Keresés

Részletes keresés

t04cdb Creative Commons License 2014.07.22 0 0 22726

de a Honvéd ligetnél pl. 3.

 

Úgy tudom, hogy hivatalosan a harmadikként beálló busz nem kezdheti meg az utascserét a Honvéd ligetnél. Csak az első, és a második egyszerre.

Előzmény: Trinitatis (22724)
t04cdb Creative Commons License 2014.07.22 0 0 22725

Az említett Lajta út, posta nevet viselő megálló pedig miért nem a Cuha utca nevét viseli? Elvégre az a keresztutca.

 

Mert a posta jobb támpont az utasnak szerintem, mint egy sima utcanév (főleg aki idegen), az pedig a Lajta úton van, nem a Cuha utcában (Lajta út 13.).

Előzmény: Trinitatis (22722)
Trinitatis Creative Commons License 2014.07.22 0 0 22724

A megálló hosszúságától függetlenül? A legtöbb győri megállóban 1 busz fér el, néhányban 2, de a Honvéd ligetnél pl. 3. Hol van abban a logika, hogy mindegyik megálló MM-es?

Előzmény: keke- (22723)
keke- Creative Commons License 2014.07.22 0 0 22723

Győrben elvileg minden megálló "MM-es", tehát fölösleges kiírni.

Előzmény: Trinitatis (22722)
Trinitatis Creative Commons License 2014.07.22 0 0 22722

A Lajta út, posta nevet viselő megálló (a belváros irányába) M-es, vagy MM-es megálló? Az öböl hossza alapján egyértelműen M-esnek tűnik, de mégis rendszeres, hogy egyszerre 2 busz folytat utascserét. A hátsó busz ilyenkor természetesen kilóg az öbölből.

 

Győrben miért nem írják ki a megállókban, hogy M-es, MM-es, vagy MM+M-es az adott megálló?

Az említett Lajta út, posta nevet viselő megálló pedig miért nem a Cuha utca nevét viseli? Elvégre az a keresztutca.

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.20 0 0 22721

Nagyon szívesen! A lehető legjobban próbáltam a kérdésedre válaszolni amennyire csak lehetett! 

Előzmény: HUU-146 (22719)
nowhere_man Creative Commons License 2014.07.20 0 0 22720

Iskolapéldája annak, hogy hogyan pazaroljuk el eszetlenül a legjobb kocsikat

Előzmény: Törölt nick (22718)
HUU-146 Creative Commons License 2014.07.19 0 0 22719

Köszönöm ezt az információdús hozzászólást, aminek sok tartalma nem volt, igazából ezt kb én is tudtam :)

Előzmény: Törölt nick (22718)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.19 0 0 22718

A MAN-ek azt csinálják mint előtte is, mennek arra amerre jól esik nekik. (Ahova vezénylik őket) A Kisalföld helyébe elgondolkodnék azon, hogy a Szeged-Sopron járat párját be kellene indítani.

Előzmény: HUU-146 (22717)
HUU-146 Creative Commons License 2014.07.19 0 0 22717

Olyan kérdés, hogy megszűntek most július eleje óta az Audi szerződéses járatai Pozsonyba illetve Dunaszerdahelyre, mert a három MAN, illetve az LH-12-esek nem járnak már ki! A MAN-ok közül melyik milyen fordára és járatra került illetve a Credok milyen feladatokat kaptak?

KZX003 Creative Commons License 2014.07.18 0 0 22716

Már felkerült a hétvégi menetrend is.

Előzmény: KZX003 (22710)
simsonfighter1 Creative Commons License 2014.07.14 0 0 22715

Maradjon csak benne a zöld kárpit úgy szép csak sokáig menjen még ez a busz 

 

Előzmény: nowhere_man (22714)
nowhere_man Creative Commons License 2014.07.14 0 0 22714

Tavaly megkapta az FGG üléseit, most ugyanolyan festést kapott, már csak a barna függönyök meg a barna kárpit hiányzik

Előzmény: norbee601 (22712)
simsonfighter1 Creative Commons License 2014.07.13 0 0 22713

Hogy lenne szegény FGG mikor 2011 február óta selejt?  GWX felújítást kapott és átfújták,  és továbbra is Pécsre jár!  

Előzmény: norbee601 (22712)
norbee601 Creative Commons License 2014.07.13 0 0 22712

Így ránézésre, nem lehet hogy ez valójában inkább az FGG?

Előzmény: nowhere_man (22709)
Trinitatis Creative Commons License 2014.07.13 0 0 22711

A teszt(ek) után mi lesz a további sorsa? Ő is megy Pécsre?

