Keresés

Részletes keresés

Munthe Creative Commons License 14 órája 0 0 18117

Ez csak egyet jelent: a hatalom mocskos és retteg.

Előzmény: abes (18116)
abes Creative Commons License 18 órája 0 0 18116

Megy az már arcfelismerés nélkül.

https://www.youtube.com/watch?v=uReVvICTrCM

Előzmény: Munthe (18115)
Munthe Creative Commons License 19 órája 0 0 18115

Teljes ellenőrzést akarnak felettünk. Teljesen betegek a vezetők.

Kínában megy a büntetés, ha lelépsz a járdáról, mert az arcfelismerő rendszer rögtön beazonosít.

Mi elég jóban vagyunk Kínával, ugyan, mi mást várhatnánk a jövőben?

Tényleg elég lesz egy 125-ös motor..., agy egy bicikli.

Előzmény: Főnix 500 (18113)
Versity Creative Commons License 22 órája 0 0 18114

Biztosan jók! Azért a benzines masinák gondolom még hosszú ideig velünk maradnak,azért nem olyan egyszerű az átállás. Sokan nem is engedhetik meg maguknak az elektromos járműveket.. Meg valljuk meg az őszintét,ez megint csak egy üzlet,valami újat megint megpróbálnak eladni a népnek. Jó drágán. Bútítanak minket...ami idáig volt az szar...ez a jövő..🤣. Megvan a maga létjogosultsága az elektromos autónak az biztos. Csak ne próbálnák idővel ellehetetleníteni a régi technikákat. Mondjuk,pl nekünk nem lenne rossz egy elektromos autó. A feleségem szinte ki sem mozdul a városból,max a régi falunk,vagy Tb ritkán. Cirka egy 25 kilóméteres körben autókázik. Viszont a napi rutin,hogy reggel autó beindít,majd az iskolánál leállít. Újra beindít,munkahelyen leállít,majd délután iskola leállít,újraindít,majd haza leállít+utána ide-oda hozza viszi a gyerekeket,mindezt egy kb 5 kilóméteres sugaru körben. Ezt hívják autógyilkos használatnak. Igazából be sem melegszik. A Ford a gázolajos,annak sem használ, Dacia igaz benzines ,de részecskeszűrő meg miegymás....nem egészséges eggyiknek sem. Tehát ideális lenne egy elektromos autó. Otthon mindig tudod tőlteni,oszt jól van. Nekem is pont megfelelne egy elektromos robogó😁...9kilóméterre van a munkahely. Sajna nincs kerékpárút,és erős forgalom van az uton,ezért nem merek bicajjal járni. Ha lenne annyi pénzünk,amennyi nincs😂..akkor tök jó opció lenne,hogy van mondjuk a Dacia hosszabb távra,nyaralni,kirándulni,és a városi hajszára meg lenne egy elektromos autó. Környezetvédelmi szempontokat nem nézem,mert azért az elektromos is csak "pillanatnyilag nézve zöld". A védákat meg leszarom...nem járok gyorsan😉!

Előzmény: Főnix 500 (18113)
Főnix 500 Creative Commons License 1 napja 0 0 18113

Értelek, de amíg

"nem kostoltad az ételt, ne bíráld",

hanem próbáld! 

Engem meglepett, hogy mit tud,

nem kicsit pozitívan...

 

Sokszor később is tapasztalom,

mikor megyek,

avagy néha a túratársak mit mondanak:

"hogy mehetnék lassabban",

vagy "nem gondoltam, hogy így megy"

-"tényleg, csak 125-ös..?"

 

"Jó a tempód, ahhoz képest, hogy 125-ös."

Avagy mikor előzni kell...

 

Persze, egy főre,

s saját, kevés holmimmal,

nagy súlyommal nézve mondom ezt.

 

Pályán, tény kicsi,

de ott még a negyedliter is,

ahogy kocsiban, anyósülésen látom.

 

Jövő?

Aztán a jövőre már se gáz,

se benzines gép nem lesz.

Nemhogy 2T, még 4T se.

Minden elektromos lesz,

mindenben, mindenhol...

 

Ezért mondom,

Ktm duke után,

még mi lehet utolsó,

benzines túragép?

kTM duke 125,

(még bő +5 év után,)

még használtat 10-15 évre?

