Keresés

Részletes keresés

V63-017 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 28725

Jó estét az uraknak!

 

Vagy én vagyok ügyetlen, vagy tényleg lehetetlen találni ÖBB-s Sparlack festésű 1. osztályú schlieren kocsiról képet?

v_peti Creative Commons License 2014.11.20 0 0 28724

Csak a hazaküldés marad.

 

Nagyon OFF:

Itt jön be az a kérdés, hogy mit csináljunk a diktatórikus és fanatikus országokkal. Ha beavatkozunk, az a baj, ha nem az a baj. Ha nem avatkozunk be, akkor az elnyomó diktatúra elől menekülnek, ha meg beavatkozunk, akkor meg a zavargások ellen. Ha meg a forradalomból ellenforradalom lesz (ld. Irán a 80-as évek elején : korrupt kapitalistából iszlám fanatizmus), akkor meg azért mennek el otthonról. Ha meg egy nem elnyomó, de kellően korrupt a kormány, akkor meg az nem jó nekik. Na szóval mindenképpen jönnek.

De ha legálisan jönnek, az sem sokkal jobb. Ld. Londonban az iszlám terjedésének az árnyoldalát.

ON

 

Előzmény: Törölt nick (28722)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.20 0 0 28723
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 28722
Aztán mit csináljanak velük? Senkinek sem kellenek és több ezer van belölük...
Előzmény: v_peti (28719)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 28721
Korábban úgy nézett ki, hogy az olaszokhoz soha nem fognak osztrák vonatot átengedni. De azóta változott a világ!
Előzmény: v_peti (28718)
cs1014 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 28720

Tutyimutyik?

Ők csak szabadulnak a problémától, a legegyszerűbb módon.

Előzmény: v_peti (28719)
v_peti Creative Commons License 2014.11.19 0 0 28719

Akkor az olasz hatóságok is tutyimutyik, hogy idáig simán eljuthattak. Mert ha már ennyi az illegális, akkor már Velencében le kellett volna passzolniuk a felét. Vagy azt már megtették, és ez a másik felük?

Előzmény: Fradista Utazó (28714)
v_peti Creative Commons License 2014.11.19 0 0 28718

Mégis? Először lepasszolják őket a cseheknek, utána meg újakat vesznek? Ennek így mi értelme van?

 

Előzmény: Törölt nick (28710)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.18 0 0 28717
Nálunk nappal is vannak. Egyenruhások is.
Előzmény: Törölt nick (28715)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.18 0 0 28716
Nem találomra kiválasztott és nem egyedi eset volt. Minden Brenner-Innsbruck vonatot átnéznek. S-bahnokat is.
Előzmény: Fradista Utazó (28714)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.18 0 0 28715

Az éjszakai vonatokon akár Passau akár Tarvisió felé rendszeres a rendőri jelenlét. 3-4 civil ruhás, laptop és ellenőrzés.

Előzmény: Fradista Utazó (28714)
Fradista Utazó Creative Commons License 2014.11.18 0 0 28714

Mások meg éppen az olasz relációk leépítésén gondolkodnak. Az Olaszországból érkező nemzetközi vonatok problémásak, szeptemberben egy találomra kiválasztott Velence-München vonaton az utasok egyharmada illegális bevándorló volt.

BahnScorper Creative Commons License 2014.11.18 0 0 28713

A teherforgalmat nem ismerem, de a Brenner EC-i már jópár éve osztrák szerelvényekből állnak, mint "DB-ÖBB-EC". Olyan tervek is voltak, hogy a CNL-okat is átveszi az osztrák, de ezt egyelőre elnapolták - de a müncheni éjszakai kocsik már most szinte mindenhol együtt járnak a bécsiekkel.

Előzmény: Törölt nick (28712)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.18 0 0 28712
Nemrég voltam Velencében és csak lestem mennyite erösen jelen van az ÖBB Olaszországban. Két vonatpár volt Münchenböl egy Bécsböl. Veronában újabb EC ket láttam, meg volt pár teher is 1216-al.
Előzmény: BahnScorper (28711)
BahnScorper Creative Commons License 2014.11.18 0 0 28711

Én egyszer már linkeltem, ha nem itt, hát más topicban. Ami itt nem mindegy, hogy ezekben már eleve lesz bicikliszállítás és a 2. osztályú ülések sem lesznek merevek.

 

Velencébe meg már idén is járt nappali vonat, csak rendes szerelvénnyel - jövőre étkezőt is tesznek bele.

Előzmény: Törölt nick (28710)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.18 0 0 28710

9 új railjet szerelvény az ÖBB-nek

 

http://www.oebb.at/de/Services/Neu_fuer_Sie/OeBB_erweitern_railjet-Flotte/index.jsp

 

A járgányok olasz engedélyeket is kapnak, mert a Bécs-Velence reláció is a tervekben van 2017 decemberétől.

