Keresés

Részletes keresés

CLY-802 Creative Commons License 2014.06.01 0 0 9296
89Ádám Creative Commons License 2014.05.29 0 0 9295

Köszönöm!

S ahogy látom meg is marad az utolsó Hatvani Volános 256.50-es! :-)

Előzmény: gvm-408 (9289)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.29 0 0 9294

Holnap megkezdi pályafutását a 250-es.

 

gvm-408 Creative Commons License 2014.05.29 0 0 9293

Így van, pont azért, amit előtted írtam, h pótolja valamelyest a motorcsere miatt kiálló buszokat! Ha újra munkába állnak, vissza fog menni Egerbe...

Előzmény: éjszakás tartalék (9292)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2014.05.29 0 0 9292

A Hatvani Volán flottája bővült egy 250-essel, méghozzá az Agriás CJZ-932-vel. Igaz, csak kölcsönben szerepel egyenlőre.

gvm-408 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 9291

Információim szerint, a következő hetekben több busz is, köztük CXF-136, CJZ-950, és AAI-727 is új motort fognak kapni! 

Dante001 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 9290

Köszönet a KMY-617 vezérének hogy használja a klímát, de egy kis rátöltés ráférne, mert elég gyengusz.

gvm-408 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 9289

Elvileg ő az utolsó

Előzmény: 89Ádám (9288)
89Ádám Creative Commons License 2014.05.25 0 0 9288

Köszönöm, sajnos már az utolsó körben jött AAI-s kocsik is mennek a levesbe.

 

CJX-431 megvan még?

Vagy az AAI-727 az utolsó 256.50-es?

Előzmény: gvm-408 (9284)
Irizar ranger Creative Commons License 2014.05.24 0 0 9287

Nem tervezett selejt volt az Agriánál sem. Komoly gondok voltak a vázzal.

gvm-408 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 9286

Hát, ha komoly baja van, azért eladó, sztem nem érdemes...

Előzmény: Törölt nick (9285)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.24 0 0 9285

Nemrég voltak megnézni DZL-444-et, de még nem biztos, hogy le is csapnak rá.

Előzmény: gvm-408 (9284)
gvm-408 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 9284

Jövő pénteken állítják le, és megy a műhelybe. Ezután derül csak ki, megtartják-e, vagy sem. Ha igen, akk viszont kap egy motorfelújítást! Én több forgatókönyvet tudok elképzelni: ha addigra esetleg szereznek egy használt fiatalabb, jó állapotú buszt, én lehetségesnek tartom, h selejtezik, de sztem az sem kizárt, h tartalékosnak megtartanák. Mindenesetre nagyon jó gép az AAI, csak nincs rajta sem klíma, sem légbefúvó, sem hátsó ajtó, így jobb lenne egy másik gép, mondjuk egy E95, vagy vmelyik Classic a fordájára. 

Előzmény: 89Ádám (9283)
89Ádám Creative Commons License 2014.05.23 0 0 9283

A Hatvani Volános 256-osokkal mi a helyzet?

Elsősorban az AAI májusra kilátásba helyezett selejtezése lennék kíváncsi.

lobbanórotor Creative Commons License 2014.05.23 0 0 9282

Vagy csak még nem vezették be a rendszerben a kivezetést. 

Előzmény: gvm-408 (9281)
gvm-408 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 9281

Kösz! Akk ezek szerint téves infót kaptam nem régen! 

Előzmény: Törölt nick (9280)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.22 0 0 9280

Rendszám: DUD-495
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.42
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Előzmény: gvm-408 (9279)
gvm-408 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 9279

DUD-495 forgalomban van még, vagy jól hallottam és váztörés miatt tényleg selejt lett?

gvm-408 Creative Commons License 2014.05.15 0 0 9278

Hallott valaki a tegnapi zagyvaszántói balesetről? Úgy hallottam AOA-493 volt...

http://www.agriatv.hu/?p=12671

lobbanórotor Creative Commons License 2014.05.15 0 0 9277

Aztán az ERG-064 is megérte annak idején. 

Előzmény: Törölt nick (9276)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.15 0 0 9276

Én is kíváncsi leszek erre, mert tudtommal - élemedett koruk mellett - pont a vázállapot miatt lettek kidobva, akkor meg nem biztos, hogy megéri őket elhozni.

Előzmény: éjszakás tartalék (9275)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2014.05.15 0 0 9275

Ide is beírom, hátha nem olvas valaki Nógrádosat, hogy ez még csak kezdeti státuszban van, csak megnézni voltak őket, ennyi biztos.

Előzmény: Törölt nick (9274)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.14 0 0 9274

Úgy fest, hamarosan újabb agriás 395-ös érkezik a Hatvani Volánhoz:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130313844&t=9213095

gvm-408 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 9273

Én nem mondtam, h nem megy :) Az, h kb. másfeles olajnyomás van benne 3-3,5 helyett. 