 

Ja, az is szép lesz, majd a védák

a legutolsó véda mérési ideje/ táv,

azaz átlag seb. mérve küldi majd a büntit.

Persze, addigra minden településen

legalább kettő lesz,

valamint 5-10 km-enként.

mehetsz te gyorsabban,

ha több lesz az átlagod,

bizony megy a büntetés/ pontok, stb.

Illetve, rendőr utánfutóval/

megállít, s lefoglalja a géped.

teszik utánfutóra,

A jogsi digitálisan elveszik

/ vagy átmenetileg érvénytelenítik..

Ez a eus jövő, ami megírva,

s aláírva vagyon....

 

Egyenlőre itthon célzásokkal,

homályos utalással megy a vetítés, terelés.

De ez ÍGY lesz.

S így bizony, elég lesz a kismotoros tempó is,

avagy védák előtt kötelező pihenő,

avagy lassan mész a naggyal, egyesben...

Vagy 125 cm3?

 

 

 

Előzmény: Versity (18112)
Versity Creative Commons License 1 napja 0 1 18112

Szerintem meg egy 250es az,amit kompomisszumnak lehet nevezni,de mint mondtam ,erősebb 125-össel nem mentem,tapasztalatom csak az Ybrahimmal van. A Versity az 20 ló,az kb.megfelelő kompromisszum...nekem😀...Másrészről az Ybrahimmal is sokat túráztam,egy erősebb 125ös csakis jobb lehet!

Előzmény: Főnix 500 (18110)
Versity Creative Commons License 1 napja 0 0 18111

🙂hátha egyszer...ez jó🙂! Én is mindig így nézegezem a nagyobb motorokat,hogy majd egyszer,talán,a távoli jövőben...majd,ha kirepülnek a gyerekek~az kb.hozzávetőleg még vagy 10 év🤣~,na majd akkor szeretnék egy nagyobbat. Tervezgetjük a feleségemmel,hogy azért még motoroznánk tovább,mint a gyerekek születése előtt. Akkor ugye Cb500asom volt. Az a teljesítmény bőven-bőven elég volt,3 dobozzal agyig pakolva 2 személlyel is vígan tekeregtünk Erdélyben,meg az Alpokban,meg a Tátrában,meg sok más helyen. Addig igazából nemigen tervezek nagyobb motort. A fiamnak max majd egy 125-öst még,ha érdekelni fogja,de nagyobbat tőlem ne várjon😉,szeretnék nyugogtan lefeküdni mindig🤣! Aztán hogy milyet?? A fene tudja. Úgy megszoktam a robogó praktikusságát,hogy  még az is lehet,hogy nagyrobogót néznék. Bár ki tudja,hogy cirka 10 év múlva mi lesz velünk,vagy mi lesz a világba,vagy eggyáltalán milyen motorok lesznek akkoriba. Gondolom újra akkor sem lesz pénzünk...honnan is lenne,ez a világ belátható időn bellül jobb nem lesz,inkább még keservesebb,még nehezebb lesz a megélhetés,még kevesebb lóvé lesz a hobbira. A Crf 300 az tetszik nekem is,de azért a TA után egy erős visszaesés teljesítmény terén. Másrészről meg a kényelmes barangolásra teljesen elég. A forgalom ritmusát bőven tudja,éssszerű előzésre elegendő teljesítmény,és még a fogyasztása is teljesen rendbe van. Bár ez a fogyasztás is mindig csak nézőpont kérdése,ki mire használja. A robogóm olyan átlag 3,5 liter körül fogyaszt. Persze sebességfüggő,mert tötymörgősen kevesebbre jön ki,nyélen meg többre[bár úgy meg nem járok vele]. Valahogy úgy vagyok vele,hogy amíg kevesebbet,vagy annyit fogyaszt mint egy 50es 2T,addig rendbe van. Persze,drágább "használni",mint egy szaros 50est,de a rendszám és  a használhatóság miatt nekem megéri. Igazzából ennek is úgy lenne csak értelme,ha megválnék az autótól és csak motorral közlekednék,mert ugye így mindkettőt "életben" kell tartani😄...tehát így igazzából  a spórolok,mert robogóval járok,az már annyira nem is állja meg a helyét..így maradjunk annyiban,hogy  motorozás hobbi..pedig csak közlekedni használom. Ja,asszem kicsit elkanyarodtam a témától🙂!

