Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.06.19 0 0 9318

Nézőpont kérdése...

A régióban nem rossz!

Hogy ne legyen teljesen OFF a téma.

"Mari néni" aki műszakonként felpakol 1500-2000 db aluházat a gyártósorra, valószínűleg többet visz haza, mint aki naponta fuvarozza őt.

És attól is többet keres akitől a kenyeret, kompért veszi.

Valószínűleg sem megfagyni, sem napszúrást kapni sem fog, mert a technológia miatt állandó a csarnokok pára tartalma és hőmérséklete. 

Egy nyári diák munkás keres annyit, mint egy kicsit északabbra egy családját eltartani próbáló család anya.

 

Ja, hogy ugyan ezért a munkáért egy török kivándorló 1000-1200 km-el nyugatabbra 2000 euróval többet visz haza havonta, az igaz és így is lehet számolni. Ott viszont a busz sofőr sincs rákényszerülve hogy néha beleslukkoljon a csőbe egy picit. 

Előzmény: Dante001 (9315)
Scaniás Creative Commons License 2014.06.19 0 0 9317

Ma pedig épp egy apci fordán láttam :)

Szóval beforgatják a környéken mindenfelé úgy látom.
Jó lenne kifogni, de totál random :S
Utoljára még pesti gyorba mentem vele jópár éve :D

Előzmény: gvm-408 (9316)
gvm-408 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 9316

Teljesen egyetértek! Ma voltam vele Berényben, a vezetője csak arra panaszkodott, hogy nem igazán jó az úttartása, folyton rá kell helyesbítenie és már fájnak a karjai...egyébként tényleg aránylag csendes, retarderes, jó a klímája, szép, rendes a belseje, kényelmesek az ülései. 

Előzmény: éjszakás tartalék (9314)
Dante001 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 9315

"ahol igen magasak az elvárások minden dolgozó felé"

 

Kár hogy ez csak a fizuban nem nyilvánul meg :D

Előzmény: Törölt nick (9311)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2014.06.18 0 0 9314

A 932-es bérelt jármű, a kényszerűség szülte a helyzetet, hogy még a Bosch-os járaton is dolgoznia kell. Amint elkészültek a buszok felújításával, vissza fog kerülni Egerbe. Egyébként pedig valóban jó állapotban van; kényelmes, aránylag csendes, légkondicionált. Nyilván hosszú ideig nem való ilyen járatra, de rövid ideig bőven a tűrhető kategóriába tartozik.

Előzmény: Törölt nick (9313)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.18 0 0 9313

Nem vagyok benne biztos, de a HV alvállalkozóinak meg van határozva, hogy 7 éves lehet a flotta átlagkora. Valószínűleg amikor a Bosch újra pályáztatja a személyszállítási cégeket, a Hatvani volán sem erről a kocsiról fog a pályázati anyagához képeket mellékleni. És úgy gondolom, hogy jelenlegi pályázatot sem ezzel kocsival nyerte. Tehát az én "olvasatomban" az Agriától "kihullott" Ikarus busz egy rövid ideig lehet szerződéses fordán, addig még a járat eredeti kocsija vissza nem kerül oda. 

 

Előzmény: gvm-408 (9312)
gvm-408 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 9312

Ezzel az erővel az Electrolux-ból sem lenne illendő 256-osokkal, 250-el (Panoráma) és 280-assal (Jászkun) hordani a megfáradt munkásokat 25-30-50 km-es utakra a kánikulában... ne felejtsük el, h az elvárások elvileg mindenütt ugyanolyan magasak, az igénybe vételről pedig sztem szükségtelen szót ejtenünk...az, h ki mit akar, itt sajnos másodlagos...hidd el, van rosszabb is. 

Előzmény: Törölt nick (9311)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.17 0 0 9311

Mint buszbarátnak igen, de egy 12 órás műszak után nem igazán szereti senki sem a közlekedési múzeumot :-(

A világ 6. és Európa 1. legnagyobb autóelektronikai gyáráról beszélünk, ahol igen magasak az elvárások minden dolgozó felé, ezt visszakapni is szeretik minden általuk igénybe vett belső vagy külső szolgáltatótól.

 

Természetesen kivételek vannak sajnos, akik az üzemből kiszabadulva már nem annyira igényesek és a jót, újat sem tudják megkímélni :-(

Előzmény: gvm-408 (9309)
hbe Creative Commons License 2014.06.17 0 0 9310

Lehet hallgatni a nagyhidas 250-es hangot D10-el.
Aki ismeri az útvonalat, 4:18-nál Sirok, bükkszéki elágazás-tól indul Eger, autóbusz-állomás felé. 6:05-től kezdődik a hegymenet ötödikben a 24-esen, ahogy 7:05-nél mondják, szép hogy kimegy ott ötödikben. Aztán 7:35-től jön a gyors rész, a végén az igazi szerpentin kivágva sajnos, és 8:41-nél már Egerbaktán vagyunk és megyünk be Egerbe.

