Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
A diszpécserek telefonszáma az összes menetrendi lapon megtalálható. Egyébként könnyen lehet hogy tudtak a problémáról, de nem volt sem idő, sem ember a beavatkozáshoz (ne adj isten a gyártó cég szakemberére vártak). A forgalom folyamatosságának biztosítása sokszor óriási terhet ró a forgalmi szolgálat nyakába, és bizony ilyenkor az információs(totem) oszlopok a legutolsók a sorban...
És hogyan jelezze az egytollú utas nekik (nem feléjük, az kevés!) a problémát, ha a rendszer nem jelzi automatice? Mert nem jelzi, úgy gondolom abból, hogy délben a hétórás állapot volt ráfagyva a totemoszlop képére.
Talán valami watchdog a szoftverbe, ami odafigyel ilyesmire?
Én megértem a buszfanatikusokat is, de szerintem is kár, hogy az utóbbi időben eléggé megfogyatkoztak a menetrendi, forgalmi és egyéb "hétköznapi" dolgokról szóló posztok. :(
Itt ne számíts értelmes válaszra vagy beszélgetésre, ebben a topikban csak az a lényeg, hogy melyik rendszámú busz merre jár épp és hasonlóan "értelmes, fontos" dolgok..
Amúgy valószinüleg nincs a totemben semmi távoli vezérlés funkció amivel rá tudna a diszpécser nézni, vagy meghibásodás esetén nem küld riasztást a diszpécsernek.
"De szerencsére nem fog, mert összetörték, azért selejt. "
Akkor Február elején az fals infó volt, hogy már járt? Ha nem csinálták meg, akkor oké. hogy selejt.
De ha mégis kijavították, akkor régión belül ilyenekre lehetne figyelni. Nem túl jó állni a győri megállókban úgy, hogy már megint nem jön semmilyen kocsi, vagy a 18 méter helyett érkezik 9 méter a megállóba...
Tényleg, az lenne ám a nagy fejlődés! Ennyi erővel le se kellett volna selejtezni az AFF-667-et 8 évvel ezelőtt, ha most egyáltalán felmerülhet, hogy visszajöjjön. De szerencsére nem fog, mert összetörték, azért selejt.