Előzmény: abes (18105)
Főnix 500 Creative Commons License 2 napja 0 0 18110

 

„Na igen, hamár 125ccm,akkor legalább legyen 2T”

 

Na igen!

Erősek, Főleg az AM6-os, 50-es blokkok.

Azok is 6-8 lóerősek, kis súlyúak.

Hiába "mopedek.."

Alkalmas nagyobb távokra, akár túrázni is,

 idő függvényében- kis forgalmú utakon.

Mindig is mondtam.

Hát még a 125-ös blokkjaik! 

 

„Kell venni egy fasza 250est, aztán nem is kell túlmisztifikálni a dolgokat”

 

Attól függ mire használod..

Túrázni, akár kisebb külföldi útra,

(Adria- és Környező országok, Balkán)

Akár néha pálya, esetleg szűken még kétszemélyre jó.

S még ha kicsi méretű,

akkor városban is megállja a becsületét.

(Használtan akkor suzi gs 500 ilyen még)

 

Ha nagyobb fizika méretű, szélesebb, bizony, kell:

„Városba meg egy 50es 4T robeszt”

 

Városi mopedről:

Ja, ha nem kéne eldugnom,(Őrhelyre éjszaka)

meg”rejtetten” közlekedni a városba rendszám nélkül,

mikor 30-as táblánál kényszerből megyek 60 km/h val,

oszt 80-90 km/h előznek vigyorogva a kamerába.. Folyamatosan..

 

 No Comment! A KTM Duke 125 is jó lenne városba,

 ha nem lenne kifordulva Szeged közlekedése önmagából.

 (Lechnerék forognak a Sírjukban)

 

De én inkább kompromisszumra hajlok, vegyes használat a cél.

(Mindig is ezt néztem, Városba, országútra, hegyekbe is, egyszemélyre)

Nos, ha túrázni nézelődnék, esetleg csoportos túrázásra is hajlanék idővel,

(amit egyre inkább nem látok magam előtt hosszabb távon..)

 

Akkor egy 15 lovas, 125 cm3, pl KTM Duke 125,

vagy Yahama XSR 125 Legacy.

Ezek városban is még elférnek.

 

Ha nagyobb kat. gondolkodnék, negyedliterben, akkor Jó választás lehet még

a Bennelli TRK 251.

Sőt, annyira veszik a nagyobb Bennelli  trk-Típusokat itthon,

fél és ¾ litereset is, hogy még a BMW trónja is meghajlott..

No Comment!

 

 

Ami valószínű egyedüli túrázásra, városba, kényelmes csapatásra

nekem bejön a Motron XNord 125 norma változat.

KTM Duke után, De, változtatnék rajta, lásd lejjebb.

 

De hogy városba is jó legyen, kisebbnek kell lennie, meg dinamikusabbnak.

Így „kikönnyíteném” csökkenteném a 160 kg önsúlyát

 meg kisebb szélességűvé tenném..

Városba is jobb lenne.. Úgy.

 

A bukóvasat le, plexit le, minek?

Hiszen max 90 km/h val használod, stb.

Ha már 150 kg, vagy alatti, tényleg jó lenne az,

12-13 lóval egy öreges, egyedüli túrázónak, Itthon.

Utolsó motornak úgy perfekt.

 

Szummázva, ha KTM Duke után gondolkodnék,

-vagy a fent említett, változtatott Motron Xnord alap/

-vagy Bennelli Trk 251 látom kis űrméretben számomra használható modellnek.

 

Tetszik még az az Imperialle 400, de annyira „tata” még nem vagyok,

hogy 200 kg-os motorral a kanyarban alig menjek..

városba meg nem való, villogni meg pláne nem én vagyok/leszek.

Így tetszik, de kizárt. Nem tartom használható motornak részemről.

 

Munthe Creative Commons License 2 napja 0 0 18109

Szép sisak.

Előzmény: abes (18108)
abes Creative Commons License 2 napja 0 0 18108

Remélem :D

Előzmény: Munthe (18107)
Munthe Creative Commons License 2 napja 0 1 18107

Hátha jövő héten már csupa bogár lesz!

Előzmény: abes (18106)
abes Creative Commons License 2 napja 0 0 18106

2 hónap után megjött az új sisakom is.
HJC i100-as.

abes Creative Commons License 2 napja 0 0 18105

Így ahogy mondod.
Nézegetem a TA utódját, hátha egyszer megengedhetem magamnak...

