Keresés

Részletes keresés

Medden Creative Commons License 2012.11.29 0 0 6417

Hát ebben nem tudok segíteni sajnos, én mint írtam, csak az eredeti BTW-vel játszom, semmi mod. Abben pedig nincs ilyen. 

Előzmény: juppyman1 (6416)
juppyman1 Creative Commons License 2012.11.27 0 0 6416

Jaja, a Földön én is szeretek játszani.

Visszatértem a Rise of Mankind mod-hoz, a Revolutiont mindig bennehagyom, de egy idő után elviselhetetlen, a mostani játékomban pl van 5 városom, ebből 4-et én alapítottam, egyet a barbároktól foglaltam el, de mindenhol 90% felette az amcsi lakosok aránya, de lázadoznak... 5-ből 3-ban critical a helyzet, és 4-nék rosszabbodik. Amúgy mi a különbség a national meg a local stability között? Próbálok olyan civic-eket választani, ahol a stability bonus nő, próbálok váltani olyan civiceket, amiket a lakosság a stabilitás szempontjából rossznak tart, de nem tudok ezzel mit kezdeni, le akarnak válni. Pl. rossznak ítélik meg a pénzügyi helyzetet, de miért, mikor van az államkincstárban, és körönként nő is?

Hol tudok erről leírást olvasni? A Civfanatics-on nem találtam.

Előzmény: Medden (6415)
Medden Creative Commons License 2012.11.20 0 0 6415

Én még mindig az eredetivel BTW-vel játszom Earth mappon. Néha módosítgatok ezt-azt. Civilizációkat kicserélem, meg a térképet, hogy balance legyen nagyjából.

Biztos a gyerekkori térkép mániám miatt, nekem a föld térkép tetszik, a civekkel a saját helyükön.

juppyman1 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 6414

Sziasztok!

 

Próbálta már valaki a C2C (Caveman to Cosmos, vagy vmi ilyesmi) nevű mod-ot?

earth_mod Creative Commons License 2012.08.24 0 0 6413

Sziasztok!

 

Ha emlékszik még valaki a jó öreg Civilization III-ra, és kedvelte ezt a játékot, le lehet a tölteni hozzá egy Föld mód/Earth mod 7.0 kiegészítőt, amit a civilization fanatic-ról érhettek el.

Medden Creative Commons License 2012.07.02 0 0 6412

Készítettem egy saját változatot a föld térképből. Amerikát kiürítettem és mind a 18 nép + a barbárok EU+Ázsia+Afrikában vannak. Aránylag próbáltam egyenletesen elosztani. Hogy a játékot lassítsam, (mert mindnekinek elég nagy országa lehet, mivel a térkép Huge) minden tech felfedezésének idejét megdupláztam. Most aztán már az elején se mind1, hogy mire megy rá az ember. Ha elhanyagolja a fejlesztést belassul, ha a kezdeti hadi ipart, lenyomják már az elején. :) Szóval jó lett. És hát a diplimáciai keszekuszaságról nem is beszélve -> 18 civ.

Medden Creative Commons License 2012.06.18 0 0 6411

Hát nézd meg melyik mit ad. Ezt neked kell eldönteni, meg attól milyen lehetőségeid vannak. Oda van írva mindegyikhez, mi mennyi plusszt ad.

 

Vallásnál én majd mindig Organised Religion-t használok. Ez +25% termelést (kalapács) ad a városaimnak, ahol az államvallás megvan.

Az elsőnél meg a Monarchy-t (királyság), hogy tudjam uralni a lázadásokat. Minden egyes katona a városban kivált egy :( embert. De ha nincs 6 városnál többed, akkor még a Representation (képviselet - lényegében köztársaság) is jó erre.

Előzmény: Törölt nick (6410)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.18 0 0 6410

És a civics-nél melyiket érdemes választani?

