Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 23 órája 0 0 24160

Van igazság abban amit mondasz.

De !

 

1993-ban, 24 éve találta ki Magyarország, hogy a helyközi közlekedés állami, a helyi közlekedés pedig önkormányzati feladat.

Ez működőképes lehet(ne.)

 

De mi magyarok vagyunk, ezért mgyarosch megoldást találtunk ki ennek a szép elvnek a működtetésére.

Magyarosch = azaz nem működőt.

 

Az önkormányzattól fokozatosan 1994-től kb. 2010-ig elvontunk minden forrást.

Így nincs miből működtetnie.

Öngól.

 

Ugyanakkor amit az önkormányzatok saját maguknak működtetnek (amíg lehetett) iskola, óvoda, műv.ház, könyvtár, uszoda, stb. az jobban működött mint amelyik állami kézben volt.

 

Azért az is vizsgálandó érték, hogy Magyarország egyetlen jól működő városi közlekedési társasága a kaposvári, mely már 1991 (?) óta önkormányzati tulajdon.

 

A helyi közlekedésben a városok folyamatos harcban állnak a nekik szolgáltató volánokkal immár 24 éve.

Nem akarják kifizetni azt amennyit megrendelnek.

 

Nincs járműfejlesztés mert :

       - az önkormányzat nem vesz buszt a városba, mert nehogymár a volán járjon jól az önkormányzat pénzén,

      - a volán (állam) nem vesz új buszt a városba, mert az nem az Ő dolga hanem a városé.

 

Patt.

 

 

Megoldás lehet az is, hogy az állam - egy törvénnyel - állami feladattá minősíti a 23 megyei jogú város, helyi közlekedésének ellátását.

 

 

 

 

Előzmény: Charlie nagynénje (24158)
KZX003 Creative Commons License 1 napja 0 0 24159
Előzmény: Charlie nagynénje (24155)
Charlie nagynénje Creative Commons License 1 napja 0 0 24158

Szerintem ez egy hatalmas baklövés, hogy minden bokor aljában csinálnak egy KV-t. Hát nem azért kellet a volánokat is összevonni, mert gazdaságtalanok voltak? Az iskolák, kórházak önkormányzatokra lőcsölése már elég tapasztalatot adott hogy tudjuk mi lesz ezeknek a jövője: előbb eladósodás, aztán az állam majd nagy kegyesen átveszi ( vagy privatizáció, ami még rosszabb...) Még egy tehetősebb vidéken is ez lesz a helyzet ha hozzá nemértők irányítják, meg lesz elég önkormányzati tintanyaló aki ebből akar majd pénzt lenyúlni ( lásd BKV)

Előzmény: trizs77 (24157)
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 1 24157

Az, hogy Salgótarján városa fél a Salgótarjáni közlekedési Társaság megalapításától és 40 db városi tulajdonban lévő új autóbusz városi üzemeletetésétől, azt megértem.

 

De hogy Győr városa fél a Győri közlekedési Társaság megalapításától és 100 db városi tulajdonban lévő új autóbusz városi üzemeletetésétől, azt nem értem meg.

 

Salgótarjánban ha a városi óvodába kell venni egy új guriga WC papírt, azért is városi közgyűlési ülést kell összehívniuk,  annyira nincs pénz a városban.

 

De, hogy Győr ezt nem meri felvállalni........................:-(((

 

 

 

Ikarus_280 Creative Commons License 1 napja 0 0 24156

Röviden és tömören jól összefoglaltad a lényeget...

Előzmény: Charlie nagynénje (24155)
Charlie nagynénje Creative Commons License 1 napja 0 1 24155


Ahelyett, hogy aláírt volna 100 db új Kravolára a nemzeti buszprogram keretében, félrebeszélt és egy távoli (kb. 2030-ra) elektromos beBYDesítést ígért városnak. Annyi bizonyos hogy ebben az évtizedben maradnak a kétszázasok itt is ... Ezért kár volt gatyát húzni, inkább maradt volna otthon, akkor még ma is reménykedhetnénk.

Előzmény: EKM-765 (24152)
trizs77 Creative Commons License 2 napja -7 1 24154

Nem.

 

Új módszert vezetek be..................:-))

 

Ezentúl a       Képzeljétek Csáfordjánosiba járó busz harmadik - sárga színű -  kapaszkodóját kicserélték zöld színű kapaszkodóra    témájú hozzászólásokkal fogom boldogítani a topik T.közönségét.

 

 

Előzmény: SzElek (24150)
trizs77 Creative Commons License 2 napja 0 0 24153

ezzel kapcsolatban azonban több kérdést, köztük az üzemeltetés kérdését is tisztázni kell,

 

--------------

 

Már három éve tisztázzák.

Folyamatosan.

Lassú munkához idő kell.

EKM-765 Creative Commons License 2 napja 0 1 24152

Na, úgy látszik miniszterelnök úr olvasta a nyíregyházi intelmeidet:

 

"A miniszterelnök elmondta, tudja, hogy a győriek számára fontos az új autóbuszok beszerzése, ezzel kapcsolatban azonban több kérdést, köztük az üzemeltetés kérdését is tisztázni kell, s felmerül az elektromos autóbuszok lehetősége is."

 

http://onkormanyzat.gyor.hu/cikk/gyor_fontos_bastyaja_a_magyar_gazdasag_fejlodesenek.html

 

Csak érdemes volt teleírnod az indexet:-)

Előzmény: trizs77 (24146)
Susogós Creative Commons License 2 napja 0 0 24151
Úgy ahogy ő levezényelte a vasútbezárásokat.
Előzmény: SzElek (24150)
SzElek Creative Commons License 2 napja 0 1 24150

trizs77! Írd még le párszor, hogy hogyan kéne csinálni Győr városnak a buszprogramot !! :)

20-as vonal Creative Commons License 2 napja 0 1 24149

Jó,jó,de ezt főlfogtuk elsőre is,nem kell 40-szer leírnod.