Honda NC 750XD (szigorúan csak az duplakuplungost).
Ha attól eltekintek akkor Honda NX500 aminek az ereje ismét mindenre elég. Keskeny városban a sorok között is jól használható, de jól dobozolható túragépnek is kiváló.
Kevésbé túrás, inkább offroados. De szerintem egy utcaibb gumival Magyarországra ideálisabb.
Hosszú rugóút, jó csillapítás.
Honda CRF 300 Rally. (ez is beéri 3 literrel) 90-110-es utazót kellemesen tudja a 26 lónyi erejével. Ezt is ki kell próbálnom.

125-st már nem vennék, 250-es meg drága.

Előzmény: Versity (18103)
Versity Creative Commons License 2 napja 0 0 18104

Városba meg egy 50es 4T robeszt🙂

Versity Creative Commons License 2 napja 0 0 18103

Kell venni egy fasza 250est,aztán nem is kell  túlmisztifikálni a dolgokat🙃!

Versity Creative Commons License 2 napja 0 0 18102

Na igen,hamár 125ccm,akkor legalább legyen 2T😉😁!  

Előzmény: abes (18101)
abes Creative Commons License 3 napja 0 0 18101
Munthe Creative Commons License 6 napja 0 0 18100

Nem veszek másik motort, csak tetszik ez a Morton, így feldobozolva.

Valóban inkább túrázásra való, mint városi szabadulóművésznek. 😃

Előzmény: Főnix 500 (18099)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.04.18 0 0 18099

Norton X Nord túra verzió:

~ 185 kg/ 12 ló.

+Te magad és a túrafelszerelés.

Plexi, mint szélvitorla, is lefog.

Hegyekben a nyomaték:

9,6 Nm.

 

 Ktm Duke 125:

~150 kg/ 15 ló.

+ Te magad és a túrafelszerelés.

Hegyekben a nyomaték:

12 Nm.

 

YBR 125/Honda CB125F:

~110 kg/10 ló.

+ Te magad és a túrafelszerelés.

Hegyekben a nyomaték:

10 Nm.

 

A hegyekben még ez (Nm) nem kicsit bejátszik emelkedőknél...

Nem csak a súly/ ló..

Előzmény: Főnix 500 (18098)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.04.18 0 0 18098

Ezért jobb kismotornál a kg/lóerőt nézni,

 

(+ terhelést) jobban megérthető, mi mikor jó.

Előzmény: Munthe (18096)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.04.18 0 0 18097

Gondoltam, hogy tetszene.

Viszont a kis YBr-hez képest nagy,

bocsánat széles, nem tudnál annyira

a sorok között előre menni.

Még annyira se, mint én a Ktm-mel.

 

Nos, 10 le höz képest a 15 ló..

Sok, pont annyi mint a te kis YBR-ed

és az én KTM-em között a különbség.

Sok.

 

Oszt hogy megéri -e?

Tény, drága. Minden 15 lovas 125 cm3,

2 misi felett van, márkától függetlenül.

 De ha azt nézzük egy normális 125-ös

is lazán másfél misi...(?)

Az egyszerűbb városi ingás is

bő 1,1-1,2 misi papírosan, s alig 10 ló.

 

Kérdés te mit akarsz?

-Csak városban? Olcsóbb, kicsi, fürge.

 

-Túrázni? Országút? Hegyek?

Igen, akkor kell az erő.

Főleg mert még pakolsz is, túra cucc.

Nagyobb, kényelmesebb gép kell.

Ez drágább, egyértelmű.

 Megéri? Sztem meg.

Ha túrázok igen,

az a Bő fél misivel több,

de annyival is jobban megy.

 

Ha nem túráznék, városba,

elég volna a Honda cb125F...

De mivel elég medve termettel

áldott meg az ég, 

igaz kevés holmit viszek...

Mégis 120 kg terhelés a motornak,

+ motorsúlya.. túrán, felfelé hegynek.

....

 

Norton: igazi túragép, 125 cm3 ellenére,

de nagy termete, súlya is, +pakolod is,

Plexi, túradobozok, bukóvasak..

sok a plusz súly, lefogja azt a kevés erőt.

Hegyekben még annyira sem jössz vele,

mint Alberci a mopeddel...