Előzmény: Medden (6409)
Medden Creative Commons License 2012.06.18 0 0 6409

Semmi kölönbség nincs köztük. Tök ugyanazt tudja mind. 

Előzmény: Törölt nick (6407)
Medden Creative Commons License 2012.06.18 0 0 6408

Hát nézőpont kérdése. De érdemes arra is. (Mindenre érdemes, ezért múlik rajtad, milyen irányba viszed a néped) A saját magad által alapított vallásnak egy nagy haszna van, ha egy Great Prophetel (nagy próféta) elkészíted hozzá a szent épületet is. Akkor ugyanis, minden város után, ahol a vallásod elterjed 1 aranyat kapsz. Ez elég hasznos tud lenni. 

 

+ Ha idővel sikerül neked megépíteni Vatikán csoda épületet. De ezt nem egyszerű, engem általában megelőznek ezzel. Bár én szinte mindig az általam kicsit módosított Föld térképen játszom (huge - legnyagyobb méret) 17 másik civilizáció ellen, amitől eléggé bonyolult lesz a játék :) Kis térképen könnyebb ezt megépíteni.

Előzmény: Törölt nick (6407)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.18 0 0 6407

És a vallásalapításra mennyire érdemes rágyúrni, mert valahol azt olvastam, hogy célszerű minél hamarabb, valamelyik vallás alapítójává válni.

Ugye mindegyik vallás ugyanolyan előnyökkel jár, ebben nincs közöttük különbség, csak a megalapításukhoz szükséges technologiákban különböznek?

Előzmény: Medden (6406)
Medden Creative Commons License 2012.06.18 0 0 6406

Hát, kezdetben (szerintem) egy pár olyat amivel a városod környékét megmunkálhatod (workerrel). Agricultura (mezőgazdaság), Mining (bányászat), Masonry (köművesség), Pottery (fazekasság), Fishing (halászat). Ezek után hadi sem árt pl Archery (íjjászat)

 

Agricultura -  Tudsz földeket öntözni +1 kenyér

Mining -  Tudsz bányákat építeni + 2 kalapács (csak dombokra tusz, ill ahol sepciális nyersanyag van)

Masonry -  Kőt és Márványt tudsz kitermelni

Pottery -  Tudsz "falut" lerakni, ami legkissebb méretében 1 arany adót hoz, minél nagyobb annál többet (lassan nő).

Fishing -  Ha van a városod közelében hal/kagyló/rák bónusz, Workboat-ot építsz ráviszed és onnantól nagyon sok kaját hoz.

 

Egyébíránt minden technológia fontos, sőt ki sem lehet kerülni őket, de az rajtad múlik mit tanulsz meg hamarabb.

 

Város fejlesztésénél én barakkal indítok (csak hogy amíg a város 2-es nem lesz valami azért menjen). Majd amint 2-es, akkor váltok -> Settler vagy Worker. Settlerrel tudsz másik várost alapítni, Workerrel pedig, megmunkálhatod a közeli földeket, hogy a városod gyorsabban fejlödjön (több kenyér), gyorsabban gyártson (több kalapács), több adót hozzon (több arany).

3 gyors város alapítás után, rohamos hadifejlesztésbe fogok, mert különben levernek, mint vak a poharat. :)

 

Előzmény: Törölt nick (6405)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.15 0 0 6405

Egy pár kezdő kérdés.

Melyik "Technologies" érdemes kezdetben fejleszteni, későbbiekben melyik fontos és melyik kevésbé?
A város fejlesztésnél mi a jó kezdő stratégia?

 

Előre is kösz!

 

Előzmény: Medden (6404)
Medden Creative Commons License 2012.06.15 0 0 6404

Hát, az egészet átfogóan nem lehet elmagyarázni, a neten van egy csomó cikk róla, azokban le van írva a lényeg.

 

Miután elindítottad, biztos lesz egy csomó konkrét kérdésed (mit hogyan, mi miért van), arra majd szívesen válaszolok.

