Keresés

Részletes keresés

baradlayrichard Creative Commons License 2011.06.23 0 0 52

nyugati --> keleti
keleti --> nyugati
úgy még értelme is lesz :)

Előzmény: baradlayrichard (51)
baradlayrichard Creative Commons License 2011.06.22 0 0 51

A keleti M0-t nem csatlakoztatják be valahol cinkotánál? Gyálig tényleg nem megy ki senki, hogy fölmenjen a nyugati körgyűrűre.

 

Azt én se tudom, zazike hogy gondolta, hacsak nem úgy, hogy kimégy az M5-ösön Kecskeméti irányba.

Előzmény: csocso50 (41)
waterfalls Creative Commons License 2010.07.05 0 0 50
M0-Ultimátumot küldtek Demszkynek Dugóhíradó 2010.07.05. 15:47 - MTI

Teherautókkal és markolókkal nyitja meg és veszi használatba a XVI. kerület a Rákospalotai határutat, ha azt kedd reggel nyolc óráig nem adja át a forgalomnak a főváros - közölte Kurucz Péter, a XVI. kerületi polgármesteri hivatal sajtóreferense. A kerület kedd reggelig adott haladékot a fővárosnak.

adocean( 'adoceanindexhuviekdnmugv', 0, 0 )

 

ado.slave('adoceanindexhuviekdnmugv', {myMaster: 'GZ8FN4G_7V5SPn8abMsOCmYR3Mj1y7CTZzScv_XL3TX.X7' }); if(typeof adoceanindexhuviekdnmugv=='function'){adoceanindexhuviekdnmugv();} if(typeof adoceanindexhuviekdnmugv=='function'){adoceanindexhuviekdnmugv();}

Kovács Péter, a XVI. kerület polgármestere pénteken nyílt levelet írt Demszky Gábornak, melyben három napot adott neki az út megnyitására. A három hónapja elkészült utat azért nem adták még át a forgalomnak, mivel nem tudták eldönteni, hogy ki üzemeltesse és fedezze ennek ötmillió forintos költségét. A polgármester levelében leszögezte: türelmük elfogyott.

Kurucz Péter sajtóreferens elmondta, hogy a XVI. kerületi önkormányzat vállalja az úthasználat üzemeltetését és költségeit is.

A Főpolgármesteri Hivatal mostanáig nem nyilatkozott az ügyben.

A Rákospalotai határutat még májusban zárta le bizonytalan időre a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt., arra hivatkozva, hogy a főváros nem veszi át üzemeltetésre a létesítményt, pedig az az ő tulajdona. A Fővárosi Önkormányzat válaszul közölte, hogy nem tulajdonosa az útnak, és annak az ingatlannak sem, amelyen az megépült, ezért nem is veheti át.

A Zrt. azonban úgy nyilatkozott: a főváros előírására-követelésére épült meg az út, ennek ellenére mégsem veszik át. Hozzátették: a 2009-ben megkezdett beruházás a szerződéses határidőre, április végére elkészült, a forgalomba helyezés elmaradása pedig nem a vállalkozó hibája.

waterfalls Creative Commons License 2010.05.17 0 0 49
semmi info ??? :(
Előzmény: waterfalls (48)
waterfalls Creative Commons License 2010.05.14 0 0 48
Hetek óta elkészült az M0 Újpalotai lehajtó ág. Mégsem használhatjuk...
kábelbúvár Creative Commons License 2010.03.04 0 0 47
Fényes nappal megkéselték a Colas Hungaria autópálya igazgatóját Budapesten. Információink szerint az ügy hátterében egy alvállalkozó ki nem fizetése állhat. A könnyebb sérüléseket elszenvedett cégvezető nem kívánt a történtekkel kapcsolatban a hvg.hu-nak nyilatkozni.
lusta245 Creative Commons License 2009.12.26 0 0 44
kár ezen vitatkozni...
csocso50 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 43
Hát most hogy 2010 írtam lehet inkább tényleg vonattal megyek:))
Előzmény: zazike (42)
zazike Creative Commons License 2009.12.14 0 0 42

Természetesen 2009-ben is elérhető az M3 az M6-osról az M0-án keresztül.
Azért neked inkább a vonatot ajánlanám.
:-)))))
Előzmény: csocso50 (41)
csocso50 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 41
Kérdésem az lenne, hogy M6-ról az M0-on keresztül fel tudok hajtani az M3-ra?
Vagy ez 2010-ben ebben az országban csak álom?
kabdbala Creative Commons License 2009.11.29 0 0 40
Szerintem sem lenne rossz helyen, ha 2x3 sávos lenne és 130 km/h-val lehetne rajta menni.
Előzmény: elemes2 (4)
meret99 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 39
Viszont van világóránk!:D
Előzmény: Törölt nick (35)
lusta245 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 38

Ez megérne egy misét:)

M43 Creative Commons License 2008.03.28 0 0 36
Ez az "1/3-ig kész" hogy jött ki az M0 keletre???
Előzmény: Törölt nick (34)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.28 0 0 35

hátez egy jónagy neszesemmifogdmegjól: konkrétumot nem mond, csak fikázik...