 

Hiába 12 ló, 160 kg a motor,

(normál száraz súly)

+plexi,(ez is visszafog,

annyival nem megy, hogy kellene sztem)

ha megveszed túradobozok is plusz,

 

(túra verzió száraz súly: 175 kg)

+túra cucc, oszt eléred,

hogy jobban megterheled azt a 12 lovat,

mint én, a 15 pacit a 120 kg-val...

(ja, a ktm duke 125 nedves súllyal max.153 kg.)

 

 

De viszont kényelmes, nyugodt túrázáshoz,

egy személyre, saját tempóban,

vagy kis tempóban kiváló.

(Akár nagyobb távra is, Adria, Balkán..)

De városi, sorok között,

már a bukóvas miatt nem jó. Széles.

 

Ismétlem: át kell gondolni, mire,

hol használná az ember.

S főleg mennyiért?

Előzmény: Munthe (18096)
Munthe Creative Commons License 2024.04.17 0 0 18096

A Honda CB 125 R majdnem 2 millió forint, és nincs hozzá sem plexi, sem doboz, stb. Azért meggondolandó, hogy 3 lóerő megér-e 5-600 ezer forint különbséget?

Előzmény: Főnix 500 (18091)
Munthe Creative Commons License 2024.04.17 0 0 18095

Illetve Morton!

Előzmény: Munthe (18094)
Munthe Creative Commons License 2024.04.17 0 0 18094

Egy ilyen Norton X-nord nagyon a kedvemre lenne. Még jobb, mint a Yamaha.

Előzmény: Főnix 500 (18091)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 18093

Nos, 125 cm3.

Max negyedliter?

Érdekes, egyre több ember,

-aki gondolkodik, fél liter alatt keres.

Akinek meg másra van igénye,

az meg nagyot keres.

 

Sokszor elhangzik az is,

hogy teljesítmény.

Itthon ilyenkor

15-20 ló körül per koponya a min.,

két szemre, 30-40 ló ajánlott túrázáskor.

De sokszor felhangzik, hogy 50, 70,

"minél nagyobb ménes"

Ha okos, s nem "csuklózik", nyelezik,

hanem kényelmesen, nézelődik,

túrázik autópályán kívül.

 

Én, inkább azt nézem,

motor nedves súlyára nézve

11 kg/ló felett jól túrázható.

Sőt, 8 kg/ ló az itthon ideális,

akár két. szemre is, nézelődni, pakolni.

Hétvégi motorozásokra, pálya nélkül.

 

De ha 5 kg/ló, vagy az alatti,

abból már nem túra lesz,

sport, nyelezés, pályázás, verseny.

Vagy csak utazok "egésznap kerülök"

 megyek úton, nyélgázon, de nem állok meg,

mert csak 8 órába sűrítem be a hétvégi túrát.

 

Mások ezt szeretik, számomra meg jó

itt- ott megállni, nézelődni,

ha már elmentem oda,

megnézni, vagy élvezni a tájat, környéket.

 

Más meg csak utat, kanyart.

Menni, menni, gyorsan.

Ő spori, elfogadom. Jó az is.

De Nekem több kell.

Van aki írtózik a betonúttól, csak terep.

Van olyan is. Terepes.

S van aki csak napi

munkába/horgászatra stb. Nézi.

Van olyan is.

Stb.-stb.

Vége nincs.

De mind motoros, csak más műfaj.

 

De visszatérve:

Erre időt szánok, Másnak meg az nincs,

illetve nem akar...

(Avagy azért rohan,

hogy egy óra múlva részegen hányjon

a motoros talin, erre is volt példa.

2 nap múlva másnaposan,

nyélgázon vissza a melóba.)

Van ilyen motoros is.

 

De mindegy, mi alapján számol az ember.

 

Tehát mindig az a fontos, hol,

mire használnám, mi a cél?

Utazni? Speeed? Távolság?

Belföld, Külföld, mennyi időm van rá?

Pályázni is fogok? Mennyi holmival?

Egyedül? Avagy? Csoport? Útitárs?

Mit is akarok?

Kényelem? Márka? Kikkel megyek?

Ők mit képviselnek?

Oda akarok tartozni? Szabályok?

Hol használom? Város? Országút? 

Naponta? Avagy csak túraalkalom?

S végül mennyim van? Fent tartása?

Alkatrész? Árak? Költségek?

Próbáltam?  Kényelmes nekem,Tényleg?

