Keresés

Részletes keresés

Ingenieur_2 Creative Commons License 5 napja 0 1 23878

Személy szerint nekem nagyon tetszik a mostani videód. Nagyon eltaláltad. Idáig az audis műszakváltás volt a favorit, de ez az összeállítás magasan viszi a prímet. A zene nagyon illik a videóhoz. Gratula! :) 

Előzmény: KZX003 (23869)
Ingenieur_2 Creative Commons License 5 napja 0 0 23877

Amikor még anno pár éve a régi típusok készletkisöprése történt akkor tényleg ülések nélkül álltak a gyárudvaron. Akkortájt váltottak a kényelmesebb ülésekre és már a régebbi típusok is ezt kapták meg, melyet tudtommal a török Inova cég szállít. http://www.inovaotomotiv.com/urun/9/optima-4330l.html Inovell/Optinell 

 

Azonban jelenleg (és már régóta) a ülések is beszerelt állapotban vannak a raktáron álló buszoknál. Nem hinném, hogy ennél kényelmesebb üléseket választanának amúgy is a KK-k. (Ha meg turistabuszt akarnak, azt nem a Kravtextől fogják beszerezni... bár lehet hamarosan az Optinell is nagyobb mennyiségben jelenik meg a magyar utakon... Lehet, hogy az ÉNYKK épp emelt padlószintű és nagy csomagterű autóbuszokra fogja kiírni a 40 db-os tenderét? :D És lehet, hogy Győrben már sorakoznak is az említett buszok?)  

Előzmény: norbee601 (23872)
norbee601 Creative Commons License 5 napja 0 1 23876
Azt ugye látjuk hogy a legszarabb utasterek akkor születnek, ha a szolgáltató választhat.
Előzmény: EKM-765 (23875)
EKM-765 Creative Commons License 5 napja 0 0 23875

Ilyenkor a buszokat nem veszik, hanem kapják

 

Gyakorlatilag visszatértünk a régi Ikarusos időkbe- csak kisebb darabszámban. Sőt, akkor legalább színt lehetett választani.

Előzmény: trizs77 (23871)
EKM-765 Creative Commons License 5 napja 0 0 23874

A Vogel dönthető ülések is elvesztik a tartásukat egy idő után.

Előzmény: JLW-470 (23873)
JLW-470 Creative Commons License 5 napja 0 0 23873

Most melyik ülésekről van szó?

Mert az Inovellekben levő lengyel kagylóülés nagyon kényelmes,csak a háttámlája nem valami stabil már új korában is.Ezt nem mondanám gagyinak,sőt sokkal jobb,mint,amiket az IMAG gyártott(a háttámlája annak is ugyanilyen szar).

Előzmény: norbee601 (23872)
norbee601 Creative Commons License 5 napja 0 0 23872
Üres belsővel állnak az udvaron és akkor kapnak ülést amikor elkelnek.

Érdekes, az "Audis" Credokban jobb ülés van.

Hogy a többi cég spórol, hát ott tessék kérdezni.
Előzmény: trizs77 (23871)
trizs77 Creative Commons License 5 napja 0 0 23871

Az ülések meg- vagy kiválasztása a megrendelő dolga.

 

Van Európában n+1 autóbusz ülést gyártó.

Kínálják is portékájukat idehaza is, külföldi szak vásárokon is.

 

Amikor Kortrijkba alig ment magyar busz gyártó, a magyar autóbusz ülés gyártók azért ott voltak.

 

------------

 

más

 

Ha egy gyár - politikai kényszerből - udvarra gyárt, ismeretlen felhasználónak, akkor értelemszerűen a legolcsóbb üléseket rakja bele azokba a buszokba, melyek a csarnok mellett állnak 1-2 évet, hogy a politika végre szétossza.

 

Ilyenkor a buszokat nem veszik, hanem kapják és ajándék lónak ne nézd a fogát (üléseit) elv alapján az üzemeltető cég, elhúzza a szája szélét, de átveszi és futtatja.

 

 

Előzmény: Amphenol (23870)
Amphenol Creative Commons License 5 napja 0 0 23870

Igazad van a Kravtex nem tehet róla ....

 

Akkor ki rendeli a credókba ezeket az ipari hulladékokat ?

