Ki, milyen tapasztalatokkal rendelkezik az MLM rendszerekkel kapcsolatban?
Akik sikeresek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szint? (nem pénz érdekel!!!) Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
Akik sikertelenek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szinten hagytad abba? Anyagilag, hogyan jöttél ki? Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
És ezen tapasztalatokról, kinek mi a véleménye?
Kérem KÍMÉLJENEK azok, akik már hallotak olyan embert, aki már látott olyan embert. Ez vélemény!!!
A topik címébe is beleírtam: TAPASZTALAT!
Miért, mibe kerül szerinted az FLP-nél a csatlakozás? :) Semmibe. :)
Aztán van a csordaszellem. "Jucika" a drágáimmal együtt csatlakozik, egy ideig lelkesen összevásárolnak mindent, esetleg némelyikük bemutatót is tart, de ez nem tart maximum egy évig. :)
Mint említettem már, velem az a nagy baj, hogy a színfalak mögé is sokszor beláttam. Mert ilyenkor lenne kötelező jelleggel csakapozitívumokat sorolni. :) Hogyhátjókatermékek és egy csodasztikus, fantalatos sohavisszanemtérő alkalom
Nemrég ismertem meg egy kiscsaládot (nem az én csoportom), ott is azt látom, a család barátai nem feltétlen a lehetőségek, a termékek miatt mint inkább a csordához való tartozás egyfajta kötelező jellegű, de reflexszerű döntése a csatlakozás. :)
Azt is látom (és ezt biza titkolni kellene), hogy van kb. 6-8000 ember alattam, s a forgalom nem hogy nőtt az elmúlt 16 év alatt, hanem csökkent. :D Csatlakoznak az emberek, sokféle oka lehet, de a forgalom alapján a belépési nyilatkozaton kívül ez mást nem igazán jelent. :)
Persze, mielőtt "szakértőnk" megállapítaná, hogy ezért kell kötelező (kényszer) vásároltatás... Itt is van, csak minek? :D
Miért veszünk meg egy táplálékkiegészítőt? Mert hiszünk benne. Miért hiszünk benne? 3 lehetséges ok létezik:
1. Mert létezik rá kutatás, ami a hatásosságát bizonyítja.
Nos ez a legrázósabb kérdéskör, amiről most nem fogok írni, de ha létezik egy termék és[...] Bővebben!Tovább »
Miért veszünk meg egy táplálékkiegészítőt? Mert hiszünk benne. Miért hiszünk benne? 3 lehetséges ok létezik:
Mert létezik rá kutatás, ami a hatásosságát bizonyítja.
Nos ez a legrázósabb kérdéskör, amiről most nem fogok írni, de ha létezik egy termék és megfelelő anyagi forrás mögötte, akkor előbb utóbb lesz egy kutatás, ami alátámasztja a hatásosságát. Minél nagyobb a forrás, annál igazolni a hatásosságát.
2. Mert valaki azt mondta, hogy jó és hiszünk neki.
Mert tényleg hat. Ilyen mondjuk a koffein például. Tuti hogy bizonyos mennyiségtől mindenkinek kipattan a szeme tőle. Vagy elalszik, embere válogatja, de érezhető hatása van. Sajnos ilyen szer nem sok van a táplálékkiegészítő piacon. A legtöbb anyagnak van valamilyen hatása az biztos, de hogy az az-e, amit várunk tőle, és hogy egyáltalán érezhető-e az a legtöbbnél sosem fog kiderülni.
"Akkor ne dobálózzunk 30 meg 60MFt-os értékesítésekkel szerintem."
Mint mondtam, az adott országban vásárlás az adott ország központjának jelent bevételt (pl. az angol vásárlásaim nem a magyar központba folynak be, nyilván). Hogy ezeket utána hogyan rakja össze magán belül a cég, ott a zöld telszám, kérdezd meg. :)
"Nálunk ez az átlag inkább 50-60 fogyasztó/executive."
Pedig az EMEA régióban a bevétel osztva executive ugyanarra a 2800 dollár/hó körüli összegre jön ki, mintha globálisan nézed az egészet és az átlag 18-20 fő/executive.