Annak idején a mostani 305-ös nagyobb teljesítményű kompresszorral érkezett (ötszázas bogrács volt, VV450/150), azt akkor az egységesítés jegyében átépítették (Mk135-ös kompresszorral).
Egy nemrégi GySEV facebook posztban a következő van: "Az egyik nagyjavítás alkalmával a 303-as pályaszámú Bobót hidrosztatikai hajtással és új, nagyteljesítményű kompresszorral szerelték fel."
A "hidrosztatikai hajtás" az csak a segédüzemre vonatkozik és ezt elfelejtették odaírni, ugye?
Sziasztok! Szeptember 10-én lesz egy különvonatozás Budapest-Nyugatiból, Lajosmizse-Helvécia felé, az 517-es bobóval, és 3 kék kocsival, mint ahogy jártak itt a vonatok a 2000-es évek elején. Bővebb információk a plakáton érhetőek el, akit érdekel, jelentkezzen minél előbb, mert egyelőre még nincs meg az induláshoz szükséges létszám. Nem én vagyok a szervező, csak gondoltam, beírom ide.
Nem, mire a 15-ös lett, addigra azt a Deutz motort már rég nem gyártották. Aztán feleslegessé vált Kitty, és el is adták. Mondjuk úgy, mély nyomot nem hagyott a siproni vontatás történetében...
Egyébiránt azok a Deutz motorok is ledolgozták már tervezett élettartamuk 2-3-szorosát, némelyik többet is. Lassan harminc éves az a remotprogram is.
Én csak annyit tudok hogy párat tárolnak Győrben, Újlaki vasúti átjárónál szoktam látni régieket selejtezve. Pályaszámokat nem látni kintről. Egyszer megnézném őket, de nem nagyon lehet bemenni legalábbis legálisan.