Előzmény: trizs77 (24146)
trizs77 Creative Commons License 2 napja 0 0 24148

OFF

 

Családunk 1801 óta biztosan, lehet, hogy azelőtt is Pér községben élt. Gyerekkorom nyarait legtöbbször Bőnyön, Péren vagy kisebb részben Vízváron töltöttem.

Rokonaim Győrben dolgoztak.

Elméletileg igen, gyakorlatilag nem,  Győrben szereztem első diplomámat.

Győr kedvenc városom.

Jobban érdekel sorsa mint a másik 17 (vidéki) megyeszékhelyé.

 

ON

EKM-765 Creative Commons License 2 napja 0 1 24147

Csak ráizgult az öreg a témára.

Előzmény: 20-as vonal (24145)
trizs77 Creative Commons License 2 napja -1 0 24146

Ma, Győr város helyi közlekedése ügyében :

     - 20 évre megoldott megoldás is születhet. ennek kicsi az esélye.

     - Félmegoldás is születhet, ennek se nagy az esélye,

     - harmad megoldás is születhet. Ennek nagy az esélye.

     - nem történik semmi. Ennek is van esélye.

 

Ha nem történik semmi, vagy kap Győr (is) 40 új buszt, akkor a nesze semmi fogd meg jól esetével állunk szemben.

 

Akkor itt, e topikon, a következő négy-hat év legjellemzőbb hozzászólása az lesz :

......"....Képzeljétek, ma a MNB-001 frsz-ú busz helyett az MNB-002 frsz-ú busz ment Rétalapra......"

 

 

Előzmény: 20-as vonal (24145)
20-as vonal Creative Commons License 3 napja -1 2 24145

Nálad elakadt a lemez? 

Előzmény: trizs77 (24138)
Snake-Mojzi Creative Commons License 3 napja 0 1 24144

Épp ráférne egy renoválás és újragondolás. Például a Révai Miklós utcai, buszvégállomásnak nevezett 400 méter hosszú rettenetet már az emlékét is rég el kellett volna felejteni.

Előzmény: trizs77 (24143)
trizs77 Creative Commons License 3 napja -2 1 24143

Ezt el lehet adni az országnak és el lehet adni - sajnos - Győr lakosságának is.

 

Ugyanis nem tudják, hogy Győrnek nem kell IMCS mert már 50 éve van.

 

 

Előzmény: dannee (24142)
dannee Creative Commons License 3 napja 0 1 24142

Érdekes módon most a szavazást az IMCS vezeti...

Előzmény: trizs77 (24141)
trizs77 Creative Commons License 3 napja 0 0 24141
trizs77 Creative Commons License 3 napja -1 0 24140

Győr város  "nagyjainak"   nem kell bújniuk a fórumokat.

Fizetnek ők (jól fizetnek) épp elég sajtó figyelőt.

 

De !

 

Volt idejük felkészülni.

Már 21 város jó és rossz miniszterelnöki fogadását láthatták, olvashatták.

 

Volt több mint másfél évük felkészülni arra, hogy ne úgy járjanak mint Salgótarján, ahol csak annyit tudtak mondani a városi közlekedési álmaikról a miniszterelnöknek, hogy :

...."....Szeretnénk támogatást de még nem tudjuk mire.....".....

Erre kaptak egy új helyi járatú végállomásra ígéretet....................................:-(((

Előzmény: EKM-765 (24139)
EKM-765 Creative Commons License 3 napja 0 1 24139

Gondolod hogy Győr nagyjai az index fórumot bújják?

Előzmény: trizs77 (24138)
trizs77 Creative Commons License 3 napja -1 0 24138

Holnap megy Győrbe a miniszterelnök a Modern Városok programsorozat utolsó állomására ?

 

Egy leírás, hogy hogyan ne csinálja Győr városa, ne ismételje meg a hibát:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=143692021&t=9093923

 

 

KZX003 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 24137

Új helyközis fotókkal frissült a gyoribuszok.hu!

norbee601 Creative Commons License 2017.04.20 0 1 24136

Vettek CNG buszokat, le is szállította az MAN, csak a balfaszoknak az nem jutott egy éven keresztül eszébe, hogy hoppá nem ártana egy CNG kutat is létesíteni.

 

Annak meg az engedélyeztetése is elég hosszú történet, meg most jutott eszükbe hogy akkor most üzemeltessék ők vagy adják a helyi volánhoz?

 

Szóval a zsír új CNG Lions Cityk fél éve egy helyben rohadnak Tiszaújvárosban. (és feltételezem az sincs ingyen)

Előzmény: M63 010 (24133)
trizs77 Creative Commons License 2017.04.20 0 0 24135
Előzmény: M63 010 (24133)
M63 010 Creative Commons License 2017.04.20 0 0 24134

Na ja, 8 éves busz az még itthon újnak számít. A Vasi Volán is ca. 8 éve vett új buszokat, azóta meg semmit, így most van 30 éves buszuk is. De az annó flottamegújításnak szánt 2 db 415 és 435 helyi kocsi is már több, mint 20 éves! :(

Előzmény: htibor (24129)
M63 010 Creative Commons License 2017.04.20 0 0 24133

Mi ennek az oka?

Előzmény: norbee601 (24130)
BPO-105 Creative Commons License 2017.04.18 0 1 24132

Vagy nagyjából bárkinek, aki épeszű.

Előzmény: trizs77 (24131)
trizs77 Creative Commons License 2017.04.15 0 0 24131

ilyen ügyekből is, tanulnia kell Győr városának.

Előzmény: norbee601 (24130)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!