az Levital Contour és Sense termékek feszesebbek (mindkettő feszes viszont elképesztően rugalmasak), a kettő közül egy hajszállal a Contor lágyabb tekintettel a gélhab rétegre. Ugyanezen típusok vannak a TOUCH változatban is, az én saccolásom szerint olyan 5-7%-kal lehetnek lágyabbak egységesen tekintettel, hogy az elsőkben 36-os a tartó mag keménysége, míg a Touch változatoknál ugyanaz a 35kg/m3 tömegsűrűségű hab 30-as keménységgel van alul.
Egy bonell és egy Levital matracot szerintem nem lehet összehasonlítani, de szerintem nem is kell...
Edenred kártyával még nem volt soha dolgunk, így erre nem tudok válaszolni sajna, szerintem lehúzni nem tudjuk, max kiállítunk számlát és elszámolod a szolgáltató felé.
Mit mondjak? Ilyen kritériumokkal még sohasem találkoztam. Nagyon pozitív ez az úttörő hozzáállás szerintem.
Viszont a négy terméketek közül melyiket válasszuk? Ez is dilemma. Nekem egyformán bejönnek a hab és a rugós matracok, de a párom rugós matrac párti. Most egy bonellrugós matracot használunk.
És még azt szeretném megkérdezni, hogy Edenred kártyát elfogadtok?
miskolcon tárgyalok egy üzlettel, de valószínű, hogy eltart egy darabig. Amúgy ez sem gond, hiszen akár személyes vásárlásnál, akár online megrendelésnél a LeVital matracokra adunk 365 nap feltételekhez kötött pénzvisszafizetési garanciát. A gyakorlatban röviden ez annyit jelent, hogy minden Levital matracot rendelő Vásárló 30 napig dijmentesen próbálhatja a matracot és természetesen 30 napig díjmentesen vissza is küldheti LEVÁSÁRLÁSI KÖTELEZETTSÉG NÉLKÜL. Az egy évből fennmaradó további időszakban sávosan értékcsökkenő önrész kerül levonásra.
Ez egy (legalábbis én nem találkoztam ilyennel sehol) új konstrukció és annyi a lényege, hogy olyan Vásárlók is biztonsággal vásárolhassanak Levital matracot, akik vagy különböző okok miatt nem próbálhatják ki vagy a próbák ellenére sincsenek 100% mértékben meggyőződve, hogy helyesen választottak. Lehetne 365 nap teljes és feltétel nélküli pénzvisszafizetési garancia is, sokat agyaltunk rajta, hogy hogy legyen és végül arra jutottunk, hogy:
- megfelelő minőségű tanácsadás hiányában rendel/vesz valaki egy matracot arról 2-3 nap alatt nehéz eldönteni, hogy biztosan jó lesz-e hosszú távon
- kell 1-2 hét, hogy mindenki megszokjon egy új közeget, esetlegesen előjöjjenek olyan problémák, amik miatt az adott matrac tartósan nem lesz jó
- 30 nap alatt így el lehet kényelmesen dönteni, hogy megfelelő-e az adott termék
- amennyiben valaki hónapokat vagy akár egy évet szeretne ezen gondolkodni, ott a 30 napon túli időszakra felszámolunk egy önrészt
- az egész célja, hogy elkerüljük azt a szituációt, amikor valaki rendel egy matracot, használja egy évig, visszaküldi. Renl egy másikat, használja egy évig és így tovább...
- ja: és nincs apróbetűs rész...
Konkrétan így néz ki, esetlegesen érdekelne mindekinek a véleménye, hogy ez így korrekt-e, nem érzi-e seni átverésnek, becsapásnak...
igen sajna az kifutott. Helyette a HR Titanium van, viszont légyegesen feszesebb. Lesz egy új standard termékünk, de abból majd csak 3 hét múlva kapjuk az első mintát, tehát ha nem annyira sürgős, akkor lehet, hogy érdemes lenne megvárni. 20cm matracmag+matrachuzat, kétoldalas komfort, HR habokból és 89 900-ért lesz a 90-es (persze rendelhető a többi méret is)
sajnos eddig nincs szerződésünk velük, őszintén én most hallottam először erről (természetesen ez az én hibám). Nem tudom milyen gyorsan lehet létrehozni, tapasztalatom szerint nem túl gyorsak, pláne ha kártyát is be kell állítani.
Megrendeltem a hétvégén a levital matracot a matracgurun. Jött ugyan egy automata visszaigazolás hogy nincs teendőm és majd kapom az értesítést ha megérkezett a termék, de ez körülbelül mennyi idő lesz?
hát igen, ez egy amolyan marketinges világ, ahol a kedves Vásárló feladata, hogy egy-egy termékről lekapargassa a marketingmázat hogy a valós termék valós értékét vethesse össze a fogyasztói árral. Éppen ezért van a fórum, éppen ezért írom évek óta az Alváskultúra matrac blog oldalt, hogy kinyitogassam a szemeket, hogy rávilágítsak arra, hogy ami sz*r az sz*r még ha szépen is van becsomagolva, vagy hogy van olyan ami ugyan jó, de nem annyiért, mint amennyiért szeretnék eladni... A kereskedelem egy ilyen műfaj és mindig is ilyen lesz. A szegény Vásárló meg reklámvezérelt konzumlaikus, hiszen manapság bármit szeretnél venni szinte minden területen ugyanezekkel a csúsztatásokkal találkozik és nyilvánvalóan nem lehet mindenhez érteni.
Csak egy példa:
A Greater Idaho Falls Science Fair versenyén tavasszal elsô díjat nyert egy egyetemi hallgató, aki megpróbálta megmutatni, milyen könnyen bedôlünk a tudományos köntösbe burkolt, környezeti ártalmakkal fenyegetô szövegeknek. A fiatalember egy petícióhoz gyûjtött aláírásokat, amelyben a "dihidrogén-monoxid" nevû vegyszer szigorú ellenôrzését vagy teljes betiltását követelte. Hiszen az anyag - többek között - túlzott izzadást, hányást okozhat, a savas esô fô komponense, gáz állapotban súlyos égést idézhet elô, hozzájárul az erózióhoz.
A pályázó ötven embert kérdezett meg, hogy támogatná-e a vegyszer betiltását. Negyvenhárom igennel válaszolt, hat nem tudott dönteni, és csak egy jött rá, hogy dihidrogén-monoxid egyszerûen:
Hát sajnos elveszek a betűtengerben, megtévesztenek a leírások, mely szerint itt pl a rugós illetve a hideghab matrac előnyit ötvözi.. bla bla bla, ebből következtettem rosszul. Azóta már műanyag rugósat is láttam / :-o / legalább az árak lennének párhuzamban a kényelemmel vagy valamivel.... Pl tempur-táskarugó-400 ezernél már kezdem feladni, a kókuszost még mindig hype olják s szinte minden őskori matrac alapanyagot el lehet adni m1regdrágán csak jó marketing kell hozzá.