal (Jászkun) hordani a megfáradt munkásokat 25-30-50 km-es utakra a kánikulában... ne felejtsük el, h az elvárások elvileg mindenütt ugyanolyan magasak, az igénybe vételről pedig sztem szükségtelen szót ejtenünk...az, h ki mit akar, itt sajnos másodlagos...hidd el, van rosszabb is.
Mint buszbarátnak igen, de egy 12 órás műszak után nem igazán szereti senki sem a közlekedési múzeumot :-(
A világ 6. és Európa 1. legnagyobb autóelektronikai gyáráról beszélünk, ahol igen magasak az elvárások minden dolgozó felé, ezt visszakapni is szeretik minden általuk igénybe vett belső vagy külső szolgáltatótól.
Természetesen kivételek vannak sajnos, akik az üzemből kiszabadulva már nem annyira igényesek és a jót, újat sem tudják megkímélni :-(
Lehet hallgatni a nagyhidas 250-es hangot D10-el. Aki ismeri az útvonalat, 4:18-nál Sirok, bükkszéki elágazás-tól indul Eger, autóbusz-állomás felé. 6:05-től kezdődik a hegymenet ötödikben a 24-esen, ahogy 7:05-nél mondják, szép hogy kimegy ott ötödikben. Aztán 7:35-től jön a gyors rész, a végén az igazi szerpentin kivágva sajnos, és 8:41-nél már Egerbaktán vagyunk és megyünk be Egerbe.
LOL ez érdekes :D Mint, ahogy az is, hogy tesója 818 meg utóbbi pár napban szegedi fordán van. Egyébként a ez a 817 azért is olyan érdekes, mert ex GDK-144 lett ott a fordagép már egy ideje. Direkt azt kérték oda.