Előzmény: gvm-408 (9309)
gvm-408 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 9309

Klímás, és belülről konszolidált, rendben tartott kocsi, elfér az a Bosch-os járaton...

Előzmény: Törölt nick (9305)
EKM-765 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 9308

Köszi, sajnos egyikkel sem találkoztam.

Előzmény: Scaniás (9303)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.17 0 0 9307

Gondolom az utasok legnagyobb örömére :-)

 

Előzmény: Scaniás (9306)
Scaniás Creative Commons License 2014.06.16 0 0 9306

CJZ-932
Ahhoz képest hétvégén is Bosch-os táblával parkolt Zagyvaszántón ;)

Előzmény: Törölt nick (9305)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.16 0 0 9305

250-es Ikarus?

Hatvan helyibe maximum. 

 

Előzmény: Scaniás (9304)
Scaniás Creative Commons License 2014.06.15 0 0 9304

BOSCH

Előzmény: Törölt nick (9294)
Scaniás Creative Commons License 2014.06.15 0 0 9303

HKZ-362 - úgy tudom az BOSCH-ozik, nem tudok állandó fordájáról.

HNP-306 - szerintem nyáron KÜLÖNJÁRAT

EEM-669 - fregoli, bárhol bármikor

GDK-144 - kecskeméti fordagép lett (bár most bekavart ez a Setra  :S )

GEK-848 - fregoli, bárhol bármikor

CCR-921 - fregoli, bárhol bármikor

Előzmény: EKM-765 (9298)
Scaniás Creative Commons License 2014.06.15 0 0 9302

LOL ez érdekes :D
Mint, ahogy az is, hogy tesója 818 meg utóbbi pár napban szegedi fordán van.
Egyébként a ez a 817 azért is olyan érdekes, mert ex GDK-144 lett ott a fordagép már egy ideje. Direkt azt kérték oda.

Előzmény: Ikarus 280 fan (9301)
Ikarus 280 fan Creative Commons License 2014.06.15 0 0 9301

Kecskemétről:

EKM-765 Creative Commons License 2014.06.12 0 0 9300

Lehet. De köszi.

Előzmény: lobbanórotor (9299)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.06.12 0 0 9299

GDK-144

 

FLX-298, egyszer már mondtam is szerintem. 

Előzmény: EKM-765 (9298)
EKM-765 Creative Commons License 2014.06.12 0 0 9298

Urak!

 

Tudnátok-e segíteni abban, hol találom ezeket szombaton (ha még megvannak):

 

HKZ-362

HNP-306

EEM-669

GDK-144

GEK-848

CCR-921

 

 

gvm-408 Creative Commons License 2014.06.10 0 0 9297

Elvitték a motorját felújításra, még kb két hét, amíg munkába áll. Egyelőre AOA-493-al dolgozik a gazdája...

Előzmény: 89Ádám (9295)
CLY-802 Creative Commons License 2014.06.01 0 0 9296
89Ádám Creative Commons License 2014.05.29 0 0 9295

Köszönöm!

S ahogy látom meg is marad az utolsó Hatvani Volános 256.50-es! :-)

Előzmény: gvm-408 (9289)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.29 0 0 9294

Holnap megkezdi pályafutását a 250-es.

 

gvm-408 Creative Commons License 2014.05.29 0 0 9293

Így van, pont azért, amit előtted írtam, h pótolja valamelyest a motorcsere miatt kiálló buszokat! Ha újra munkába állnak, vissza fog menni Egerbe...

Előzmény: éjszakás tartalék (9292)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2014.05.29 0 0 9292

A Hatvani Volán flottája bővült egy 250-essel, méghozzá az Agriás CJZ-932-vel. Igaz, csak kölcsönben szerepel egyenlőre.

gvm-408 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 9291

Információim szerint, a következő hetekben több busz is, köztük CXF-136, CJZ-950, és AAI-727 is új motort fognak kapni! 

Dante001 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 9290

Köszönet a KMY-617 vezérének hogy használja a klímát, de egy kis rátöltés ráférne, mert elég gyengusz.

gvm-408 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 9289

Elvileg ő az utolsó

Előzmény: 89Ádám (9288)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!