Előzmény: Törölt nick (6403)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.15 0 0 6403

6400 hozzászólás elolvasására most nincs türelmem.

Igazából teljesen kezdő vagyok a civ játékokban, így konkrét kérdésem nincs, számomra még nagyon bonyolult, átláthatatlan a játék és jó lenne valami átfogó, részletes leírást olvasni a játékról.

Előzmény: Medden (6402)
Medden Creative Commons License 2012.06.15 0 0 6402

Én nemtudom, hogy le van-e fordítva teljesen a kézikönyv. De ha elejétől elolvasod a fórumot az segít. :) A legtöbb kérdést már feltették itt. De ha van konkrét kérdésed, akkor válaszolok, már nagyjából mindent tudok. (modokról nem, azt csak az, aki készítette)

Előzmény: Törölt nick (6401)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.14 0 0 6401

A magyar nyelvű kézikönyvet pdf-ben le lehet tölteni valahonnan?

Thordonar Creative Commons License 2012.06.06 0 0 6400

Hali. Köszi a hozzászólást! Hát civfanaticson egyszerűen volt leírva, és elméletileg mindenkinek ment a mod, úgy ahogy kell. Igazából a vezetők nevét kiírta utólag, nem tudom mit csináltam, csak a képek nem lettek átváltoztatva, pl. Robb Stark Lincoln képében tündökölt, a vallások se lettek jók, na meg a zene se változott meg. Amúgy szerintem elég jól sikerült a mod, kicsit a hiányosságok ellenére is játszottam vele, igaz a gépem relytéjes módon kb. olyan 2 óra játék után csak szimplán kikapcsolt, ilyet még sose csinált azelőtt, most meg mikor játszottam, többször is. Arra gondoltam utólag, hogy lehet az a baj, hogy nem a C fő meghajtóra telepítettem, hanem a D-re és az elérési útvonalat át kellett írnom, volt egy eltérés az alap elérésnél (x86 oda volt írva a Program Files mögé), amit ki kellett törölnöm, mert amúgy nem engedte az elérési út átírását! Nem tudom, ez számít-e?

Itt a leírás a modról: http://forums.civfanatics.com/downloads.php?do=file&id=18930

 

Hát nem kérek tőled olyat, hogy csak miattam rakd fel, és próbáld ki, neked jó-e, de ha ezek alapján tudsz valamilyen infóval szolgálni, akkor boldog lennék! Előre is köszi! :)

 

Hajrá Tyrion, Jon Snow és Arya! :D

Előzmény: Medden (6398)
Medden Creative Commons License 2012.06.06 0 0 6399

de mikor tősgyökeres 100%os amerikai városnál, ami ráadásul rohadt messze is van a sumér határtól, ott ríja ezt ki az tök röhej

Nálam ilyen csak akkor történt, amikor a városom 0 db kultúrát termelt. És a közeli másik országé pedig sokkal többet.

 

Meg nem egészen értem ezt a kulturális határ dolgot se, van,h az ellenfél határa "ugrik szintet", ezzel elragadva nélhány mezőt tőlem, és van hogy ezután pár körrel az én kult határom bővül, mégse kapom vissza azt a néhány mezőt.

Amikor a határ bővül az egy külön dolog, elérted a limitet mindenfele ugrik egyet.


De ha az adott terület (kocka) "ütközöpont/határvonal" akkor a gép számolja (szerintem az addig osszesen arra a körre jutó) minkét ország kultúra pontját, és akié nagyobb azé a terület. Ha az egeret a terület felé viszed látod is, hogy mondjuk Római 47% Francia 53%. Mindig azé a terület aki 50% felett van. Ha te 1-el több kulturát termelsz mint az ellenfél akkor ez változni fog körönként 1-el. Római 48% Francia 52% és igy tovább, amikor lehagytad, tiéd a terület. Azonos szintnél nem mozdul a százalék, ha menetközben épít valamit ami kultúrát termel, vissza is fordíthatja a százalékot és nem fogod tudni megszerezni a területet. 

