Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Most jutott eszembe: van némi közös a Körösben és a Kisalföldben - mindkét Volán abbahagyta a 266-osok rendelését, ahogy kezdtek terjedni a 260.32-esek.
Az átellenes sarokban már a CMX-7xx szériát is nyomták '91 vége felé, ez még nagyjából szinkronban is volt az akkori normál CHM, CNN stb. sorozatokkal, aztán ott is elvadultak a dolgok, amikor a szekrény alján megtalálták a CJD, CJY, BRF stb. szériákat :)
Sajnos nem éppen egységesen csinálták, a Pannon BPT-i, BPV-i (a Pécs helyiek) ugye 1991 nyáriak, kb a hajdús BPY-k is akkoriak, az egri BRF-ek viszont csak 1992-esek. A borsodi BPR-t nem tudom, azt hiába próbáltam kisajtolni a topiklakókból, pedig te biztosan sejted, hogy ezek most eléggé kellenének nekem, akár a hónap is, de az év biztosan.
Mondjuk lehet, hogy én csesztem el, de az hogy lehet, hogy Sopronban már 1991 vége felé is voltak CDA-rendszámok? Ennyire előrehaladottan számoztak ott?
Azt néztem, hogy a soproni buszállomáson a padok és a buszok között alig egy embernyi hely van. Fel kéne festeni sárgával a buszok orrának a belógását, mert ez így balesetveszélyes!
Egyébként találkozott már valaki mostanában DUD-624-el? Nem kicsit lepődtem meg a minap, mikor a lassacskán haladó, de folyamatos fehérítés, valamint az ÉNYKK logójának kék-sárga színkombója után tegnap így láttam meg:
Seggén ugyanaz a logó nagyban, ami elöl. Nem mondom, hogy nem passzol a régi színekhez és formákhoz, de kissé furcsa az eddigiek fényében.
(Minőségért elnézést, munkából jövet csak teló volt nálam)