🤣azért tegnap még elmotoroztam hajnalba Vecsésre,este meg vissza! Igazából nem volt melegem🙂! Már alakul a Fiestám. Bent a futómű...csak a fék légtelenítéssel megakadtam. Alig indult meg a légtelenítő csavar,már azt hittem letöröm. Aztán kitekeredett...de menet nélkül😮💨. Szerdára megkapom az új munkahengert,aztán folytatom. Remélem más probléma nem merül fel.
Ja,megy vele rendesen. Nyáron mondjuk voltunk párszor a Balcsinál,meg onnan tettünk túrákat. Itthonról is voltunk többfelé,és egyedül is el szokott merészkedni már egyre messzebb sokszor. Menjen csak,gyűjtse a tapasztalatot! Mondjuk ezzel a motorral hóba biztosan nem fog menni🙂,de nem tervezzük "elrakni" télire.
Nem hinném, hogy a kutasok keverik bele. Sajnos ilyen moslékot gyártanak, a benne lévő etanol minden gond forrása. Felveszi a légkörből a párát. De ugye direkt azért tankoltam 100-ast, hogy ne legyen benne. Bosszantó.
Azt hinné az ember, hogy ez a vizes buherálás megszűnt, fejlődött a társadalom, a gondolkodás, de úgy tűnik, nem vagyunk előrébb semmivel. 600 forintos áron érdemes eladni pár liter vizet. Csak azt nem tudom, ha egyszer valami negyvenmilliós autó megy tönkre emiatt, és leverik a kutason, akkor mit szólnak hozzá? Még ők lesznek megsértve, hogy belilulnak a szemük körül.
Én fázós vagyok. Régen hajtottam a Simsont derékig érő hóban is, nem múlt el nap, hogy ne indítsam be. Ma már jobban féltem a csontjaimat a töréstől, meg a hidegtől is. A gumi sem tapad normálisan a hidegben. Aztán február környékén nem bírom, csak el kell vinni egy körre valamelyik motort.
Azért a fiad rendesen gurult a motorjával, 3500 km nem kevés ennyi idő alatt.
Én nem is tudom mennyit mentem...dolgozni minden másnap😁,bár az nem nagy táv🙂. Olyan 6000km környékén járhatok,mert mindjárt olajcserés megint. A fiam nemegész 3500nál tart,de Ő ugye csak nyár elejétől hajtja az Apriliát. Hát ja. Ennyire futotta idén...de még nincs vége. Én nem teszem el a robeszt,ha akarnám se tudnám😂😂😂..de nem is akarom. Az autóm alig készül,pont semmi időm nincs rá. A nyúlvány már kihegesztve. Amiket lehajtottam rá fedőlemezt a helyén,az alsó része amit lecsontoztam lepucolva,lekezelve lealapozva. A futóműbe a szilent kicserélve,a joboldali doblemez-küszöb sarok kihegesztve. Holnap lefújom színnel az alját,aztán megyen vissza a futómű,tank,kipufogó,fékek. Szégyen ide vagy oda,de mindjárt röpködnek a minuszok,és hétvégente sajna muszály Vecsésre mennem...nem akarok a hajnali fagyott ködön elperecelni a robesszal. Egyébként az jó lett,bár vizuálisan nem tekintettem még rá,de üzemszerüen dolgozott tegnap😉..viszont nem volt melegem rajt hajnalba Vecsés irányába🤣🤣! Az autó bal oldali küszöbrésze egyenlőre csak egy gyors foltozást kap,az pikk-pakk megvan,nem gomdolom túl. És miután leműszakizik majd márciusba,na utána kicserélem a balos küszöböt telibe. Csak az nekem megint nem egy 3 napos munka lenne. Úgyhogy ennyi nagyvonalakba...Mi kemények vagyunk,nem rakjuk el a motorokat. Idén még 2 túrát néztem ki a gyereknek. Aztán persze majd elválik,mert azért a térdig érő hóba nem fojuk erőltetni.
Azért az szép mennyiség. Szerintem én idén kevesebbet mentem.
ČZ-t pénteken pakoltam össze. Szívtam egy jót a vizes benzinnel. TA-t még 2x szeretném idén használni, de meglátjuk. Tavaly szilveszterkor még az SR125-tel mentem egy 55 km-es karikát.
Kicsit megtöröm a csendet! Ma reggel Versityt javítottam. Az előző napokban arra lettem figyelmes,hogy meginduláskor elkezdett beremegni a hajtás. Szétszedtem,és a kuplungpofánál találtam hibát. Az eggyik pofa biztosító zéger gyűrűje megszűnt létezni,és egy hangyányit kiállt a helyéről. Így biztosan mikor a centrifugális erő szétfeszítette,nem tapadt be még az elején a harangra megfelelően. A dekniben volt minimális fémreszelék. Biztos bedarálta valahová. Sajna magát a kuplung egységet nem sikerült szétszednem,nem tudtam megfelelő összenyomót kendácsolni. Két nagy csapágy van benne,áttisztogattam,zsiroztam,meg a variót is áttisztítottam. A szíjnak sem lett baja. Találtam egy rá passzoló zégergyűrűt de mégsem olyan mint ami rajta volt-van. Remélem rajt marad😁! Most fasza lett,de majd vasárnap a vecsési körön kiforrja magát. Utána majd ránézek,hogy bírja-e a strapát😀!
Csapattunk ma egy jót,a feleségem volt az utas. Ott a kis Rs is a képen,csak elveszik a robesz mögött! Jó nagy kört terveztünk. Mára volt betervezve,hogy átkompolunk a túloldalra,aztán megjárjuk a Börzsönyt,aztán Vác-Pest-Szentendre-Dobogókő-Gerecse útvonalon haza....DE SAJNOS az idő miatt leOFFoltuk a nagy kört,így csak Visegrádig mentünk. A feleségem fázott. Pedig becsületesen felöltöztettem. Mindeggy,ez van. Így is jó kör volt. A fele úton szitált az eső,a fele uton meg csak szimlán volt 12 fok😅! Mindeggy...nem vagyunk szépidőmotorosok. Asszonyra meg a gyerekre ráadtam az esőruhát már induláskor,én meg előtúrtam a bőrnacimat meg a csizmám😉...mint a nagyok😁. Összességében jó kör volt,legalább a fiam is szokja,hogy nem csak 25 fok napsütésben működik egy motorkerékpár! Tavasszal újra próbálkozunk,azt mondta asszony,majd ha 20 fok lesz😀!