Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Kedves atinform. Kigyűjtöttem néhány győri credo csuklós fogyasztását az elmúlt hónapokban.
Próbáltam táblázatba szedni:
vizsgált időszak km.tartomány(futott km) össz.tank. átlag.fogy
KZX-525 2008.12.03-12.22 44918-47826 (2908 km) 1419 liter 48,79 KMG-561 2008.10.01-12.20 78759-89508 (10749 km) 5406 liter 50,29 KMG-562 2008.10.01-11.28 78012-87260 (9248 km) 4739 liter 51,24
(A KZX-525 nél könyvcsere volt december elején, ezért nem tudtam hosszabb időszakot nézni. A KMG-562 pedig decemberben sokat állt mert javított, ezért csak november végéig néztem.) Az adatok valósak, megnézheted őket a könyvekben, de ha még így sem hiszel nekem, akkor le is fényképezhetem Neked. Bármi kérdésed van, szívesen válaszolok.
Boldog, közösségi közlekedési fejlesztésekben gazdag Újévet kívánok minden kedves Topictársnak! Remélem, 1 év múlva kb. így telhet majd a szilveszter: 21 óra körül kimegyek a buszmegállóba, ahol a digitális kijelző mutatja, hogy a 902-es éjszakai járat 5 perc múlva érkezik (addig összehasonlítom az új formátumú papír-menetrenddel: eszerint 1 percet késik a járat). Néhányan még jegyet váltanak az automatából, majd begördül az autóbusz, kijelzőjén természetesen a helyes végállomás nevével, hiszen a GPS-es vezérlő irányítja ezt is. "A következő megállóhely: Magyar utca, Szent Imre út, átszállhatnak a 905-ös autóbuszra, amely Kismegyer felé 2, Likócs felé 17 perc múlva indul"-mondja a gépezet (a szilveszter éjszakai hálózat hasonlít az új nappali hálózatra, amely már fél éve sikeresen üzemel). A kisebb csomópontokon csak úgy átsuhanunk, a lámpák az autóbusz előtt automatikusan zöldre váltanak. "Bedugult a Baross híd, a Nádor aluljáró felé kerüljetek!"-szűrődik ki a diszpécser utasítása a buszvezető fülkéjéből, így szerencsére a torlódás ellenére sem késik el senki az ünnepi koncertről. A polgármesteri köszöntőt, amelyre természetesen a város vezetői is autóbusszal érkeznek, másfélszer annyian hallgatják, mint idén, hiszen utána az autóval nem rendelkező győriek is haza tudnak jutni. A köszöntőben a polgármester kitér arra, hogy elfogadták a város hosszú távú közlekedésfejlesztési koncepcióját, így ha az ünnepség után újra megnyitják a Baross hidat, már csak a buszok és a kerékpárosok hajthatnak fel rá. Persze lesz majd egy időszak, amíg nekik is terelőutat kell igénybe venniük, hiszen a híd teljes újjáépítése és a villamospálya lefektetése idejére - amelyet EU-forrásból fognak kivitelezni 2013-tól kezdődően - teljes hídzár lesz érvényben. De sebaj, a folyók vízszintjének megemelése révén fél él múlva elindulhat az első győri vaporetto, amely a belváros és az egyetem érintésével az újvárosi bevásárlóközpont és Révfalu között szállítja majd a győrieket és a turistákat. Ezután kilövik a tűzijátékokat, amelyek többek között Credo autóbuszokat formáznak :).
Most mondhatjátok, hogy mi fog történni a kezemmel és a bilivel, de talán szilveszterkor ábrándozhat az ember egy kicsit :). Különben a fenti dolgok egy része tényleg megvalósulhat, csak az a kérdés, hogy mekkora ez a rész. Szóval BUÉK még egyszer Mindenkinek!
Engem vontattak vele.1 hete már kint állt a tsz. majorban lerobbanva (nem indult) és ma kerültem sorra,hogy bevontasanak a mühelybe.A lökháritto azért volt leszedve,mert csak ugy tudja ráakaztani a vonorudat a kocsira ha leveszi a lökháritot.
"Csak akkor azt nem értem hogy miért kell a fórumra valótlan hírt írni..."
Én meg azt nem értem neked meg miért kell (nem először) ilyen hülyeségeket írni:
"Hát igen. Amiket felsoroltál, azokból már szinte majdnem mindent selejtezték.
Amik még vannak a tudásom szerint: AFF-650, AFF-690, AFF-691, AFF-671, AFF-672, DZE-257, ill. ELJ sorozat, + AFF-648 - (amit nem tudok hogy megy-e még...)
A többi szerintem már nincs... "
kissé hiányosak az ismereteid: 648 Buda u. ba van, az általad "még megvannak" kategórián túl még megvannak többek között: AFF 651, 652, 654, 655, BAN 304, CCZ 429, 430, HEU 433 is üzemel
Miért kell söfőrpletykákat irogatni? A sofőrök csak azt látják, hogy adott esetben a buszt leállították, szétkapták, vagy tudják, hogy lejárt a forgalmi, illetve szemlés a kocsi. A döntéseket, hogy mi legyen velük a volán menedzsmentje hozza meg.