Előzmény: bbebop (6396)
Medden Creative Commons License 2012.06.06 0 0 6398

Szia.

Azért a modolás nem olyan egyszerű. Erre választ sztem csak a civfanaticson kapsz.

 

Én saját magam elég sok helyen belenyúltam már a játékba, de mások módjait nem merem feltenni, mert akkor nem fogom tudni, mit miért és hol állított el a gép.

 

Azért lehet, hogy a vallás + vezetők stb nevei nincsenek átírva, mert lehet nem nyúlt bele olyan mélyen aki csinálta. Nem feltétlen a te hibád.

Én már írtam át uralkodók neveit, alap beállításait. Leaderinfo vagy ilyesmi volt a fájl neve. Ha kell otthon megnézem neked, bár már régen irtad a hozzászólást.

 

De a game of thrones mod is rossz 5let. :) Hajrá Lannisterek!

Előzmény: Thordonar (6397)
Thordonar Creative Commons License 2012.06.02 0 0 6397

Hali. Valaki tudna segíteni? Két problémám van. Anno telepítettem a magyar modot a BtS-hez, és azt hsizem ahhoz kellett magyarítás is. Most bármit csinálok, nem engedi, hogy visszaváltsam angolra a nyelvet! Ezen hogy változtathatnék?

A másik dolog, letöltöttem a Game of Thrones modot, mindent úgy csináltam, ahogy le van írva a civfanatics-on, de a vezetők neve Lincoln, Hamurappi, stb, tehát nincs Stark, meg Lannister. Valamint a vallások meg az egységek nevei sem azok, amiknek lennie kellene. Ez miért van? Valaki segítsen légyszi!

bbebop Creative Commons License 2012.02.09 0 0 6396

Nálam olyat csinál mindig a game, h bedob egy olyan ablakot, h X-Y város csatlakozni szeretne pl a Sumerekhez (aki vazallusom).

 

Na most volt-sumér városnál ezt mondjuk még megértem (habár már javába több az amerikai lakosság, és termeli keményen a kultúrát is), de mikor tősgyökeres 100%os amerikai városnál, ami ráadásul rohadt messze is van a sumér határtól, ott ríja ezt ki az tök röhej. Mindezt úgy, h birodalmam mindenben az élen hasít. Nonszensz, habár míg nem lázadoznak addig ok (bár néha kapok emiatt 2 :( fejecskét).

 

Meg nem egészen értem ezt a kulturális határ dolgot se, van,h az ellenfél határa "ugrik szintet", ezzel elragadva nélhány mezőt tőlem, és van hogy ezután pár körrel az én kult határom bővül, mégse kapom vissza azt a néhány mezőt.

 

Tudja a fene hogy mennek ezek a dolgok.

Előzmény: juppyman1 (6395)
juppyman1 Creative Commons License 2012.02.05 0 0 6395

Most nekem lenne szükségem válaszra!

 

Ezt a revolution-os dolgot rohadtul nem értem. Elfoglaltam 5 várost, de már régen. A saját nemzetíségű lakomaim száma 60-90% között van a város összlakosságához képest. A revolt status igaz, hogy narancssárga színnel danger, de mindenhol improving. Hiába választottam olyan civiceket, ahol a local és a national stabilityben kapok bonust, 10 körönként fellázad mind az öt város!

Mi a francot lehet ez ellen tenni???

 

És azt sem értem, hogy a városképnél van ugye egy csík a revolt statusnál. Az eleje szürke, utána vagy piros (worsening), vagy zöld (improving).  Ezektől függ a revolt status? Vagyis ha a csík elér a végéig, akkor változik egy szintet?