 

azmeghogy 2015re már komplett M8at és M9et akar, az totál idiotizmus.

nem veszi észre, hogy szétrohadtak a fő és mellékútjaink?

talán azokat kellene rendberakni, nem 1000km kihasználatlan pályát építeni...

Előzmény: zágonimikeskelemen (33)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.28 0 0 34
nem
nem
nem

a keleti szektorról írtam
1/3-ig kész az építés, minden telek kisajátítva, civilekkel megegyezve,
10.-én igérték, hamarosan folytatjuk
18 nap telt el, és semmi nyoma a folytatásnak
pedig az unió 85%-ban állná a számlát
ha elkészülne időre

ja és a határidó 2007.12.21 volt ha jól tudom
Előzmény: hócipő (28)
zágonimikeskelemen Creative Commons License 2008.03.27 0 0 33
http://www.mtm-magazin.hu/cikk.php?cikk_id=352
Destroy Creative Commons License 2008.03.27 0 0 32
Marhára remélem, hogy igazad lesz, mert ha elkészül az út, akkor naponta egy oda-vissza útra használnám. Hacsak nem jön be Gépész fórumtárs jóslata (dugó-dugó hátán). Egyébként a Gyál-Vecsési szakasznál érzem - ahol teherautóval is járok - , hogy kissé hangosabb az a zakatolós zaj, amit a beton elemek közötti hézagok okoznak. Bár erre nem innék hypót, lehet csak a rossz M7-es emlékek dolgoznak :-)
Előzmény: Törölt nick (31)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.27 0 0 31

az útminőséggel nincs baj, ez a beton nem az a beton.

ezt baromira be és összevasalják, ez nem fog úgy szétbillegni, mint az M7es.

 

Előzmény: Destroy (29)
Gép-ész Creative Commons License 2008.03.27 0 0 30
Az nem a zöldek hibája, hogy a déli szektort Antallék félmegoldása óta nagy ívben leszarták a politikusok, holott minden épeszű ember látta, hogy ha meglesz az összeköttetés az M3-mal, akkor fog totálisan összeomlani a régi M0, ami így is a határon üzemel. Egyszerre kellett volna elkészülni a szélesítésnek és a folytatásnak, nem több éves különbséggel (ha minden OK lesz, akkor mondjuk 3 év).
Előzmény: hócipő (28)
Destroy Creative Commons License 2008.03.27 0 0 29
Jah, remélem az út minősége nem olyan lesz, mint a honlapé. Bár az eddig elkészült Gyál-Vecsés szakasz már akkor gyanús volt, amikor először jártam rajta, de csak nekem tűnik úgy, mintha kezd egy kicsit a felújítás előtti M7-re hasonlítani?
Előzmény: Törölt nick (27)
hócipő Creative Commons License 2008.03.27 0 0 28

Hogy az M0 úgy áll, ahogy áll elsősorban a kedves zöldek és civil gitt egyletek, továbbá egyes, igen jó zsarolási lehetőséget (pl. elkerülő utat cserébe azért, hogy elálljanak a pertől) felfedező önkormányzatok (Szigetmonosotor, Budakalász, Pomáz, a III. kerület.) tevékenységének köszönhető... az északi híd 5 éven át volt pereskedés tárgya pl. 

 

S akkor még ott a pilisi természetvédelmi terület, azzal nem tudom mi van, de a nyugati rész ott menne át....

 

Ha a zöldeken múlna sohasem lenne kész az amúgy  immáron 60 éve tervezett körgyűrű...

 

Reménykedjünk, hogy az esetleges magánszemélyek által indított perekben a bíróság nem fogadja el a perindítót ügyfélként, mert ha igen..... akkor a zöldek totál megakadályozhatják az útépítést.... Hiába lenne pénz...  Egyenlőre sajna nem a pénzen múlik...

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.03.27 0 0 27

m0.hu egy nagy kalap tehénfos.

 

(és most rendkívül visszafogottan fogalmaztam...)

