Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

MadMax88 3 napja Creative Commons License 5990

Lyukó felé.

Előzmény: bodrostomi (5989)
bodrostomi 3 napja Creative Commons License 5989

Lyukó felé vagy a gyár felé?

Előzmény: MadMax88 (5988)
MadMax88 3 napja Creative Commons License 5988

MadMax88 3 napja Creative Commons License 5987

Ezt Miskolcon az Újgyőri főtértől nemmesze fotóztam. Tud valaki valamit erről a bányáról? Ismerősöm azt mondta hogy homokbánya lehetett.

Mivahe 2014.12.10 Creative Commons License 5986

Felette voltak a tárók,horpák.

Előzmény: .Vándor. (5973)
bodrostomi 2014.12.07 Creative Commons License 5985
Keeperv85 2014.12.07 Creative Commons License 5984

Fordítsuk meg a dolgot a HA részére! HA megfelelő állapotban lenne a 64-es és HA meglenne még Újhegyen a telep, akkor és csakis akkor szerintem megérte volna a vasúti szállítás. Szívesen megnézném pl. 89-ben Heténybánya felől mennyi szén érkezett ide, amiért megérte világbanki hitelből robbanásbiztos csarnokot építeni... de egyébként elsősorban megközelítés miatt írtam ezt a helyet és a megoldást, mivel nálam jóval okosabbak tervezték oda a centralizáció során. Nem csak vasúton jött ide szállítmány tudomásom szerint. Ott volt labor és ugye a mosó, amit lehet persze ilyen kis kapacitásra még beindítani sem érte volna meg. Cserébe viszont volt... most pedig nincs. Semmi. Ha akarnák sem tudnák azokat a célfeladatokat ellátni, amit anno... A 6-os útra pedig alapozni nem lehet, ugyanis szerintem az állapota a "katasztrofális" jelzővel illethető leginkább...

Előzmény: sínbohóc (5983)
sínbohóc 2014.12.07 Creative Commons License 5983

Pedig Vasasról a 64-esen be lehetett volna hozni az újhegyi szén p.u-ra.

 

Ezt gondold át még egyszer.

Évi 15000 tonna szenet terveznek bányászni, 250 munkanappal számolva napi 60 tonna. Ennyiért egy közúti szállító céget sem érdemes fenntartani, nemhogy vasutat. Ráadásul Vasasig egyébként is autóval kell elvinni.

 

Előzmény: Keeperv85 (5982)
Keeperv85 2014.12.06 Creative Commons License 5982

...de hát ezt így, ahogy van? Nem kéne mosó illetve osztályozó is hozzá? Eladják a "nyers" szenet? Mert hát ugye a nagy szénosztályozó sajnos történelem... a helye akár egy holdfelszín fénykép... Pedig Vasasról a 64-esen be lehetett volna hozni az újhegyi szén p.u-ra. Persze ha azt is fel nem szedték volna....

Előzmény: bodrostomi (5980)
ElGreen 2014.12.05 Creative Commons License 5981

Az ezt megelőző bezárás probálkozáskor is az volt a háttérben. Kellett a co2kvota valami kormányközelinek. Akár olyan áron is hogy bezárják....

bodrostomi 2014.12.05 Creative Commons License 5980

Szerintem ugyanaz a helyzet, mint a jelenleg is üzemelő összes kis külfejtésnél. Lakossági értékesítés elsősorban.

Előzmény: Keeperv85 (5979)
Keeperv85 2014.12.05 Creative Commons License 5979

Csak azt tudnám, hogy min szeretne szállítani, mert ha a matyó hímzésre emlékeztető 6-os úton, akkor szépen nézünk ki. No meg hová ugye. Az erőműbe? Az érdekesen hangzik...

Előzmény: ElGreen (5976)
bodrostomi 2014.12.04 Creative Commons License 5978

Én egyszerû külfejtésrõl hallottam ott...

Előzmény: ElGreen (5976)
erdőszéli 2014.12.04 Creative Commons License 5977

sajnálom, hogy csak ennyi volt a "lik".

 

kisvasút: érdekes, hogy a börzsönyi vasút egykori nyomvonalai három helyen is (kovács-patak, bezina-völgy és a vasedény ház felett) szépen felfűzik az ismert börzsönyi aranybányákat. 

Előzmény: .Vándor. (5973)
ElGreen 2014.12.04 Creative Commons License 5976

Most hallom a Kossuthon hogy megyilt a Vasasi bánya.

 

Na és vajh a Vasasi bánya nem a Márkushegy kárára nyilt?

Co2 kvota....

C50 2014.12.04 Creative Commons License 5975

Az a töltés vezetett Újaknához, annak iparvágánya volt, az állomás előtt ágazott ki. Erről apósom mesélt, ő még utazott ott az alagúti személyvonaton.

Előzmény: bodrostomi (5974)
bodrostomi 2014.12.02 Creative Commons License 5974

Egy kis perecesi téma:

 

A fentrol.hu segítségével be lehetett azonosítani az újaknai kiágazás helyét, és magyarázatot kapott az út jobb oldalán a mai napig is látható töltés.

 

.Vándor. 2014.12.01 Creative Commons License 5973

Most vasárnap a fagyosasszony környékére vetett a sors és megtaláltam, azt a "bejáratot" amit a képen mutattál, bemásztam, de csak egy üreg durván két méter magas és kb 3-4 méter között van az átmérője.

S tele van pucér csigával! Viszont ezen a részen szépen kivehető a régi kisvasut töltésének nyomai, s a körülbelüli csúcsváltók helye!

Előzmény: erdőszéli (5945)
ElGreen 2014.11.30 Creative Commons License 5972

sajnos az legfájdalmasabb része az egésznek

Előzmény: H0ri60 (5971)
H0ri60 2014.11.30 Creative Commons License 5971

Utána kiszerelés,rekult...Több év még...

Előzmény: ElGreen (5970)
ElGreen 2014.11.30 Creative Commons License 5970

Dec 31.....

Előzmény: bodrostomi (5968)
C50 2014.11.30 Creative Commons License 5969

Tegnap elhaladtam arra, épp nem forogtak az aknakorongok.

Előzmény: bodrostomi (5968)
bodrostomi 2014.11.30 Creative Commons License 5968

Márkushegyen mi újság van?

erdőszéli 2014.11.28 Creative Commons License 5967

nem publikus a mailcímed. kérlek írj nekem egy levelet a kopaszhaj kukac gmail pont com címre, küldenék valamit.

Előzmény: .Vándor. (5966)
.Vándor. 2014.11.27 Creative Commons License 5966

.Vándor. 2014.11.27 Creative Commons License 5965

Ahhh siker!!!!!

 

 

 

.Vándor. 2014.11.27 Creative Commons License 5964

Köszi próbálkozom, Te hogy szoktál csak simán és be is rakja a képet?

erdőszéli 2014.11.27 Creative Commons License 5963

drukkolok erősen... ha nem megy, esetleg mammutmailra egy zip-ben, ide meg a linkje? 

Előzmény: .Vándor. (5962)
.Vándor. 2014.11.27 Creative Commons License 5962

II,Kísérlet a képfeltöltésre!

.Vándor. 2014.11.27 Creative Commons License 5961

Na jó ha valaki megmondja, hogy miért nem rakja be a képeket, akkor lesznek képek! Feltölti rámegyek, hogy elküldöm és mégsem jelennek meg!