A piros-zöld csík hossza pedig mit jelent? Azt, hogy egy körben ennyit javul vagy romlik a helyzet?

bbebop Creative Commons License 2012.01.31 0 0 6394

Na már választ is kaptam a kérdésre. ha érdekelne mást is: (civfanatics.com)

 

After it is complete, you may switch State Religions (or to no State Religion); however, the Palace always retains the religion that your Civ had when you completed it. This religion is called the AP Religion.

 

Tehát ha jól értem, az a vallás lesz a mindenkori AP vallás, ami az épület elkészítésekor a saját államvallásunk volt (AP Religion).Később már nem tudjuk megváltoztatni.

Előzmény: bbebop (6393)
bbebop Creative Commons License 2012.01.31 0 0 6393

Él még a fórum? :)

 

Én mindenesetre tolom a Civ4et!

 

Lenne egy kérdésem ha netán idevetődne valaki. Ha megépítettem az Apostoli Palotát és utána államvallást váltok, ez hatással lesz vajon egyből a Palota fő vallására is? (ez utóbbi vallás ráadásul csak nálam létezik, mivel most fedeztem fel -taoizmus)

divaoni01 Creative Commons License 2011.12.30 0 0 6392

Szvsz ha a CivFanatics-on nem találtál akkor nincs.

 

Én is folyton BTS mod-okat keresek pl a A Song of Ice and Fire világhoz van már egy egész kellemesen játszható, a Star trek-hez készített is hangulatos vagy egy másik Meier klasszikus a az Alpha Centauri CivIV BTS átírata a Planetfall is remek.

 

Viszont pl a Babylon5-höz vagy a  Dune-hez készített folyton összeomlik. A Star Wars-os kiakad A Realistic remek, csak nagyon belassúl és lehetne folytatni vég nélkül.

 

Szóval nincs más hátra folyamatosan figyelni kell a Civ-es oldalakat az új mod fejlesztésekről, hátha igazgyöngyre lelhetünk.

 

Vagy írni is lehet egyet, akinek van hozzá kedve, ideje, na meg tehetsége. :) 

Előzmény: bucbuc (6388)
peca_boy Creative Commons License 2011.12.19 0 0 6391

(Ezt persze új játék előtt kell beállítani.)

Előzmény: peca_boy (6390)
peca_boy Creative Commons License 2011.12.19 0 0 6390

Szia!

 

A lenti dolgon kívül asszem van egy olyan opció is, hogy gyorsított termelés. Azt sztem pont neked találták ki :) A technológia nem fejlődik gyorsabban, de pl. csapatokat gyorsan lehet csinálni.

Előzmény: TOTAL6 (6386)
NAR Creative Commons License 2011.12.18 0 0 6389

Egymás után összejött két olyan játék, hogy nem háborúztam. Az elsőt a franciákkal kultúrális győzelemmel nyertem meg (a space race ki volt kapcsolva), a diplomáciai győzelemhez az egyiptomiak álltak a legközelebb, de a nem kaptak elég sok szavazatot. Én hamar lemaradtam az elején, túl későn alapítottam meg a második várost és alig volt erőforrásom (se réz, se vas, se szén). Szerencsére a többiek békén hagytak, pedig a végére már két egyiptomi és egy török enklávé is volt a határaimon belül :-) A másodikban az angolokkal voltam, itt azért elfoglaltam két barbár várost. Érdekes volt a diplomáciai verseny állása, meg kellett építenem az ENSZ-t, hogy választható legyek, mert a rómaiak és a németek vezettek. A franciák aztán kiszabadultak a németek vazallussága alól, ezzel a németek visszaestek. A rómaiakkal és a németekkel felváltva voltunk az első két helyen, de mivel a németek voltak egyedül barátságosak velem, nekem az lett volna jó, ha a rómaiak megelőzik őket. Végül nem jött össze a diplomáciai győzelem, maradt az űrverseny.

bucbuc Creative Commons License 2011.12.13 0 0 6388

Sziasztok

 

Nem tudjátok véletlenül hogy van-e Total Realism mod BTS-hez?

Mindenhol csak warlords-hoz találok.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!