Ezek lennének a min. Átgondoláskor,..

S nem mindig a teljesítményt, cm3.

nézni, számolni.

 

Magamból kiindulva...

Nekem minden napra elég lenne a cb125F,

olykor nagy komprumisszummal országútra.

Tetszik a Motron X Nordja, kényelem, 

megbízhatósága,pakolhatóság szempontjából,

De termetem és motor súlya miatt kevés

lenne a hegyekben...

Nagyon jók a 15 lovas 125 cm3,

viszont drágák.

Bármelyik márkás, nem márkás jó.

Itthonra.

S igen még csak 125 cm3 beszéltünk.

 

Viszont szeretem a könnyű kis motorokat,

jó velük menni.

Persze, vonzott mindig is a nagy lassú járatú gépek.

De azokkal nem tudok városban járni, hegyekben pörögni.

S bizony arra is van igényem.

Ja, persze, tartsak erre is arra is motorokat.

Egy fenék egy ló híve vagyok.

még akkor is, ha átmenetileg kell egy városi moped.

Rövid távon...

 

 

Nálam útitárs nem jön szóba,

S egyre gyakrabban egyedül megyek,

mint ifi koromban.

Így nagy a szabadság, komorság.

De már ezt is megszoktam.

Nem vagyok annyira társaságkereső,

Mint 20-25 éve. Így sokszor

a csapathoz való vágyam

sokszor megkopott már....

Ezért is elég a saját nézelődős,

lassú tempóm.

 

De ez én vagyok, másnak meg más a jó, tökéletes.

Biztos, hogy másnak az én világom ami más,

S neki a nyélgáz, speed, vagy épp csak a terepezés a jó.

Ezért is van annyiféle motor és motoros.

Nem szabad egyiket se lenézni, van léte mindegyiknek.

Inkább az a fontos, hogy előtte (át)gondolkodjunk.

 

Mire? Mikor? Mennyi időre?

Kivel? Hogyan?  Hová?

Mennyiből? Tárolás?

Kényelem? Pakolás?

Villogás?  stb.

Előzmény: abes (18092)
abes Creative Commons License 2024.04.17 0 0 18092

Erről a tipikus, még ő se tudja mit akar jut eszembe.

Előzmény: Főnix 500 (18091)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 18091

 

Képzeljétek!

 

H. Béni is keres gépet.

Méghozzá 125-250-400-as kat. keres

valami könnyű, egyszerű gépet.

 

Igaz, írt:"esetleg Harley"-t is, erre írtam:

- akkor Imeriale 400?

"Ez rendes, klasszikus motor.

Ilyenre már nem vágyom."

 

 SAjánlottam a trk251-et, honda cb125F.. etc.

 

S végül ami szerintem Ő, - X Nord 125.

Mini túragép, (igaz, kb olyan mint a kis vara).

 

Igen megbízhatónak mondják, jól pakolható,

lassú túrázára ajánlották,

sőt, gyári túradobozokat is lehet választani,

túra szekcióban.

 

Motron X-Nord 125: a legkisebb nagy kalandmotor (youtube.com)

 

Motron X-Nord 125 centromotolodi (youtube.com)

 

Erste Ausfahrt 2023 (youtube.com)

 

MOTRON X NORD 125. Lanzamiento de nueva MARCA de MOTOS🏍️ (youtube.com)

 

MOTRON X-Nord 125 motorral, 10.000km-es Török túramotorozás 20 nap alatt. (youtube.com)

 

 

S puff neki!

4 ütemű robit akar a fent említett kat.-ban!

 

Aztán az is kibukott Kymco agility a kinézett...

Na, tessék.

Látható, azért van igény a robogóra... :)

Versity Creative Commons License 2024.04.17 0 0 18090

Idén megpróbálok én is több időt szorítani a bicajozásra. Mostanába hanyagoltam,mert minden másra is kellett az idő,de mostmár az égetően fontos dolgok megvannak az udvaron is,a többi munka pedig megvár úgyis😀!

Munthe Creative Commons License 2024.04.16 0 0 18089

Tervezek több, nagy biciklitúrát, már csak idő és jó idő kell hozzá.

Előzmény: Versity (18087)
abes Creative Commons License 2024.04.16 0 0 18088

Elő is vettem múlt hét pénteken. :-)

 

Előzmény: Versity (18087)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!