 

 

Előzmény: Törölt nick (26)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.27 0 0 26
ma ugyebár márc. 27. van
az m0 honlapján sok hónap után végre egy hír: márc. 10: hamarosan folytatjuk
eltelt 17 nap, és semmi jele a folytatásnak
hogy is ez így?
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.15 0 0 25

(További kérdés pl.: mire ment volna az M0 a Sulinet 60 mrdjával.)

 

épp kijött volna belőle az északi M0híd...

 

(mindazonáltal nem nagyon szidhatom a sulinetet, mert mi családon belül kb. 450e ért vásároltunk be mindenféle hasznos holmit... :-)

Előzmény: pimpa51 (-)
lacimaci Creative Commons License 2006.01.11 0 0 23

Minden 2kedőnek:

 

Kérlek, ha van egy kis pénzed, menj el egy fapadossal Londonba. Bérelj autót és menj egy kört az M25-ön.

Utána próbáld belebeszélni az angolok hasába, hogy ez nekik tkp. nem is kell.

 

Aztán oszd meg velünk a válaszokat és az új gondolataid.

 

Köszi

lacimaci Creative Commons License 2006.01.11 0 0 22

Budakalászi elkerülő út VAN!

Békásmegyer-Szentendre (OMV kút)-Pomáz

 

úgy 4 perc alatt végig lehet rajta menni. Hova kéne építeni a 2.-at és minek?

Előzmény: pimpa51 (8)
lacimaci Creative Commons License 2006.01.11 0 0 21

Miért jó a Szentendrei szigetet érintetlenül hagyni?

Egyrészt nem az, csak macerás megérinteni, másrész így megérintünk most helyette mást. Balaton, Velencei-tó, stb.

Elmagyarázná valaki a különbséget?

Előzmény: pert1 (9)
lacimaci Creative Commons License 2006.01.11 0 0 20

Na, ez a tipikus semmitmondó hozzászólas!

 

De, meg fog oldani, ha végere elkészül, pl. Észak Budáról fél órával hamarabb el lehet jutni Veszprémbe az anyámékhoz. ehhez kéne az észak nyugati oldal.

Meg aztán az anyósomékhoz el tudnék jutni a XVIII kerületbe 20 perc alatt a mostani 40 helyett, mindezt fele üzemanyagfogyasztással, negyede levegőszennyezéssel.

 

Milyen problémát generál? Hát, hogy a zöldeknek más programot kell keresniük, ha a többséget hülyeséggel akarják traktálni.

Előzmény: Törölt nick (15)
Hpisti Creative Commons License 2005.10.10 0 0 19

Csúszhat az M0-M6-os közötti szakasz jövő március végi átadása - mondta a Világgazdaságnak Reményik Kálmán, a Nemzeti Autópálya (NA) Rt. elnöke. A problémát az okozza, hogy a nyomvonal által érintett néhány telektulajdonos nem fogadta el a szakértők által a kisajátításért megállapított árat, és a közigazgatási hivatalnál megtámadták a döntést. Így amíg az ügy le nem zárul, a munkaterületet nem tudják átadni a kivitelező Vegyépszernek, és az építési engedélyt sem kapják meg.

Az M0-s csomópontjától az érdi tetőig tartó 11 kilométeres M6-os sztrádaszakasz elkészültéig azonban a semmibe vezetne az M6-os érdi tető-Dunaújváros közötti 56 kilométeres szakasza. Ez utóbbit a tervek szerint szintén 2006. március 31-ig kellene ideiglenesen forgalomba helyezni.

 

Érdnél kerülnének

A Nemzeti Autópálya Rt. arra az esetre, ha mégsem sikerülne az összekötő út menetrend szerinti átadása, vésztervet dolgozott ki. Ennek értelmében előkészíti az Érd várost tehermentesítő, másfél kilométer hosszú, kétszer egysávos út építését. Ebben Érd önkormányzatának támogatását is megkapták. Az NA Rt. elnöke szerint, ha január közepén át tudják adni az átmeneti megoldásnak szánt beruházáshoz a munkaterületet, akkor március végére elkészülhet az út.

Az M0-M6-os összekötő szakasz az eddigiektől eltérő körülmények között és speciális műszaki tartalommal épül, főként ez okozza a problémákat. Az M6-os városi része végig belterületen halad, s ez megnehezíti az építést. A nyomvonal alatt több kilométernyi közmű-, szénhidrogén-vezeték, víz- és szennyvízvezeték, távközlési építmények és villamos kábelek húzódnak, amelyek kiváltása időigényes előkészítést igényel. A teljes beruházás - egyebek között összességében mintegy 22 kilométernyi különböző önkormányzati út is épül - határideje 2007. február 28.

 

Origo

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!