(a hír augusztusi, de nem nagyon tűnt fel senkinek)

v_peti Creative Commons License 2014.11.15 0 0 28709

Na de ott az 1. osztály. Aki azon ingázik rövidebb távon, azoknak csak az éri meg!

 

Előzmény: Törölt nick (28700)
v_peti Creative Commons License 2014.11.15 0 0 28708

City-Jet?

 

Mi a különbség ott a 4 szakasz között?

A szervízzóna egyértelmű. - csomag, bicaj, gyerekkocsi, kerekesszék, WC

A nyugis zónában tilos a mobilhasználat, de vajon árnyékolt is?

Na de miben különbözik a aktív és a biznisz zóna? A bizniszben van laptopkonnektor. Na de az aktívban mi más, min a bizniszben?

Előzmény: Törölt nick (28707)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.15 0 0 28707

http://www.railcolor.net/images/basic/siem_21761_85.jpg

 

ÖBB Desiro ML

Az első a 101-ből.

 

v_peti Creative Commons License 2014.09.17 0 0 28706

Éppenhogy a kérdésekre válaszolok, és vitatkozok!

Előzmény: kopaszsop (28705)
kopaszsop Creative Commons License 2014.09.17 0 0 28705

peti, elnézve az saját magaddal folytatott beszélgetést (mert hiába válaszolt a kolléga, megint write only üzemmódba tetted magad) újra felhívom a figyelmed eme hasznos kütyüre:

http://www.olympus.hu/site/hu/a/audio_systems/audio_recording/index.html?icid=Besz%C3%A9d%20felv%C3%A9tele%20|%20Learn%20more%20|%20(audio-stage)

v_peti Creative Commons License 2014.09.15 0 0 28704

Ott a Vorteilscard, az 50%-a a normálnak, tehát a bázistarifán alapul.

Előzmény: Törölt nick (28703)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.15 0 0 28703

Van torzítás, meg Sparschine, meg tarifaközösségi jegyek, meg minden egyéb. Olyan ember meg alig, aki normál jegyet vesz...

Előzmény: v_peti (28702)
v_peti Creative Commons License 2014.09.15 0 0 28702

Szerintem most is az alap a kilométer, csak néhány helyen van torzítás. Ugyebár, itt Németországgal ellentétben csak a Westbahn párhuzamos.

 

 

Előzmény: Törölt nick (28701)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.15 0 0 28701

Lehet, hogy volt amikor úgy ment. Most meg szerintem nem úgy megy. Ideje múlt, elavult rendszer az...

Előzmény: v_peti (28699)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.15 0 0 28700

Azért szűnt meg, mert tarifaközösségen kívülre kevesen utaznak napi ingázás céljából (Pl Salzburgland és Tirol között gyakorlatilag csak pár vasutas, mondjuk napi 10 fő, aki ráadásul ingyen utazik)..... Ezért marhaság ilyen bérletekkel foglalkozni. Az Österreichcard meg jó annak a pár embernek, akik mégis heti rendszerességgel messzebb utaznak. És ők örülnek neki, hogy egy évben egyszer kell csak a kártyával foglalkozni...

 

Tudom nem fogod megérteni, de nem baj. Mint mindig, most is olyan dogon rugózol, ami csak és kizárólag neked fontos...

Előzmény: v_peti (28698)
v_peti Creative Commons License 2014.09.15 0 0 28699

Mióta nem km-alapon megy? Eddig úgy ment!

Előzmény: Törölt nick (28697)
v_peti Creative Commons License 2014.09.15 0 0 28698

Miért mennének el, ha ott az internet. Na meg ha eddig volt, akkor miért egy olyan fajta szűnne meg, aminek nincs alternatívája. Az ÖBB-card lehet, hogy olcsóbb, de akkor évente egyben kell azt kifizetned!

Előzmény: Törölt nick (28696)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.15 0 0 28697

Minek neked a km táblázat, ha nem kilométer alapján vannak kiszámolva a jegyárak? (Na meg a párhuzamosan futó pályák miatt nem mindig egységes a távolság)...

Előzmény: v_peti (28694)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.15 0 0 28696

Lehet hogy van, de intelligensebbek nálad, ha valamit akarnak elmennek egy jegypénztárba és megkérdezik mik a lehetőségek.

Mivel igyekeznek egyszerűsíteni a sok jegyfajtából adódó dzsungelt, lehet, hogy nincs olyan bérlet mint amit te megálmodtál, hogy lennie kellene. Az is lehet hogy van és ott tudnak róla ahol venni is lehet. De hosszú távon az Österreichcard tűnik a jó választásnak...Tarifaszövetségen belül meg a heti-, havi-, éves jegy.

Előzmény: v_peti (28693)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!