Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Törölt nick 2005.05.08 10:27:49 © 14
Ezt a tescos topikban is mondjad.
Előzmény: hadihajos (13)
hadihajos 2005.05.08 10:00:59 © 13
Ma voltam a TESCOBAN vigyázatok az akciós árukkal csak a pénztárnál derülki hogy átvertek az AKCIUÓS FELIRATOK.
csehlencse 2005.05.06 15:14:59 © 12

Nem a pontokért kell vásárolni, hanem mert kell (ízlik, tudod használni, stb.)

??? Soha eszembe sem jutott a pontok miatt vásárolni valamit!

 

Ha nem volna pontadás, akkor is megvenném, amit megveszek.

Én is megvenném a pelenkát a gyerekemnek mindenféle pontgyűjtő akció nélkül is.:)És ezt a fajtát venném, mert meg vagyok vele elégedve. (Több fajtát kipróbáltam már.) Viszont, ha tesznek - teljesen önként - egy plusz felajánlást a termékhez, akkor elvárom, hogy azt teljesítsék! Vagy - nem kell felajánlani, pontosan azért, mert enélkül is megvenném a cuccot.

És természetesen nem az ajándék értékéről van szó, hanem a megbízhatóságról-megbízhatatlanságról. És a vásárlók átveréséről.

Előzmény: rev251 (10)
msmks 2005.05.06 07:34:02 © 11
így van.
Előzmény: rev251 (10)
rev251 2005.05.05 23:27:24 © 10
Nem a pontokért kell vásárolni, hanem mert kell (ízlik, tudod használni, stb.)
Ha nem volna pontadás, akkor is megvenném, amit megveszek. Nem foglalkozom effélével. Marketing célú adatgyűjtés az egész.
Spanci 2005.05.03 10:21:40 © 9

Én eddig még minden garantált ajándékot megkaptam, kivéve egy Maggi csirkét, ami ilyen konyhai jelzőóra:o)

Általában beküldöm a pontjaimat, hiszen úgyis megvan már a termék, akkor meg miért ne? Múltkor kaptam egy kék-sárga papucsot, azt sem tudtam miért. Szóval jól esik néha a meglepetés:o)

msmks 2005.05.03 10:05:54 © 8
ne gyűjtsetek pontokat, és ne vegyetek részt semmilyen akcióban. (ez nem vonatkozik az akciós-leárazott-termékekre, de ott is csak körültekintően vásároljatok.)

ez az én vásárlói aranyszabályom. nincs bosszúság, és az energia se megy el ilyen hülyeségekre.
hadihajos 2005.05.03 08:43:06 © 7
Vannak még más kereskedelmi trükkök is Pl szem magasságban vannak a drága áruk, a hamarosan lejáró szavatosságüak,amiből nagy a raktári készlet, divatja mult termékek. stb. körültekintően és ami fontos RÁÉRŐSEN BARÁTI TANÁCSOK ALAPJÁN vásároljatok
pancsa* 2005.05.02 20:51:36 © 6

Azt hiszem, neked van igazad: Én a Pick pontgyűjtő akciónak dőltem be: küld be a pontokat a vásárolt termékekről és van egy lista, hogy hány pontért milyen ajándékot kaphatsz. Egész értelmes háztartási eszközök. És tényleg jó a Pick párizsi, szalámi....

Aztán.:

  • A fél kilős párizsi rúdra "technikai okok miatt" nem lehet pontot nyomtani.
  • Eltűntek a pontok a virslicsomagokról
  • Kb 5szörös mennyiségű pont kell 1-1 ajándék eléréséhez, mint induláskor

Vagyis csak a boltosok és tőkepénzesek vehetnek részt a játékban, mert a többieknek csak 5-10 év alatt gyűlne össze a pontjuk.

Szóvátettem e-mailban, de természetesen válasz nem jött.....

Előzmény: Wormie (5)
Wormie 2005.05.02 19:09:21 © 5

Úgy látszik, ezek a pelenkagyártók mind egy húron pendülnek. :-(

Olvasd el itt, a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelet fórumán ezt a topikot:

 

Pampers-fisher Price Pontgyűjtő Akició, Meddig lehet nyújtani a rétestésztát???

http://www.fogyasztovedelem.com/forums/index.php?showtopic=476&hl=pampers

 

Ezt írja az FVF szóvivője, Siklósi Máté a hozzászólásában:

 

Én evvel az észrevétellel a Gazdasági Versenyhivatalhoz fordulnék, hiszen vélelmezhetően megáll a fogyasztók megtévesztése. A versenyhivatal eljár, meg lesznek bírságolva, ha jogosnak találják a panaszt.

