Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
Igazak-e azok a pletykák, hogy a Kékesbusz Kft. helyett a Color Tours Kft. fogja ellátni a Mátra volán járatait, és a Volánbuszhoz kiszervezett KING LONG XMQ6127-es buszokat a Mátra Volánhoz vezényelik át ?
Az EWU-298 az őszi baleset során megsérült. Állapota ugyan nem volt annyira vészes, de ha már javítani kellett, akkor érdemesebb volt most felújítani is, mert esztétikailag már nem volt szépnek mondható. Kívül belül rendbe lett hozva és most már fehérre festve dolgozik.
Feltehetően (mint megannyi állomás, váró ma Magyarországon) EU-s pénzból újult meg. A pályázatokban (általában mindnél) kitétel, hogy a felújított egységnek üzemelnie kell legalább x évig a felújítás után a pályázatban megírt feltételekkel. Gondolom a pályázati anyagban szolgálati felafatot is ellátó személyzet került megjelölésre.
Hehe :P Most már sűrűn fogod látni, mert újra fordás gép lett! Csak úgy, mint a két kredenc visszakerült a Heves-Bp.-re :S Többek között ilyen változásokkal járt a Kékeses Intourok elvétele.
Ha ezen kívül van szükség a 956-ról fotóra, akkor emailbe célszerű kérni, feltéve ha akad-e még olyan fotó, ami még nem került ki netre és az elkövető hajlandó-e egyáltalán megosztani. Ha nem, akkor...
Azt szeretném megkérdezni, hogy menetrendváltás után, december 9-től is megmarad-e a Mátra Volán Gyöngyös-Nyíregyháza és vissza viszonylatú átszállás nélküli közvetlen autóbuszpárja, avagy megszűnik?