Előzmény: KZX003 (22710)
KZX003 Creative Commons License 2014.07.13 0 0 22710

Az Euro 6-os Credo Econell City továbbra is Győrben tesztel.
Menetrend a szokott helyen.

nowhere_man Creative Commons License 2014.07.12 0 0 22709

Pár hónap kihagyás után kissé átalakulva visszatért a GWX-081. A fotó minőségéért elnézést, csak a telefonom volt nálam:

 

:

 

 

HBweb hu Creative Commons License 2014.07.12 0 0 22708

Tán 2005-ben vázcserés...?

 

Az eredetije, amely a forgalmiban szerepel, a BX 53-88 / AFF-646, valóban 1985-ös évjáratú (volt 2005-ig). 

http://hbweb.hu/fg/fg03021/html/kep77.htm

Előzmény: lobbanórotor (22704)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.07.11 0 0 22707

Van bőven tartalék így is. 

Előzmény: RIKA424 (22706)
RIKA424 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 22706

Ha nem volt váztörött, vagy fődarab hibás, akkor én megtartatottam volna amolyan Jolly-Jokernek tartalékban.

Előzmény: lobbanórotor (22704)
norbee601 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 22705

Kis érdekesség: A CDA-262 is selejtből lett visszahozva.

Előzmény: RIKA424 (22703)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.07.10 0 0 22704

29

Előzmény: RIKA424 (22703)
RIKA424 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 22703

Hány éves volt a salejtezett ?

 

 

Előzmény: KZX003 (22702)
KZX003 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 22702
Előzmény: KZX003 (22688)
EKM-765 Creative Commons License 2014.07.09 0 0 22701

Sajnos mindkét kérdésre a válaszom nem.

A képet a gugli dobta ki.

Előzmény: Törölt nick (22700)
RIKA424 Creative Commons License 2014.07.09 0 0 22698

egyik legjobban sikerült típus volt.

Gyors.

Pontos.

Könnyű vele dolgozni és elszámolni.

 

 

Előzmény: EKM-765 (22697)
EKM-765 Creative Commons License 2014.07.09 0 0 22697

Ez jó lesz?

 

Autozak őskori?

Nálunk nemrég vezették be:-)

http://indafoto.hu/ekm-765/image/17700687-45a19e16/466391

 

Voltak is óriási késések amíg megszokták a sofőrök, de fél éven belül belejöttek és azóta sincs vele gond.

Előzmény: Trinitatis (22694)
norbee601 Creative Commons License 2014.07.09 0 0 22696

Ha már nagyon korszerűsíteni akarsz, ez a böhöm kasszagép se korszerű. Legyen egy bankkártya méretű chipkártyája minden utasnak, jegyautomatánál feltölthető 0-24, felszállásnál csak lecsippantja és 1 utazás lement róla.

 

Na ez korszerű, ha már valamit annak akarsz nevezni.

 

Ha már költenek, akkor arra amit beraktál arra tök fölösleges.

Előzmény: Trinitatis (22694)
htibor Creative Commons License 2014.07.09 0 0 22695

OFF

...amikor besétálsz a Kisalföld Volánhoz, adsz nekik néhány száz milliót, hogy tudjanak fejleszteni, kiírnak közbesz. pályázatot, ha engedélyezik a felhők felett, lesz nyertes, a nyertes leszállítja és kifizetik. Cserébe szerintem minden gépen szerepelni fog egy kis felirat, hogy a te közbenjárásoddal történhetett meg mindez.

 

Helyiben kicsit más, ott a Polgármesteri Hivatalhoz kell besétálnod, és jó hangosan elkiáltani magadat, hogy "Kivel kell itt beszéljek, hogy ha milliókkal akarom támogatni a helyi közlekedést?". Ezután vagy hívják a mentőket, vagy a biztonságiak kitessékelnek a bejárat elé, jobb esetben eléd perdül az aktuális városvezető, akivel nekiállhatsz egyezkedni a részletekről. Van ennek egy másik "színházi" változata is, amikor azt kell kiáltani, hogy "Kivel kell itt d*gni, hogy befuthassak végre?" ,de ezt nem ajánlanám számodra.

 

Különben is mindenki számára tudott dolog, hogy a Volánok a retro világát élik, semmiféle modernizálásra és fejlesztésre nem hajlandók, sőt irtóznak tőle, ők nagyon szívesen és nagy kedvvel foglalkoznak olyan eszközökkel, ami lassú, nem korszerű, sorozatos problémák vannak vele, ideiglenes NAV engedéllyel tarthatóak üzembe és csak bosszúságot okoz az üzemeltetőnek, utasnak. A buszok világa már csak ilyen...

 

Vagy nyitsz egy pénzkazetta üzletágot, és mint prominens használója legyártasz annyit, hogy jószolgálati és szociális szeretetből ingyen ajándékozol a Volánnak annyi pénzkazettát, amennyire szükség van. Akkor még te is nevezheted el a terméket. Hm? :)

 

Szerintem.

ON

Előzmény: Trinitatis (22694)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!