Keresés

Részletes keresés

L314 Creative Commons License 2020.01.02 0 0 119

Dél-pesti régióban 8-12 évfolyam részére matematika-fizika korrepetálást,

érettségire való felkészítést, lemaradóknak felzárkóztatást vállalok. Ugyanígy vállalok matematika korrepetálást az egyetemisták részére is. Tel.: 06-1/420-6841, E-mail: gyula206@freemail.hu

matematika fizika kémia Creative Commons License 2019.08.30 0 0 119

Budapesti 43 éves tanár vagyok, matematika, fizika, kémia korrepetálást vállalok. Koromnál fogva megtalálom a hangot a diákokkal, ugyanakkor 15 év tapasztalatom van a reál tárgyak tanítása, összefüggések elmagyarázása, koncepciók kialakítása terén. Sajnos az iskolai oktatás egyáltalán nem alkalmas arra, hogy a gyerekeknek sikerélményt nyújtson, egyénileg foglalkozzanak velük. Reál tárgyak esetén minden egymásra épül, akivel nem foglalkoznak személyre szabottan, hamar elvesztik a fonalat.

A korrepetálás részben pszichológia is. (Ez lenne ideális az iskolákban is, ha nem futószalagon egy kódszám lenne a diák, frusztrált tanárok közt.) 
Attól hogy felnőtt vagyok, semmivel sem vagyok több a diáknál, a haveri viszony, tegeződés, jó hangulat alap, ami nem mond ellent a tanulásnak, következetességnek, koncepciónak

Érthetően, ha kell az alapoktól (ebben szokott hiány lenni), az elmélet mellett sok gyakorlati feladatlappal korrepetálok, jó hangulatban, így a siker garantált, a diákok motiváltak, sikerélményeik vannak. Mindig javít az, ahol nem csak aktuális tűzoltás a feladat hanem időben, stressz nélkül kezdjük a tanulást az adott évre, felvételire, érettségire, pótvizsgára is!

Központi helyeken tartok órát, ( esetleg házhoz megyek ) így nem kell a tanárhoz járni, ami nagy időkiesés lenne iskola után a diákoknak.

A KöKI TERMINÁLBAN / SHOPMARKBAN (volt EUROPARK)

valamint heti egyszer az ÖRS VEZÉR TERÉN az IKEÁBAN és ÓBUDÁN az EUROCENTERBEN tartok órát,

VAGY -egyéni megbeszélés szerint, időarányosan- házhoz megyek a 18., 19., 20., 23. kerületben.