Előzmény: Dj Aty (9272)
Dj Aty Creative Commons License 2014.04.20 0 0 9272

Pénteken még ment az AAI,látszólag hiba nélkül.
Mi a gond a motorjával?

Előzmény: gvm-408 (9269)
EKM-765 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 9271

JID-087 külső telephelyes?

Előzmény: LMB-706 (9035)
Aron_son Creative Commons License 2014.04.10 0 0 9270

BAN-290 és CLH-574 biztosan selejt, a CJX-431-et passzolom.

Előzmény: gvm-408 (9269)
gvm-408 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 9269

CJX-431, CLH-574, BAN-290 megvannak még?

Májusban eldől, h AAI-727 megmarad-e, h érdemes-e a motorját megcsináltatni. Ha nem, akk valszeg kuka...:(

gvm-408 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 9268

Én nem is értettem, h miért kellett 2008-ban levenni a boldogi vonalról HFF-618-at, kellene oda a csuklós busz. Ráadásul most már a Volvo-t is ami a helyére érkezett többször látom Fényszarun a Samsungos járaton, mint a fordáján! Mi jár most egyáltalán reggel és délután a tömegnyomorban Boldogra? 

Előzmény: Vera72 (9267)
Vera72 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 9267

Ami engem hihetetlenül felháborít, az a Hatvani Volán Zrt. reggel 7:00 órási Boldog-Hatvan járata. Nem tudom, utazott-e valaki rajta (már ha tudott egyáltalán, mert lehet,  hogy fel sem fért). Kb. mint a heringek. sokszor lemaradnak az iskolába, munkahelyre siető emberek és a sofőr nem tud mit csinálni, már így is többen utaznak a buszon, mint megengedett lenne. 3 panaszlevelet írtam, teljesen feleslegesen. 1-re válaszoltak, ami arról szólt lényegében, hogy ez van, nem tudnak ezzel a helyzettel mit kezdeni. Pár napja nagyon begurultam - és majdnem szó szerint -, mivel a lépcsőn állva (természetesen csak ott volt hely, de ott is majd 10-en álltunk) akármelyik irányt néztem, sehol nem volt kapaszkodó. Fogtam a lányom vállát (gondoltam, csak nem lesz olyan vészes ez az út), aki csak az ajtóra tudta tapasztani a kezét, mivel ő sem tudott kapaszkodót találni a legalsó lépcsőn (középen). Jött az első kanyar ... és persze a következmény is. A lányom vállát el kellett engednem, mert őt is magammal rántom. Mivel sehova nem tudtam kapaszkodni, szó szerint hátra estem. Itt pont az volt a szerencse, hogy a sok hering lába és teste miatt nem tudtam egy hátast dobni, így csak a nadrágom és a kabátom hátulja lett koszos. A nagy esés után (persze több embernek volt véleménye, meg hogy írjak panaszlevelet...) hirtelen lett egy pici hely, ahol már nem érdekelt, kit tiprok el, de megkapaszkodtam valahogy. És még említeném azt a csodálatos érzést, mikor a legalsó lépcsőfokon utazva a kívülről beáradó "szél" mínusz fokba átcsapva jégcsappá változtatja az ember kezét és arcát (nagyon jó érzés ám télen így utazni, a munkahelyen meg mindenki hülyén néz, mikor 10 percig el sem tudok moccanni a radiátor mellől). A bezáródó ajtótartó rész a másik kedvencem. Ha nem kapom el a lábam, kész a baleset, de természetesen a sofőr azt is tudja, hogy oda még nyugodtan lehet állni. 

Néha ugyan indítanak 2 buszt, de ez olyan, mint az orosz rulett, vagyis annál is rosszabb. Nem tudjuk, mikor jön, mikor nem. Vagy kimész és rögtön (vagy 1-2 percet vársz) ott van a busz, vagy várhatsz 15-20 percet is. Ez már évek óta probléma és senki nem csinál semmit. 

A Hatvani Volán vezetőjét úgy leváltanám, mint a sicc. Hatvan persze tele van üres buszokkal, de amikor kell, sehol semmi. A buszpályaudvartól a városig eljutni (pl. a Penny-ig) kész katasztrófa. Ezúton is gratulálok annak, aki kitette a francba a pályaudvart. Már csak egy célom van, ebből a t... h... faluból elköltözni, ahonnan egyáltalán nem lehet rendesen se munkába, se iskolába járni. Sajnos - mivel minimálbérem lévén elég gyér fizetéssel rendelkezem - a kevés alkalommal kitöltött lottószelvény nem sok reménnyel kecsegtet. :-D De ha egyszer bejönne, még a környékről is elhúznék. Oda, ahol törődnek az emberekkel és a panaszok nem a kukában landolnak, hanem átgondolva a jobb életet szolgálják és a közösség érdekét nézik. 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!