Előzmény: csehlencse (-)
petike23 2005.05.02 18:18:15 © 4

Én a Completa kávéadalékkal voltam így (beküldtem az X (asszem, 5) db vonalkódot), aztán nem küldték a "biztos" ajándékot..

 

Azóta inkább friss tejet teszek a kávéba.

 

Péter

Előzmény: csehlencse (-)
schpenoth 2005.05.02 17:21:04 © 3
Irígylem a gondjaidat!
Előzmény: csehlencse (-)
Törölt nick 2005.05.02 17:07:55 © 2
de most komolyan, lencsike, kinek van erre ideje, energiája, hogy gyüjtögessen, küldözgessen, várjon, reklamáljon... fórumot nyisson??? én nem is értem... nekem annyi érdekesebb/fontosabb dolog van a világon, mint az ilyesmivel tölteni a drága időmet...
Előzmény: csehlencse (-)
hadihajos 2005.05.02 16:36:14 © 1
Te még hiszel az AKCIÓKBAN az eltelefonált pénzen vegyél játékot a gyereknek
Előzmény: csehlencse (-)
nyman 2005.05.02 16:06:27 © 0
nulla ilyen babat gyujtottem es a a teknosok szama is nullahoz konvergal nalam :o)
Előzmény: csehlencse (-)
csehlencse 2005.05.02 14:54:42 © topiknyitó

Több, mint három hónapot vártam a Libero által ígért ajándékra. Egy nagyon aranyos kis - mindenféle rágókával felszerelt - teknősről lett volna szó, öt babafigurát kellett érte beküldeni a Libero pelenka zacskójáról. Több, mint egy hónapos késés után február végén kaptam egy levelet, hogy bocs, de a teknőst csak márciusban tudják küldeni. Vártam, vártam végül múlt kedden - április 26-án(!) - felhívtam az általuk megadott számot, hogy mégis mi van. Rögzítő válaszolt, azt ígérve, hogy visszahívnak. Nem hívtak, csütörtökön újra telefonáltam, ekkor már felvették és az infós hölgy azt állította, hogy előző nap egész nap próbált hívni. Ez már érdekes, mert mobilszámot adtam meg, egész nap elérető voltam és nem írta ki a telefonom a nem fogadott hívást, de mindegy.

Teknősügyben nagyon elnézést kért, mondta, hogy most kapták meg a szállítmányt, postázták és napokon belül megérkezik a címemre.

Ma aztán örömteli várakozással bontottam ki a tömött borítékot. És előhúztam belőle egy nyamvadt békát, amit egy kemény, műanyag karikával lehet felakasztani. Teknős sehol, rágóka sehol. Csak a következő levél:

 

Kedves Klubtagunk!

Mellékelten megküldjük az 5 Libero babafiguráért járó játékot.

Bizonyára észrevetted, hogy ajándékunk eltér a képen látottól, de

remélem ennek ellenére gyermeked kedves játszótársra talál benne.

Elnézést kérünk a késedelemért és köszönjük türelmedet.

Üdvözlettel:

XY

Fogyasztói kapcsolattartó

 

Mégis mi a fenét képzelnek ezek magukról???!!! Én úgy érzem azzal az öt figurával tulképpen fizettem valamiért, ami helyett aztán mást kaptam. És nemcsak, hogy mást, de értékben abszolút nem a beígért ajándékkal egyenrangút!

Mi az, hogy a gyeremekem ennek ellenére kedves játszótársra talál benne?? A kislányom 7 hónapos, persze, hogy neki mindegy, ő még egy üres, zörgős nylonzacskóval is el tud szórakozni. Akkor legközelebb talán küldjenek azt, hiszen neki az is megfelel!

Ja, és a levélen április 21-i dátum van. Én meg május 2-án kaptam meg! Hol bolyongott eddig? Mondjuk ez lehet, hogy a Posta hibája, ez meg már más topikra tartozik.

Gondolom nem én vagyok az egyetlen, akivel ezt megcsinálták. És fogadni mernék, hogy nem csak a Libero, de a többi hasonló céggel is vannak ilyen problémák!

 

Osszuk meg egymással a tapasztalatainkat ilyen téren!

 

Holnap felhívom ezeket a tökéletleneket - csak kilenctől kettőig vannak - és remélem szerzek nekik néhány kellemetlen percet!