Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Az említett Lajta út, posta nevet viselő megálló pedig miért nem a Cuha utca nevét viseli? Elvégre az a keresztutca.
Mert a posta jobb támpont az utasnak szerintem, mint egy sima utcanév (főleg aki idegen), az pedig a Lajta úton van, nem a Cuha utcában (Lajta út 13.).
A megálló hosszúságától függetlenül? A legtöbb győri megállóban 1 busz fér el, néhányban 2, de a Honvéd ligetnél pl. 3. Hol van abban a logika, hogy mindegyik megálló MM-es?
A Lajta út, posta nevet viselő megálló (a belváros irányába) M-es, vagy MM-es megálló? Az öböl hossza alapján egyértelműen M-esnek tűnik, de mégis rendszeres, hogy egyszerre 2 busz folytat utascserét. A hátsó busz ilyenkor természetesen kilóg az öbölből.
Győrben miért nem írják ki a megállókban, hogy M-es, MM-es, vagy MM+M-es az adott megálló?
Az említett Lajta út, posta nevet viselő megálló pedig miért nem a Cuha utca nevét viseli? Elvégre az a keresztutca.
A MAN-ek azt csinálják mint előtte is, mennek arra amerre jól esik nekik. (Ahova vezénylik őket) A Kisalföld helyébe elgondolkodnék azon, hogy a Szeged-Sopron járat párját be kellene indítani.
Olyan kérdés, hogy megszűntek most július eleje óta az Audi szerződéses járatai Pozsonyba illetve Dunaszerdahelyre, mert a három MAN, illetve az LH-12-esek nem járnak már ki! A MAN-ok közül melyik milyen fordára és járatra került illetve a Credok milyen feladatokat kaptak?
Ha már nagyon korszerűsíteni akarsz, ez a böhöm kasszagép se korszerű. Legyen egy bankkártya méretű chipkártyája minden utasnak, jegyautomatánál feltölthető 0-24, felszállásnál csak lecsippantja és 1 utazás lement róla.
Na ez korszerű, ha már valamit annak akarsz nevezni.
Ha már költenek, akkor arra amit beraktál arra tök fölösleges.
...amikor besétálsz a Kisalföld Volánhoz, adsz nekik néhány száz milliót, hogy tudjanak fejleszteni, kiírnak közbesz. pályázatot, ha engedélyezik a felhők felett, lesz nyertes, a nyertes leszállítja és kifizetik. Cserébe szerintem minden gépen szerepelni fog egy kis felirat, hogy a te közbenjárásoddal történhetett meg mindez.
Helyiben kicsit más, ott a Polgármesteri Hivatalhoz kell besétálnod, és jó hangosan elkiáltani magadat, hogy "Kivel kell itt beszéljek, hogy ha milliókkal akarom támogatni a helyi közlekedést?". Ezután vagy hívják a mentőket, vagy a biztonságiak kitessékelnek a bejárat elé, jobb esetben eléd perdül az aktuális városvezető, akivel nekiállhatsz egyezkedni a részletekről. Van ennek egy másik "színházi" változata is, amikor azt kell kiáltani, hogy "Kivel kell itt d*gni, hogy befuthassak végre?" ,de ezt nem ajánlanám számodra.
Különben is mindenki számára tudott dolog, hogy a Volánok a retro világát élik, semmiféle modernizálásra és fejlesztésre nem hajlandók, sőt irtóznak tőle, ők nagyon szívesen és nagy kedvvel foglalkoznak olyan eszközökkel, ami lassú, nem korszerű, sorozatos problémák vannak vele, ideiglenes NAV engedéllyel tarthatóak üzembe és csak bosszúságot okoz az üzemeltetőnek, utasnak. A buszok világa már csak ilyen...
Vagy nyitsz egy pénzkazetta üzletágot, és mint prominens használója legyártasz annyit, hogy jószolgálati és szociális szeretetből ingyen ajándékozol a Volánnak annyi pénzkazettát, amennyire szükség van. Akkor még te is nevezheted el a terméket. Hm? :)