 

Ismerik a hibáit , mégis megy a kocsiba .Gondolom "ócsó" ..szerintem drága .

 

Ilyen gyorsan még sose büntettek hozzászólásom miatt : a tegnap este emlegetett credo ma fogta magát ès reggel nem jött ....

Éjjel meglátogatta a manó ... reggelre "elromlott" ...ez az este jó , reggelre elromlik is megérdemelne pár sort ....

Sajnos gyakori jelenség ez is ...

 

Öröm az ürömben : megtudtam , hogy a vonalon lévő másik busz ülései változatlanul az utasok kényelmét szolgálják . Nekem pl azzal , hogy gyakorlatilag fekve utazhattam , ez ellen tenni sem tudtam ( hátulról a második sorban ) ....Persze ennek van előnye is :( főleg perverzeknek ) a mögöttem ülő hölgy ölének illarában részesülhetem ...... volna .... korára való tekintettel ez kitolás volt a cég részéről  :-) Így inkább gugolva utaztam ....

 

 

Előzmény: norbee601 (23868)
KZX003 Creative Commons License 6 napja 0 2 23869

Európai Mobilitási Hét 2016 - Győr

Fotók




Videós összefoglaló


norbee601 Creative Commons License 6 napja 0 1 23868

A Credonak annyi köze van az ülésekhez, hogy lepakolja a kamionról, és belecsavarja a 4 talpcsavart :D

Előzmény: Amphenol (23867)
Amphenol Creative Commons License 6 napja 0 0 23867

Sziasztok !

 

Egy picit negatív hozzászólásom lenne .

 

Örülök az új buszoknak , örülök , hogy a helyi ipar terméke ... de ....

 

UTAS vagyok , helyközi ...  

 

Credo buszok nekem tökéletesek .... kivéve az ülések ... az nem megy a Credo-nak , se a volán szerelőinek ..

 

Dönthető támlás ülések : ahány Credo van felénk , mindegyiken , minden járatban legalább egy-egy ülése

le van lettyenve ...  ez két ülőhelyet vesz el  ( hajnalban 30 km-es járaton .. )  .  De ezt legalább észreveszik , megcsinálják , pár hétig megint jó ...  ennél rosszabbak azok amik csak néha döntenek , úgy ..hogy döntenek ... látszólag jó ..leülsz nyeklik ....volt amit többször reklamáltam sofőrnek , rendes gyerek ... mondta , megnézeti ... azóta csak akkor nyeklik , ha nekitámaszkodok ....szerelő megcsinálta , tudom

gyenge fizetést kapnak , de ....

 

Még rosszabb amit megjavítanak ...( nagy része ilyen )  ezek kiszámíthatatlan módon viselkednek , legtöbbször mintha ( gyenge ) rugó ellenében dolgozna az utas súlya , hol hátra , hol előre mozog ..., néha kattanik , dőlsz .... más esésén se tudok őszintén nevetni ...

 

 A másik hajnali járatunkon olyan ülések voltak amik széthúzhatók ... ezek néha középen összedöltek ..

 

Karfa : a lecsukhatós karfák nagy része nem csukható le ( pl. az egyik délutáni járatunk ) ... persze ez azért

örömöt okoz a cinikus , más baján nevető embereknek , mert a testesebb utasok rendszeresen "karóba húzzák " magukat ... ez azért tud mulatságos lenni ...              vagy nem ???

De a dönthető ülés akkor sem jó , ha jó ... maguk az utasok össze-vissza döntik . Van aki  mással nem foglalkozva hátradől .... a mögötte lévő hely szintén kiesik ... leszáll úgy hagyja ...

 

Kell a dönthető ülés ??

 

 .... én megengedhetném magamnak , hogy kocsival járjak , de szeretek , reggelente , délutánonként kicsit olvasgatni , szundítani ..szeretem a buszt .. de néha majd eldurran az agyam ... ilyen apróságok miatt ...

 

Látom reggelenként utasszámlálás van

 

Utasbeszélgetésekből tudom , milyen sok nálamnál türelmetlenebb ember hagyta ott a tömegközlekedést ...

