Keresés

Részletes keresés

segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.10.15 0 1 6891

Nagy valószínűség szerint igen.

Annak idején a mostani 305-ös nagyobb teljesítményű kompresszorral érkezett (ötszázas bogrács volt, VV450/150), azt akkor az egységesítés jegyében átépítették (Mk135-ös kompresszorral).

Ki érti ezt?

Előzmény: Tractron (6890)
Tractron Creative Commons License 2024.10.13 0 0 6890

Egy nemrégi GySEV facebook posztban a következő van:
"Az egyik nagyjavítás alkalmával a 303-as pályaszámú Bobót hidrosztatikai hajtással és új, nagyteljesítményű kompresszorral szerelték fel."

A "hidrosztatikai hajtás" az csak a segédüzemre vonatkozik és ezt elfelejtették odaírni, ugye?

Bobóka13 Creative Commons License 2024.03.13 0 1 6889

Sziasztok! Két rövid szösszenet. Budakalász-Lenfonó HÉV állomás 2022 nyarán.

https://photos.app.goo.gl/NDwsEubUtEbVJt7y6

https://photos.app.goo.gl/xqmDTebinTqqYdF68

Zárlámpa Creative Commons License 2024.02.11 0 1 6888

Üdv Mindenkinek!

 

Csak úgy.

Szőcsényi Z. Creative Commons License 2024.02.07 -1 0 6887

Előzmény: Szőcsényi Z. (6886)
Szőcsényi Z. Creative Commons License 2024.02.01 -1 2 6886

Kínába exportált változat, 600 mm-rel hosszabb alvázzal, központi vonókészülékkel. 

-Klinger's Video- Creative Commons License 2024.01.24 0 2 6885

Sziasztok,
Amikor még üzemelt az M44 209:

https://www.youtube.com/watch?v=hXIEX6fpIsM

1047 005-2 Creative Commons License 2023.09.29 0 0 6884
vonatfan1 Creative Commons License 2023.08.05 0 1 6883

Sziasztok! Szeptember 10-én lesz egy különvonatozás Budapest-Nyugatiból, Lajosmizse-Helvécia felé, az 517-es bobóval, és 3 kék kocsival, mint ahogy jártak itt a vonatok a 2000-es évek elején. Bővebb információk a plakáton érhetőek el, akit érdekel, jelentkezzen minél előbb, mert egyelőre még nincs meg az induláshoz szükséges létszám. Nem én vagyok a szervező, csak gondoltam, beírom ide.

segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.06.05 0 0 6882

Nem, mire a 15-ös lett, addigra azt a Deutz motort már rég nem gyártották. Aztán feleslegessé vált Kitty, és el is adták. Mondjuk úgy, mély nyomot nem hagyott a siproni vontatás történetében...

 

Egyébiránt azok a Deutz motorok is ledolgozták már tervezett élettartamuk 2-3-szorosát, némelyik többet is. Lassan harminc éves az a remotprogram is.

Előzmény: Zsoltikarus (6879)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.06.04 0 0 6881

Arra.

Előzmény: MDmot-3026 (6880)
MDmot-3026 Creative Commons License 2023.06.04 0 0 6880

"418 136-osnak" 

 

Azt már rég remotorizálták. Szerintem te a 126 osra gondoltál. 

Előzmény: 1047 005-2 (6878)
Zsoltikarus Creative Commons License 2023.06.04 0 0 6879

Ha már motortípusok: a GySEV 448 315-öse az ottani pályafutása során szintén megkapta a Deutz motort, vagy abban maradt az eredeti erőforrás?

1047 005-2 Creative Commons License 2023.06.04 0 0 6878

A 418 136-osnak is más hangja lett a befecskendező- és kipufogórendszer korszerűsítésével.

Előzmény: nememlexemki (6877)
nememlexemki Creative Commons License 2023.06.04 0 0 6877

449 016 jelzőőrös mozdony másik motort kapott ?

az eddigi csörgőre hasonlító hangja olyan kisebb púposra hasonlító lett turbós lett, a motoré pörgősebb kicsit talán cat-os

1047 005-2 Creative Commons License 2023.04.26 0 1 6876

CAT

Előzmény: Prct (6875)
Prct Creative Commons License 2023.04.26 -1 0 6875

448 401-ben milyen motor van? Az előbb hallottam elindulni és teljesen olyannak hatott, mint a Csörgőé.

tillmannz Creative Commons License 2023.03.09 0 0 6874

Köszönöm szépen!

Előzmény: Tastam (6872)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.03.09 0 0 6873

A festéken kívül kapott mást?

Előzmény: reszelozsir (6871)
Tastam Creative Commons License 2023.03.09 -1 5 6872

 Egy kicsit későn kapcsoltam, de talán még nem késő. A képet vonatablakból lőttem 1986-ban:

Előzmény: tillmannz (6852)
reszelozsir Creative Commons License 2023.03.09 0 7 6871

Ilyen lett az 523.

 

Előzmény: reszelozsir (6856)
felisut Creative Commons License 2023.03.02 0 0 6870

Paksi Atomerőmű ipari mozdonyai (M44 és az "A26"):

https://www.youtube.com/watch?v=ryI0voSg714

Edericsi Creative Commons License 2023.02.20 0 1 6869

2011 augusztusában még ott volt Saújhelyen. 

Plusz még a 132 136 202 504 514 is.

Előzmény: hol_itt_hol_ott (6864)
tillmannz Creative Commons License 2023.02.19 0 0 6868

Köszönöm!

Előzmény: V43 1359 (6867)
V43 1359 Creative Commons License 2023.02.19 0 2 6867

Hátha még nem késő, találtam én is egy képet róla.
Szolnok, 2006.08.24.

 

Előzmény: tillmannz (6852)
tillmannz Creative Commons License 2023.02.18 0 0 6866

Köszönöm mindenkinek!

hol itt hol ott:Lementem engedelmeddel a gyűjteményembe!

C50:149 is jó,köszönöm!

Általában ha az adott mozdonyról kevés kép marad fenn,én meg szoktam keresni az "egyívású tesókat"is,általában sok egyezés van mindíg külcsínben.

(Hacsak nem valami nagy Picassonak képzelte magát a vezér)

C50 Creative Commons License 2023.02.16 0 0 6865

149 nem jó?

Előzmény: tillmannz (6852)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2023.02.16 0 1 6864

tillmannz:

 

Itt egy saját, dokumentum jellegű fotóm.

 

tom sawyer:

 

Így van, 2010.12.08.-án selejtezték, Sátoraljaújhelyen. Csak be kellett tolni a bontóba, így fizikailag sincs már meg.

 

CsontosPeti:

Győrben a 103, 123, 142 van. Még nincsenek selejtezve, csak fenntartásból kivonva.

1047 005-2 Creative Commons License 2023.02.15 0 0 6863

"de hagyományos bobót amúgy se nagyon kell már keresni a startnál"

 

 

Vannak még.

 

 

 

 

"legalábbis üzemképeset. "

 

 

Az nemcsak 0-ásban,nemcsak 500-asban van így,hanem 400-asban is egyre inkább.

Előzmény: tom sawyer (6861)
CsontosPeti Creative Commons License 2023.02.15 0 0 6862

Én csak annyit tudok hogy párat tárolnak Győrben, Újlaki vasúti átjárónál szoktam látni régieket selejtezve. Pályaszámokat nem látni kintről. Egyszer megnézném őket, de nem nagyon lehet bemenni legalábbis legálisan.

Előzmény: tillmannz (6860)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!