Én havi 21400 + 5600 Ft-ot , ha jól számolok évi 324 000 Ft-ot fizetek a kasszába ...

 

Ilyen hülyeség miatt hány ember befizetése hiányzik már onnan ????

 

 

 

 

 

 

KZX003 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 23866

Hamarosan arról is lesz szó. 

Előzmény: EKM-765 (23865)
EKM-765 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 23865

És mik a selejtek?

Előzmény: KZX003 (23863)
BPO-105 Creative Commons License 2016.09.15 0 1 23864

Miért érzem azt, hogy három év múlva ugyanezt fogod a Csongrád megyei topikba is írni Hódmezővásárhely kapcsán... :D

Előzmény: trizs77 (23861)
KZX003 Creative Commons License 2016.09.11 0 3 23863

Íme, a véglegesnek mondható felállás az új kocsik terén, ami a telephelyeket illeti.


MYR-686 - Lázi
MYR-687 - Sopronhorpács
MYR-688 - Ásványráró
MYR-689 - Hegyeshalom
MYR-690 - Bogyoszló
MYR-691 - Kapuvár

MYR-721 - Rábapatona
MYR-722 - Veszprémvarsány
MYR-723 - Újkér
MYR-724 - Szany
MYR-725 - Bősárkány
MYR-726 - Mosonmagyaróvár
MYR-727 - Kapuvár

MYR-742 - Hédervár
NUD-419 - Bábolna
NUD-420 - Vámosszabadi

CLY-802 Creative Commons License 2016.09.11 0 0 23862
trizs77 Creative Commons License 2016.09.11 -2 0 23861

Pár éve, itt, ebben a topikban, vérre menő szópárbajt vívtak a győri villamost pártolók és ellenzők.

 

Sűrűn emlegették a helyi, győri sajtó cikkeit, mely valóságosnak, nemsokára megtörténőnek írta le a győri villamost.

Útvonal terv vitákat folytattak itt.

 

-----------------

 

Mi lett az álmokkal?

 

Akkoriban milliárdokat gondoltak elkölthetőnek a győri villamos projektre.

Mi lett a milliárdokkal?

 

Azon vitázott pár olvtárs egymással, hogy :

 - Kisalföld volán üzemeltesse a győri villamost is ?

 - vagy alapítson a város egy önálló villamos céget ?

 - vagy kell egy új, önálló, városi közlekedési társaság, melybe beletartoznak a győri helyi buszok + a győri villamos?

 

 

KZX003 Creative Commons License 2016.09.11 0 0 23860

Visszatért szülőföldjére az Ikarus 55-ös egy rövid időre. 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=140954714&t=9043237

Ingenieur_2 Creative Commons License 2016.09.09 0 2 23859

A másik E6-os NUD-420.

Előzmény: Takszi55 (23858)
Takszi55 Creative Commons License 2016.09.09 0 2 23858

E6-os inovell az utcán, NUD-419 rendszámmal: 14:40 győr-nyalka

szecsili Creative Commons License 2016.09.09 0 0 23857

Koszonom

Előzmény: norbee601 (23856)
norbee601 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 23856
11, 11A
Előzmény: szecsili (23855)
szecsili Creative Commons License 2016.09.08 0 0 23855

Nem tudom, itt tud-e valaki  segíteni nekem abban, hogy Győr belvarosabol hanyas busszal jutok ki a Bácsai ut 140. szam alá hetkoznap. Ha igen, elore is koszonom.

KZX003 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 23854

Credo Optinell 10 tesztüzemben az ÉNYKK-nál. Friss fotógaléria.

KZX003 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 23853

Új fotókkal frissült a Győri Buszok Katalógusa!

Ingenieur_2 Creative Commons License 2016.09.01 0 0 23852
FHÉV Creative Commons License 2016.08.29 0 0 23851

DUD-648 is selejt lett, végül megjött az Inovell. (pont az utolsó napján lett balesetes)

trizs77 Creative Commons License 2016.08.28 0 1 23850

 

 

Ingenieur_2 Creative Commons License 2016.08.25 0 0 23849

Pár hónapja már megjelentek. Legalábbis én Veszprém környékén már egy hónapja láttam új táblákkal kocsikat. 

Előzmény: FHÉV (23848)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!